کلوپ طرفداران پرسپولیس

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
افشاگری رویانیان علیه فدراسیون فوتبال

جام ورزشی، محمد رویانیان که به شدت به عملکرد داوران بازی های این تیم معترض است، روزدوشنبه درگفت وگو با ایرنا در خصوص مسایل مختلف از جمله ضعف داوری و مدیریت فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

وی گفت: مهم نیست بعضی ها در فوتبال می خواهند چه بر سر من بیارند و چه برخوردی خواهند داشت.هر برخوردی می خواهند داشته باشند،اما این را بدانید من هدف دارم و معتقدم باید فوتبال از آنچه هست پاک شود. اگر مقاومت می کنند برای این است که نمی خواهند وضعیت فوتبال ایران تغییر کند.می خواهند همه چیز آرام بوده وهرکه تخلف می کند به کار خود ادامه دهد.

وی از دولت و وزارت ورزش وجوانان خواست یا از حق 30 میلیون هوادار پرسپولیس دفاع کنند یا رهایش کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در مصاحبه های خود اعلام کرده رویانیان باید صحبت هایش را اثبات کند، اظهار داشت: عسگری و فدراسیون برای من مرجع نیستند.

وی درخصوص موضوع خروج پرسپولیس از لیگ برتر تصریح کرد:من تبعات خروج از لیگ را بررسی کردم وبه خوبی از آن آگاهی دارم و در جلسه ویژه هیات مدیره که امروز برگزار می شود نیز این مسئله را مطرح می کنم و در این خصوص رای گیری خواهد شد . من نیز از خروج از لیگ دفاع می کنم.

وی تاکید کرد:پرسپولیس رو به بالا حرکت می کند و باشگاهی تمام عیار می شود، ولی متاسفانه از خیلی جاها مرا می زنند.خیلی ها نمی خواهند این فوتبال تغییرکند و من هم مقاومت می کنم.من یک سربازصفرم . می خواهند با من چه کار کنند درجه ای ندارم که از من بگیرند ، مطمئن باشید از هیچ چیز نمی ترسم و چیزی برای از دست دادن ندارم.

وی افزود: رییس فدراسیون فوتبال به جای اینکه از من به عنوان مدیرعامل بزرگترین باشگاه آسیا سئوال کند که مشکل چیست، مرا مسخره می کند. توهین های زیادی به من شده است که مشکلی با آن ندارم اما اجازه توهین به هواداران پرسپولیس را نمی دهم و بارها اعلام کرده ام که خط قرمز من پرسپولیس است.

رویانیان خطاب به دولت و وزارت ورزش وجوانان، گفت:باید از پرسپولیس و 30 میلیون هوادار آْن دفاع کنید،درغیر این صورت باید من را رها کنید تا بروم. امیدوارم از حق پرسپولیس دفاع شود و هیچ راه سومی نیز در این مساله وجود ندارد.

وی درادامه خاطرنشان کرد: یک سال همه می گفتند که من از کجا برای پرسپولیس پول می آورم اماتوانستم تمام مخارج باشگاه خود را تامین کنم وحالا که درمسیر اوج قرار گرفتیم همه می خواهند ما را بزنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد:می دانم در جامعه داوری هیچ کس به خاطراین که من مقابل رییس آنها قرار گرفته ام از من دفاع نمی کند اما از وجدان بیدار جامعه و ورزش این درخواست را دارم که از حق دفاع کنند.

وی تاکید کرد: اشتباهات داوری چرا باید به یک تیم مانند ما ضربه بزند و همیشه به سود یک تیم دیگرباشد و هیچ اتفاق و تصمیمی نیز در این رابطه گرفته نمی شود. حالا که من حرف های زیادی برای گفتن دارم چرا کسی پیدا نمی شود درد و دلم را بشنود.

