ای بابا.. نه به اونضورت حالا .. نصف شبی بساط عقد کنون راه ننداز دیگه...
باشه خوشحال شدم اومدی.. به سلامت...
بیا اینم دعوا دختر پسرا میزارمش تو تایپیک اینجام ببین چون نیستی
[IMG]
اون تایپیک رو میگی.. آه این هفته من کلا طرف دخترام.. نمیدونم مغز شتر خوردم انگار.. ولی از شنبه به اون ور امانتون رو میبرم.. مطمئن باش.. فکر کنم بدجوری دعوا بشه اونجا.. میخوام دختر ها رو ناک اوت کنم.. گرچه اذعان میکنم که حرف دلم نیست ولی میخوام خنک شم اینجوری
[IMG]
ای بابا نصف شبی کیفت کوکه ها.. من چیکاره ام این وسط؟ اندازه یه رهگذرم که از فرط خستگی گوشه ای از این سایت مسکن گزیدم.. من چیکار دارم زیرابی کار کنم.. هویججوری گفتم فقط..
رباب دیگه براش هیچی نمونده.. نه حساسیت نه اینکه بیاد منو بپاد.. چون بهم مطمئن شده که از من یه دوشاخه استخونی مونده فقط..
من رو فلک زد و شل و پلم کرد.. دیگه یه دوست هم بزنه به کجا باید پناه ببرم؟
ای بابا خودت که ما ترکا یه مثل داریم میگیم.. آشنا گوشت همدیگه رو بخوره استخونش رو دور نمیندازه.. خیلی اتفاقا افتاد ولی مطمئنا نمیتونه باعث کدورت همیشگی بشه مطمئن باش..
خدا دوستای خوبت برات حفظ کنه..زیادشون نکنه که حوصله ات سر بره همینا رو محکم کنه در دوستیشون.. زیادیش دردسره..
منم داشتم یه چند تایی..
من مگه چیکارت کردم که این وسط ها ههی میخوای حرف دلت رو بگی.. من چه بدی ای نمودم آخه
نیستم مگه در اون حد.. اینجوری راحت ترم.. دیگه حوصله منجوق ردیف کردن و ملیله دوزی هم ندارم.. حال ندارم اصلا از پروفایلم خارج شم.. همه جاش رو بوی سیگار گرفته
سلام فروغ خانم.. ممنون بد نیستم خوبم انگاری..
چیکار میکنی.. اینجا اومدن به نظرت نفرت انگیز نیست؟ یا این منم که به این حس رسیدم فقط.. احساس میکنم همه به من میخندن..
سلام به به
خوش اومدید
واللا باللاه به پیر به پیغمبر و این قبله محمدی و اون جبروت الهی قسم که این یه نقاشیه بسیار هنرمندانه است که به شکلی بامزه و با سبکی عالی کشیده شده.. جالب نبود؟ من که خوشم اومد خواستم ببینی سهیم شی و اوجور..
از خودت چه خبر خوبی خوشی؟ کار بار زندگی این حرفا!!
راهی دراز در پیش است تا در دوردست ها..
دیگر شاهد صحنه تکرار گذر ماشین ها و ساختمانهای بیروح نباشم..
شاید روزی تو این قاب خسته کننده پنجره اتاقم را بشکنی
و نقشی نو به یمن آمدنت از میان افق غلیظ و سرب آلود برآن رسم کنی...
[IMG]
dont worry dear bmd
no no i think that is 1part of boys moral
thanks zahra what can we do?
boys are less than girl.. so they have more choices:whistle:..