[جام جهانی ] همه چیز درباره جام جهانی 2014 برزیل

[جام جهانی ] همه چیز درباره جام جهانی 2014 برزیل


  • مجموع رای دهندگان
    24
  • نظرسنجی بسته .

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من دوس دارم برزیل قهرمان بشه چون فوتبال قشنگی بازی میکنه.
نمیدونم چرا بعضیا دوس دارن کلمبیا یا کاستاریکا قهرمان بشه!!!!!!
مثل این میمونه یکی تو کنکور شانسی بزنه وقبول بشه.آیا واقعا حقشه؟
فوتبالم همینه تیمی باید قهرمان بشه که لیگ درستی داره و بازیکنای سطح بالایی داره و فوتبالش رو برنامس.نه مثل تیم خودمون ایران بخواد با شانس و دعا و دیمی بیاد بالا.

آره درستِ
ما هم به شوخی گفتیم که کاستاریکا
چون من خودم اصلاً توقع این بازی ها رو از برزیل و آرژانتین نداشتم
همونطور که کاستاریکا و کلمبیا خیلی خوب کار کردن
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ما اون موقع بش میگفتیم شیرکلمبیا یادش بخیر :)

یه دونه اون بود یه دونه رودگولیت

جدیداً (گذشته) هم اشکان خطیبی ما اضافه شدِ
 

BULGARIA

کاربر بیش فعال
هلند و آلمان فینال بهم میرسند اینکه کدومشون قهرمان میشه سخته ولی انصافا حق هلند امسال قهرمان بشه-آرزانتین که خوب داره شانسی میاد بالا ولی قضیه همون یه بار جستی ملخک دوبار جستی ملخکه آخرش گیر میاد-برزیل هم شخصیت قهرمانی نداره فعلا هم هرچی نتیجه گرفته بابت میزبانیش بوده-برزیل و آلمان وهلند و ارژانتین میان تو 4تا که از این 4تا هلند از همشون برای قهرمانی سزاوارتره چون نسبت به اون 3تا لغزشش کمتر بوده واگرنه همشون یه جورایی تویه بازی هاشون ثبات نداشتن.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تشکر رئیس فیفا از پله

تشکر رئیس فیفا از پله

روز گذشته مصاف آرژانتین و سوئیس در سائوپائولو تماشاگران ویژه‌ای داشت، از جمله پله که در جایگاه مخصوص میهمانان ویژه نشست و از نزدیک بازی را تماشا کرد.

سپ بلاتر، رئیس سوئیسی فیفا از این که پله حاضر شد در دیداری که یک سوی‌ آن آرژانتین بود، در میدان حاضر شود، تشکر کرد.

بلاتر در پیام خود حضور پله را یک اتفاق خوب قلمداد کرد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مارادونا: آرژانتین تیم خوبی نیست

مارادونا: آرژانتین تیم خوبی نیست

نمایش ضعیف آرژانتین مقابل یک تیم متوسط از اروپا موجب شده تا دیگو مارادونا به انتقاد از عملکرد شاگردان الخاندرو سابیا بپردازد.

مارادونا در این زمینه گفت: تیم ملی آرژانتین هیچ تغییری نداشته است. بازیکنان خط حمله هیچ تحرکی ندارند. حسی در درونم دارم که شبیه به ناراحتی و عصبانیت است. آرژانتین به عنوان یک تیم خوب بازی نمی‌کند.

مارادونا در مورد نمایش لیونل مسی گفت: مسی در این تیم تنها است. بازیکنان خط میانی خلاقیت ویژه‌ای ندارند. اگر مسی در مرحله بعد نتواند جور تیم را بکشد، با یک فاجعه روبه‌رو می‌شویم که باید آن را بپذیریم.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مدافع مکزیک 6 ماه خانه نشین شد

مدافع مکزیک 6 ماه خانه نشین شد

هکتور مورنو به همراه تیم ملی مکزیک در جام جهانی 2014 برزیل بازی های خوبی به نمایش گذاشت اما در دیدار آخر برابر هلند از ناحیه ساق پای چپ دچار شکستگی استخوان شد و پس از عمل جراحی بر روی این بازیکن انجام شد پزشکان معالج برای او 6 ماه استراحت کامل تجویز کردند.

وب سایت رسمی باشگاه اسپانیول با اعلام این خبر آورده است: مورنو در مکزیک تحت عمل جراحی قرار گرفت و به همین علت و شدت مصدومیت باید به مدت 6 ماه به استراحت کامل بپردازد. بدین ترتیب او نمی‌تواند در این فصل برای تیم فوتبال اسپانیول به میدان برود.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
گرمای هوا مدافع فرانسه را بستری کرد

گرمای هوا مدافع فرانسه را بستری کرد

رافائل واران در نتیجه کم شدن میزان آب بدنش در جریان دیدار فرانسه و نیجریه یک شب در بیمارستان بستری شده است.