رویانیان اظهارداشت: چندین بار به فدراسیون رفته وحرف های خود را بیان کرده ام اما مسئولان فدراسیون خواستند حرف های من را با خنده های خود به پایان برسانند و هیچ اقدامی نکردند.

وی افزود: چندین بار بصورت خصوصی به مدیران فدراسیون گفتم و تذکر دادم اما هیچ اتفاقی رخ نداد وحالا هرکاری می خواهند انجام دهند، من آماده هر اتفاقی هستم. مطمئن باشید اجازه نمی دهم پرسپولیس و 30 میلیون هوادار تیم ما مورد مسخره قرار بگیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بااشاره به اتفاقات دیدار پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان، گفت:در این بازی چند اشتباه بد برای تیم ما از سوی تیم داوری رخ داد و سرمربی ومربی تیم از بازی اخراج شد و اینها برای ما عجیب است.

وی با اشاره به عملکرد بسیار خوب یحیی گل محمدی در پرسپولیس، افزود: یحیی یکی از مربیان موفق و با اخلاق کشور است و برای شنیدن بزرگترین داد این مربی نیاز به سمعک داریم، اما او در دو بازی نزدیک به هم از سوی داور بازی اخراج می شود.

وی تاکیدکرد:چطور می شود کسانی که دادشان مانند بلند گو است مورد بازخواست قرار نمی گیرند اما کسان دیگری که بسیار محترمانه و آهسته صحبت می کنند ،به شدت مورد برخورد قرار می گیرند.این نشان از ضعف مدیریت داوری فوتبال ما در کشور و حتی فدراسیون است.

رویانیان با انتقاد از شیوه مدیریت داوران در فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد:این شیوه، داوران بزرگ فوتبال مارانابودکردومدیران فعلی که به هیچ عنوان مدیریت را بلدنیست داوران با شخصیت ما را نابود کرد.

مدیرعامل پرسپولیس اظهارداشت: اراده ای در فدراسیون فوتبال هست که می خواهند پرسپولیس را به زیر بکشند و اگر عامل این اتفاق ها من باشم می روم اما اگر دست های پنهان برای این مساله وجود داشته باشد با تمام قوا مقابل آنها خواهم ایستاد.

وی، تصریح کرد:مردانه به من بگویند که باحضورمن به عنوان یک پاسداردر فوتبال و پرسپولیس مخالف هستند و من هم خواهم رفت اما اگر می خواهند باشگاه را بزنند، مثل شیر ایستادگی خواهم کرد.

رویانیان در خصوص اینکه برخلاف بعضی مدیران که با وجود کسب عناوین قهرمانی از سوی هواداران به آنها اعتراض شد اما از وی با وجود نتایج نه چندان خوب حمایت شد، گفت: هواداران فوتبال این رشته ورزشی را بهترازهرکسی می فهمند و سال گذشته با وجود اینکه تیم ما در جدول جایگاه دوازدهم را بدست آورد و امسال نیز با چند باخت از من حمایت شد، من به جرات می گویم که نوکراین هواداران فهیم پرسپولیس هستم و از جان برای آنها مایه خواهم گذاشت زیرا شایسته هر کاری هستند
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
پاسخ گل محمدي به کفاشیان و عسگری

افکار نیوز :سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراض این باشگاه به داوری‌ها در هفته‌های گذشته، اتفاقات پس از بازی با آلومینیوم و آخرین شرایط پرسپولیس صحبت کرد.

* این روزها همه جا صحبت از اعتراض شدید پرسپولیس به داوری‌های لیگ است.

- برای ما خیلی عجیب است که همه اشتباه‌ها در یک بازی به ضرر یک تیم باشد. این موضوع باید از ریشه بررسی شود. بالاخره این تیم ۳۰ – ۴۰ میلیون هوادار دارد و نباید این قدر راحت از حق این تعداد هوادار که عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند، گذشت. البته باشگاه پیگیر این مسایل هست و من خودم از رویانیان می‌خواهم که با تمام توانش این مساله را پیگیری کند. در طول دوران بازیگری و مربیگری‌ام ندیده بودم در یک بازی هر چهار داور علیه یک تیم قضاوت کنند.

