من عاشق محمد(ص) هستم

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز



من عاشق محمدم


از تروریسم متنفرم



توهین به پیامبران الهی را محکوم می‌کنم
 
آخرین ویرایش:

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
جبهه عمل اسلامی اردن ضمن محکوم کردن اهانت مجدد رسانه فرانسوی به حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده بزرگ خداوند، از دوگانگی مواضع در قبال مبارزه با تروریسم انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه رای الیوم، جبهه عمل اسلامی اردن یکی از مهمترین احزاب مخالف این کشور با صدور بیانیه ای توهین روزنامه شارلی ابدو فرانسه به حضرت محمد(ص) را محکوم و خواستار عذرخواهی آن از مسلمانان به خاطر این توهین عمدی شد.

در این بیانیه آمده است: ما در حزب عمل اسلامی این اقدام را محکوم می کنیم و از ادامه اهانت این رسانه به حضرت محمد(ص) ابراز انزجار می کنیم و خواستار عذرخواهی از اهانت عمدی هستیم.حزب عمل اسلامی اهانت به رسول الله(ص) از سوی هر طرف و تحت هر عنوانی که باشد را مورد انزجار قرار می دهد زیرا اهانت به شخص رسول گرامی اسلام در واقع اهانت به همه مسلمانان در سراسر جهان است.

حزب عمل اسلامی اردن ضمن محکوم کردن هر اقدام خشونت باری از سوی هر طرفی که سر زده شود درباره بهره برداری از حادثه فرانسه برای شروع حمله صلیبی ضد منطقه هشدار داد و بیان کرد: سرنوشت هر جنگی و هجمه ای علیه امت مسلمان سرنوشتی بهتر از جنگ جرج بوش علیه افغانستان و عراق پیدا نخواهد کرد.


این حزب اردنی از سیاستهای دوگانه در قبال مبارزه با تروریسم انتقاد و اعلام کرد: در شرایطی که گفته می شود که راهپیمایی در فرانسه علیه ترویسم است شاهد هستیم که سردسته بزرگترین باند تروریسم و جنایت در جهان یعنی نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در پیشاپیش این راهپیمایی حرکت می کند در حالی که هنوز خون هزاران فلسطینی خشک نشده است.اگر آنگونه که ادعا می شود این راهپیمایی در حمایت از آزادی بیان است چرا نمایندگان کشورهایی که هزاران نفر از مردم خود را پشت میله های زندان انداخته اند در آن حضور داشتند.




 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
بیانیه حزب الله لبنان

حزب‌الله لبنان در پی انتشار مجدد تصاویر موهن از پیامبر اکرم(ص) در مجله فرانسوی «شارلی ابدو» اعلام کرد که اقدام مجدد این مجله فرانسوی، احساسات بیش از یک میلیارد و نیم نفر از مسلمانان جهان را تحریک می کند.
حزب الله با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این اقدام در حمایت از تروریسم و تکفیری ها نقش مستقیم ایفا می کند.


به گزارش پایگاه خبری «العهد»، در این بیانیه آمده است: انتشار تصاویر موهن از حضرت محمد (ص) غیر قابل توجیه است و این عمل شنیع کاملا مردود است.


هفته نامه «شارلی ابدو»

که پیش از این تصاویر موهن از پیامبر اسلام (ص) منتشر کرده بود؛ امروز (چهارشنبه) نیز، درست یک هفته پس از حمله به دفتر این نشریه، هفته‌نامه مزبور که تاکنون با تیراژ حداکثر ۶۰ هزار عددی منتشر می‌شد، با تیراژ ۳ میلیون نسخه و به سه زبان فرانسوی، ترکی و عربی این تصاویر را منتشر کرد.


[h=3]واکنش حزب‌الله به انتشار مجدد تصاویر موهن - جوان[/h]
 

مریدا

عضو جدید
کاربر ممتاز
من برای مظلومیت پیامبر و اهل بیت بمیرم
همیشه در این دنیا کسی اگر مرتبه والایی داشته باشه مورد هجوم افراد کوته بین وسیاه دل قرار میگیره
همونطور که همه انسانهایی بزرگ تاریخ مورد این بی احترامی ها قرار گرفتند
اما ما میدونیم ارزش ایشون با این رفتارهای ابلهانه نه تنها پایین نمیاد بلکه عزیزتر میشن
مرگ بر تروریسم
[h=2]من عاشق محمد(ص) هستم[/h]
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سازمان علوم، فرهنگ و آموزش اسلامی(آیسسکو) انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز به پیامبر اسلام (ص) را به شدت محکوم کرد.

