با یه صلوات حاضری بزنید به هر نيتي(شفاي مريضان،سلامتي پدرومادرو...)

Engshimi

عضو جدید









دانلود فایل صوتی دعا مخصوص امام رضا


 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
شبلی نقل نموده است : من همسایه ای داشتم که وفات نمود او را در خواب دیدم و از او پرسیدم خدا با تو چه کرد ؟ گفت ای شیخ هول های بزرگی دیدم و رنجهای عظیمی کشیدم از جمله به وقت سوال منکر و نکیر زبان من از کارباز ماند با خود میگفتم واویلا این عقوبت از کجا به من رسید ؟اخر من مسلمان بودم و به دین اسلام مردم ان دو فرشته با غضب از من سوال طلبیدند ناگاه شخصی نیکو موی و خوش بوی امد میان من و ایشان حایل شد مرا تلقین کرد تا جواب ایشان را به نحو خوب بدهم از ان شخص پرسیدم تو کیستی . خدا تو را رحمت کند که من را از این غصه خلاصی دادی گفت من شخصی هستم که از صلواتی که تو بر پیغمبر صلی الله علیه و اله وسلم فرستادی افریده شدهام و مامورم در هر وقت و هر جا که در ماندی به فریاد تو رسم.
کتاب اثار برکات صلوات ص۱۲۹
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم می فرماید : هر کس بعد از نماز ظهر صد بار صلوات بفرستد خداوند سه پاداش به او عطا کند اول مدیون نشود و اگر مدیون شد خداوند ادا کند . دوم این که ایمان او را حفظ کند که این بزرگترین بخشش است و سوم روز قیامت خداوند از نعمتی که به او داده نپرسد.
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
رسول اکرم صلی الله علیه و اله و سلم فرمودند : هر که در شب جمعه دو رکعت نماز بجای اورد و در هر رکعت بعد از حمد ده مرتبه ایت الکرسی و بیست و پنج مرتبه (قل هو الله احد) بخواند و بعد از نماز هزار بار بگوید (اللهم صل علی النبی الامی و اله) حق تعالی شفاعت هزار پیغمبر را به او عطا فرماید ثواب ده حج و عمره برای او بنویسد و در بهشت قصری به او عطا فرماید که از بزرگ ترین شهر های دنیا وسیع تر باشد
 

Similar threads

بالا