* دستیارتان حسینی هم معتقد بود که بی‌جهت از بازی اخراج شده است.

- بله. همه این مسایل غیر طبیعی است و باید به آنها رسیدگی شود. انتظار دارم که تا آخر این قضیه برویم و ببینیم که چرا در هفته‌های گذشته چنین اتفاقاتی برای پرسپولیس افتاده است. اگر بحث شخصی با من است، بیاید ۵۰ بار من را اخراج کنید، اما حق پرسپولیس را نخورید. نمی‌دانم شاید داوران با من مشکل شخصی دارند. اصلا من مربی بد و آدم بد دهن. چرا حق پرسپولیس را می‌خورید. جواب این همه هوادار را چطور می‌خواهید بدهید. چگونه می‌توانید شب‌ها راحت بخوابید. من اگر در طول یک روز اشتباهی داشته باشم تا شب ذهنم با آن درگیر است اما نمی‌دانم، وجدان‌های بیدار کجا رفته است؟

* کفاشیان در مصاحبه‌ای گفته پرسپولیس بهتر است موقعیت‌های خود را گل کند و باید به تصمیم داوران احترام گذاشت. عسگری هم دیروز چنین حرفی زده بود.

- این دیگر به کسی ارتباط ندارد که ما از موقعیت‌هایمان استفاده ‌کرده‌ایم یا نه. شاید ما در هر بازی بخواهیم ۵۰ فرصت گلزنی را خراب کنیم. به کسی ربطی ندارد که ما در زمین چه می‌کنیم. این یک بحث فنی است و فقط به خودمان ارتباط دارد. داوران مسئولیت دارند که خوب قضاوت کنند و کمیته‌ داوران و دپارتمان داوری هم نقش مهمی در قضاوت‌ها دارد. پس بهتر است هر کسی کار خودش را انجام دهد.

* برخی معتقدند اشتباه‌های داوری پس از نتایج خوبی که در هفته‌های اول حضورتان در پرسپولیس گرفتید، به اوج خود رسید.

- واقعا اتفاقاتی که در این یکی، دو ماه اخیر برای من و پرسپولیس افتاده خیلی مشکوک است. نمی‌دانم انگار بعضی‌ها از نتیجه‌ گرفتن این تیم می‌ترسند. با این حال خود رویانیان پیگیر این مسایل هست و امیدوارم که به نتیجه‌ خوبی برسیم. مگر ما چه ‌کرده‌ایم که باید چنین رفتاری شود.

* در بازی بعد برابر سایپا نه شما و نه دستیارتان حسینی نمی‌توانید روی نیمکت بنشینید.

- این موضوع کمی برای ما مشکل ساز می‌شود. کسی را روی نیمکت نداریم، البته عزیزیان و چیذری هستند و باید از بالا نکاتی را که می‌خواهیم به بازیکنان گوشزد کنیم به آنها بگوییم.

* احتمال دارد به خاطر همین بازی وینگو بگوویچ به نیمکت پرسپولیس باز گردد؟

- فعلا چیزی مشخص نیست. به هر حال این مشکل به سایر مشکلاتی که داریم اضافه شده است.

* معمولا حاشیه در اطراف پرسپولیس زیاد است. پیش از این درباره ناراحتی کریم باقری و بگوویچ و همچنین مهدوی کیا صحبت می‌شد و الان هم گفته می‌شود محمد قاضی از شرایطش در این تیم ناراضی است و شایعه شده از سپاهان پیشنهاد دارد.

- من اطلاعی ندارم که از سپاهان پیشنهاد دارد یا خیر، اما دیروز مشکل گوارشی داشت و با هماهنگی تمرین را ترک کرد. ضمن این که من نه تنها با محمد، بلکه با هیچ کدام از بازیکنان مشکلی ندارم. قاضی هم یکی از بازیکنان با شخصیت ماست و در تمرین‌ها با انگیزه ظاهر می‌شود. مشکلی وجود ندارد.