پایگاه اینترنتی روزنامه البیان امارات در شماره امروز خود نوشت: سازمان علوم، فرهنگ و آموزش اسلامی(آیسسکو) با صدور بیانیه‌ای، اقدام روزنامه «لوموند» و نشریه‌های لیزیکو، لیبراسیون، لومانیتی و لوبوان فرانسه در انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) در پی حمله تروریستی چهارشنبه گذشته به دفتر نشریه فرانسوی «شارلی إبدو» را به شدت محکوم کرد.

این منبع تصریح کرد: در این بیانیه که روز گذشته صادر شد، آمده است این اقدام نژادپرستانه غیراخلاقی که احساسات صدها میلیون مسلمان را برانگیخته است، بیانگر تمایل مسئولان این روزنامه‌ها و نشریات برای تشدید نژادپرستی و تشویق به تروریست است بنابراین این رفتار به طور کلی از آزادی بیان به دور بوده و در حقیقت پافشاری بر تحقیر مقدسات مسلمانان با روحیه استعماری و خود خواهی است.



این روزنامه در ادامه این مطلب نوشت: سازمان آیسسکو در این بیانیه از دولت‌های عضو و سازمانهای حقوق بشر و سازمان یونسکو خواست این اقدام تحریک ‌آمیز که مغایر با اعلامیه جهانی پیرامون تنوع فرهنگی است، محکوم کنند.



در پایان این بیانیه آمده است: انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) در روزنامه‌ها و نشریات فرانسوی همچنین با قطعنامه سازمان ملل متحد درخصوص دعوت به عدم تعرض به ادیان و نمادهای دینی مغایرت دارد.


این روزنامه در ادامه این مطلب نوشت: مدیرکل سازمان آیسسکو از موضع دولت مغرب تمجید و قدردانی کرد.



این سازمان همچنین از تصمیم وزارت ارتباطات و رسانه های مغرب به خاطر منع ورود شماری از روزنامه های فرانسوی زبان به این کشور به علت بازنشر کاریکاتور توهین آمیز به پیامبر اکرم (ص) که مجله « شارلی ابدو» آنرا منتشر کرده بود، قدردانی کرد.


این منبع نوشت : دار الفتوای مصر به مجله شارلی ابدو فرانسه درباره چاپ مجدد کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) هشدار داد و در بیانیه ای اعلام کرد: این اقدام تحریک‌آمیز احساسات یک و نیم میلیارد مسلمان در سراسر جهان به حساب می‌آید.

 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
واکنش آیت‌الله‎ العظمی جوادی آملی به انتشار کاریکاتور موهن

واکنش آیت‌الله‎ العظمی جوادی آملی به انتشار کاریکاتور موهن

[h=3]یکی از مراجع تقلید قم گفت: کشیدن کاریکاتور از پیامبری که مظهر کرامت و ادب است و آمده است تا آنچه را خداوند در ذات انسان گذاشته است، بارور کند و انسان را به رشد و کمال برساند، یک جاهلیت مدرن است.[/h]


به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مؤسسه علوم وحیانی اسراء، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در درس اخلاق این هفته خود که در محل نمازخانه بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد، انتشار کاریکاتورهای موهن از پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد.

وی در خصوص شخصیت بی‌همتا و والای پیامبر خاتم (ص) اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام به گفته خود ایشان، مظهر ذات اقدس الله است و مبعوث شده است تا کاری بالا‌تر از عیسای نبی انجام دهد؛ اگر حضرت عیسی (ع) مردگان را به اذن خداوند زنده می‌کرد، پیامبر گرامی اسلام مبعوث شدند تا خلق را در افراد زنده کند و با کمک آن گوهری که خداوند در وجود انسان به ودیعه نهاده است انسان را به کمال حق تعالی برساند.


این مرجع تقلید افزود: خداوند هر چه را که بشر به آن نیاز داشت، به پیامبر گرامی اسلام آموخت و پیامبر با این سرمایه سنگین برای هدایت تمام مردم آمده بود لذا بیان داشتند که بعثت لجوامع‌الکلم، و لذا هیچ وقت یک انسان کریم و یک جامعه کریم، دست به اعمال توهین آمیزی، مانند آنچه امروز در غرب شاهد آن هستیم، نمی‌زند.


استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: کشیدن کاریکاتور از پیامبری که مظهر کرامت و ادب است و آمده است تا آنچه را خداوند در ذات انسان گذاشته است، بارور کند و انسان را به رشد و کمال برساند، یک جاهلیت مدرن است. پیامبری که حتی قبل از رسیدن به مقام نبوت، هرگز غلامان را با این اسم صدا نمی‌کرد و به آنها فتا که در معنای خود جوانمردی را نیز به همراه دارد صدا می‌زد.


آیت الله جوادی آملی عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم فرمود ﴿انک لعلی خلق عظیم﴾، وصف پیامبر نشانهٴ آن است که او از آن جهت که اُسوه و الگوی ماست، پس ما هم باید در مسیر خُلق عظیم حرکت کنیم. رسیدن یک سالک و به حرکت در آوردن یک متحرّک، هم نیروی داخلی خود متحرّک را لازم دارد و هم رهبری توسط یک محرّک. به تعبیر خداوند این نیروی داخلی در درون انسان‌ها به ودیعه گذاشته شده که انسان فطرتا به سوی خدا حرکت می‌کند و پیامبر گرامی اسلام نیز چراغ هدایت این حرکت به سوی توحید هستند.

مفسر بزرگ قرآن کریم خاطرنشان کرد: بنابراین اگر کسی بخواهد راه فضیلت را طی کند خیلی دور نیست مقداری هم به درون خود سفر کند، یک مقداری هم با اسرار نهانی و نهایی خود گفت‌وگو کند تا راه را بهتر بیابد.


[h=4][/h] [h=3]اهانت کاریکاتوری به پیامبر گرامی اسلام(ص)، جاهلیت مدرن است [/h]
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
انتقاد شدید پاپ از توهین به پیامبر(ص)/ واکنش به توهین امری طبیعی است

انتقاد شدید پاپ از توهین به پیامبر(ص)/ واکنش به توهین امری طبیعی است





رهبر کاتولیک های جهان از انتشار کاریکاتورهای ضداسلامی توسط نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، پاپ فرانسیس دوم رهبر کاتولیک های جهان که در تور کشورهای آسیایی به سر می برد اقدامات موهن مجله فکاهی فرانسوی علیه اسلام را به باد انتقاد گرفت.
وی امروز در مسیر عزیمت به فیلیپین با اشاره به حملات مسلحانه هفته گذشته در پاریس گفت: آزادی بیان هم حدی دارد به ویژه زمانی که در بردارنده توهین و تمسخر اعتقادات دیگران باشد.

پاپ فرانسیس آزادی بیان به عنوان یکی از حقوق بنیادین بشر یاد کرد و در عین حال تاکید کرد این آزادی حد و مرزی دارد. وی با بیان یک مثال اظهار داشت: اگر دوست نزدیک من به مادرم توهین کند، باید انتظار واکنش تند مرا داشته باشد. این امری طبیعی است.











به گفته رهبر کاتولیک های جهان کسی حق ندارد اقدامات تحریک آمیز انجام داده و به اعتقادات دیگران توهین کند. کسی حق ندارد خود با عقاید دیگران شوخی کند.
http://www.mehrnews.com/news/2465789/انتقاد-شدید-پاپ-از-توهین-به-پیامبر-ص-واکنش-به-توهین-امری-طبیعی
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
الازهر مصر با صدور بیانیه ای نسبت به انتشار مجدد کاریکاتورهای اهانت آمیز به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) توسط مجله فرانسوی شارلی ابدو واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، الازهر مصر با صدور بیانیه ای اعلام کرد: انتشار مجدد کاریکاتورهای توهین آمیز به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) احساسات نفرت آمیز را افزایش خواهد داد.
الازهر مصر تاکید کرده که انتشار مجدد این کاریکاتورها، به نفع همزیستی مسالمت آمیز میان ملتها نیست و از ادغام مسلمانان در جوامع اروپایی و غربی جلوگیری می کند.
الازهر مصر البته پیش از این حمله به مجله شارلی ابدو را که طی آن 12 نفر کشته شدند را محکوم کرده بود.

http://www.mehrnews.com/news/2464674/واکنش-الازهر-به-انتشار-مجدد-کاریکاتورهای-اهانت-آمیز-شارلی-ابدو
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
اتحادیه جهانی علمای مسلمان توهین مجدد به پیامبر اسلام در "شارلی ابدو" را محکوم کرد

اتحادیه جهانی علمای مسلمان توهین مجدد به پیامبر اسلام در "شارلی ابدو" را محکوم کرد

اتحادیه جهانی علمای مسلمان با صدور بیانیه‌ای طویل اقدام نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در انتشار مجدد کاریکاتورهای جدید از پیامبر اسلام را «غیرعاقلانه و غیرمنطقی» خواند.

