درسته... بزار کمی هم غم در ما بمونه...
ولش کن این بنده خدا ها ونوشته هاشان رو.. شما ددخترا چه فکرا که نمیکنید ها... منتظر روزیم که فقط رد پاش رو تو صفحم ببینم تا سیرت و صورت و جبروتش رو لجنواره ای کنم که تا مدتهای مدید نقل محافل غیر ادبی بشه..
نه یک در هزار که هیچ بشمار این چیز ا رو..
سلام..چشم خب من دیروز م اعصبانی بودم.. و شده بودم یه دبه ترشی...
عیب نداره من خشونتام گذراست بعدا خودم هم پشیمون میشم...
راحت باش... روزای بد باز داره نزدیکمیشه... انسان در گذر از ناملایمات به گربه ای وحشی میمونه که به هر گذرنده ای چنگ میندازه.. من شرمندم اگر چنین بوودم..
یعنی چی چه خوشی...
دنیا بر میله کفش پاشنه بلند شما جوونا میچرخه قیز.. (حالت رو یه جایی میگیرم برامون جوک درست کردی تو صندلی؟)
استفاده کن خوشحال باش... نه ببم ما دلخوشی ای نتونستیم در شخص ایجاد کنیم که اگر این چنین بود الان سوار آپولومسافر سیاره خوشبختی ای بودیم..
دیشب با توجه به اواتارت گفتم...
واو به به
سلام به من چه
ها بگم؟
میدونی نمیتونم جلو خودم رو بگیرم در تعریف و تمجید از این آواتار بینهایت خوشگل.. انشاا... نصیب ببری ازش دختر...
ولی عالی و زیبا و هنری و بجا وخواستنی و رها و پر از مهربانی و لطف و صفاست..
دگرگونی برداشتی ای که در روزای اخیر در پی برخوردای خاصی صورت گرفته بود رو...
ه مسواک ..ا...اکبر تهرانلیلار چوخ شخصیتدی دیلر
شاید یه جوری خواستی اورگیین سوزون بو آددا یئتیرسن
همه سرشون بمرور شلوغتر میشه حالا صبر کن داریخما...منم ترمای اخرمه و یک دنیا بدبختی و فلاکت رومیبینم که بالا سرم منتظرند تا با اولین تکان آوار بشن روم..
اما به همشون گفتم زکی
وا باشیما خئیر سن نییه آف گلیسن.. کیم قووالیر سنی؟
من بهروزم آما بورادا فقط..
سانادا ائله او آد یاراشیر اونا گوره اوز آدی یین دئمیرم.. خوشوما گئدیر بو آدین چوخ شیرین دوزلو گوزل یئنی و مودئللی دی..
ساغول گوزل عکسلره گوره..
هارداسان ایندی.. قاچاخ دوشوپسن.. اولمویا درس کیریخدیریپدی سنی دا
سلام حج خانم گل و گلاب کجایی قیز.. باز درس باز پروژه؟
کلی نگرانی ایجاد کردی تو این دوروز اخیر.. نمیگی گل میخورم پلنگ؟
نمیگی این گربه رو موش هم میتونه بهش گل بزنه..؟
سلام ممنون بد نیستم.. کمی بهترم نسبت به قبل.. خودت چیکاره ای!!
سلام جیگر شدی.. صندلی داغه؟
چقدر سوال؟
سلام خوبی خوشی
منم گاهی میام تو صفحت . میبینم که خوشی واسه همین میرم سر جام میشینم و با خیال راحت نوشابه و ایستکم رو میخورم.. .
واسه چی بیام محزونت کنم..
یا بیام فضولی کنم آخه.. تریپ اخلاقیت هم عوض شده نه؟
لرد رو میدونم کجا بود اونموقع.. یه فنجان نسکافه درست کرده بود رفته بود کنار پنجره داشت به افق نگاه میکرد..:king:افق اسم سرایدار اونجاست
بقیه مدیرا رو نمیدونم
لرد رو میدونم کجا بود اونموقع.. یه فنجان نسکافه درست کرده بود رفته بود کنار پنجره داشت به افق نگاه میکرد..:king:افق اسم سرایدار اونجاست
بقیه مدیرا رو نمیدونم
لرد رو میدونم کجا بود اونموقع.. یه فنجان نسکافه درست کرده بود رفته بود کنار پنجره داشت به افق نگاه میکرد..:king:افق اسم سرایدار اونجاست
بقیه مدیرا رو نمیدونم
it's time for you to have a little victory party
i'll comeback with new ammo :redface:
he was right about mothers..
but i say
girls shake our pockets to empty it also by another hand shake our hearts
hi zahra wb