تو لحظه 0 و1 اومدی من خوبم امید که تو هم عالی باشی... واللا تو دنیا بیش 10000 میلیارد عکس وجود داره..
وای من خیلی دیرم شده باید برم باید برم من معذرت میخوام شرمنده باید برم خوش باش.. همه جا بوی محبت و خوشی داره میاد
خدافظظظظظظظظظظظظظظ
سلام خوبه خدارو شکر..اره بهترم ولی دیرم شده مجبورم برم باور کن باید برم
من معذرت میخوام.. دختر خوبی باش نمیدونستم روز دختر هم هست.. یعنی روز دوس دخترم هست؟ ول کن
شبت خوش.. دنیا همینه فرار خوبی ها وقتی که دستت بهشون میرسه
درسته دانیال جان ولی فکر کردم میتونم از اسپاو درخواست تحقق یه ارزو بکنم در اینجا.. شاید به نتیجه ا ی که تو الان رسیدی من 30 سال دیگه برسم و اون رو به نوه هام گوشزد کنم... ولی همین هم خوبه
سلام مریم عزیز خوبی ؟ خوشی؟
بد نمیگذره من رو نمیبینی؟
من سه روز تعطیلم اوجور....
چرا پس نمیری دنبالش اگه اینقدر نیاز داری به این نوع استراحت داری؟
من نمیتونم من اسیر چیزیم که وابسته است به درک متقابل.. چیزی که همیشه همراهمه بدبختی جدید دنیای مدرن نبود درک متقابل و ناتوانی در درک واقعیت اینکه...
نه خب زحمت کشیدی زیاد
راستی به اسپاو جون گفتم جریان رو گفت ایدیش رو شخصی بفرسته برام.. باهات صحبت میکنه.. تو صفحش منطور اگه تونستی ایدیت رو بده خوب میشه
نه بابا یعنی چی؟ روز دختر دیگه چه صیغه ایه؟ کی این رو اختراع کرد؟ توروخدا هست یعنی این روز.. خوش بحالتون.. اگه هست تبریک میگم ولی ..باشه تبریک میگم ول کن به من چه..
یه لحظه به این فکر کن که آیا اسحاق ایا تونسته لحظه ای شادی در زندگیت ایجاد کنه؟
اگه آره پس چرا دهن اون هم به حلاوت یه شرینی آشنا...
ای بابا توروخدا نه ها.. فیلم حتما که خیلی دلچسبه که هر روز میبینیش.. من اونقدر بیبرنامه شدم که حتی نمیدونم قراره بیدار بمونم یا نه.. خودم هم موندم.. تو به فیلمت برس.. مرسی..
تو ای کیوت اوکی هست ولی خب نه اینکه نصفه پرآب لیوان رو میبینی.. واسه همین به نکات منفی کار فکر نمیکنی.. خدا خیرت بده...
ای بابا داشتم دنبال یکی میگشتم که نازم رو بکشه.. زدی تو ذوفم.. به استاد توهین کردم و چیزی نگفتی..
باشه بالاخره شروع میشه و تو میری ببینیش و وقتی میای با نمدی مواجه میشی که روش استاد خارکن گرفته خوابید..
دنیا رو چه میشود؟ یه جورایی خسته کننده شده..میخوام برم داد بزنم گلوم ترک ورداره
استادت هم انگار نوبرش رو آورده با یه من عسل هم نمیشه استادت رو خورد.. برج زهر ماره..
چرا آخه یه گوشه نشستی.. سریالت شروع نشده مگه که بری و کلی خوش خوشانت باشه