به گزارش شفقنا افغانستان،به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، اتحادیه جهانی علمای مسلمان طی این بیانیه اعلام کرد: انتشار مجدد تصاویر پیامبر اسلام از سوی شارلی ابدو اقدامی غیرعاقلانه است. انتشار تصاویر و فیلم‌های توهین‌آمیز به پیامبر و اسلام به هیچ وجه عقلانی و منطقی نیست.

در این بیانیه همچنین آمده است: چنانچه در خصوص این موضوع که عاملان حملات اخیر اقلیتی هستند که معرف اسلام و مسلمانان نیستند، به چنین اقدامی آن هم علیه پیامبری که مورد تکریم و ستایش یک میلیارد و پانصد میلیون مسلمان است، چگونه ‌می‌توان پاسخ داد؟

این اتحادیه جهانی همچنین تصریح کرد: انتشار چنین تصاویری تنها به دیدگاه عاملان حملات اخیر مبنی بر اینکه غرب علیه اسلام است، اعتبار می‌بخشد و منجر به تشدید تنش، نفرت و افراط‌گرایی خواهد شد.

http://afghanistan.shafaqna.com/isl...-پیامبر-اسلام-در-شارلی-ابدو-را-محکوم-کرد.html
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2]واکنش نخست وزیر ترکیه به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر(ص)[/h]
نخست وزیر ترکیه قبل از سفر به بروکسل در یک کنفرانس خبری درباره انتشار کاریکاتور موهن در نشریه شارلی ابدو گفت که آزادی مطبوعات به معنای آزاد بودن توهین به اعتقادات دیگران نیست.

نخست وزیر ترکیه قبل از سفر به بروکسل در یک کنفرانس خبری درباره انتشار کاریکاتور موهن در نشریه شارلی ابدو گفت که آزادی مطبوعات به معنای آزاد بود توهین به اعتقادات دیگران نیست.

وی تاکید کرد که ما اجازه نمیدهیم که هیچ کس به پیامبر اسلام توهین کند.

وی با اشاره به حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راهپیمایی پاریس گفت که جنایات اسرائیل همانند جنایات حملات اخیر در فرانسه است و حضور نتانیاهو در این راهپیمایی این واقعیت را عوض نمی‌کند.
http://afghanistan.shafaqna.com/isl...-ترکیه-به-توهین-نشریه-فرانسوی-به-پیامبرص.html
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
دولت اندونزی توهین به پیامبر را محکوم کرد/تاکید بر احترام رسانه ها به اعتقادات مذهبی

دولت اندونزی توهین به پیامبر را محکوم کرد/تاکید بر احترام رسانه ها به اعتقادات مذهبی

اندونزی روز پنجشنبه در پی اقدام نشریه موهن 'شارلی ابدو' و چاپ نقشی از پیامبر اسلام (ص) ضمن محکوم کردن این اقدام، تاکیدکرد که مطبوعات باید به اعتقادات مذهبی مردم از جمله مسلمانان احترام بگذارند.

به گزارش شفقنا افغانستان به نقل از ایرنا، 'لقمان حکیم سیف الدین' وزیر امور مذهبی اندونزی با تاکید بر این که تیراندازی به تعدادی از روزنامه نگاران در پاریس باید درس عبرتی برای همه گروه ها باشد، گفت که این رویداد نباید منجر به واکنش شدیدی می شد که وضعیت را بدتر کند.

خبرگزاری رسمی اندونزی (آنتارا) همچنین به نقل از این مقام اندونزیایی ضمن محکوم کردن حمله هفته گذشته به دفتر این نشریه به وسیله القاعده، تاکید کرد پیامبر اسلام (ص) مقابله به مثل با خشونت را نمی پذیرفتند چه رسد به قتل.

وی گفت: این اختلافات باید از راه اقدامات قانونی در دادگاه حل شود، این مسیر درست است و این مسایل نباید با فشار به خصوص خونریزی همراه شود.

'سلامت افندی یوسف' رییس نهضت العلماء اندونزی نیز از اقدام نشریه 'شارلی ابدو' و چاپ نقشی از پیامبر اسلام حضرت محمّد (ص) اظهار ناامیدی کرد و مسوولان نشریه را احمق دانست.

