الان چه حسي داري؟

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
الان مثلا خواستی دل ما رو بسوزونی؟ :w00:
.
ولی جدای از شوخی، حرفهاتون درسته، من خودم هم حرفهایی که کامنت قبلی گفتین رو رعایت میکنم و قبول دارم.
هر وقت میخوام رژیم بگیرم، یه چند روز یه شوک به بدنم میدم، مثل روزه گرفتن، بعد آروم آروم غذا رو بیشتر میکنم و سعی میکنم با کم خوری و درست خوری وزن رو تثبیت کنم.
ضمن اینکه کلا نه فقط توی رژیم که همه ی آدمها باید چند ساعت قبل از خواب غذا نخوردن رو رعایت کنند.
دل سوزوندن بلد نیستم
میخاستم حالتونو بگیرم:biggrin::biggrin:

انشاله به وزن دلخواهتون برسین
 

حميدرن

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
1- یک کم اضافه وزن اصلا هم بد نیست. هیچ عیبی هم نداره تازه یک وقتهایی هم مفیده! هم آدم رو جذاب تر نشون می ده و هم برای دوران نقاهت بیماری ها خوبه هم برای دوران سالمندی خوب هست.

2- خیلی از چاقی و لاغری ها مستقیم با هورمون های غدد داخلی بدن (تیروئید، پانکراس و ... ) مرتبط هست. و دقیقا نشونه اون هست که یک اتفاق تازه ای داره توی بدنمون می افته و هنوز ازش خبر نداریم. هر دکتر و هر آزمایشی هم اونها رو نشون نمی ده.
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
1- یک کم اضافه وزن اصلا هم بد نیست. هیچ عیبی هم نداره تازه یک وقتهایی هم مفیده! هم آدم رو جذاب تر نشون می ده و هم برای دوران نقاهت بیماری ها خوبه هم برای دوران سالمندی خوب هست.

2- خیلی از چاقی و لاغری ها مستقیم با هورمون های غدد داخلی بدن (تیروئید، پانکراس و ... ) مرتبط هست. و دقیقا نشونه اون هست که یک اتفاق تازه ای داره توی بدنمون می افته و هنوز ازش خبر نداریم. هر دکتر و هر آزمایشی هم اونها رو نشون نمی ده.
بله درست میگین، منم از کمکاری تیروئیدم خبر دارم و سال هاست که روزانه یه دونه لوتیروکسین 50 میخورم.
سوای از انواع مسائل هورمونی، بخاطر سبک زندگی و کم شدن فعالیت هم هست.
در مورد خانوم ها هم که بارداری ها و مسائل قبل و بعد از بارداری هم که دلیل اضافه تری بر افزایش وزن میشه.
در ضمن من خودم دلیل رژیم گرفتنم، چاق شدنم نیست، چون من ژنتیکم، استایلم و قدم جوریه که اصلا چاق نمیشم، من هر از چندگاهی بخاطر روی وزن نرمالم موندن رژیم میگیرم.
من رفتم پزشک تغذیه و وزن ایده آل بدنم رو بهم گفت و برای همین همیشه حواسم هست که روی همون وزن بمونم، اگه یه وقتهایی مثل توی عید که امکان افزایش وزن هست، وزنم بالا بره، رژیم میگیرم که برگرده سر وزن ایده آل بدنم.
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من که هر چی بخورم چاق نمیشم
صبحونه کامل ، ناهار کامل و شام هم کامل
تازه در اواسط روز هم کلی بسکوئیت و میوه میخورم اما چاق نمیشم
این روش را گفتم چون هر کسی نمیدونه مخصوصا جویدن زیاد لقمه در دهان

هر طور راحتی ، بعدا وقتی 60 سالت شد متوجه میشی که من چی گفتم
اصلا ازت خوشم نمیاد بی ریخت لاغر🤣🤣
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حالا فکر می‌کنه ما خیلی چاقیم نمیدونه خودمونه میکشیم اندام مناسبی داشته باشیم والااا🤣🤣
دقیقا منم امروز داشتم فکر میکردم که انقدر ما حرف از رژیم میزنیم، اینا فکر میکنند حتما ما رو با بولدوزر جابه جا میکنند🤣🤣🤣
نمیدونند که ما فقط داریم شکسته نفسی میکنیم وگرنه که رژیم نگرفته ده هیچ از بقیه جلوتریم😏😏🤣🤣🤣
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دقیقا منم امروز داشتم فکر میکردم که انقدر ما حرف از رژیم میزنیم، اینا فکر میکنند حتما ما رو با بولدوزر جابه جا میکنند🤣🤣🤣
نمیدونند که ما فقط داریم شکسته نفسی میکنیم وگرنه که رژیم نگرفته ده هیچ از بقیه جلوتریم😏😏🤣🤣🤣
دقیقا مامانم همیشه میگه چرا فکر میکنید چاقید همیشه تو رژیمید.اینهمه خودتونو اذیت نکنید
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
دقیقا مامانم همیشه میگه چرا فکر میکنید چاقید همیشه تو رژیمید.اینهمه خودتونو اذیت نکنید
حرفهای مامان ها مثل همدیگه ست😂😂
تازه مادربزرگ خدابیامرزم تا ما رو میدید، میگفت چیه همش رژیم دارین و اونوقت یه بچه میخواین بیارین هزار جور مکافات دارین😂😂
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حالا فکر می‌کنه ما خیلی چاقیم نمیدونه خودمونه میکشیم اندام مناسبی داشته باشیم والااا🤣🤣
آخه 98 کیلو که چاق حساب نمیشه ، شما خودتون ، خودتونو اذیت میکنید

من 175 قدمه و 69 وزنمه ، فک کنم 6 تا 8 کیلو کم دارم
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چه جالب ! همینکه فلان پسر با فلان مقام میشم منو دوست دارن و بزور مارو میگیرن ! زنمون میشن ، همینکه شیخ یا وحید میشیم طرف ما هم کسی نمیاد !
چرا زنه اونا میشن زنه اینا نمیشن ؟!
بمن چه ... عوضیا
گوشی و خط های منو بدن ...!
من کسی چه زن چه پسر نشه .
 

Similar threads

بالا