من عاشق محمد(ص) هستم

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
طوري نشود كه بگويند ما به پيغمبرشان فحش داديم و آب از آب تكان نخورد

طوري نشود كه بگويند ما به پيغمبرشان فحش داديم و آب از آب تكان نخورد

شماره مطلب : 10897
زمان انتشار : 93/10/29 - 15:59


حجت‌الاسلام قرائتي در واكنش به اهانت نشريه فرانسوي به رسول اكرم(ص):
[h=1][/h]
به پيغمبر شما جسارت شده، چه طرحي به ذهنتان مي‌آيد؟ طوري نشود كه بگويند ما به پيغمبرشان فحش داديم و آب از آب تكان نخورد!
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتي طي سخناني با اشاره به اهانت نشريه فرانسوي در خصوص اهانت به پيامبر اكرم(ص) در دانشگاه تهران گفت: اينجا دانشگاه تهران است، شما هم دانشجو هستيد، به پيغمبر شما جسارت شده، پنج دقيقه فكر كنيد ببينيد چه طرحي به ذهن‌تان مي‌آيد.
وي اظهار داشت: چون در دنيا همه‌جا به هم ارتباط دارد هر كاري بكنيد روي سايت‌ها است، فردا آن طرف كره زمين است. طوري نشود كه بگويند ما به پيغمبرشان فحش داديم آب از آب تكان نخورد، چطور است كه اگر كسي به خود شما متلك مي‌گويد چهار تا پاسخ مي‌دهيد. هجو به پيغمبر اكرم، بايد جواب داده بشود. حالا مردم ديروز بعد از نماز(جمعه) راهپيمايي كردند و شعار دادند.
رئيس ستاد اقامه نماز تصريح كرد: دانشگاه تهران چه مي‌كند؟ كاري كنيد كه براي ديگران امام باشيد. قرآن مي‌فرمايد: «وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقِينَ إِماماً»، كاري كنيد كه براي ديگران الگو باشيد، كاري كنيد فرهنگي، طرحي بدهيد علمي، چون ممكن است چيزي به ذهن شما برسد كه ما پنجاه ساعت هم فكر كنيم به ذهن ما نرسد، شما باشيد چه مي‌كنيد؟
 

m4material

مدیر تالار مهندسی مواد و متالورژی
مدیر تالار
من عاشق پيامبرم حضرت محمد (ص) هستم

من عاشق پيامبرم حضرت محمد (ص) هستم

من عاشق پيامبرم حضرت محمد (ص) هستم






سلام بر پيامبر مهربانم
سلام بر خاندان پاك و مطهرت
و سلام بر ياران و اصحاب بر حقت
يا عزيز شده خداوند متعال
اي پدر امت
شما را به بزرگي روح پاكتان
شما را به عزيز قلبتان و پاره تنتان حضرت زهرا (س)
شما را به خاندان عصمتتان
سوگند مي دهم كه ما مدعيان دوستيتان را ببخشيد
كه ما بسيار كوچكيم براي دوست داشته شدن و توجه شما ولي شما بسيار بزرگ و مهربان
ما را ببخشيد كه در اين وانفساي زمانه سستي و كرختي جانمان را گرفته
و زنگاري از بي انگيزگي و گمراهي سايه بر افكار و دلهايمان گرفته
آنگونه كه هر بارفقط با تلنگري مهيب از دشمنان قسم خورده مان تازه به ياد اين مي افتيم كه
ما خود براي حفظ و ترويج عقايد و دينمان كه گوهر و هديه اي ناياب است چه كرده ايم
تازه به اين فكر مي افتيم كه آيا ما خودمان راه را درست مي رويم و يا بازيچه و گرفتار هجمه هاي برنامه ريزي شده شيطان صفتان شده ايم
ببخشيد كه انقدر خواب غفلت فرايمان گرفت كه به مقدساتمان و به آستان مطهر شما و خاندان گراميتان بي حرمتي كردند
اما خواه باور كنند يا نه ما عاشق شماييم و نميخواهيم در مقابلشان ساكت بنشيم
خودتان ياريمان كنيد و باز واسطه ما با تمامي سياه روييمان با خداوند متعال شويد
كه همچون هميشه درياي رحمتش را به سوي همه ما گنهكاران گرفتار زمين شده جاري كند
****
بارالهي
به عظمت و كرامتت
به مهري كه به بندگان پاكت و بندگان نا پاكت چون من حقير داري قسمت مي دهيم
ياريمان كنيد تا مسير حق و باطل را باز شناسيم و در ترويج آن سهيم باشيم
آمين يا رب العامين




متنی از همسرم namavar1989
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
آیت الله العظمی جوادی آملی:سرنوشت اهانت کنندگان به پیامبر(ص) نابودی و سقوط است

آیت الله العظمی جوادی آملی:سرنوشت اهانت کنندگان به پیامبر(ص) نابودی و سقوط است

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: کسانی که به پیامبر اسلام(ص) اهانت کردند تصور نکنند به سلامت عبور خواهند کرد، سرنوشت آنان نابودی و سقوط است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌ الله عبدالله جوادی آملی ظهر دوشنبه در درس تفسیر قرآن کریم اظهار داشت: ما در عین حال که برای نخبگان و فرهیختگان و دانشوران و مردم بی گناه غرب، احترام قائل هستیم ولی این جنایت‌ها نتیجه استکبار است که جنگ جهانی اول و دوم را در پیشانی دارد.

وی اظهار داشت: اینها ۸۰ میلیون آدم را در جنگ‌های جهانی کشتند این چیزی است که می‌‌شنوید، این تعداد آدم در آن دوره کم نبوده است و الان هم که دم از دموکراسی می‌زنند چون دستشان روی ماشه است و می‌دانند اگر جنگ جهانی سوم شود کسی روی کره زمین باقی نمی‌ماند.
استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه اهانت کنندگان دنباله رو همان کسانی هستند که انبیای گذشته را در دوره حضورشان استهزاء و مسخره کرده‌اند، اضافه کرد: اینها بدانند اگر دست برندارند خداوند فرمود به آنچه که استهزاء می‌کنند گرفتار خواهند شد و همان سرنوشت اقوام قبلی به سراغ اینها هم خواهد آمد.
آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: کسانی که به پیامبر(ص) اهانت می کنند فکر نکنند فقط به یک شخص اهانت کرده اند بلکه به آیه خدا و بزرگترین آیه او که برترین پیامبر است اهانت کرده‌اند و به زودی هم سقوط خواهند کرد.
وی تاکید کرد: اگر در هر گوشه دنیا و در دانشگاه و سطح نخبگان غربی حرف حسابی از عدالت و حق زده می‌شود که البته کم است همه از تعالیم انبیاء است وگرنه غرب کشتن ۸۰ میلیون انسان را در پرونده دارد و امروز هم هر جا جنگی هست یک طرف آن غربی‌ها هستند و در غزه هم هر چند وقت یکبار جنگ ۲۰ روزه و ۵۰ روزه و ... درست می‌کنند.

http://www.mehrnews.com/news/2469405/سرنوشت-اهانت-کنندگان-به-پیامبر-ص-نابودی-و-سقوط-است
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مردم الجزایر در اعتراض به اهانت به پیامبر اسلام و انتشار تصاویر توهین آمیز به حضرت محمد (ص) تظاهرات و پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر ، هزاران نفر از مردم الجزایر پس از نماز جمعه در نقاط مختلف این کشور راهپیمایی و مخالفت شدید خود را به اهانت به پیامبر اسلام تحت پوشش آزادی بیان اعلام کردند.
تظاهرکنندگان در الجزیره پایتخت این کشور در رد تبلیغات رسانه ای و انتشار تصاویر موهون به پیامبر اسلام در برخی از روزنامه های غربی ، پارچه نوشته هایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «همه ما با محمد (ص) هستیم» و در حمایت از آزادی بیان و رد توهین به مقدسات شعار سر دادند.
یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات گفت :« نباید به رسول الله (ص) و نه به هیچ پیامبر دیگری توهین کرد و نباید تصویر هیچ یک از آنها منتشر شود.»
یکی دیگر از شرکت کنندگان نیز گفت :« ما به اینجا آمده ایم تا با رسول الله تجدید بیعت کنیم. ما به این راهپیمایی آمده ایم تا آنچه را که روز چهارشنبه در انتشار مجدد تصاویر موهن به پیامبر اسلام (ص) صورت گرفت به شدت محکوم کنیم.»
تظاهرکنندگان همچنین هر گونه ارتباط اقدامات تروریستی به اسلام و مسلمانان را رد کردند و از سازمانهای بین المللی تصویب قوانینی را برای جلوگیری از اهانت به ادیان مختلف خواستار شدند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات با محکوم کردن جنایاتی که اشغالگران اسرائیلی در سرزمینهای فلسطینی مرتکب می شوند پرچم اسرائیل را نیز آتش زدند.
تظاهرکنندگان فریاد می زدند این راهپیمایی مسالمت آمیز است اما با دخالت نیروهای امنیتی الجزایر و اقدام برخی جوانان به پرتاب سنگ به نیروهای امنیتی و خبرنگاران ، این تظاهرات به خشونت کشیده شد.