طبق گزارش‌ها دمای هوای شهر برازیلیا هنگام جدال خروس‌ها و عقاب‌ها در ورزشگاه ناسیونال که در ساعت 13 به وقت محلی برگزار شد، 27 درجه بوده و بیش از همه به واران فشار آورده است. در بین حتی برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که گرمای هوا باعث شده واران در جریان بازی حداقل دو لیتر آب از دست بدهد و به همین دلیل در بیمارستانی در شهر برازیلیا بستری شده است.

با وجود نگرانی‌هایی که از سلامت رافائل واران به وجود آمده، انتظار می‌رود که او برای بازی بعدی فرانسه که در مرحله یک چهارم نهایی برابر آلمان است، آماده شود.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
جانشین هیتسفلد مشخص شد

جانشین هیتسفلد مشخص شد

هیتسفلد پس ازحذف سوئیس از رقابت‌های جام بیستم در برزیل گفت: کار من به عنوان مربی همین جا به پایان رسید. به دوران حرفه‌ای خودم افتخار می‌کنم و باید بگویم که از این به بعد در تلویزیون به عنوان کارشناس و مفسر به فعالیتم ادامه خواهد داد. حداقل در تلویزیون مسابقه‌ای را نمی‌بازم. زندگی‌ آرامی هم در انتظارم است.

اتحادیه فوتبال سوئیس هم تأیید کرد ولادیمیر پتکوویچ بوسنیایی در ماه دسامبر به طور رسمی به عنوان جانشین هیتسفلد منصوب خواهد شد. سرمربی پیشین لاتزیو احتمالاً کار خود را از اول جولای 2014 آغاز خواهد کرد تا این تیم را برای حضور در مرحله مقدماتی یورو 2016 آماده کند.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
جام جهانی در کیوسک بین الملل/ 2 جولای

جام جهانی در کیوسک بین الملل/ 2 جولای


روزنامه توتواسپورت ایتالیا از مذاکره باشگاه یوونتوس با موستافی (مصطفی)، ستاره تاثیرگذار تیم ملی فوتبال آلمان پرده برداشته و امیدوار است این بازیکن در فصل آینده ستاره تیم یووه باشد.


روزنامه اسپورت کاتالونیا پاس مهم مسی را زیر ذره بین گرفته و البته به دی ماریای گلزن رئال مادرید هیچ اشاره ای نکرده است، نویسنده معتقد است که آرژانتین بدون مسی هیچ است.


روزنامه ال موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا به درخشش مسی اشاره کرده و نام او را به عنوان تیتر خود برگزیده است، مراسم معارفه راکیتیچ بازیکن شماره 4 بارسلونا از دیگر مواردی است که در صفحه اول ال موندو به آن پرداخته شده است.


روزنامه مارکا چاپ اسپانیا از مذاکرات کروس آلمانی با رئال مادرید نوشته و تیم ملی فوتبال آلمان را نیز شایسته قهرمانی در این جام توصیف کرده است.


روزنامه اکیپ فرانسه به درخشش فرانسه در یک هشتم نهایی پرداخته و معتقد است که مردان دشان توان رسیدن به فینال را دارند.


روزنامه آس اسپانیا به پیروزی یک بر صفر آرژانتین برابر سوئیس اشاره کرده و به نقش پاپ کاتولیک در این بازی پرداخته است، کتایه نویسنده به محافظان سوئیسی پاپ و حواشی قبل از این دیدار خواندنی است. در بخش دیگری از آس اسپانیا به مذاکره جدی رئال مادرید با فالکائو اشاره شده است.


 

babakmail

عضو جدید
کاربر ممتاز
من فكر كنم با وضع داوريا همون برزيل با كمك يار دوازدهمشون قهرمان ميشه...بابا ملت برزيل تحمل يك حادثه ديگه مثل
کابوس ماراکانا را ندارند..فيفا هم كمكشون ميكنه همنجور كه به قطر ياري رساند
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مهر نوشت:


رسانه ها از مسلمان شدن 12 نفر در جریان برگزاری جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل خبر دادند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت آژانس خبر ترکیه، مسلمان شدن 12 نفر در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در برزیل توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. این اتفاق در پی فعالیت های شورای عالی علمای اسلامی برزیل در حین برگزاری مسابقات جام جهانی رخ داده است.

بر این اساس شورای مذکور با برپایی کمپینی با نام "آشنایی با اسلام" می کوشد در حاشیه این واقعه مهم ورزشی که میلیون ها نفر را به برزیل کشانده است، مردم را با آموزه های اسلام آشنا کند. "خالد رزاق" از مقامات این شورا با بیان این مطلب گفت در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان شمار گروندگان به اسلام به 12 نفر رسیده است.



