آللاه کومگین اولسون..اومودویون باغلا او کیشی یه..
آللاهین ایمدادی سن بیلمی ین یئرده یئتیشیر.. بیر بالا دا تلاش ائله سن دوزلر سیما باجی..
یه حکمتی هست این میان... خدا چشم تورو به دونستنش روشن کنه به حق 5تن آل عبا
سلام
سن آللاه منه دئمه دوعا ائلی ییم
باشیمی کسیللر :d
انشاا.. درس میشه بابا نمیدونم چه اصراری داری که حتما باید با کار کردن خودت رو و شرایطت رو ارتقا بدی.. یوخدو یخدو دا .. چوخ پولا فیکیر وئرمه یین..
مثل من سه ساله که نشستم خونه و از جیب بابایی دارم مفت میخورم..
دوزلر آللاها اومودوز اولسون
شرمنده من فکر کردم رفتید دیگه....
مطمئنام که برا خالی نبودن عریضه این بحث ها ..تایپیک نمیزنین و همیشه دنبال یافتن سوالات هستید این از پست های زیبا و جسورانه و قشنگتون کاملا واضحه..
سلام قیز اوتان بیر قوجا آداما سوز آتیسان!! من نئینمیشم؟ .. من بیر صوفو بیر ملک بیر سئرچه بالاسی تک جانسیز و گوناهسیز.. سوچوم ندیر..
به سلامت.. خراب شده و دوستان انگلیسی؟
ای بابا عزیز من یه ای دی اس الی چیزی سوار کن.. مهندس بزرگوار مهندس عزیز.. تو میتونی.. ما ایرونیا زنان و مردان سختکوشیم که با هیچ همه چیز رو میسازیم. یادت بمونه..
مرسی از پیامت :gol: :gol:
مرسی چه شعری چه حسی.. خیلی قشنگ بودند..
من همیشه اینجوری بد مینویسم تقریبا.
سپید خانم من ناراحت نشدم.. وگرنه یعنی ضعیفم که چنین کردم.. هیچ اتفاقی از طرف من نیفتاد عزیز.. اون سر بزرگ هم بین خودمون و خدا میمونه مطمئن باش..
به این همه درگیری ذهنی نیازی نمیبینم.. اگه احساس میکنی اینجا بودن برات...
سلام واللا راست میگی.. خب جمع میکنم شاید اینجوری بهتر باشه.. خودت چی.. از دانشگاهی یا خوابگاه اینا ... که متصل میشی...نمیگی فردای روز گار امتحان گرفتنی هم هست
ممنون خوبم.. شما چطور بهتری یا
سلام... نه نرفتم دارم دارم رو عکس یه نفر که رو دیواره دارت میزنم... بعضیی حس ها اینجوری خالی میشه منم اینجوری فیلسوفم..
دخترا همشون حساسند خب..ولی تو خیلی بیشتر.. اولترا سانتیمانتالیستی .. فراتر از هر کسی..
من اینجام ولی چشم سوم میتونه درک خیلی چیزا رو برا آدم میسر کنه..این حقیقت درونی آدماست.
کار من از یه پیک دو پیک گذشته خانم قیز
حالم رومیتونی از خیلی جاها بفهمی... ولی الان یعنی الان که دارم مینویسم خوب و عالی ام..
امید که خودت هم بیست باشی... اون رقم 10000 روهم یه جورایی ربط بده دیگه .. هر جور که دلت میوخاد ربطش بده..
روز تو هم خوش.
عجب زمونه ایه دخترا نیمه شب بیدارند و پسرا نیمه...
سلام..
بازم شرمندگی
آره مثل مترویی که تو ایستگاه بود رفتم.. سریع و بی هیچ استپی..
فلسفه با خونت عجینه.. و معماری تنها تونسته ذره ای از عطش آموختن رو در تو فروکش کنه.. شهید خوبی هستی :خدایی روحانی والا
اه من اصلا دوزلمم(درست نمیشم)
همه رو با خودم مقایسه میکنم نوعی کبر و خودخواهی ظالمانه..
درسته سیز ایشلیسیز و من بیر بیکار بابا..
یورولمویاسیز
شرمنده من شب مثل برقا رفتم.. از بیخودیت کمی خسته شده بودم واسه همین..
انشاا... بعدا در نهایت راحتی بتونی جواب بدی.. مهمه ولی ندادی هم عیبی یوخدو..
ازین...
سلام..باغیشلا.. یازی یین گئج گوردوم.. اوبیریسیلرین آراسیندا ایتمیشیدی.
گئدیش و گلیشیم بیر توفان کیمین بیردن بیره اولدو.. من شرمنده یم..
بخند بهشون ولی وقتی میفهمی که افتادی تو دامشون.. باید بیشتر از این مواظب باشی.. هیچ چیز تو دنیا الکی نیست.. و منم الکی انتخاب نکرده ام..
یازی ییز دا او "تکلیک...