so what?
should'nt we do this? every boy needs girl
and absulatly this treat is in two boy and girls side
oh sorry i'm agree with you .. we cant accept some big mistake's
are we Truculent?:confused:o
حاجیت عین یه بچه دوماهه بی گناهه.. مثل تو که عین یه کوچولوی سه ماهه مهربون و معصومی.. منم همونطور.. با این تفاوت که تو یه ماه از من بزرگتری... اینجا تو بعد 4 ام آینه هم کار نمیکنه...
تونستی اندر احوالات من چیزی ببینی با اون چشم سوم؟
من البته در بعد چهارم هستم گاهی و ممکنه برفک ببینی فقط..
نه بابا این چه حرفیه چرا عکس تو... این عکس سبیل داره که دارم دارت میزنم بهش...
سلام...
سالام..نه من هیچی نیستم چیزی برا قایم کردن وجود نداره همین نوشته هاست و بس..پشت این قاب یه دیوار آجریه بی مغزه که فقط حکم تکیهگاه و اویزگاه رو داره.. وگرنه هیچ..
مرسی امید که دعات بگیره.. یا اصلا خدا بخوادت و دعات رو هم گوش بده..
اون عدد.. خودت نخواستی تحلیلش کنی پس یه پارازیت بود..
رفتن برای...
الله اکبر..
چشم چشم.. آخی ایمضامی اوخوبیر سونرا آغلا.. قاپیلاری باغلامیشام بیر داها.. سنی نوبت دن اویانادوعا ائدرم.. سن هم دریاچه ایم سن..هم کوشن سن بابا..
اولدو؟