* پرسپولیس در چند هفته‌ گذشته از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشته.

- این به خاطر نظم تیمی است، به ویژه در کار دفاعی که بازیکنان باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشند. من از همه مدافعان ممنونم، آنها عملکرد خوبی داشته‌اند.

* البته بنگر را تا اطلاع ثانوی از دست داده‌اید.

- متاسفانه بعضی از رای‌ها هنوز صبح نشده صادر شده و اتفاقا عملی هم می‌شوند. من خودم سه سال پیش از تیم نساجی شکایت کردم و برای این پرونده‌ رای هم صادر کردند، اما هیچ کار عملی روی آن انجام نشد که آن باشگاه را جریمه کنند یا پول من را بدهند، اما محسن بنگر را یک شبه محروم می‌کنند. این‌ها باعث می‌شود در کار کمیته‌ انضباطی دوگانگی به وجود بیاید. نمی‌شود بازیکن را همین جوری محروم کرد، باید حداقل یک جلسه با او صحبت کرد. متهم و مجرم هم اگر آدم کشته باشد، اول او را بازجویی می‌کنند و بعد رای می‌دهند. اما اینجا همین جوری و خیلی سریع رای می‌دهند.

* با تساوی مقابل آلومینیوم شانستان برای کسب سهمیه آسیایی از لیگ کمتر شد.

- ما همه تلاشمان را می‌کنیم. می‌دانیم که برای گرفتن سهمیه در لیگ کار سختی داریم. فاصله‌مان با تیم‌های بالای جدول زیاد شده است. سعی‌مان را می‌کنیم که خودمان را به رتبه‌های بالاتر برسانیم و جایگاه واقعی پرسپولیس را به دست آوریم. رتبه‌های ششم و هفتم جایگاه واقعی این تیم نیست و امیدوارم با حمایت هواداران که در هفته‌های گذشته ما را خیلی کمک کردند به رتبه‌های بالاتر صعود کنیم.
 

karimi912

عضو جدید
پولادی محبوب گلمحمدی
یحیی بعد از این گل مهرداد را در آغوش گرفت و به هوا برد تا رضایتش از بازی خوب و مثبت مدافع چپ تیمش را اینچنین ابراز کند


مهرداد پولادی که در مصاف با سایپا باز هم به عنوان مدافع چپ تیمش در ترکیب اصلی قرار گرفت مقابل تیم شهر خودش کرج انگار انگیزه های بالایی داشت و شاید بتوان گفت یکی از دو سه بازیکنی بود که این مسابقه را به اندازه ای که باید جدی گرفته بود.
پولادی که حتی بین دو نیمه هم با اعضای کادر فنی سایپا خوش و بش می کرد آنقدر با انگیزه بود که یکی از بازی های خوبش در ترکیب پرسپولیس را انجام داد و جزو سه چهار بازیکن موفق تیمش مقابل سایپا بود.
پولادی که بعد از بازی مثل بیشتر بازی های خانگی پرسپولیس از میکسدزون عبور نکرد تا مصاحبه نکند روی گل چهارم پرسپولیس نقش مهمی ایفا کرد. پاس عمقی و دقیق او بود که انصاری فرد را راهی دروازه حریف کرد و همین پاس پایه گذار گلی شد تا گل محمدی بازنده نیمه مربیان نباشد.
بعد از این گل شادی گل پولادی با گل محمدی دیدنی بود. یحیی بعد از این گل مهرداد را در آغوش گرفت و به هوا برد تا رضایتش از بازی خوب و مثبت مدافع چپ تیمش را اینچنین ابراز کند.ظاهرا گل محمدی بر عکس مانوئل ژوزه علاقه زیادی به بازی پولادی دارد و البته این مدافع ملی پوش هم بخوبی جواب او را می دهد.