 
آخرین ویرایش:

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
معترضان پاکستانی با تظاهرات در مقابل کنسولگری فرانسه در کراچی، خشم و انزجار خود را از دولت این کشور نشان دادند.
خشم مسلمانان پاکستان از اقدامات نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) هنوز فروکش نکرده است.
با وجود برگزاری تظاهرات گسترده‌ای که عصر روز جمعه گذشته در سراسر پاکستان علیه اقدامات موهن شارلی ابدو آغاز شده، موج این اعتراض‌ها در این کشور همچنان ادامه دارد. روز گذشته نیز شهرهای مختلف پاکستان صحنه تظاهرات علیه بی‌توجهی فرانسه به اقدامات موهن این نشریه بود؛ آن‌ها خواستار تجدید نظر اسلام آباد در سطح روابط با پاریس شدند. در شهر کراچی، معترضان پس از سردادن شعارهایی علیه کسانی که با بهانه قراردادن آزادی بیان، آن را ابزاری برای توهین به مقدسات اسلامی و جریحه دار کردن احساسات مسلمانان قرار می‌دهند، با حضور دوباره مقابل کنسولگری فرانسه در این شهر، از دولت پاریس خواستند تا هرچه سریع‌تر نشریه شارلی ابدو را تعطیل کند. در این تظاهرات تصاویر و آدمک «فرانسوا اولاند» در اعتراض به بی‌اعتنایی و حمایت دولت فرانسه به آنچه نشریات این کشور به بهانه آزادی بیان علیه مقدسات اسلامی منتشر می‌کنند، زیرپا گذاشته و سپس به آتش کشیده شد. مسلمانان پاکستان ضمن محکوم کردن استفاده ابزاری از آزادی بیان با هدف اسلام ستیزی و جریحه دار کردن احساسات مسلمانان، خشم و انزجار خود را از توهین کنندگان به مقدسات اسلامی و دولت‌های حامی آنان ابراز کردند. «محمد نواز شریف» نخست وزیر پاکستان و نمایندگان مجلس این کشور، «چودری نثار علی خان» وزیر کشور پاکستان اقدام شارلی ابدو را در انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) محکوم کردند.










 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تظاهرات دانشجویان سومالی در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) + عکس

تظاهرات دانشجویان سومالی در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) + عکس

دانشجویان سومالی در موگادیشو پایتخت این کشور در اعتراض به انتشار کاریکاتورهای موهن در نشریه فرانسوی شارلی ابدو تظاهرات کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات پوسترهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «من مسلمان هستم.» یک دختر دانشجوی سومالیایی در این تظاهرات گفت: ما به این تظاهرات آمده‌ایم تا بگوییم که با توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) به ما هم توهین شده است. ما همه مسلمان و با هم هستیم. ما خواهان صلح هستیم. یک پسر دانشجوی سومالیایی نیز گفت: ما نمی‌خواهیم بگوییم که می‌خواهیم دیگران را به قتل برسانیم اما مخالف توهین به پیامبر خود هستیم. همه باید به ارزش‌ها و مسئولیت‌های دیگران احترام بگذارند. ما باید به هم احترام بگذاریم. ما خطاب به نشریه شارلی ابدو می‌گوییم که ما شارلی نیستیم، بلکه مسلمانیم و به پیامبر خود عشق می‌ورزیم. شرکت کنندگان در تظاهرات موگادیشو اقدام نشریه شارلی ابدو را محکوم کردند و آن را توهین به مسلمانان خواندند. آن‌ها همچنین حملات تروریستی اخیر در فرانسه را محکوم کردند و گفتند خشونت هیچ ارتباطی با اسلام ندارد. تظاهرات مشابهی در شهرهای مختلف سرتاسر جهان علیه کاریکاتورهای موهن نشریه شارلی ابدو برگزار شده است. از زمان انتشار کاریکاتورهای موهن اخیر این هفته نامه فرانسوی در چهارشنبه گذشته تظاهرات اعتراضی در برخی کشور‌ها به خشونت گرایید.

 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئیس مجلس:توهین غربی‌ها به پیامبر(ص) مسلمانان را به سمت مقاومت سوق می‌دهد/رئیس قوه قضائیه هم محکوم کرد

رئیس مجلس:توهین غربی‌ها به پیامبر(ص) مسلمانان را به سمت مقاومت سوق می‌دهد/رئیس قوه قضائیه هم محکوم کرد

علی لاریجانی گفت:امروزه رفتار هماهنگی در غرب برای فشار به مسلمانان شکل گرفته که نمونه آن توهین به ساحت پیامبر اعظم (ص) است، اما باید توجه کرد سختی این روزگار در ظاهر نشان می‌دهد این‌ها به طرق مختلف فشار‌ها را بر فلسطینیان افزایش داده‌اند، اما غافلند که در پس فشار‌ها نصرتی برای مسلمانان است و این پیامی است که خداوند به مردم داده است. وی با بیان اینکه غربی‌ها توجه ندارند که اگر با احساسات امت بزرگی بازی کنند آن‌ها را به سمت مقاومت سوق خواهند داد، گفت: غربی‌ها به آنالیز منطقه توجهی ندارند، از این‌رو یکی از دلایل مهمی که جریان تروریستی در منطقه افزایش یافته نوع رفتار غربی‌ها است.

......................................
حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی:​
وزیر دادگستری گفت: اتفاقات اخیر و توهین نشریه غربی به پیامبر اسلام(ص) نشان دهنده اوج استیصال و خودزنی فرهنگی غرب است.

به گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی پورمحمدی» وزیر دادگستری در ادامه جلسه تفسیر قرآن در جمع کارکنان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی، در مورد وقایع اخیر و توهین نشریه فرانسوی به پیامبر مکرم اسلام (ص) را، نشان دهنده اوج استیصال و خودزنی فرهنگی غرب دانست.

وزیر دادگستری دلیل موضع گیری‌های اخیر کشورهای غربی و ایادی آن‌ها در منطقه را استیصال عمیق آن‌ها در مواجهه با انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: غرب و دست نشاندگان آن در منطقه، به این نکته رسیده‌اند که انقلاب اسلامی بساط آن‌ها را بهم خواهد ریخت و از این رو در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره دست به انواع خودزنی می‌زنند.

وی همچنین افزود: براه انداختن جریان داعش از سوی غربی‌ها نیز نوعی خودزنی است و این‌ها به ابزاری متوسل شده‌اند که برای خودشان نیز خطرناک است، چراکه این تهدید و ترور، روزی به خودشان باز خواهد گشت که گوشه‌ای از آن را در جریان اخیر پاریس شاهد بودیم.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه در حال حاضر همه کشورهای منطقه در معرض تهدید هستند تصریح کرد: جریانات فرهنگی اتفاق افتاده نیز نوعی خودزنی است و مدعیان غربی که می‌گویند چرا ما حقوق بشر، زنان، کودکان و غیره را رعایت نمی‌کنیم؛ خود به اسم آزادی بیان، با اهانت به پیامبر اسلام (ص) به بیش از یک میلیارد انسان توهین کرده‌اند.

وی در خاتمه گفت: موضوعاتی مثل آزادی بیان در غرب به جریانی بر ضد خود تبدیل شده و منجر به بروز آشوب و بهم ریختگی جدی فکری و عملی در عرصه‌های سیاسی و امنیتی و غیره تبدیل شده که استیصال بزرگی است و همانگونه که شاهد بودیم، پاپ نیز از اتفاق اخیر ابراز نارضایتی کرده است.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئیس دیوان عدالت اداری:​
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری اقدام شیطانی نشریه شارلی ابدو را در اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی‌ اسلام (ص) محکوم کرد و چنین حرکتی را دشمنی از سوی خودفروختگان به استکبار و نوکران صهیونیسم دانست.
به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجعفر منتظری» در جلسه بیست و نهم دی‌ماه هیات عمومی دیوان با تاکید بر اینکه بی‌شک با این اقدامات توجه عامه مردم در اروپا و آمریکا به اسلام بیشتر خواهد شد، اظهار داشت: قطعا پرچمی را که پیامبر اسلام برافراشته است با این اقدامات موهن فرو نخواهد افتاد، برخی بدین‌وسیله تلاش می‌کنند که نور خدا را خاموش کنند ولی کورخوانده‌اند و کوچک‌تر از آنند که توانایی این کار را داشته باشند.


