ممنون .ولی کلا مسولیت بچه داری خیلی خیلی مشکله مخصوصا نسل جدید اصلا گاهی نمیفهمی چی میخوان.نسل ما خیلی آخی بوداحسنت از نظر من که عالی بوده
دعوا که نمک زندگیه
ممنون .ولی کلا مسولیت بچه داری خیلی خیلی مشکله مخصوصا نسل جدید اصلا گاهی نمیفهمی چی میخوان.نسل ما خیلی آخی بوداحسنت از نظر من که عالی بوده
دعوا که نمک زندگیه
به نظرم بهتره بحث رو باهاتون ادامه ندم چون فایده ای نخواهد داشت ،براتون احترام قائلم.تمایلی ندارم نه صحبتی کنم که بی احترامی تلقی بشه نه تمایل دارم بی احترامی ببینم.زندگیمون شبیه هم نبوده و جای درستی نیست که اینجا چیزی بیان بشه
پدر و مادر حق ندارن به بچه بگن چیکار بکن یا نکن
آدما آزادند هر راهی که میخان خودشون انتخاب کنن
شما بچه مثبت خوبی هستی و ذهنت خیلی خوب شستشو داده شده مبارکه
احترام گذاشتن به پدر و مادر ربطی به برده بودن نداره
بعضی بچه ها مثل شما دوست دارن برده باشن ولی همه اینجوری نیستن
الان فازم جواب دادنه![]()
نغمه جون یه آزمایش بده، شاید خوش خبر بودی برامونطبق معمول خواب، نمیدونم چم شده همش خوابم میاد، هیچ بهاری اینجوری نبودم
نه عزیزم، فک نکنم ،ولی بی نهایت کسلم،نغمه جون یه آزمایش بده، شاید خوش خبر بودی برامون![]()
کلا تعطیلات امسال یه جور عجیبی طولانی شد و همه رو تا حدودی کسل کرده ولی حالا یه آزمایش دادن هم فکر بدی نیست، البته فکر کنم همسرت و برادرت هم پزشک باشن، یه مشورتی با اونا هم داشته باشی بد نیستنه عزیزم، فک نکنم ،ولی بی نهایت کسلم،
فاز خوابیدن با کمی ترس، خخخخخ
خدایا! شکرت
منم فکر میکنم خبراییهکلا تعطیلات امسال یه جور عجیبی طولانی شد و همه رو تا حدودی کسل کرده ولی حالا یه آزمایش دادن هم فکر بدی نیست، البته فکر کنم همسرت و برادرت هم پزشک باشن، یه مشورتی با اونا هم داشته باشی بد نیست![]()
آره منم همین فکر رو میکنممنم فکر میکنم خبراییه![]()
آخ گفتیدلم میخواد شیرینی بخورم اما رژیمم🫤
بهار جون مسواک بزن، مسواک بزنی دیگه بخاطر تنبلی دوباره مسواک زدن هم شده، غذا نمیخوریگرسنمه .شیطونه میگه برم یه چی بخورم
لعنت بر شیطون
زدم گشنمهبهار جون مسواک بزن، مسواک بزنی دیگه بخاطر تنبلی دوباره مسواک زدن هم شده، غذا نمیخوری
.
منم شکمم سمفونی داره انداخته از گرسنگی![]()
طاقت بیار، به این فکر کن که یکی دیگه هم چندین کیلومتر اونطرف از خودت، دقیقا توی همین وضعیته، انرژی بگیر از این همدرد داشتنزدم گشنمه![]()
درک میکنمطاقت بیار، به این فکر کن که یکی دیگه هم چندین کیلومتر اونطرف از خودت، دقیقا توی همین وضعیته، انرژی بگیر از این همدرد داشتن![]()
دقیقادرک میکنم
به نظرم اشرف مخلوقات فقط افرادی هستن که هر چی میخورن چاق نمیشن
گشنگی دادن به خودتون راه درستی برای کاهش وزن نیست ، باعث مریضی های دیگه میشههنوز گشنمه و بخاطر گشنگی خوابم نمیره🫤
بهتره شما آقایون توی مسائل مربوط به رژیمِ ما خانومها دخالت نکنینگشنگی دادن به خودتون راه درستی برای کاهش وزن نیست ، باعث مریضی های دیگه میشه
برای کاهش وزن : اول اینکه غذاهای کم کالری بخورید ، دوم اینکه هر لقمه که به دهان میزارین حدود 1 دقیقه بجویید تا حسابی خورد و خمیر بشه ، اینجوری هم گشنه نیستین و هم لاغر میشین سوم هم اینکه کمی ورزش کنید حتی شده 10 دقیقه در روز


من که هر چی بخورم چاق نمیشمبهتره شما آقایون توی مسائل مربوط به رژیمِ ما خانومها دخالت نکنین
آخه آدم سیر چه خبری از آدم گرسنه داره
من خودم فوق دکترای رژیم گرفتن رو دارم، میتونم برم تدریس کنم![]()
الان مثلا خواستی دل ما رو بسوزونی؟من که هر چی بخورم چاق نمیشم
صبحونه کامل ، ناهار کامل و شام هم کامل
تازه در اواسط روز هم کلی بسکوئیت و میوه میخورم اما چاق نمیشم
این روش را گفتم چون هر کسی نمیدونه مخصوصا جویدن زیاد لقمه در دهان
هر طور راحتی ، بعدا وقتی 60 سالت شد متوجه میشی که من چی گفتم
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3635 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |