شما از کدام یک بیشتر می ترسید؟

tracer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
در بین چیزهایی که مردم از آن ها ترس دارند برخی بیشتر در بین همه مردم عمومیت دارد و به نوعی بیش از 80 درصد مردم از آن ها ترس دارند. در اینجا به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.


مار:

یکی از چیزهایی که تعداد افراد بیشماری از آن ترس دارند مار است. به طور کلی افراد از خزندگانی که بدن های لیز و نرمی دارند متنفر هستند و این تنفر به مرور به ترس نیز تبدیل شده است. البته مارها به خاطر اینکه سمی هستند نیز بسیار ترسناک هستند.

سخنرانی در جمع:
یکی از ترس هایی که عده بسیار زیادی به آن مبتلا هستند صحبت کردن در عموم و یا یک جمع است. تصور اینکه بخواهید برای یک جمعیت چندین نفری که همه آن ها در حال نگاه کردن شما هستند صحبت کنید بسیار ترسناک است. اما برای از بین بردن این ترس تنها باید تمرکز کنید.
ارتفاع:
ترس بعدی مربوط می شود به ارتفاع، چیزی که شاید همه ما به نوعی آن را تجربه کرده ایم. تنها کافی است به یک بلندی بروید و به پایین نگاه کنید. بدون شک یک حالت سرگیجه به شما دست خواهد داد. چیزی که مشخص است این است که برای فردی که این ترس را دارد مقدار ارتفاع مهم نیست و او در هر حالتی می ترسد.
فضای بسته:

این نوع ترس تا حدی به ندرت دیده می شود اما هستند افرادی که از فضاهای محسور بسیار می ترسند. برای مثال این افراد سعی می کنند تا از آسانسور استفاده نکنند زیرا آسانسور نیز یک فضای بسته کوچک است.
عنکبوت و حشرات:
در این مورد حرف های بسیار زیادی زده شده است و طبق تحقیقات به عمل آمده مردم سراسر جهان از عنکبوت بیشتر از مرگ می ترسند. اما یکی از ترس هایی که تقریبا عمومیت بیشتری دارد ترس از موجودات و حشراتی است که تعداد پاهای زیادی دارند. این موجودات بیشتر به خاطر چهره زشتشان ترسناک هستند.
آمپول:
بیشتر مردم هنگامی که مریض می شوند به دنبال آن هستند که با زدن آمپول سریعتر بهبود یابند اما عده ای نیز هستند که از سرنگ و آمپول ترس دارند. البته ریشه این ترس بیشتر به بچگی بر میگردد و محققان به این نتیجه رسیده اند که اگر در بچگی به راحتی آمپول زده باشید در بزرگسالی ترس کمتری خواهید داشت.
موش:
این ترس بیشتر در خانم ها قرار دارد. موش ها بلای جان خانم ها هستند. این موجودات در بیشتر کارتون ها و فیلم ها نقش های اصلی را بازی کرده اند اما وقتی به دنیای واقعی بر میگردیم تنها یک موش کوچک و ترسناک را می بینیم.
پرواز کردن:
این روزها با ورود هواپیماهای تندرو و جدید به سامانه های هوایی جهان کم کم سفرهای زمینی در حال برچیده شدن هستند. اما همچنان عده بسیار زیادی هستند که ترجیح می دهند تا از راه های زمینی سفر کنند این افراد ترس از پرواز دارند. البته ترس از پرواز در عده بسیار زیادی وجود دارد. این ترس همچنین می تواند به همراه ترس های دیگر مانند ارتفاع یا محیط های بسته به سراغ شما آید.

رعد و برق:

بیشتر بچه ها از صداهای بلند و زیادی که صاعقه ها تولید می کنند ترس دارند اما این ترس در شرایطی ممکن است گریبان افراد بزرگسال را نیز بگیرد. این نوع ترس را می توان با آرام گرفتن و تمرکز بر چیزی غیر از صاعقه از بین برد.


شما از کدام یک بیشتر می ترسید؟

 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
البته روی گزینه ها یه کم بیشتر فکر کن آخه اینا به اون صورت ترسناک نیستند.
 

Engineer Sahar

عضو جدید
یا شیخ از جملگی هراس داریم به جز فضای بسته، پرواز کردن و رعد و برق :cry:
عنکبوت از همه بیشتر
 

tracer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خاموش سبک سران !!
چیزی در این دنیا هست که از همه این ها بیشتر ترسناک تر است!!
 

سایرس

عضو جدید
از ارتفاع بیشتر از هر چیزی میترسم البته از موش هم میترسم
ولی عاشق هواپیما هستم
 

Mythical

کاربر بیش فعال
فقط سوووووووووووووووووووووووووووسک
حالا مارا میشد یه کاریش کرد ولی سوسکو نه هرچی فکرشو میکنم:D
 

ali_511

عضو جدید
کاربر ممتاز
مار و فضای بسته باسقف کم ارتفاع
 
آخرین ویرایش:

Carlina

عضو جدید
کاربر ممتاز
مار موش ارتفاع...
معتاد ها
و از کسایی که مشکل اعصاب و روان دارن خیلی میترسم...
حالا که گفتم چی میشه ؟
این ترس برطرف میشه ؟
 

ghxzy

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
من فقط از حیوانات و حشرات میترسم
واییییییییییییییییییییی
:cry:
 

Similar threads

بالا