وی افزود: وجود مقدس رسول گرامی اسلام(ص) به نقل از قرآن کریم سراج منیر است و این سراج منیر هیچگاه بی‌فروغ نخواهد شد.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه احکام نورانی اسلام تماما در جهت حرکت بشر در مسیر کمال و نیل به جایگاه رفیعی است که خداوند برای بشر در نظر گرفته است، اضافه کرد: این اسلام، اسلامی است که پایه‌گذارش نبی مکرم (ص)، اول ما خلق الله و انسان والامقامی است که عقل کل و به تعبیر قرآن سراج منیر و مظهر تمامی کمالات انسانی بوده است.

وی گفت: وجود مبارک حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد(ص) که خداوند آن را رحمتی برای بشر قرار داده، توانست در دوران ۲۳ سال نبوتش، تحولی عظیم در عالم بشریت به وجود آورد، تحولی که دامنه آن تا قیامت رو به گسترش است.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری اضافه کرد: اگر اسلام آنگونه که بود به بشریت معرفی می‌شد و اجانب به تحریف آن نمی‌پرداختند، قطعا امروز همه انسان‌ها به آن پیوسته بودند.

رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: اسلام و آورنده آن یعنی حضرت محمد مصطفی(ص) همواره طی ۱۴ قرن گذشته مورد هجمه دشمنان بود، اما در عین حال روز به روز بر عظمت و جایگاه آن افزوده شد و بیش از گذشته مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت.

وی اقدام اخیر یکی از نشریات غربی در هتک حرمت به رسول گرامی اسلام (ص) را از روی حقد، کینه و دشمنی نسبت به این حریم مقدس و جایگاه متعالی ایشان دانست و ادامه داد: دشمنان برای اینکه اسلام هراسی را در دنیا رواج دهند و با افکار و اندیشه‌های انحرافی خود مردم جهان را از اسلام و قرآن دور کنند، مرتکب چنین حرکات شیطانی می‌شوند که قطعا نتیجه‌ای نخواهند گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: اگر در طول تاریخ هجمه به حریم مقدس رسول گرامی اسلام (ص) و دین خدا توانسته، موفق باشد، امروز نیز شیطنت‌کنندگان و توهین‌کنندگان به آن حضرت توفیق خواهند داشت، حال آنکه ما شاهدیم در همین حوادث و در جریان جسارت‌ها و شیطنت‌های اخیر دشمن انسان‌های آزاده‌ای بودند که به فکر تامل در این دین الهی افتادند.

وی یکی از دلایل انجام چنین اعمال زشتی را از سوی دشمنان و عوامل استکبار، هراس آنان از فراگیری دین مبین اسلام دانست و تصریح کرد: وحشت آن‌ها از گسترش سریع اسلام در اروپا و اقبال مردم نسبت به این دین است. به نحوی که به عنوان نمونه آمار رسمی در کشور انگلستان نشان می‌دهد، بیشترین نامی که مردم حتی غیرمسلمانان برای فرزندان خود در این کشور برگزیده‌اند، «محمد» بوده است.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: ما افتخار می‌کنیم که غیرمسلمانان نیز اینگونه به رسول گرامی اسلام (ص) عشق می‌ورزند. عوامل صهیونیست و اسکتبار نیز بدانند که به رغم انجام این اقدامات موهن و حرکات زشت توجه مردم به دین رهایی‌بخش اسلام بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما مفتخر به وابستگی به این انسان والامقام هستیم، ادامه داد: خدا را شاکریم که ما را در مسیر پیامبر عظیم‌الشان اسلام، قرآن و صراط مسقیم الهی قرار داده است. همچنین خدا را شاکریم که شناسنامه، نام، دین، کشور و مرام و مسلک ما، مرام و مسلک رسول گرامی اسلام (ص) است و تا پای جان برای دفاع از حریم رسول اکرم (ص) و قرآن عزیز و این مکتب ایستاده‌ایم و اطمینان داریم این حرکت‌های زشت نابخردانه و شیطانی دشمن راه به جایی نخواهد برد و اتفاقا نتیجه معکوس خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری ابتدا به فرمایشی از حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) از نهج‌البلاغه اشاره کرد که فرمودند، «اسلام دین خداست که خداوند آن را برای خودش برگزید. اسلام نزد خداوند دارای پایه‌ای استوار است و بنیانش افراشته شده، برهانش روشن، روشنی‌اش تابناک. قدرتش ارجمند، نشانه‌هایش بلند و در افتادن با آن ناممکن و مایه ریشخند است. پس اسلام را بزرگ بشمارید و پیروی‌اش کنید و حق آن را ادا نمایید و آن را در جایگاهی که شایسته آن است، قرار دهید.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تظاهرات مردم چچن در محكوميت انتشار كاريكاتور توهين‌آميز به ساحت پيامبر اكرم(ص)

ده‌ها هزار نفر از مردم چچن روز دوشنبه در گروزنی، پایتخت این جمهوری خودمختار روسیه در اعتراض به انتشار کاریکاتور موهن بر ضد پیامبر اسلام(ص) تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان که پلاکاردهایی در محکومیت این اقدام شارلی ابدو در دست داشتند، شعار «الله اکبر» سر می‌دادند. «رمضان قدیروف» رئیس جمهور چچن نیز که در این تظاهرات حضور داشت در مقابل مسجد بزرگی که به یاد پدرش «احمد قدیروف» بنا کرده است، خطاب به تظاهرکنندگان گفت: این تظاهرات در اعتراض به کسانی است که به دین اسلام اهانت می‌کنند. وی با اشاره به کاریکاتورهای موهنی که در شارلی ابدو منتشر شده است، گفت: ما هرگز اجازه نخواهیم داد که کسی به ساحت پیامبر اسلام اهانت کند. رئیس جمهور چچن پیش‌تر این کاریکاتوریست‌ها را افرادی بدون ارزش‌های معنوی و اخلاقی خوانده بود. قدیروف همچنین «میخائیل خودورکوفسکی» سرمایه دار روسی را که از رسانه‌های روسیه خواسته بود این کاریکاتور‌ها را منتشر کنند، دشمن همه مسلمانان دانست. شبکه گروزنی گزارش داد تظاهرات در مرکز چچن را می‌توان ابتکار روحانیون مسلمان در اینجا دانست، اما در اینجا هیچ رخدادی بدون نظارت و اجازه مقامات چچن و رمضان قدیروف رخ نمی‌دهد. بنابراین می‌توان گفت خود مقامات چچن، این راهپیمایی را برگزار کرده‌اند. به همه کارکنان دولت، پزشکان، معلمان و رفتگران نیز اکیداً توصیه شده است در راهپیمایی شرکت کنند. تظاهرکنندگان در چچن، تصاویر پیامبر اسلام، از جمله کاریکاتورهای منتشر شده در شارلی ابدو را محکوم کردند. معترضان نمی‌خواهند قتل عام کاریکاتوریست‌های فرانسوی را توجیه کنند، اما بر ارزش‌های خود در برابر ارزش‌های غرب تأکید دارند.















 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
آیت الله العظمی نوری همدانی:مسؤولان واکنش جدی نسبت به هتاکی به ساحت پیامبر(ص) نشان دهند

آیت الله العظمی نوری همدانی:مسؤولان واکنش جدی نسبت به هتاکی به ساحت پیامبر(ص) نشان دهند

