الان چه حسي داري؟

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جز امید کار دیگه ای نمیتونم بکنم
انشاله که زودتر تصمیم بگیرین و دل یه بچه مظلوم را شاد کنید
من ترجیح میدم مهدیه جون و دعوت کنم حس میکنم کنارش خیلی خوش میگذره
شما هم با آقایون باشگاه رفیق شو زودتر به مراد دلت می‌رسی
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
من ترجیح میدم مهدیه جون و دعوت کنم حس میکنم کنارش خیلی خوش میگذره
شما هم با آقایون باشگاه رفیق شو زودتر به مراد دلت می‌رسی
آخ من قربونت برم، چه خوشی بگذره بهمون اون روز😍😍😍😍😍
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بدرک ، در مورد من با هم صحبت نکنن ، اسم منم نبرن ، اقدامات قبلی هم تکرار نشه ... تصمیم گیری در مورد من نشه! اه ، بای. زنا بمن پیام نزنن ، خودشون رو جای من جا نزنن ، شوهراشون نزنن اه .. بای. احمق های مریض ! از خودشان مایه بذارن . شماره و گوشی منو بدن ، بیخود کردن ک لازم دارن !
من شوهر ندارم .. بای
 
آخرین ویرایش:

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
کلا تعطیلات امسال یه جور عجیبی طولانی شد و همه رو تا حدودی کسل کرده ولی حالا یه آزمایش دادن هم فکر بدی نیست، البته فکر کنم همسرت و برادرت هم پزشک باشن، یه مشورتی با اونا هم داشته باشی بد نیست😉
درسته دقیقا، همه دید و بازدید ها انجام شد، عیدی دادیم و گرفتیم، گردش رفتیم، آخر سر خوابمون گرفت، مهدیه جون این اطلاعات رو از کجا پیدا کردی عزیزم؟ با کمک همسری و داداشی نتیجه گرفتیم که جواب منفیه، خودم هم می دونستم منفیه، ولی خب یه کم شک هم داشتم

منم فکر میکنم خبراییه😊
بهار جونم خبری نیست فعلا. خبر خوبه با برنامه ریزی باشه

فاز توضیح دادن به دوستان گلم :w40:
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
درسته دقیقا، همه دید و بازدید ها انجام شد، عیدی دادیم و گرفتیم، گردش رفتیم، آخر سر خوابمون گرفت، مهدیه جون این اطلاعات رو از کجا پیدا کردی عزیزم؟ با کمک همسری و داداشی نتیجه گرفتیم که جواب منفیه، خودم هم می دونستم منفیه، ولی خب یه کم شک هم داشتم


بهار جونم خبری نیست فعلا. خبر خوبه با برنامه ریزی باشه

فاز توضیح دادن به دوستان گلم :w40:
ای جان انشالله هر چی خیر همون بشه💝💝
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
درسته دقیقا، همه دید و بازدید ها انجام شد، عیدی دادیم و گرفتیم، گردش رفتیم، آخر سر خوابمون گرفت، مهدیه جون این اطلاعات رو از کجا پیدا کردی عزیزم؟ با کمک همسری و داداشی نتیجه گرفتیم که جواب منفیه، خودم هم می دونستم منفیه، ولی خب یه کم شک هم داشتم


بهار جونم خبری نیست فعلا. خبر خوبه با برنامه ریزی باشه

فاز توضیح دادن به دوستان گلم :w40:
ایشالله که هرچی برات خیر هست پیش بیاد❤️💋
در مورد اطلاعات که گفتی، تا جایی که یادمه یه بار خودت گفتی که همسرت و برادرت با هم دوست بودن و هر دو پزشکن، نمیدونم شاید هم من اشتباه میکنم :w19:
.
فار سرچ کردن
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وای خیلی ترسیدم ، اصلا باور کردنی نیست !
با شواهد به این نتیجه رسیدم ک به شوهر هاشون خیانت کردن .. اگه واقعیت باشه خدا به قلب های همسراشون رحم کنه . من خودم قلبم شکسته :( می‌دونم چه حالیه 😔
دوستان بنظرتون امر طبیعی هست ؟
کمر آدم خم میشه !
 

Similar threads

بالا