الان چه حسي داري؟

plant_biology

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
زندگیمون شبیه هم نبوده و جای درستی نیست که اینجا چیزی بیان بشه
پدر و مادر حق ندارن به بچه بگن چیکار بکن یا نکن
آدما آزادند هر راهی که میخان خودشون انتخاب کنن
شما بچه مثبت خوبی هستی و ذهنت خیلی خوب شستشو داده شده مبارکه
احترام گذاشتن به پدر و مادر ربطی به برده بودن نداره
بعضی بچه ها مثل شما دوست دارن برده باشن ولی همه اینجوری نیستن

الان فازم جواب دادنه:smoke:
به نظرم بهتره بحث رو باهاتون ادامه ندم چون فایده ای نخواهد داشت ،براتون احترام قائلم.تمایلی ندارم نه صحبتی کنم که بی احترامی تلقی بشه نه تمایل دارم بی احترامی ببینم.
برای خودم و شما منطقی بودن و درک درست موضوعات مختلف رو میخوام.
موفق باشین🌹
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
نه عزیزم، فک نکنم ،ولی بی نهایت کسلم،

فاز خوابیدن با کمی ترس، خخخخخ

خدایا! شکرت
کلا تعطیلات امسال یه جور عجیبی طولانی شد و همه رو تا حدودی کسل کرده ولی حالا یه آزمایش دادن هم فکر بدی نیست، البته فکر کنم همسرت و برادرت هم پزشک باشن، یه مشورتی با اونا هم داشته باشی بد نیست😉
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من تموم سال ها بیرجند زندگی کردم ، ی برهه ای ماموریتی رفتم مشهد ولی برگشتم دوباره بیرجند ، تو این ۱۴ سال سابقه کار بازم تو بیرجند کار کردم .. بعد دادن استعفا یک ماه مثل اینکه باید بکار ادامه داد !
همه فکر میکردن من جای دیگم ولی خب همه این سال ها همین بیرجند بودم و هستم ! فکر میکنم بعضیا نیاز به عینک دارن .. اینقدر گول زدن و فریب کاری کار جالبی نیست :|
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی
تو بمان و دگران وای به حال دگران ..
یک ماه ک نه گفتن حدود ده تا ی هفته ...
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوستان من هر چی پرسیدم یا خوندم همین رو گفتن و نوشته بود :| اگه کسی چیزی می‌دونه یا به صورت دیگس بهم بگه ..
 
آخرین ویرایش:

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کلا تعطیلات امسال یه جور عجیبی طولانی شد و همه رو تا حدودی کسل کرده ولی حالا یه آزمایش دادن هم فکر بدی نیست، البته فکر کنم همسرت و برادرت هم پزشک باشن، یه مشورتی با اونا هم داشته باشی بد نیست😉
منم فکر میکنم خبراییه😊
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
گرسنمه .شیطونه میگه برم یه چی بخورم
لعنت بر شیطون
بهار جون مسواک بزن، مسواک بزنی دیگه بخاطر تنبلی دوباره مسواک زدن هم شده، غذا نمیخوری😂
.
منم شکمم سمفونی داره انداخته از گرسنگی😂
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
طاقت بیار، به این فکر کن که یکی دیگه هم چندین کیلومتر اونطرف از خودت، دقیقا توی همین وضعیته، انرژی بگیر از این همدرد داشتن😁
درک میکنم
به نظرم اشرف مخلوقات فقط افرادی هستن که هر چی میخورن چاق نمیشن
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
درک میکنم
به نظرم اشرف مخلوقات فقط افرادی هستن که هر چی میخورن چاق نمیشن
دقیقا😩
واقعا غبطه میخورم به حالشون🙄
البته من خودمم زیادی حساسم وگرنه من وقتی وزنم بالا میره، هیچکی متوجه نمیشه که وزنم بالا رفته فقط خودم متوجه میشم😂
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هنوز گشنمه و بخاطر گشنگی خوابم نمیره🫤
گشنگی دادن به خودتون راه درستی برای کاهش وزن نیست ، باعث مریضی های دیگه میشه
برای کاهش وزن : اول اینکه غذاهای کم کالری بخورید ، دوم اینکه هر لقمه که به دهان میزارین حدود 1 دقیقه بجویید تا حسابی خورد و خمیر بشه ، اینجوری هم گشنه نیستین و هم لاغر میشین سوم هم اینکه کمی ورزش کنید حتی شده 10 دقیقه در روز
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
گشنگی دادن به خودتون راه درستی برای کاهش وزن نیست ، باعث مریضی های دیگه میشه
برای کاهش وزن : اول اینکه غذاهای کم کالری بخورید ، دوم اینکه هر لقمه که به دهان میزارین حدود 1 دقیقه بجویید تا حسابی خورد و خمیر بشه ، اینجوری هم گشنه نیستین و هم لاغر میشین سوم هم اینکه کمی ورزش کنید حتی شده 10 دقیقه در روز
بهتره شما آقایون توی مسائل مربوط به رژیمِ ما خانومها دخالت نکنین😒
آخه آدم سیر چه خبری از آدم گرسنه داره:w19:
من خودم فوق دکترای رژیم گرفتن رو دارم، میتونم برم تدریس کنم:w09:
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بهتره شما آقایون توی مسائل مربوط به رژیمِ ما خانومها دخالت نکنین😒
آخه آدم سیر چه خبری از آدم گرسنه داره:w19:
من خودم فوق دکترای رژیم گرفتن رو دارم، میتونم برم تدریس کنم:w09:
من که هر چی بخورم چاق نمیشم
صبحونه کامل ، ناهار کامل و شام هم کامل
تازه در اواسط روز هم کلی بسکوئیت و میوه میخورم اما چاق نمیشم
این روش را گفتم چون هر کسی نمیدونه مخصوصا جویدن زیاد لقمه در دهان

هر طور راحتی ، بعدا وقتی 60 سالت شد متوجه میشی که من چی گفتم
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
من که هر چی بخورم چاق نمیشم
صبحونه کامل ، ناهار کامل و شام هم کامل
تازه در اواسط روز هم کلی بسکوئیت و میوه میخورم اما چاق نمیشم
این روش را گفتم چون هر کسی نمیدونه مخصوصا جویدن زیاد لقمه در دهان

هر طور راحتی ، بعدا وقتی 60 سالت شد متوجه میشی که من چی گفتم
الان مثلا خواستی دل ما رو بسوزونی؟ :w00:
.
ولی جدای از شوخی، حرفهاتون درسته، من خودم هم حرفهایی که کامنت قبلی گفتین رو رعایت میکنم و قبول دارم.
هر وقت میخوام رژیم بگیرم، یه چند روز یه شوک به بدنم میدم، مثل روزه گرفتن، بعد آروم آروم غذا رو بیشتر میکنم و سعی میکنم با کم خوری و درست خوری وزن رو تثبیت کنم.
ضمن اینکه کلا نه فقط توی رژیم که همه ی آدمها باید چند ساعت قبل از خواب غذا نخوردن رو رعایت کنند.
 

Similar threads

بالا