من چوخ یالانچیام ایندی آما دوز دئدیم.. دوغوشدان دییم کی قیرا یاخینناشیرام..
بو بیر یالان دویور بیر گرچکدی.. سن دا یالانچی آدامنان زهلن گئدر یوخ؟
ایندیلر ندن آز تشریف گتیریرسیز بو سایتا
من میخوام برم..
فردا صبح زود بیدارم میکنن واسه کار در معادن نمک سیبری.. پس زود بخوابم بهتره خدا حافظت باشه کلی خوش گذشت کلی هم دعوا کردیم.. و عقده ای نموند فعلا
این همون تفاوت دخترا و پسراست دیگه.. تاثیر پذیری یا بهتره بگم.. محبت قلبی برای همیشه... ولی ماها نه.. با ساعت زمان ممکنه تغییر کنیم.. البته فکر نکنی این نامردیه بزرگیه از طرف من و ما. نه دست جفاکار طبیعت و سرشت ماست.. و البته مرور بعضی اتفاقات همیشه برام زیبا لذت بخش و همراه با لبخند خواهد بود..
اوه آره دیدم برا چن نفر هم فرستاده بود سجاد..
دوستی ما؟ الان دوستیم یعنی؟(:D)
الکم رو دیواره از چند روز پیش.. تو که هیچوقت رد نمیشی.. ونه اینکه ته نشین میشی تو استخر تصفیه..
فعلا عالیه.. چرا اینجوری میگی میخوای من رو تصفیه کنی..؟ میدونم همینجوری یه چیزی نمیگی.. بگو ببینم.. مگه گناهم چی بود.. من...
ولی آواتارت عالیه..
من فرمولای خاص خودم رو دارم.. میگم بروز نمیدم ولی ناخواسته به بیرون درز میکنه.. هر چیزی رو نمیشه گفت.. باید تحقیق بیشتر کرد...راست میگی این میتونه و ممکنه رو دوستیها تاثیر بذاره ولی اینجوری به نظرم فقط دوستی های واقعی هستند که تصفیه میشند... آدم باید درک متقابل هم داشته...
برا منم سینوسیه واقعیتش.. البته من روابط خودم رو دارم و به برخوردای تو توجه میکنم و از روش تصمیم میگیرم..
حالا یه جوری میگی قابل نداشت انگار چک 100 هزارتومنی کشیدی.. ولی مرسی اینم بی شوخی..
کمترین خوبیه تو اینه که تونستی با نوع رفتارت ذهنیتای خاص رو نسبت به خودت کاهش بدی.. من یه مرض کوچولو دارم...
نظر لطفته گرچه ااین نمودار خطی نیست و سینوسیه ولی من به همین هم راضیم.. خیلی ها در مورد من گمان ها کردند به اشتباه.. ولی یا پی بردند به حقیقتم یا اینکه الان تو اتیششش جهنم دارن میسوزن..
بیشوخی ممنون
عیب نداره اینجوری تفسیر کن شاید اثر ناراحتیش کمتر بشه.. اه اه این تایپیک 13 رو میبینم شبم به هم میخوره.. انگار خیلی کار برا این راه سبز کردیم که الان یه مایوس هم شدیم..
هزاران زن.. مهم اینه که مردای مهم همشون توسط زنان به قتل رسیدند.. حالا لازم نیست ثبت هم بشن..
نمیخواستم این رو بگم ولی مشمئز کننده ترین کلمات برای زنان رو میدونی چیه؟
زن سلیطه
افریطه
عجوزه
شنگول و منگول
حالا تو عصبانی شو من دلم خنک بشه
نه بابا با تو نه با نسل دختر کلا مشکل دارم با این جنس به ظاهر لطیف ولی قاتل امامان و پیامبران مشکل دارم.. زنای شیردلی که کمترین اسلحه شون سم در غذای شوهراشون بود کار دارم.. و مشکل دارم..
وگرنه با تو چه مشکلی دارم من..