نتایح جستجو

  1. bmd

    وای دده خود کرده را تدبیر نیست اولمویا.. نئیناماخ ..بیراز دایان گور شاید دوزلدی.. عجب نوصوبت...

    وای دده خود کرده را تدبیر نیست اولمویا.. نئیناماخ ..بیراز دایان گور شاید دوزلدی.. عجب نوصوبت اولوپ بس
  2. bmd

    زلزله اومده حتما دیگه..

    زلزله اومده حتما دیگه..
  3. bmd

    بویون بیکارسان؟ صوبدن بورداسان سنین ایشین گوجون یوخدی قیز؟

    بویون بیکارسان؟ صوبدن بورداسان سنین ایشین گوجون یوخدی قیز؟
  4. bmd

    حتما.. چیخماز یاددان.. بیلمیرم درد ندیر آما آللاه دان ایسترم دا

    حتما.. چیخماز یاددان.. بیلمیرم درد ندیر آما آللاه دان ایسترم دا
  5. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    حاجی این رو گفتم حواست رو بچه ها باشه.. تو تالارای قدیمی هم میرن میچرخن.. خودت که میدونی پایین سایت چقدر نا آرامه فعالیتت کم نیست اینجا مثل سس مایونز عمل میکنه برات.. وگرنه میدونم کجاها میری. بزار بگم:whistle:
  6. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    حاجی این رو گفتم حواست رو بچه ها باشه.. تو تالارای قدیمی هم میرن میچرخن.. خودت که میدونی پایین سایت چقدر نا آرامه فعالیتت کم نیست اینجا مثل سس مایونز عمل میکنه برات.. وگرنه میدونم کجاها میری. بزار بگم:whistle:
  7. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    حاجی این رو گفتم حواست رو بچه ها باشه.. تو تالارای قدیمی هم میرن میچرخن.. خودت که میدونی پایین سایت چقدر نا آرامه فعالیتت کم نیست اینجا مثل سس مایونز عمل میکنه برات.. وگرنه میدونم کجاها میری. بزار بگم:whistle:
  8. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    من سند دارم که تو وقت داری دلش رو نه اینا نمنه؟:w00::w00: این فقط فعالیتت تو این تایپیکه.. اسپم خونوادگیتون:redface: رو هنوز نیاوردم:biggrin:
  9. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    من سند دارم که تو وقت داری دلش رو نه اینا نمنه؟:w00::w00: این فقط فعالیتت تو این تایپیکه.. اسپم خونوادگیتون:redface: رو هنوز نیاوردم:biggrin:
  10. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    من سند دارم که تو وقت داری دلش رو نه اینا نمنه؟:w00::w00: این فقط فعالیتت تو این تایپیکه.. اسپم خونوادگیتون:redface: رو هنوز نیاوردم:biggrin:
  11. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    دلی که رضا نباشه با موندنش یاس حاکمش میشه... بیا اینجوری نگاه کن به قضیه.. شاید قسمت نبوده..:redface:
  12. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    دلی که رضا نباشه با موندنش یاس حاکمش میشه... بیا اینجوری نگاه کن به قضیه.. شاید قسمت نبوده..:redface:
  13. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    دلی که رضا نباشه با موندنش یاس حاکمش میشه... بیا اینجوری نگاه کن به قضیه.. شاید قسمت نبوده..:redface:
  14. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    راستی وقتی تو به من میگی "شما" من باید به خودم بگم "ماها"؟ آها خب ماها یه بار این بازیگرای مرد خوشتیپ این سریال رودیدیم و فهمیدیم که باز دلبرانه ای دیگه در حال اکرانه.. واسه همین دیگه جای کلاس رو عوض نکردیم.. اصلا شاگردای بعد از تماشای این فیلم یجورین.. حواسشون جای دیگست
  15. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    راستی وقتی تو به من میگی "شما" من باید به خودم بگم "ماها"؟ آها خب ماها یه بار این بازیگرای مرد خوشتیپ این سریال رودیدیم و فهمیدیم که باز دلبرانه ای دیگه در حال اکرانه.. واسه همین دیگه جای کلاس رو عوض نکردیم.. اصلا شاگردای بعد از تماشای این فیلم یجورین.. حواسشون جای دیگست
  16. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    راستی وقتی تو به من میگی "شما" من باید به خودم بگم "ماها"؟ آها خب ماها یه بار این بازیگرای مرد خوشتیپ این سریال رودیدیم و فهمیدیم که باز دلبرانه ای دیگه در حال اکرانه.. واسه همین دیگه جای کلاس رو عوض نکردیم.. اصلا شاگردای بعد از تماشای این فیلم یجورین.. حواسشون جای دیگست
  17. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    این سریال دلبران تو رو از خیلی علوم دور خواهد کرد یوهنا جان.. نه نداشتیم:king: اون لهجه خیلی غلیظه انگار تو بخوای ترکی صحبت کنی...:confused: انشاا... امروز سر چارراه میدم برات اسپند دود کنن.. تا ببینیم
  18. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    این سریال دلبران تو رو از خیلی علوم دور خواهد کرد یوهنا جان.. نه نداشتیم:king: اون لهجه خیلی غلیظه انگار تو بخوای ترکی صحبت کنی...:confused: انشاا... امروز سر چارراه میدم برات اسپند دود کنن.. تا ببینیم
  19. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    این سریال دلبران تو رو از خیلی علوم دور خواهد کرد یوهنا جان.. نه نداشتیم:king: اون لهجه خیلی غلیظه انگار تو بخوای ترکی صحبت کنی...:confused: انشاا... امروز سر چارراه میدم برات اسپند دود کنن.. تا ببینیم
  20. bmd

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    همه جاششش:love: تو هنوز تو ترکیش داری لنگ میزنی میخوای "لهجه ولزی" صحبت کنی؟
بالا