وی حمله کنندگان به این نشریه فرانسوی را که چندین کشته برجای گذاشت 'احمق' خواند واقدام آن ها را محکوم کرد، اما گفت مسوولان نشریه نیز که تصمیم به انتشار آخرین شماره شارلی ابدو با نقشی از پیامبر اسلام (ص) گرفتند به همان اندازه احمق بودند.

این نشریه موهن فرانسوی بر روی جلد تازه ترین شماره خود نقشی از پیامبر اسلام حضرت محمّد (ص) چاپ کرده در حالی که اشک می ریزد و پلاکارد 'من شارلی هستم' را در دست دارد. این شماره نشریه فرانسوی علاوه بر این، چند کاریکاتور دیگر هم از نبی اکرم(ص) دارد.

به این ترتیب موج توهین به مقدسات اسلامی که پیش از این، نشریه فرانسوی نقش پررنگی در آن داشت، هم راستا با تشدید اسلام هراسی در غرب در حال اوج گرفتن است.

[h=3]دولت اندونزی توهین به پیامبر را محکوم کرد[/h]
 

parmehr

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می فرمایند:



انسان ، در روز قیامت ، قدم از قدم برنمی‏دارد ، مگر آن که از چهار چیز پرسیده می‏شود :

از عمرش که چگونه گذرانده است ،

از جوانی‏اش که چگونه سپری کرده ،

از ثروتش که از کجا به دست آورده و چگونه خرج کرده است

و از دوستی ما اهل بیتˈ
.


خدایا مارو شرمنده اهل بیت نکن
:w05:
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
واکنش وزارت خارجه ايران به توهين مجدد نشريه فرانسوي به پيامبر اسلام(ص)

نشريه فرانسوي شارلي ابدو اولين شماره خود بعد از حملات مسلحانه چهارشنبه گذشته به ساختمان خود را در 3 ميليون نسخه چاپ و منتشر کرد و در اقدامي موهن و تحريک آميز کاريکاتوري جديد به نام پيامبر گرامي اسلام (ص )چاپ و منتشر کرد. اين اقدام توهين آميز عليه دين اسلام، به بهانه آزادي بيان با حمايت کشورهاي غربي روبرو شد، اما همچنان که از قبل نيز پيش بيني مي شد واکنش و خشم مسلمانان و جامعه ديني مسلمانان را در کشورهاي مختلف برانگيخت.

همزمان به گزارش تسنيم، محمدجوادظريف، وزير امور خارجه کشورمان نيز در پاسخ به سوالي درباره انتشار دگرباره کاريکاتوري موهن در هفته نامه شارلي ابدو گفت: معتقديم که مقدسات بايد مورد احترام باشند. در دنياي عقايد، فرهنگ ها و تمدن هاي مختلف اگر ياد نگيريم که به يکديگر احترام بگذاريم، اگر به ارزش ها و مقدسات همديگر احترام نگذاريم، نخواهيم توانست وارد ديالوگي جدي شويم.

همچنين مرضيه افخم سخنگوي وزارت امور خارجه کشورمان نيز با محکوم کردن اين اقدام،گفت:از نظر ما اقدام اين هفته نامه يک اقدام توهين آميز است؛ چراکه باعث تحريک احساسات مسلمانان و جريحه دار شدن احساسات آنها در جهان خواهد شد و مي تواند به دور تسلسلي از افراطي گري در جهان دامن بزند.وي تصريح کرد: سوءاستفاده از آزادي بيان که امروز در غرب رايج است، پذيرفته نيست و بايد جلوي اين سوءاستفاده ها گرفته شود.
 

iceman10

عضو جدید
کاربر ممتاز
توی این باشگاه کسی نیست از پیامبر خدا بدش بیاد ! کار شما فقط شبیه تظاهره !
 

باران 686

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اتفاقا کار خیلی خوبیه زدن این جور تایپیکا.دلیلشم اینه که دنیای مجازی توسط همه افراد تو همه دنیا رصد میشه و این میتونه یه جور تو دهنی به دشمن و یه جور حمایت از اعتقادات مسلمانان باشه.
 

iceman10

عضو جدید
کاربر ممتاز
دقیقا میشه بگی کی داره رصد میکنه اینجارو ؟!