آیت‌الله العظمی نوری‌ همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، توهین وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم کردند. ایشان صحنه گردان اصلی این اتفاقات را استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل دانسته و تصریح کردند: ریشه این ماجرا‌ها به کینه توزی غرب از اسلام و مسلمانان برمی گردد و از صدر اسلام تا به امروز این کینه توزی وجود داشته است.
این مرجع تقلید در ادامه از سکوت معنادار مسؤولان در قبال این حرکت گستاخانه انتقاد کرده و گفتند: توقع و انتظار این است که مسؤولان واکنش جدی به این اقدام نشان دهند.
آیت الله نوری همدانی یادآور شدند: وقتی آن‌ها در حال ستیز با ما و مقدسات اسلامی هستند، این گونه مسافرت‌ها چه معنایی دارد؟ به عقیده بنده در چنین شرایطی باید به دنبال تجدید نظر در روابط خود با این کشور‌ها باشیم نه مسافرت. استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه همچنین بر لزوم انسجام و همدلی مسلمانان برای مقابله با این گونه حرکات نفرت آمیز و مذبوحانه تاکید کرده و گفتند: مسلمانان در هر جای جهان باید با شور و شکوه خاصی در تجمعات اعتراض آمیز حضور یابند و اجازه ندهند غربی‌ها با مقدسات آنان بازی کنند. مرجع تقلید شیعیان همچنین با یادآوری فتوای تاریخی حضرت امام(ره) درباره سلمان رشدی مرتد، تصریح کردند: توهین به مقدسات مسلمانان و پیامبر اسلام چیزی نیست که از کنار آن به سادگی عبور کنیم؛ ما این اقدام را به شدت محکوم و تاکید می‌کنیم که اگر متحد باشیم دشمنان جرات چنین هتاکی‌هایی را پیدا نمی‌کنند.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
ـ شیعیان پاکستان با برگزاری تظاهرات گسترده در شهر کراچی خشم و انزجار خود را از دسیسه‌های دشمنان در ادامه بی‌حرمتی به مقدسات اسلامی اعلام کردند. در این تظاهرات که از سوی شورای علمای شیعه پاکستان سازماندهی شده بود مردم پاکستان با شعارهای مرگ بر فرانسه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل توهین به مقدسات مسلمانان و پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند. در این تظاهرات شماری از مردم، طلاب و علمای شیعه پاکستان با پوشیدن کفن که بر روی آن‌ها عبارت «لبیک یا مهدی (عج)» نوشته شده بود آمادگی خود را جهت مقابله با هتاکان به ساحت پیامبر (ص) و مقابله به تروریست‌های تکفیری که شیعیان پاکستان را هدف قرار می‌دهند اعلام تاکید کردند. علامه جعفر سبحانی از علمای پاکستان طی سخنانی در این راهیپمایی از مردم پاکستان خواست تمامی کالاهای و تولیدات ساخت غرب را تحریم کنند. تظاهرات‌کنندگان هم‌چنین ادامه حملات تروریستی علیه شخصیت‌های مذهبی و عملی پاکستان به ویژه شخصیت‌های اهل تشیع را که در طول ماههای گذشته افزایش یافته محکوم کرده و خواستار رسیدگی دولت این کشور به وضع موجود شدند. در آخرین حمله تروریستی علیه شیعیان، جمعه گذشته سه تن از پیروان اهل‌بیت(ع) هنگام بازگشت از یکی از مراسم‌های مذهبی در شهر راولپندی هدف گلوله تکفیری‌ها قرار گرفته و به شهادت رسیدند. شهدای این حمله تروریستی شامل یک وکیل به نام «فیاض حسین» و دو نفر از برادرزاده‌های او به نام‌های «میرقاضی شاه» و «میرحمزه شاه» بودند. «محمد خوراسانی» سخنگوی شبه نظامیان تحریک طالبان پاکستان (TTP) امروز گفت که حمله مزبور از سوی افراد این گروه انجام شده است.




































 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
عصر روز گذشته جمعی از مردم استانبول در راهپیمایی و تجمعی اعتراض آمیز که با نام «همراهی با پیامبر اسلام(ص)» برگزار شد نسبت به اهانت نشریه فرانسوی به نبی می‌کرم اسلام اعلام خشم و نفرت کردند. در این مراسم که از سوی پلاتفرم همراهی با پیامبر اسلام(ص) که با هدف سازماندهی اعتراضات مردمی در برابر اهانت به مقدسات اسلامی در استانبول از سوی فعالان اجتماعی و اسلامی ترکیه در میدان امین اونو (Eminönü) شهر استانبول تشکیل شده بود محمد شاهین و احمد اوروس از فعالان اسلامی ترکیه به سخنرانی پرداختند. همچنین در بیانیه پایانی این تجمع با بیان یان که حملات تروریستی انجام شده در فرانسه به شدت محکوم است آمده است: این حملات می‌تواند پیش زمینه و خبر دهنده‌هایی در مورد دور جدیدی از حملات ضد اسلامی غرب باشد. در این بیانه با تاکید بر اینکه بر اساس اندیشه اسلامی کشتن هر فرد غیر مسلح و عادی در غیر حالت جنگی از سوی هر کسی و با هر نیتی که می‌خواهد باشد عملی نامشروع محسوب می‌شود خطر نشان شد: اما باید دانست که در عین حال اهانت به مقدسات هر آیینی در جهان با نام آزادی بیان و استفاده از آزادی اندیشه اقدامی ناپسند و غیر مشروع است و باید در برابر چنین رفتارهایی ایستاد. همچنین در این بیانیه با اشاره به اینکه تمام مسلمانان باید نسبت به موج جدیدی از حملات به اسلام و جهان اسلام هوشیار باشند آمده است: ما به خوبی می‌دانیم که در پشت صحنه گروه‌هایی که با اقدامات کور خود تمام منطقه را در خون غرق کرده‌اند کسی جز قدرت‌های امپریالیستی منطقه حضو رندارند و این اقدامات نیز هدفی جز به جان هم انداختن مسلمانان و از بین بردن عزت اسلامی ندارد. این مراسم با خوانده شدن دعای وحدت از سوی نورالدین شیرین از فعالان سر‌شناس اسلامی و انقلابی در ترکیه پایان یافت.




 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
حذف پرچم کشور فرانسه از خیابان ملل ارومیه

حذف پرچم کشور فرانسه از خیابان ملل ارومیه

در پی اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به پیامبر عظیم الشان مسلمانان حضرت محمد مصطفی (ص)، در جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، حذف پرچم کشور فرانسه از خیابان ملل پارک ائلرباغی تا زمان عذرخواهی رسمی دولت فرانسه از مسلمانان جهان تصویب شد.

در این مصوبه آمده است، با عنایت به توهین مکرر مطبوعات فرانسوی به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)، شهرداری ارومیه نسبت به پایین آوردن و حذف پرچم کشور فرانسه از خیابان ملل پارک ائلرباغی شهر زیبای ارومیه اقدام و تا عذرخواهی رسمی دولت فرانسه از مسلمانان جهان از اهتزاز این پرچم خودداری کند.

شایان ذکر است در خیابان ملل پارک ائلرباغی پرچم بیش از ۱۵۰ کشور به نشانه ارتباطات، صلح و دوستی با ملل مختلف جهان به جز آمریکا و رژیم اشغالگر در اهتزاز است.