 

.angel.

عضو جدید
کاربر ممتاز
طبقه بندی شده در بخش: لیگ برتر - مصاحبه اختصاصی - اخبار تیم اصلی

  • 1391/12/10 20:27:48
  • این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم/ گل‌محمدی: مطمئن باشید اگر مشکلی وجود داشت بخشیده نمی‌شدم

  • سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام وجود به بازیکنانم تبریک می‌گویم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) که با نتیجه چهار بر یک به سود سرخپوشان خاتمه یافت، گفت: بعد از پایان دیدار برابر آلومینیوم، از مسئولان باشگاه درخواست کردم نامه‌ای برای فرجام‌خواهی بدهند تا محرومیت من بخشیده شود. این نامه بعد از بازی ارسال شد و با لطف کمیته انضباطی بخشیده شدم. من نه حرف بی‌ادبانه‌ای به داور زده بودم و نه اعتراضی کرده بودم که اخراج شدم. مطمئن باشید اگر مشکلی وجود داشت بخشیده نمی‌شدم.
    وی در خصوص بازی افزود: یک نیمه بسیار طوفانی را مقابل سایپا پشت سر گذاشتیم و بازی را بسیار خوب آغاز کردیم. در تمامی دقایق نیمه اول مسلط بر حریف بودیم و توانستیم سه گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم سایپا با توجه به اینکه عقب بود، طبیعی بود که فشار می‌آورد و توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. بعد از آن باز هم کنترل بازی را به دست گرفته و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم.
    سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: با این برد ما روحیه خوبی برای دیدار با ذوب آهن به دست آوردیم، در هر صورت ما در یک جبهه دیگر و در جام حذفی باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برویم. مسابقه بسیار سختی است. نتیجه خوب مقابل سایپا روحیه ما را برای آن مسابقه زیاد کرد. در دیدار رفت عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم در جام حذفی نیز بتوانیم نتیجه مناسبی کسب کنیم. ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول تیم بسیار بهتری شده هر چند که نتایج خوبی نگرفته است.
    یحیی گل‌محمدی در پاسخ به این سئوال که به نظر می‌رسد کریم انصاری‌فر و محمد قاضی به یکدیگر پاس نمی‌دهند، گفت: مطمئن باشید در تیم ما چنین اتفاقاتی نمی‌افتد و اگر چنین مشکلاتی وجود داشته باشد، یک تیم نمی‌تواند موفق باشد. تیم یک دلی هستیم و رفاقت در پرسپولیس حرف اول را می‌زند. اگر غیر از این بود چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد. در تیم‌هایی که رفاقت وجود ندارد، پیروزی‌ها مقطعی است. بازیکنان ما در تیم، دوست یکدیگر هستند. می‌بینیم که بازیکنانی که در نیم‌فصل اول بازی نکردند و الان نیمکت‌نشین هستند خیلی راحت این موضوع را پذیرفته‌اند که برای ما خیلی ارزشمند است.
    سرمربی سرخپوشان درباره تاثیر حضورش که با بخشیده شدن کمیته انضباطی منتفی شد عنوان کرد: فکر نمی‌کنم حضور من تاثیری در این نتیجه داشته باشد. در بازی‌های قبلی هم که من نبودم، تیم‌ ما به پیروزی رسید.
    یحیی گل‌محمدی در مورد حضور علی کریمی در بازی برابر ذوب آهن گفت: باید از پزشکان این مسئله را بپرسیم اما به نظر می‌رسد او شرایط خوبی ندارد. امیدوارم کریمی بتواند برای ما به میدان برود و حتی اگر از او بتوانیم نیم ساعت و یا 20 دقیقه استفاده کنیم خیلی خوب است.
 

.angel.