 

باران 686

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اونایی که باید رصد کنن این کارو میکنن جناب همونطور که اگه الان من یه تایپیک سیاسی بزنم کم کم موضوع به وب سایتا و سایتای دیگه منتقل میشه و فردا شما میتونی تو فلان شبکه اخبارشو بشنوی.
 

iceman10

عضو جدید
کاربر ممتاز
اونایی که باید رصد کنن این کارو میکنن جناب همونطور که اگه الان من یه تایپیک سیاسی بزنم کم کم موضوع به وب سایتا و سایتای دیگه منتقل میشه و فردا شما میتونی تو فلان شبکه اخبارشو بشنوی.
نه دوست من اشتباه میکنی ! شما اگه یه تاپیک سیاسی بزنی سریعا اخطار میگیری و تاپیکتم حذف میشه !
مخالفت با تروریست ! مخالفت با مخالفان پیامبر باید تو رگ و خون هر کسی باشه ! اینکه من الان بیام بگم من عاشق پیامبرم تو جمعی که همه همین حسو دارن فقط یه جور خودنمایی میتونه باشه ! البته این نظر منه
 

یکی از بچه ها

عضو جدید
کاربر ممتاز
نباید به کسی خرده گرفت.
این توهینا نتیجه کارای خود ما مسلموناس که اینجوری اسلام و پیامبرشو به دیگران معرفی کردیم
 

باران 686

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نه دوست من اشتباه میکنی ! شما اگه یه تاپیک سیاسی بزنی سریعا اخطار میگیری و تاپیکتم حذف میشه !
مخالفت با تروریست ! مخالفت با مخالفان پیامبر باید تو رگ و خون هر کسی باشه ! اینکه من الان بیام بگم من عاشق پیامبرم تو جمعی که همه همین حسو دارن فقط یه جور خودنمایی میتونه باشه ! البته این نظر منه

نظرتون برای من قابل احترامه و با بعضی از قسمتاش کاملا موافقم.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
خواهشی که از دوستان مسلمان دارم .......به حواشی هیچ اهمیتی ندن و هیچ جوابی به حاشیه سازان ندهند ..........ما این تاپیک رو برای اونها نزدیم .........با سپاس
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
واکنش آیت‌الله‎ العظمی نوری همدانی به انتشار کاریکاتور موهن

واکنش آیت‌الله‎ العظمی نوری همدانی به انتشار کاریکاتور موهن

حضرت آیت‌الله العظمی نوری همدانی در درس خارج فقه خود به اتفاقات و حوادث اخیر در پاریس اشاره کرد و گفت: ایجاد کنندگان داعش، جنایت‌های آن‌ها را به نام اسلام مطرح و تمام می‌کنند و این مسئله مصیبت بزرگی برای اسلام محسوب می‌شود.


این مرجع تقلید با اشاره به اینکه تا پیش از پیروزی انقلاب، استکبار قرن‌ها اسلام را کوبیده بود، اظهار داشت: دشمنان مسلمانان را تحت سیطره خود قرار داده بودند اما با پیروزی انقلاب، اسلام ناب به عرصه زندگی وارد شد و آن‌ها کینه انقلاب را به دل خود گرفته‌اند.
ایشان اسلام ناب را همانند خاری در چشمان و استخوانی در گلوی استکبار عنوان کرد و گفت: استکبار پس از ظهور و جلوه اسلام ناب بارها در برابر آن کوتاه آمده است.
این مرجع تقلید در ادامه به مسئله شکل گیری گروه‌های تروریستی اشاره کرد و ابراز داشت: استکبار داعش، تکفیری‌ها و بوکوحرام را مجهز کرد و به آن‌ها امکانات داد و به کشورهای عربستان، سوریه، لبنان و پاکستان اعزام کرد.
ایشان با اشاره به اینکه پرورش دهندگان گروه‌های تروریستی، آن‌ها را به عنوان اسلام مطرح کرده و از آن یاد می‌کنند، گفت: دشمنان می‌خواهند اسلام را دین خشونت و قتل و کشتار و تخریب جلوه دهند.
آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: دشمنان به دنبال اسلام هراسی هستند و هدف از این مسائل تخریب چهره راستین اسلام است.
 

iceman10

عضو جدید
کاربر ممتاز
خواهشی که از دوستان مسلمان دارم .......به حواشی هیچ اهمیتی ندن و هیچ جوابی به حاشیه سازان ندهند ..........ما این تاپیک رو برای اونها نزدیم .........با سپاس

حاشیه ساز !!! متاسفم برات ، تهمت زدن هم به ظاهر سازیت اضافه کن!
ای پیامبر! آنان به گونه ای چهره خود را آراسته می کنند که وقتی با آن ها برخورد می کنی،چهره و سخنان فریبنده آنان تو را به شگفتی وا می دارد
 

Similar threads

بالا