شورای عالی علمای اسلامی برزیل از آغاز بازی های جام جهانی 2014 برزیل با ایجاد چادرها و غرفه هایی در مسیر ورزشگاه ها با سخنرانی ها، ارائه آثار مکتوب و صوتی تصویری، به سوالات علاقمندان در مورد اسلام پاسخ می دهد.
 

Tik TAAk

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بنظرم بدترین تیم تا الان ارژانتین بوده همه بازیا رو با اختلاف یک گل برده

بهترین هلند المان کلمبیا و بعدش فرانسه

برزیل قهرمان نمیشه !
 

mavadd

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
المان همیشه تیم خوبی داشته..........ایندفعه قهرمان شه که خیلی خوبه!!!! ولی فقط ارژانتین قهرمان نشه که....:razz:
از بدو تولد طرفدار تیم ملی المانم!!;)
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ایشالا

ایشالا

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت:‌ تیم ملی با یک برنامه‌ریزی بلندمدت در جام جهانی قطر باید در جمع هشت تیم برتر جهان قرار بگیرد.

به گزارش بیست چهارده، محمد احسانی در گفت‌وگو با شبکه ورزش در مورد وضعیت ماندن و رفتن کی‌روش گفت:‌ کمیته فنی فدراسیون موافق ماندن کی‌روش است زیرا نتایجی که او به دست آورده مورد رضایت دولت و مردم بوده است. بازیکنان هم ارتباط احساسی و عاطفی خوبی با او برقرار کردند. به این ترتیب ماندن کی‌روش اثرات مثبت زیادتری دارد.

وی ادامه داد: کمیته فنی موافق ادامه کار کی‌روش است اما تصمیم نهایی را هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و دولت می‌گیرد. دستیارانش را هم خودش انتخاب می‌کند البته فدراسیون هم یکی دو دستیار به او معرفی خواهد کرد و اینگونه نخواهد بود که انتخاب همه دستیارانش در اختیار خودش باشد.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در مورد دستمزد کی‌روش گفت: قرارداد قبلی کی‌روش در بین ۳۲ مربی جام جهانی یک قرارداد خوب است و خیلی پایین نیست. دستمزد او متوسط خوب است. البته با توجه به اینکه این قرارداد متعلق به سه سال پیش است ما پاداش‌هایی را برای کی‌روش در نظر گرفته‌آیم تا از نظر مالی هم کی‌روش وضعیت مالی‌اش جبران شود.

احسانی در مورد اینکه دیدگاه او برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی چیست، گفت:‌ دیدگاهم این است که ابتدا باید زیرساخت‌ها را درست کنیم، به تیم‌های پایه و آموزش بها داده شود و ما پتانسیل این را داریم تا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جمع هشت تیم برتر جهان قرار بگیریم و در جام جهانی روسیه هم از مرحله گروهی صعود کنیم.

وی ادامه داد: ما در سال ۱۹۹۸ آمریکا را شکست دادیم ولی در جام جهانی ۲۰۰۲ حضور نداشتیم که آمریکا توانست به جمع هشت تیم برود آن هم در حالی که فوتبال در آمریکا رشته چهارم و پنجم است ولی این رشته در ایران اولین رشته ورزشی است. کجای دنیا مردم به خاطر باخت تیم ملی‌شان شادی می‌کنند؟

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش قبول می‌کند که با مبلغ قرارداد دستمزد قبلی کار کند، گفت:‌ فکر می‌کنم که منطقی است که قبول کند زیرا او خودش در جام جهانی دستمزد مربیان را دیده و دستمزد او خوب است، البته پاداش برای قهرمانی آسیا و حضور در جام جهانی هم برای او در نظر می‌گیریم. فیفا خودش هم ۱۰ درصد از پولی که به تیم‌های حاضر در جام جهانی است را به مربیان می‌دهد.
 

parsa913

عضو جدید
کاربر ممتاز
این خوبه که کلمبیا برزیل رو حذف میکنه!!!
ولی حیف که بعدش به فرانسه میبازه........

از اون طرف هم بلژیک یا هلند (بلژیک احتمالا) میاد و فرانسه ........................................
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
این کفش به چه کسی میرسد؟

این کفش به چه کسی میرسد؟

در حال حاضر جیمز رودریگز صدرنشین لیست گلزنان جام جهانی با پنج گل است.نیمار ، مسی و مولر با چهار گل برای رسیدن به آقای گلی و کسب کفش طلای مسابقات با او رقابت می کنند.




 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
در حال حاضر جیمز رودریگز صدرنشین لیست گلزنان جام جهانی با پنج گل است.نیمار ، مسی و مولر با چهار گل برای رسیدن به آقای گلی و کسب کفش طلای مسابقات با او رقابت می کنند.

حدس میزنم یکی از همینا که 4 گل زدن آقای گل میشن
 

Similar threads

بالا