عضو جدید
کاربر ممتاز
  • 19:55:48
  • نکاتی از بازی پرسپولیس و سایپا

  • تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل سایپا با دو تغییر نسبت به بازی قبل به میدان رفت.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی به واسطه محرومیت علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر در این بازی، برای اولین بار در فصل جاری از محمد‌رضا خانزاده در پست دفاع میانی استفاده کرد. خانزاده پیش از این در دفاع راست برای پرسپولیس بازی کرده بود. همچنین میثم نقی‌زاده نیز به جای محمد نوری در ترکیب اصلی قرار گرفت.
    سرمربی پرسپولیس که در دیدارهای قبلی از سیستم 2-4-4 لوزی استفاده می‌کرد، برای استحکام بیشتر خط میانی در این بازی از روش 2-4-4 خطی بهره برد و میثم نقی‌زاده در کنار رضا حقیقی به عنوان دو هافبک میانی کنار هم بازی می‌کردند که اتفاقا هر دو بازیکن موفق به گلزنی شدند.
    همچنین هادی نوروزی که با بازوبند کاپیتانی در هفته‌های اخیر درخشش خوبی داشت، در این بازی هم به عنوان کاپیتان تیم با یک پاس گل زمینه ساز گل زود هنگام پرسپولیس شد.
    ولاتکو دانوسکی هافبک خارجی پرسپولیس که در نیم فصل به سرخپوشان ملحق شده است پس از گلزنی در اولین بازی خود، امروز نیز با ارسال یک پاس گل برای غلامرضا رضایی و ارسال یک سانتر که منجر به پنالتی شد، درخشش خوبی داشت.
    تشویق نیلسون جونیور دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قبل و بعد از پنالتی پرسپولیس نیز از نکات جالب توجهی بود که در ورزشگاه آزادی شاهد آن بودیم.
    هواداران پرسپولیس در بازی امروز، علاوه بر تشویق یحیی گل‌محمدی و بازیکنان، بارها به حمایت از محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پرداختند.
    مجتبی حسینی مربی تیم فوتبال پرسپولیس به علت محرومیت از جایگاه ویژه، تماشاگر بازی بود و در بین دو نیمه به اتفاق ادموند بزیک و کریم باقری راهی رختکن شدند.
    یحیی گل‌محمدی که در بازی قبلی اخراج شده بود، بر اساس درخواست باشگاه پرسپولیس و حکم کمیته انضباطی از کنار زمین به هدایت سرخپوشان پرداخت و سعی کرد هیچ اعتراضی نداشته باشد تا مبادا چون دفعات قبلی با کوچکترین اعتراض از کنار زمین اخراج شود.
    نیمکت‌نشینی کریم انصاری‌فرد مقابل تیم سابقش نیز از نکات مهم این بازی بود.
    رحمان احمدی که در چهار بازی قبلی سایپا تنها یک گل دریافت کرده بود، در 12 دقیقه ابتدایی بازی، دو بار دروازه‌اش را باز شده دید.
    در ترکیب تیم سایپا، رحمان احمدی و ابراهیم شکوری که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را داشتند مقابل تیم سابق خود به میدان رفتند.
    ابراهیم صادقی کاپیتان تیم فوتبال سایپا و کاوه رضایی به علت سه اخطاره بودن در این دیدار غایب بودند.
    مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی به علت مصدومیت و علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر به دلیل محرومیت نیز چهار غایب بزرگ پرسپولیس در این بازی بودند.
    داور بازی در حالی در نیمه اول یک پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام کرد که در بازی رفت و براساس نظر کارشناسان داوری، سه پنالتی مسلم پرسپولیس نادیده گرفته شده بود.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
اا خوشبحالش.. مسافرت قبل ازعید :D
خوبه... خوشبختم سمیه جوووون ! :gol:
ها اومده بودیم طرفای شما ..:D
ما هیچوقت عید رو جایی نمیریم مهمون داریم ...:redface:

