دقیقا نامهربونی.. من همیشه اینجام ولی اومدن تو به دلخواهته و کم ..
سلام.. مرسی امید که تو هم در کار در زندگی در درس در هرچی که دوست داری.. یه آدم موفق باشی.. و به همه خواسته هات برسی
بابت مکاتب واقعا ممنونم کارت بیست بود اونجا دمت گرم.. عجب عکسی بود از نیچه بزرگ ..
لوس بشی بی نمک میشیا این رو بگم اول کاری...
مرسی داون شد آهنگت.. گرچه ناله میکنه و دلمرو با کاردک خراش میده ولی تو حس خودش حتما حال خواهد داد..
به عموغلو اگه بتونم میگم مطمئن باش...
اه ولی واقعا تایپیکت درست و...
وای اون عجب ادمی بوده.. یه سال اگه میموند تموم بود.. دقیقا حرف توئه راست میگی..
باشه دانگشاه ما گل و گلاب و سنبل و بلبله..
من عاشق همه دانشجوها و اساتید و ساختمونشم..
سلام... نه بابا باید یکی کوتاه می اوممد دیگه... من که گفتم ادامش میشد دختر بازی میدونی که..
در کل من گناه بعضی هارو راحت به پای بعضیای دیگه مینویسم.اکٍرا هم بد نبوده.. مثلا کسایی هستند که زهله ام میره از دیدنشون. و اینجان و..
ممنون لطف کردی اومدی.. تولدت مبارک 20شدی..
بر میگرده حتما مطمئن باش...
مطلب همینه ..کمی هم ادم تو خودش باشه.. بین جمع نمیشه کمی به خود اندیشید.. شاید این دفعه با روحیه بهتر بیاد چون عموغلی قبلا ها اینجوری نبود و این یاس فقط متعلق به منه اون باید همیشه پر از انرژی باشه.. ایندفعه حتما اونجوری میاد
مرسی من همونم که 4 ماهه پیش دیدی.. چیزی...
من فکر نکنم از چیزی ناراحت شده باشه.. این به خاطر مشغله بیرون و مسایل بعد از دوری از اینجاست که روی میده آدم کمی احساس غریبی شاید بکنه همین.. ولی از مسایل دیگه اصلا خبر ندارم.. و همین رو میدونم..
خواهش میکنم این شما گفتنت هم میتونه ادم رو ناراحت کنه میبینی خیلی راحته که ادم بیاد از یه جایی...
اره بابا دانلود کردم یادم رفت بهت بگم..چون اروم هم بود خوشم اومد مرسی..
تایپیک جدیدت هم مبارک.. خوب کاری کردی.. اینجوری جامع تر و تخصصی تر میشه کاراتت.دمت گرم...کار ففقط کار خودته عزیز
به روی دو چشم رنگیم .. میگم چرا معدلم هی بالا میاد.. نه واللا من میخوام یاد بگیرم ولی جو موجود اصلا علمی نیست.. بلکه کلی هم غیر علمیه..
ناهار ساعت 12؟ اون شکلک
ثنا جان میدونم که تو تعصب داری من هزاران بار ازت تشکر میکنم.. بوسه بر مسیری میزنم که عموقیزی ای چون تو در اون پا نهاده.. چشم من سعی میکنم از بین این همه بی چیزی یه چیزی بشمو باعث سربلندی دوستان باشم.. ولی واقعا اونجا موش میدوونند باور کن پول میگیرن و...
فکر ردم رفتی قیز.. چهزود اومدی.. ترسیدم یهویی
سلام مرسی شریفی جان فدات شم
واللا یه حالت مسافرت گونه است برای اینکه این فضایی که براش نا متجانس شده کمی قابل هضم تر بشه.. میاد حتما... همه یه روز به این خطوط خواهیم رسید
کار زندگی همه اینا میتونه دلیل باشه ولی علت خاصه نداشت رفتنش به نظرم
یوخ واللا من اخیرین بار کیوورموشام یادیمدا دویورو..
مسخره چیه..
بخاطر یه مسواک آن آفف شدی این خیلی شخصیت میخواد دیگه..
نه بابا مگه قبلا نمیشناختیش؟ فک کردم من هستم که بعدا شناختمت.. البته ادعای این شناخت رو ندارم ها همین سلام علیک منظور نظر بنده حقیر موقر هست
تا شب این سیب افتان از درخت هزار چرخ...
برا یافتن بازتاب یه روز عکس زشتی رو جای خوشگلی خودت بزار و بگوخودتی تا ببینی آیا واکنش ها براستی چیست.. این که نشد واکنش.. این تحلیل آماری مثل یه خداحافظی فیلم گونه میشه.. باعث سردی باعث فرسایش بعضی دوستی ها..
من جدی گفتم داخل پارانتز رو تازه یادم افتاد.. پهه اهه
عوضش کردی و چرا برگشتی به اولیش؟...
سلام من صبح کلاس داشتم ناجور.. باورکن..
متاسف شدم که نبودم تا صحبت کنیم.. امروز روز اخره درساست..
اه اسپاو دنبال چیزی رفت که منوتوهم باید پیگیرش باشیم.. ولی میاد مطمئنا.. همه احتیاج داریم.. برا هممون هم اتفاق افتاده...
افرین بر تو .. اره من طغیان لحظه ای دارم.. چشای چونکاسه خون و دلی متلاطم.. ارامش ولی عالیه.. عالیتر از هر عالی ای
من برم..خداحافظ.. خوش باش با همون حداقل ها که داری.. تو داری بقیه ندارند
اوهاره اگه پای سلامتی دوستان عزیز تر از جونم باشه حتما کمشمیکنم حتما...
البته این سیگارای مزخرفم رو نصفه میکشم دیگه باب ادامه اعتیادم(تیرکوچولو)
به سلامتی به دنیا به خوشی ها سلام برسون من برم کلاس که بد جور دیرم شده
بای
سلام
من چوخ شرمنده...
بد نیستم ملینا خانم
دیشب خوابم شدید زیاد بود باغیشلا...
تو هم رفته بودی نمیدونم کجا و دیر جواب نوشتی.. وگرنه من زودی گفته بودم ما وقع رو..
من برم کلاس بر میگردم تا ادامه این راه به ترکستان رو رفته باشیم
سیگار من از حد ترحم به هوای پاک گذشته اسحاقجونم... بیخیال بزار بمیریم شاید جسدمون بدرد این محیط و اب و هوا و گیاهان بخوره..
هنوز صبحه و ناله کودکان یتیم رو نشنیدیم وگرنه دنیا همون دنیای هر روزه
آه بیخیال ثنا شاید این روزا فقط برا منه... کمی اروم باش و به خوش بودنات ادامه بده. راستی این اواتارت انگار داره همین چیزایی رو که داری تایپ میکنی به زبان میگه.. خیلی عالیه...
ابرای که بالا سرت هستند رو فوت کن دیگه گذشت و اشتی ملی برقرار شد... :gol: :gol:
gol ham dadam behet