فعالان قرآنی ارومیه اقدام موهن نشریه فرانسوی را محکوم کردند
همزمان با اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به پیامبر اکرم (ص) جمعی از فعالان قرآنی ارومیه این اقدام موهن را با انتشار بیانیه‌ای محکوم کردند.
متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود بیکران به ساحت پیامبر صلح و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و خاندان پاک و مطهرش.
چندی است قلب بشریت از فجایع انسانی در گوشه و کنار جهان زخم برداشته و مبهوت به دستان دستکش سفید پوش می‌نگرد شاید که از آستین آن مدعیان حقوق بشر رحمی بیرون آید و از ارتکاب به جنایات ضد بشری ودر راس آن‌ها ضد اسلامی دست بردارند چندی است که خون به جای آب در زمین جاری می‌شود بیگناهان بدون هیچ سوالی به جرم بودن، قتل عام می‌شوند و فجایع به حدی رسیده که بشر از بشریت شرم می‌کند چندی است در گوشه و کنار این جهان علم صلح و دوستی رحمت و مغفرت را به سخره می‌گیرند و نام آن را آزادی بیان و آزادی قلم می‌دانند.
که خونخوار‌تر از سابق و حریص‌تر از قبل برجان مسلمین گشته‌اند و باز به ساحت نبی مکرم اسلام توهین و جسارت می‌شود.
قسم به قلم که این قلم از کار این شیاطین به ظاهر بشر و مدافع حقوق بشر شرم سار است.
چرا اذهان انسان‌ها را به مثابه لجن زاری که خود درون آن گرفتارید، می‌پندارید و هر آنچه را که ظاهر پاک و شایسته ولی باطنی زشت و پلید دارد را طبق تبلیغات گذشته، می‌پندارید. بشر از روز‌های گذشته از‌‌ همان ۱۱ سپتامبر دست پلید پشت پرده همهٔ اتفاقات را خوب شناخته و همهٔ فجایع انسانی را می‌داند که در کار نامهٔ اعمال کدامین گروه منحوس شیطانی بگنجاند.
طالبان، داعش، النصره و... هر آنچه که به ظاهر و صلهٔ اجباری به دین پاک اسلام می‌داند همه و همه و صلهٔ جور، جور چین معادلات و رفتار و کردار شما هستند هر انسان آزاده وآزاداندیشی که در این کرهٔ خاکی حتی به اندازهٔ یک حرف از اسلام ناب محمدی استشمام کرده باشد روحش چنان متعالی می‌گردد که به یقین می‌داند که چنین وقایعی از کجا نشأت گرفته است.
اسلام و مسلمین که خود زخم خوردی ترور و تروریسم هستند کی و کجا دست به خون مظلومان آلوده می‌سازد که چنین بی‌شرمانه به ساحت امام المرسلین و خاتم النبین حضرت محمد مصطفی (ص) توهین می‌کنید. بدانید هر آنچه که از نظر شما آزادی بیان یا آزادی قلم اطلاق می‌شود‌‌ همان هتاکی‌ها و اهانت‌های بیشرمانه‌ای است که بی‌گمان به زودی زود جواب گوی آن‌ها خواهید بود.
امت واحده اسلام که چنگ در ریسمان الهی و وحدت آفرین قرآن و ائمه معصومین (ع) که یادگار پیامبر اکرم اسلام هستند، دارند. این حرکت ثانوی شمایان را محکوم کرده و این با پرشور‌تر از قبل در دفاع از حریم و حرمت رسول اکرم (ص) وارد عرصه خواهند شد.
آزادی بیانی که همهٔ جهان و آزادی خواهان جهان به دنبال آن هستند‌‌ همان به زنجیر کشیدن‌ها و‌‌ همان قتل و غارت‌ها‌‌ همان تجاوز به حقوق انسان‌ها‌‌ همان دیدن‌ها و انکار کردن‌هایی است که از شما دیده می‌شود.
چگونه چند برگ کاغذی که خود را در سطح رسانه‌های آگاهی ساز و آگاهی دهنده به انسان‌ها می‌داند که فقط چند روز به نفس‌های آخرش مانده مورد تجاوز عده‌ای که البته از دست پرورده‌های شما بوده‌اند راه کج کرده و بار کج خود را که از کشتار و قتل و غارت ملتی بی‌گناه در عراق برایتان به سوغات آورده بودند در محل تهیهٔ این مجلهٔ منحوس خالی می‌کنند، چگونه می‌شود این جریدهٔ کذب به جای همراهی با سایر اقشار و سایر انسان‌ها در راه محکوم ساختن جریان تروریسم جا پای، پای کج شیطان بزرگ گذاشته و در اقدامی خوار گونه به ساحت نبی اکرم اسلام توهین و اهانت می‌کند.
بدانید که امروز و فردا و روز‌ها از پس این روز‌ها، شما و همهٔ آنهایی که با شما هم آواز گشته‌اند در آینده‌ای نه چندان دور در اقیانوسی از خون‌های مظلومانی که به نا‌حق ریخته شده‌اند غرق می‌شوید و روزی دیگر در محضر دادگاه الهی به جرم همهٔ جنایت‌هایتان محکوم به آتش دوزخ خواهید شد.
جهان اسلام، مسلمانان،‌ای انسان‌های آزاده و آزادی خواه‌ای مظلومان جهان،‌ای مستضعفین این نیاز وحدت و یک پارچگی دوباره است، این ندای هل من ناصر ینصرنی پیامبر مکرم اسلام است این قطره قطره اشک‌های آیه به آیه قرآن کریم است به پاخیز به پاخیز که این بار سکوت هر انسان خیانت است به قرآن...
مردم شریف و متدین و غیور آذربایجان غربی با هم صدا و هم پیمان شدن با همهٔ خواهران و برادران مسلمان در سراسر جهان عمل ننگین این مجله منحوس و شیطانی را که در مهد به اصطلاح آزادی و دموکراسی تحریر و منتشر می‌شود را محکوم و این عمل را نیز در کنار سایر اعمال ننگین به حافظهٔ بشریت می‌سپارد. گر چه به زودی زود متکبران و ستمگران به سزای کبر و ستم خود خواهند رسید این وعدهٔ الهی است.
ما اعضا و خادمین موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان آذربایجان غربی همچون سایر برادران و خواهران چون رشته‌های به هم پیوسته هم آواز با هم دیگر پشت سر نایب بر حق امام زمان (عج) این حرکت منحوس شیطانی را که باز از آستین صهیونیسم جهانی بیرون زده را محکوم و پرغریو‌تر ارادت خود را به محضر آسمانی پیامبر صلح و رحمت اعلام می‌داریم.
اعضا و خادمین موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مسلمانان اجازه گستاخی به مقدسات اسلامی را ندهند

مسلمانان اجازه گستاخی به مقدسات اسلامی را ندهند

دارالافتای اردن امروز طی بیانیه‎ای بازنشر کاریکاتور موهین علیه پیامبر اکرم(ص) در نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" را محکوم کرد و خاطر نشان ساخت: نشریه شارلی ابدو با انتشار کاریکاتور پیامبر در پی ایجاد فتنه در جهان است.

در این بیانیه بر لزوم ایستادگی در برابر توهین به مقدسات اسلامی تأکید شده و آمده است: مسلمانان باید با حفظ وحدت در مقابل چنین اقدامات ضد اسلامی بایستند و اجازه ندهند که ارزش‎های مذهبی مورد بی حرمتی قرار گیرد.
دارالافتا افزود: همه انبیا و فرستادگان الهی الگو و اسوه اخلاق هستند و مسلمانان باید سیره نبوی را به بهترین شیوه به مردم جهان معرفی کنند.

در این بیانیه تصریح شده است: اقدامات تروریستی در سراسر جهان سبب مخدوش شدن چهره پاک اسلام می ‎شود بنابراین مسلمانان باید به مبارزه با هرگونه عملیات‎های تروریستی بپردازند.




http://www.mehrnews.com/news/2470873/مسلمانان-اجازه-گستاخی-به-مقدسات-اسلامی-را-ندهند
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
آیت الله العظمی مکارم :اهانت به پیامبر اسلام(ص) خنجری است که بر قلب مسلمانان فرو می رود

آیت الله العظمی مکارم :اهانت به پیامبر اسلام(ص) خنجری است که بر قلب مسلمانان فرو می رود

غربی ها می دانند اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) خنجری است که بر قلب مسلمانان فرو می رود. آنان باید از مسلمانان عذرخواهی کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مکارم شیرازی، از مراجع عظام تقلید، در درس خارج فقه، با اشاره به هتک حرمت مقام شامخ رسول خدا(ص)، متنی را در قالب بیانیه قرائت کرد و اظهار داشت: امروز تمام جهان اسلام به سبب اهانت غربی ها به پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) خشمگین است و موج نفرت و انزجار از حرکت آن مجله فرانسوی که دولتمردان غربی از آن حمایت کردند، همه جا را فرا گرفته است.
وی افزود: جریان از این قرار بود که گروهی از تکفیری های دست پرورده غرب به فرانسه رفته و دست به جنایتی زدند که همه ما آن را شدیداً محکوم می کنیم؛ چراکه ترور در هر لباس و گروهی محکوم است.آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: رجال سیاسی غرب به جای خشکاندن ریشه و عدم کمک به تکفیری ها، ورق را برگردانده، دست به ماجراجویی عجیبی زدند و مسأله را تبدیل به مقابله با جهان اسلام کردند. آنان به نبی مکرم اسلام(ص) اهانت کرده و هر روز بر لجاجت خود افزودند و نسخه بیشتری از آن مجله را چاپ کرده، نام آن را حمایت از آزادی بیان گذاشته اند.اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) خنجری است که بر قلب مسلمانان فرو می رود . کمترین نشان انسانیت این است که به دیگران آزار نرسانیم و غربی ها می دانند اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) خنجری است که بر قلب مسلمانان فرو می رود؛ حال سوال اینجاست که آیا فروکردن خنجر به قلب مسلمین مفهوم آزادی بیان است؟ اگر کسی کمترین احساس انسانیت داشته باشد، به خود اجازه چنین حرکتی نمی دهد.

وی تصریح کرد: دولتمردان غربی عقل سیاسی ندارند؛ وگرنه خود را به سادگی برای جنایت گروهی کوچک با تمام جهان اسلام درگیر نمی کردند و به جای منطق به ماجراجوبی نمی پرداختند. اینان فرزندان همان کسانی هستند که با ماجراجویی، جنگ جهانی اول و دوم را به راه انداخته و کشورهای خود را ویران و ده ها میلیون کشته، مجروح و معلول بر جای گذاشتند.
آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد: خوب است غربی ها بر سر عقل آمده، معنی آزادی بیان را بفهمند و از مسلمانان عذرخواهی کرده، دنیا را به ناآرامی و بی ثباتی نکشانند چرا که دامن خود آنها را هم خواهد گرفت.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
آیت الله العظمی علوی گرگانی:توهین به پیامبر(ص) با نام آزادی بیان اقدامی جاهلانه است

آیت الله العظمی علوی گرگانی:توهین به پیامبر(ص) با نام آزادی بیان اقدامی جاهلانه است

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: دشمنان اسلام به اسم دموکراسی و آزادی هر جسارتی که می‌خواهند انجام می‌دهند، توهین به پیامبر (ص) به اسم آزادی بیان یک اقدام جاهلانه است. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی قبل از ظهر چهارشنبه، در دیدار جمعی از طلاب بسیجی سراسر کشور اظهار داشت: بسیج روحانیت برای حفظ و نگهداری جامعه اسلامی از توطئه‌های دشمنان لازم است.
وی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع)، اضافه کرد: علمای اخلاق لباس روحانیت را لباس صبر می‌دانند، باید در برابر هر مشکلی صبر کنیم زیرا لباس روحانیت لباس انبیا است پس باید اعمال هم پیامبرگونه باشد.
استاد برجسته حوزه با بیان اینکه متأسفانه امروز برخی روحانیون نیز هستند که ضد اسلام کار می‌کنند و با پوشیدن این لباس به اسلام ضربه می‌زنند، بیان کرد: دشمنان اسلام با واسطه‌های غیر مستقیم بعضی روحانیون را فریب می‌دهند، زیرا می‌دانند که مردم به حرف‌های آنان گوش می‌دهند و اعمال روحانیت را الگوی خود می‌کنند.


