در مورد کی داری صحبت میکنی؟

جمیله جون چرا من معنی اکثر حرفهات رو متوجه نمیشم؟

.
ولی در مورد سوالت، خیانت تحت هر شرایطی قابل پذیرش نیست و از پایه غلطه.
والا خیلیا ! اصلا ی چیزایی برام پیش اومده که قابل درک و تحمل نیست ! بیشترشو اینجا گفتم ! مگه میشه شوهر یکی رو ازش بگیرن و طرف از شوهر قبلیش طلاق بگیره و با جدیده ازدواج کنه ؟
جمیله نه عزیز جلیله ام .
مطمینی ؟ خیانت طبیعی نیست ؟
پس چرا اینجوریه ؟ وای وای
معمولا هم ی ربطی بمن دارن
من خودم تا حالا و اصلا عقد و ازدواج کسی نبودم ولی خودم حس میکنم که ی دلبستگی دارم نمیدونم کبه یا چیه ؟
اینجا منو خیلی اذیت کردن و میکنن ..
احساس تنهایی شدیدی میکنم ! وحشتناکه آدم عشق کسی باشه ولی اون بره با دیگری

نمیدونم چرا این کارو کردن ؟
اگه واقعیت باشه چی ؟ وای ، اگه واقعا این کارو کرده باشند چی ؟
اصلا پیام یا زنگ طرف بخودم نرسید ! حتی من هیچکی رو ندیدم ! نمیدونم اشکال از گوشی هست یا خط ؟
این کار درست نیست !
یعنی همش نقشه بوده ؟