زنده باد پرسپولیس ..
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
چه جالب دیروز اونقدر داور تلاش کرد تا استقلال نیازه تا آخر موفق شد .. واقعا چه ارزشی داره این بردها....؟!! خیلی دوست داشتم حداقل بازی تو تهران بود که میرفتیم از نزدیک بازی پرسپولیس و ذوب آهن رو ببینیم ولی خو تو اصفهانه و فک نکنم به خوده مردم اصفهان هم بلیط برسه چه برسه به بقیه بالاخره پرسپولیسه و 30 میلیون هوادار ... و امیدوارم که پرسپولیس بازی رو ببره و دل همه هوادارا شاد بشه .....
 

FREE DOOM

عضو جدید
پرسپوليس قهرمان ميشه
خدا ميدونه كه حقشه
به لطف يزدان و بچه ها
پرسپوليس قهرمان ميشه
پرسپوليس قهرمان ميشه
هالالاي لاي هالاي لالاي
.......
 

.angel.

عضو جدید
کاربر ممتاز
پرسپوليس قهرمان ميشه
خدا ميدونه كه حقشه
به لطف يزدان و بچه ها
پرسپوليس قهرمان ميشه
پرسپوليس قهرمان ميشه
هالالاي لاي هالاي لالاي
.......

هالالاي لاي هالاي لالاي

لالاي لا لاي لالاي لالای
 

.angel.

عضو جدید
کاربر ممتاز
چی‌ شد ذوب آهن رو بردیم ؟
:w11:


  • 18:53:38
  • پرسپولیس با شکست ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد

  • تیم فوتبال پرسپولیس با تک گل محمد نوری تیم فوتبال ذوب آهن را در اصفهان شکست داد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور (جام آزادسازی خرمشهر) صعود کرد.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و سرخپوشان در پایان 120 دقیقه این دیدار، با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند.
    تک گل این مسابقه در دقیقه 102 روی یک کار تیمی از جناح راست با پاس ولاتکو برای رضایی بود که غلامرضا با یک حرکت زیبا و تو سر توپ زدن، پاس بلند و خوبی را به تیر دوم ارسال کرد و محمد نوری هم با یک ضربه سر زیبا و دیدنی تک گل این بازی را به ثمر رساند و سرخپوشان با این برد راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شدند.
    ترکیب پرسپولیس: نیلسون جونیور، سید جلال حسینی، محمدرضا خانزاده، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، رضا حقیقی، میثم نقی‌زاده، مارکو پروویچ (محمد نوری)، ولاتکو دانوسکی، غلامرضا رضایی (محمد قاضی) و هادی نوروزی (کریم انصاری فرد).
    ذخیره‌ها: رضا محمدی، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی، عادل کلاه‌کج، محمد نوری، کریم انصاری‌فرد و محمد قاضی.
    سرمربی: یحیی گل‌محمدی.
    دو تیم در نیمه اول بازی سرعتی و زیبایی را به نمایش گذاشتند و بارها روی دروازه یکدیگر حمله کردند اما رفته رفته از جذابیت بازی کاسته شد و بازیکنان روی به بازی فیزیکی آوردند و علیرضا فغانی داور این دیدار مجبور بود با سوت‌های خود بازی را متوقف کند. وی در پایان وقت قانونی نیمه نخست، دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و در نهایت دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
    سرخپوشان در نیمه دوم در شرایطی بازی را آغاز کردند که بارها روی دروازه میزبان خطرساز شدند. حساسیت بازی اجازه اجرای تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی دو تیم را نمی‌داد و این استرس هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر می‌شدیم لحظه به لحظه بیشتر می‌شد.
    یحیی گل محمدی در دقیقه 80 محمد نوری را به جای مارکو پروویچ وارد زمین کرد. حضور محمد نوری در زمین، روحیه بازیکنان و شکل بازی را تغییر داد و سرخپوشان با میل بیشتری بر حملات خود می‌افزودند.
    این دیدار در پایان 90 دقیقه نیز با تساوی بدون گل در جریان بود. علیرضا فغانی سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت و دو تیم در پایان وقت قانونی و وقت‌های اضافه با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند و پس از استراحتی کوتاه آماده برگزاری دو وقت 15 دقیقه‌ای شدند.
    کریم انصاری‌فرد در دقیقه 91 به جای هادی نوروزی وارد زمین شد. 15 دقیقه نیمه اول وقت اضافه در اختیار سرخپوشان بود و بازیکنان این تیم با اشتهای فراوانی روی دروازه میزبان حمله‌ور بودند تا اینکه در دقیقه 102 با یک کار تیمی و حساب شده از جناح راست آهنگ دروازه ذوب آهن کردند و توسط محمد نوری به گل برتری دست یافتند و این دیدار در وقت اضافه اول با برتری یک بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.
    در وقت دوم اضافه غلامرضا رضایی در دقیقه 105 جای خود را به محمد قاضی داد. کریم انصاری‌فرد و محمد قاضی دو مهاجم حرفه‌ای‌، پرتلاش و ارزنده پرسپولیس بارها دروازه ذوب آهن را تهدید کردند اما با پوشش خوب مدافعان ذوب آهن دروازه این تیم باز نشد و این بازی در پایان 120 دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید و تیم پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف تیم داماش گیلان خواهد رفت.
  • بازگشت
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
زیاد خوب نبودیم توقع داشتم بهتر بازی کنیم اما ذوب آهن بازیکنای خیلی خوبی داره و میزبان هم بودن ..حساسیت بازی خیلی زیاد بود و دو تیم نمیتونستن ریسک کنن... اونا هم لیگ رو از دست دادن و جام حذفی براشون مهم بود و همینا باعث شد زیاد خوب بازی نکنیم .. چند تا موقعیت خوب هم داشتیم مهم بردمون بود که خدا رو شکر بردیم و یه تیم لیگ برتری دیگه رو حذف کردیم .. کلا عملکرد خوبی تو جام حذفی داشتیم امیدوارم قهرمان بشیم چون حقمونه ...

