دل سوزوندن بلد نیستمالان مثلا خواستی دل ما رو بسوزونی؟
.
ولی جدای از شوخی، حرفهاتون درسته، من خودم هم حرفهایی که کامنت قبلی گفتین رو رعایت میکنم و قبول دارم.
هر وقت میخوام رژیم بگیرم، یه چند روز یه شوک به بدنم میدم، مثل روزه گرفتن، بعد آروم آروم غذا رو بیشتر میکنم و سعی میکنم با کم خوری و درست خوری وزن رو تثبیت کنم.
ضمن اینکه کلا نه فقط توی رژیم که همه ی آدمها باید چند ساعت قبل از خواب غذا نخوردن رو رعایت کنند.
میخاستم حالتونو بگیرم
انشاله به وزن دلخواهتون برسین