روحانیون حامیان دین هستند و باید مردم را از توطئه‌های دشمن آگاه کنند
وی گفت: تولید این فیلم‌ها و تصاویر موهن از سوی دشمنان اولین و آخرین بار نیست، زیرا آنان به دنبال ایجاد تنش در جامعه اسلامی هستند و در این حرکت‌ها دست صهیونیست پشت پرده است.
آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: این حرکت‌های دشمنان مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند، زیرا روحانیون حامیان دین هستند که نباید در این جریانات بی‌تفاوت باشند و باید مردم را از توطئه‌های دشمنان آگاه کرد.
وی اضافه کرد: دشمنان اسلام به اسم دموکراسی و آزادی هر جسارتی که می‌خواهند انجام می‌دهند و این توهین به اسم آزادی بیان یک اقدام جاهلانه است. باید روحانیون مردم را آگاه کرده و به جهانیان اثبات کنند که مسلمانان از عقاید خویش کوتاه نمی‌آیند.
این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه پیامبر(ص) و ائمه(ع) در طول تاریخ خیلی اذیت و آزار‌ها را تحمل کردند، گفت: روحانیون باید در هر شرایطی اگر به او توهین و یا جسارت شد از عقایدش دست برندارد.
آیت الله علوی گرگانی در پایان گفت: ما در مقابل دین مسئولیتمان تا حدی زیاد است که در روایات آمده که حتی اگر جانتان از دست رفت دینتان را حفظ کنید.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئیس جمهور توهین به پیامبر را محکوم کرد

رئیس جمهور توهین به پیامبر را محکوم کرد

رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حوادث تروریستی اخیر پاریس گفت کسانی که به نام اسلام ترور و خشونت می‌کنند، به دین خیانت می‌کنند.
حسن روحانی در هفتصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به حملات پاریس، با اشاره به اینکه هرکس کار خودسرانه از نوع ترور و خشونت انجام دهد، از نظر ما محکوم است، اظهار داشت: «جمهوری اسلامی ایران در مقام بیان وعمل پرچمدار مبارزه با خشونت، افراطی گری و ترور است و امروز از کشورهای گرفتار تروریست‌ها و تروریسم حمایت کرده و به آنها کمک می‌کند.»
روحانی با بیان اینکه کار زشت دیگری که انجام شد، توهین به اعتقادات یک و نیم میلیارد انسان بود، گفت: «ظاهر این حرف ها به نام و در حمایت از آزادی بود، اما در باطن تحریک احساسات مسلمانان را به دنبال داشت.»
رییس جمهوری تصریح کرد: «پیامبر اکرم(ص)، فقط به مسلمانان تعلق ندارد، بلکه همه اندیشمندان، متفکران و شخصیت های بزرگ جهان به رسول اکرم(ص) احترام می گذارند.»
روحانی با ابراز تأسف از وقوع این توهین‌ها در کشوری که مدعی آزادی است، گفت: «فاجعه بار است که در دنیای امروز توهین، فحاشی و تحریک احساسات دیگران را آزادی بنامیم و جای تأسف دارد که در دنیای متمدن امروز و به دنبال پیشرفت های علم و دانش هنوز عده ای نتوانند این مسایل ساده را تشخیص دهند که توهین کردن حتی به یک انسان ناشایست است تا چه رسد به شخصیت بزرگ رسول اکرم(ص).»
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی الله‌دادی در حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی به قنیطره سوریه، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد:
متن کامل پیام سرلشکر جعفری بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَابَدَّلُوا تَبْدِیلًا.»
مجاهدان خستگی ناپذیر جبهه عظیم انقلاب اسلامی:
سلام علیکم
شهادت ابنای امت اسلام در قنیطره، نقطه آغاز دیگری را بر فروپاشی قریب الوقوع نظام سیاسی ظالم، منحوس و تروریست رژیم صهیونیستی ایجاد نمود. ترکیب شهدای این واقعه نشان داد انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را پشت سر گذاشته و جبهه متحد اسلامی شکل گرفته است. مجاهدان این جبهه در حال امتداد دادن انقلاب به درون سرزمین‌های خود در چارچوب آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی عمل می‌کنند. از این رو دشمنان کینه‌توز اسلام ناب محمدی(ص) گمان می‌کنند با مقابله حقیرانه خود و از سر ذلت و خواری در یک جا با اهانت به ساحت پاک پیامبر مکرم اسلام و مقدسات مسلمانان و جای دیگر با ترور مجاهدان عرصه پرنفوذ انقلاب اسلامی می‌توانند مانع تحقق وعده‌های الهی شوند. امروز همه جوانان، در جهان اسلام "جهاد مغنیه‌اند" و همه پاسداران انقلاب اسلامی "الله‌دادی". این شهادت‌ها ثابت کرد که ما نباید از جهاد فاصله بگیریم؛ صهیونیست‌ها باید منتظر صاعقه‌های ویرانگر باشند، آنها در گذشته ظهور خشم ما را دیده‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همان طور که در صحنه جنگ‌های گذشته لبنان و فلسطین نشان داده است، تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد و با استمرار و عمق‌بخشی به حمایت‌های خود از مبارزین و مجاهدین مسلمان منطقه، تا حذف کامل این جرثومه فساد از جغرافیای سیاسی منطقه از پا نخواهد نشست. یقیناً این خون‌های نا‌به‌حق ریخته برجستگان و برگزیدگان امت اسلامی، وعده حضرت امام خمینی(ره)را در آزادی قدس شریف، به موعود خود نزدیکتر می‌نماید. این شهادت و فداکاری مجاهدان جبهه عظیم انقلاب اسلامی ــ که بر پیشانی آن نام سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی الله‌دادی و رزمندگان حزب‌الله لبنان می‌درخشد ــ نثار حضرت زهرای مرضیه صدیقة الکبری(س) باشد و امیدواریم خداوند متعال به‌برکت دعای مادرانه این کوثر ملکوتی، دل‌های بازماندگان ایشان را تسلی خاطر بخشد و به همرزمانشان پیروزی و عزت عطا فرماید. ا‌ن‌شاءالله. سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرلشکر جعفری: صهیونیست‌ها منتظر صاعقه‌های ویرانگر باشند
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
رئیس قضا:توهین به اسلام را محکوم می‎کنیم

رئیس قضا:توهین به اسلام را محکوم می‎کنیم

[h=3]رئیس قضا:توهین به اسلام را محکوم می‎کنیم[/h]
آیت الله آملی لاریجانی تصریح کرد: توصیه برادرانه ما به دولتمردان عزیز کشورمان و مسئولان وزارت خارجه این است که تعامل، رفتار و گفتار خود در مقابل اینگونه افراد و جریان­ها را متناسب با نحوه رفتار و گفتار آنان تنظیم کنند و پاسخ روشن و قاطعی به توهین کنندگان و حامیان آنها بدهند تا همگان بدانند که هیچ کسی و به هیچ بهانه­ ای حق توهین به مقدسات مسلمانان را ندارد.

رئیس قوه قضاییه حمایت کشورهای غربی از گروه­های تکفیری را نشانه­ای از پیوند میان این گروه­ها و کشورهای غربی و دشمنان «اسلام واقعی» توصیف و تأکید کرد: رزمندگان حزب الله در مقابله با گروه­های تکفیری شهید شده­ اند و در این جنایت می بینیم که رژیم غاصب صهیونیستی به همراه کشورهای غربی از این گروه­های تکفیری تروریستی به صورت همه جانبه حمایت می ­کنند.

آیت الله آملی لاریجانی افزود: با اینگونه حمایت­ها، پیوند میان گروه های تکفیری و سلفی با دشمنان اسلام و یک رژیم تروریست و کودک کش و دروغ آنان درباره دفاعشان از اسلام و مردم سوریه آشکار شده است.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه «دشمنان اسلام به نقش مهم شهادت در تداوم اقتدار و قدرت مسلمانان واقف نیستند» گفت: دشمنان اسلام باید بدانند که خط شهید پرور شیعه در مقابل زورگویی­ها و ظلم آنان علیه مسلمانان و انسان­های آزاده ساکت نمی­نشیند و با ریختن خون هر شهید صدها مسلمان دیگر آماده شهادت و دفاع از مقدسات و تعالیم اسلام و کیان ملت­های مسلمان می­ شوند.