بچه ها ببخشین تشکرام تموم شده ...
 

.angel.

عضو جدید
کاربر ممتاز
زیاد خوب نبودیم توقع داشتم بهتر بازی کنیم اما ذوب آهن بازیکنای خیلی خوبی داره و میزبان هم بودن ..حساسیت بازی خیلی زیاد بود و دو تیم نمیتونستن ریسک کنن... اونا هم لیگ رو از دست دادن و جام حذفی براشون مهم بود و همینا باعث شد زیاد خوب بازی نکنیم .. چند تا موقعیت خوب هم داشتیم مهم بردمون بود که خدا رو شکر بردیم و یه تیم لیگ برتری دیگه رو حذف کردیم .. کلا عملکرد خوبی تو جام حذفی داشتیم امیدوارم قهرمان بشیم چون حقمونه ...

بچه ها ببخشین تشکرام تموم شده ...
من امروز کلاس داشتمو متاسفانه باز ی رو ندیدم!!ولی خیلی خبر خوبی برام!!!
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
نیلسون منو یاد عابدزاده میندازه .. واقعا عالیه این بازیکن .. باغیرت و باتعصب باهوش و شجاع ... به جرات میتونم بگم بهترین گلر تاریخمون بعد از عابدزاده بوده ...
امروز که ضربه سر بیاتی نیا رو با یه دست برگردوند یاد عابدزاده افتادم.. بعد از گل هم خوشحالی و شکر خدا کردنش نشون میده چقد باتعصبه .. ..ای کاش یکم جوونتر بود هر چند با همین سنش مثل جوون 20 ساله بازی میکنه ... کاش زودتر میاوردیمش ...بهترینه واقعا ..خدا رو شکر تا یکی دو فصل دیگه میتونیم داشته باشیمش ..
 

Similar threads

بالا