آیت الله آملی لاریجانی بیداری مسلمانان ­­در جهان را حاصل حرکت شهادت طلبانه و مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان اسلام دانست و تأکید کرد: حرکت عظیم ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی موجب بیداری حقیقی دیگر ملت­های مسلمان شده است و هر کشور و ملتی که مسیر عقلانی و منطقی شیعه را سرلوحه خود قرار داده است، به درستی در مقابل دشمنان ایستادگی می­ کند.
توهین به اسلام را محکوم می کنیم
رئیس قوه قضاییه در ادامه سخنان خود به توهین­های مکرر رسانه های غربی به مقدسات مسلمانان اشاره کرد و افزود: توهین­های مکرر رسانه­ های غربی علیه مقدسات اسلام را محکوم می‌کنیم و می­ گوییم که این رویه غیرعقلانی و غیرانسانی و توهین آشکار به بیش از یک میلیارد مسلمان با هیچ معیاری حتی معیارهای ليبرالي قابل پذیرش نیست.
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اینکه «حرکت­های اخیر و توهینهای مکرر به مقدسات مسلمانان و نيز توهين به ساحت مقدس نبي اكرم اسلام اصل این مسئله یعنی ترور اولیه انجام شده در پاريس و اهداف و مقاصد آن را در هاله­ای از ابهام قرار می­ دهد» تأکید کرد: بعید نیست داستان ترور اخیر و روند بعدی آن در فضا­سازی­های رسانه­ای و حملات گسترده به مسلمانان به مانند جریان 11 سپتامبر حرکتی مشکوک و توطئه­ای برای بد­­نام کردن مسلمانان و ايجاد اسلام هراسي باشد.
رئیس دستگاه قضا «ظلم و ستم غربی­ها علیه مسلمانان و ملت­های آزاده جهان، استعمار کشورهای دیگر از سوی غربی­ ها و حتی برده­ داری نسل­های قبلی آنان را» پیشینه­ ای سیاه و تاریک برای غربی­ ها در مقابله با ملت­های دیگر دانست و گفت: از چنین افرادی که پیشینیان آنان دارای سابقه جرم و جنایت و برده ­داری علیه انسان­ها در نقاط مختلف جهان هستند چندان هم بعيد نيست كه نتوانند نورانيت ارزشهاي الهي و خصوصاً ذات مقدس نبي اكرم را درك كنند و به خود اجازه توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان را بدهند و اقدامات تحریک آمیز علیه مسلمانان بعمل آورند.

غرب توهین به اسلام را آزاد و اظهار نظر در مورد هولوکاست را بر نمی تابند
آیت الله آملی لاریجانی با تأکید بر اینکه «حتی غربی­های معتقد به اصل آزادی و لیبرالیسم نیز توهین آشکار به افراد به استناد اصل آزادی را، غیر قابل قبول می­دانند» تصریح کرد: جای تأسف است که غربی­­های مدعی آزادی و احترام به حقوق بشر توهین به مقدس­ترین مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان را جایز و مبتنی بر اصل آزادی می­دانند اما اظهارنظر راجع به «هولوکاست» را بر­نمی­تابند و افراد منتقد این جریان را مجازات می­کنند.
رئیس قوه قضاییه خواستار تجدیدنظر وزارت امور خارجه کشورمان در نحوه تعامل با دولت‌های غربی و حامیان جریان­ توهین اخیر به اسلام و مسلمانان شد و افزود: شنیده شده که نخست وزیر انگليس هم ادعا كرده كه توهين به اديان اشكالي ندارد و آزاد است. اگر اين سخن درست باشد بايد به آنان گفت شرمتان باد كه توهين به ذات مقدس نبي اكرم و تعاليم نوراني اديان را تجويز مي‌كنيد اما انكار ماجراي مشكوك هولوكاست را ممنوع و منكرين را مستحق زندان.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
بيانيه آیت الله العظمی مکارم درباره اهانت به ساحت قدس پيامبر اسلام (ص)

بيانيه آیت الله العظمی مکارم درباره اهانت به ساحت قدس پيامبر اسلام (ص)

امروز تمام جهان اسلام از اهانت غربى‌ها به پيامبر عظيم‌الشأن اسلام خشمگين‌اند و موج نفرت و انزجار از اهانت مجله فرانسوى كه دولتمردان غربى از آن حمايت كرده‌اند همه جا را فرا گرفته است.
جريان چنين بود كه گروهى از تكفيرى‌هاى دست‌پرورده غرب به فرانسه رفتند و دست به جنايتى زدند كه همه ما آن را شديداً محكوم مى‌كنيم. ترور در هر لباسى و براى هر گروهى محكوم است ولى رجال سياسى غرب به جاى اينكه سرچشمه را بخشكانند و اجازه ندهند به گروه كوچك تكفيرى كمك شود تا به زودى نابود شوند ورق را برگرداندند و دست به ماجراجويى زدند، مسأله تبديل به مقابله با جهان اسلام شد و به پيامبر گرامى مسلمين اهانت كردند و هر روز بر لجاجت خود افزودند و نسخه بيشترى از اين روزنامه توهين‌كننده را چاپ كردند و منتشر ساختند و نام آن را حمايت از آزادى بيان گذاشتند.
در حالى كه مى‌دانيم كمترين نشان انسانيت اين است كه به ديگران آزار نرسانيم و نيز مى‌دانيم اهانت به پيامبر اسلام (صلى الله عليه و آله وسلم) خنجرى است كه به قلب مسلمين فرو مى‌رود، آيا فرو كردن خنجر به قلب مسلمين جهان مفهوم آزادى بيان است؟! اگر كسى كمترين احساس انسانى داشته باشد به خود اجازه چنين كارى را مى‌دهد؟!



حتى هنگامى كه پاپ اعظم شجاعانه از اين كار نهى مى‌كند حرف او را كنار گذاشته و مى‌گويند ما به توهين خود ادامه مى‌دهيم.

حقيقت اين است كه سياستمداران غربى عقل سياسى ندارند و الا به اين سادگى خود را به سبب جنايت گروه كوچكى با جهان اسلام درگير نمى‌كردند و به جاى فكر منطقى به ماجراجويى نمى‌پرداختند.

اين دولتمردان فرزندان همان كسانى هستند كه با ماجراجويى جنگ جهانى اوّل و دوم را به راه انداختند، كشورهاى خود را ويران و ده‌ها ميليون كشته و ده‌ها ميليون مجروح و معلول به جاى گذاشتند.
خوب است كمى فكر كنند، معنى صحيح آزادى بيان را بفهمند و دست از ماجراجويى بكشند و از مسلمانان جهان عذرخواهى كنند و جهان را به بى‌ثباتى و ناآرامى نكشانند.
والسلام على من اتبع الهدى

تاریخ انتشار : « 1393/11/01 »

http://makarem.ir/news/?typeinfo=4&lid=0&mid=327416&catid=0&start=1&PageIndex=0
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

من اصرار نمیکنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه میگویم اجازه ندهید این واقعیّت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود. اجازه ندهید ریاکارانه، تروریست‌های تحت استخدام خود را به عنوان نمایندگان اسلام به شما معرفی کنند. اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) آشنا شوید. من در اینجا مایلم بپرسم آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟ آیا تعالیم پیامبر اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و آموزه‌های انسانی و اخلاقی او را مطالعه کرده‌اید؟ آیا تاکنون به جز رسانه‌ها، پیام اسلام را از منبع دیگری دریافت کرده‌اید؟ آیا هرگز از خود پرسیده‌اید که همین اسلام، چگونه و بر مبنای چه ارزشهایی طیّ قرون متمادی، بزرگترین تمدّن علمی و فکری جهان را پرورش داد و برترین دانشمندان و متفکّران را تربیت کرد؟

بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم
به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی

حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.
سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد. از دو دهه پیش به این سو ــ یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی ــ تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود. تحریک احساس رعب و نفرت و بهره‌گیری از آن، متأسّفانه سابقه‌ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد. من در اینجا نمیخواهم به «هراس‌های» گوناگونی که تاکنون به ملّتهای غربی القاء شده است، بپردازم. شما خود با مروری کوتاه بر مطالعات انتقادی اخیر پیرامون تاریخ، می‌بینید که در تاریخنگاری‌های جدید، رفتارهای غیر صادقانه و مزوّرانه‌ی دولتهای غربی با دیگر ملّتها و فرهنگهای جهان نکوهش شده است. تاریخ اروپا و امریکا از برده‌داری شرمسار است، از دوره‌ی استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگین‌پوستان و غیر مسیحیان خجل است؛ محقّقین و مورّخین شما از خونریزی‌هایی که به نام مذهب بین کاتولیک و پروتستان و یا به اسم ملیّت و قومیّت در جنگهای اوّل و دوّم جهانی صورت گرفته، عمیقاً ابراز سرافکندگی میکنند.
این به‌خودی‌خود جای تحسین دارد و هدف من نیز از بازگوکردن بخشی از این فهرست بلند، سرزنش تاریخ نیست، بلکه از شما میخواهم از روشنفکران خود بپرسید چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ چرا بازنگری در وجدان جمعی، باید معطوف به گذشته‌های دور باشد نه مسائل روز؟ چرا در موضوع مهمّی همچون شیوه‌ی برخورد با فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، از شکل‌گیری آگاهی عمومی جلوگیری میشود؟
شما بخوبی میدانید که تحقیر و ایجاد نفرت و ترس موهوم از «دیگری»، زمینه‌ی مشترک تمام آن سودجویی‌های ستمگرانه بوده است. اکنون من میخواهم از خود بپرسید که چرا سیاست قدیمی هراس‌افکنی و نفرت‌پراکنی، این‌بار با شدّتی بی‌سابقه، اسلام و مسلمانان را هدف گرفته است؟ چرا ساختار قدرت در جهان امروز مایل است تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار گیرد؟ مگر چه معانی و ارزشهایی در اسلام، مزاحم برنامه‌ی قدرتهای بزرگ است و چه منافعی در سایه‌ی تصویرسازی غلط از اسلام، تأمین میگردد؟ پس خواسته‌ی اوّل من این است که درباره‌ی انگیزه‌های این سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام پرسش و کاوش کنید.
خواسته‌ی دوم من این است که در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید. منطق سلیم اقتضاء میکند که لااقل بدانید آنچه شما را از آن میگریزانند و میترسانند، چیست و چه ماهیّتی دارد. من اصرار نمیکنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه میگویم اجازه ندهید این واقعیّت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود. اجازه ندهید ریاکارانه، تروریست‌های تحت استخدام خود را به عنوان نمایندگان اسلام به شما معرفی کنند. اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) آشنا شوید. من در اینجا مایلم بپرسم آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟ آیا تعالیم پیامبر اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و آموزه‌های انسانی و اخلاقی او را مطالعه کرده‌اید؟ آیا تاکنون به جز رسانه‌ها، پیام اسلام را از منبع دیگری دریافت کرده‌اید؟ آیا هرگز از خود پرسیده‌اید که همین اسلام، چگونه و بر مبنای چه ارزشهایی طیّ قرون متمادی، بزرگترین تمدّن علمی و فکری جهان را پرورش داد و برترین دانشمندان و متفکّران را تربیت کرد؟
من از شما میخواهم اجازه ندهید با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیّت، سدّ عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بیطرفانه را از شما سلب کنند. امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را شکسته است، اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند. اگر چه هیچکس به‌صورت فردی نمیتواند شکافهای ایجاد شده را پر کند، امّا هر یک از شما میتواند به قصد روشنگریِ خود و محیط پیرامونش، پلی از اندیشه و انصاف بر روی آن شکافها بسازد. این چالش از پیش طراحی شده بین اسلام و شما جوانان، اگر چه ناگوار است امّا میتواند پرسش‌های جدیدی را در ذهن کنجکاو و جستجوگر شما ایجاد کند. تلاش در جهت یافتن پاسخ این پرسش‌ها، فرصت مغتنمی را برای کشف حقیقت‌های نو پیش روی شما قرار میدهد. بنابراین، این فرصت را برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری از اسلام از دست ندهید تا شاید به یمن مسئولیّت‌پذیری شما در قبال حقیقت، آیندگان این برهه از تاریخ تعامل غرب با اسلام را با آزردگی کمتر و وجدانی آسوده‌تر به نگارش درآورند.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۳۹۳/۱۱/۱

http://farsi.khamenei.ir/message-content?id=28731
 

**آگاهدخت**

مدیر تالار اسلام و قرآن
مدیر تالار
ینی چی من عاشق-محمد-هستم؟!!!!!
خیلی بی معنیه..

سلام
خانم اتی
کاربر محترم باشگاه

لطفا نگاهی به ارسالهایی که دوستان به خصوص استارتر محترم زحمت کشیدیدند وقرار دادند داشته باشید تا متوجه موضوع تاپیک بشید،گرچه بعید میدونم ازحجم خبرهایی که این روزها در این رابطه گزارش میشه بی اطلاع باشید



پ.ن:قابل توجه تمامی کاربران محترم:برای اولین بار به صورت عمومی، وبرای آخرین بار در کل عرض میکنم در ارسال هاتون لطفا دقت بیشتری داشته باشید
بارها به صورت خصوصی ازبرخی کاربران گرامی خواهش کردم قوانین تالارها واین تالار رو مدنظر داشته باشند
ومتذکرشدم که تالار زنگ تفریح چند تاپله قبل قرار گرفته
با ارساهایی خارج از موضوع تاپیک واسپم واحوالپرسی کار سخت مدیران تالارهای تخصصی رو مضاعف نکنیدضمن اینکه درنهایت امر با دریافت اخطار هم مواجه خواهید شد
باتشکر
 

eti68

عضو جدید
کاربر ممتاز

سلام
خانم اتی
کاربر محترم باشگاه

لطفا نگاهی به ارسالهایی که دوستان به خصوص استارتر محترم زحمت کشیدیدند وقرار دادند داشته باشید تا متوجه موضوع تاپیک بشید،گرچه بعید میدونم ازحجم خبرهایی که این روزها در این رابطه گزارش میشه بی اطلاع باشید



پ.ن:قابل توجه تمامی کاربران محترم:برای اولین بار به صورت عمومی، وبرای آخرین بار در کل عرض میکنم در ارسال هاتون لطفا دقت بیشتری داشته باشید
بارها به صورت خصوصی ازبرخی کاربران گرامی خواهش کردم قوانین تالارها واین تالار رو مدنظر داشته باشند
ومتذکرشدم که تالار زنگ تفریح چند تاپله قبل قرار گرفته
با ارساهایی خارج از موضوع تاپیک واسپم واحوالپرسی کار سخت مدیران تالارهای تخصصی رو مضاعف نکنیدضمن اینکه درنهایت امر با دریافت اخطار هم مواجه خواهید شد
باتشکر

علیک سلام
اگاهدخت
مدیر محترم تالار اینجااا!
بنده نظرمو گفتم هیچ قصدیم ندارشتم و ندارم!

این کارا فقط ضعف نشون دادنه.. آدم باید تو عمل تو دهنیشون کنه نه بیاد بگه من عاشق محمد هستم اونم به دوروغ!!
هر کاری دلشون میخاد میکنن بعد میگن من عاشق محمدم!!
بسه دیگه چقد تظاهر!!!ریاا!! چاپلوسی!!
سو تفاهم نشه منظورم به شما نیست!
منظورم با هر کسیه که اینجوریه.
همه رو نمیگم ولی اکثرا فقط شعاار میدن شعار دادنم که همه بلدن..


پ.ن: لطفن گزاارش رد نکنید واسم..مرسی..
خب هر چی باشه شما مدیرین میتونین با یه کیلیک اخرااجم کنین..
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مردم بغداد با برگزاری تجمع اعتراضی انتشار کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) را در نشریه فرانسوی محکوم کردند

مردم بغداد با برگزاری تجمع اعتراضی انتشار کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) را در نشریه فرانسوی محکوم کردند

هزاران عراقی در اعتراض به انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) در نشریه فرانسوی شارلی ابدو در بغداد تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.
این تجمع اعتراض آمیز به دعوت دیوان اوقاف اهل تسنن عراق و «محمود صمیدعی» رئیس این دیوان و شمار دیگری از علمای عراقی برگزار شد.
اوقاف اهل تسنن عراق انتشار کاریکاتورهای موهن را جنگ صلیبی توصیف کرد و افزود این در حالی است که مسلمانان دشمن مسیحیان و یهودیان نیستند. اداره اوقاف شیعیان عراق نیز با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: پس از بالابردن کاریکاتور موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در تظاهرات اخیر پاریس و نیز حمله به تعدادی از مساجد فرانسه که احساس مسلمانان در سراسر جهان را جریحه‌دار ساخت، نشریه فرانسوی شارلی ابدو، نیز بار دیگر اقدام به بازنشر کاریکاتور موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) کرد.
سیدصالح الحیدری تصریح کرد: این اقدام شنیع که احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان در سراسر جهان را که برای حضرت محمد(ص) عشق و احترام فراوان قائل هستند، تحریک و خدشه‌دار کرده، کاملا محکوم و باطل است. از سوی دیگر تظاهرات گسترده‌ای در نجف اشرف در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر(ص) و مقدسات اسلامی برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات، استمرار این‌گونه اقدامات شنیع را عاملی در جهت گسترش حس نفرت میان ملت‌ها دانستند.








 

Similar threads

بالا