[جام جهانی ] همه چیز درباره جام جهانی 2014 برزیل

[جام جهانی ] همه چیز درباره جام جهانی 2014 برزیل


  • مجموع رای دهندگان
    24
  • نظرسنجی بسته .

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
داور اشتباه می کند اما حماقت نه

داور اشتباه می کند اما حماقت نه

استفان کشی سرمربی مغرور تیم ملی فوتبال نیجریه تصریح کرد: داور انسان است، اشتباه می کند اما نشنیده بودم که حماقت بکند، اینهمه اشتباه بکند و در نهایت به من و بازیکنانم با بی احترامی لبخند بزند.
وی افزود: گلی که ما در دقیقه 18 به ثمر رساندیم به هیچ وجه آفساید نبود، حداقل 10 خطای اعلام شده از سوی داور به اشتباه اعلام شد و ابراز تاسف برای این تیمهای داوری فیفا کم است.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
آلمان به سختی الجزایر را حذف کرد/ جدال ژرمن‌ها با فرانسه در یک چهارم نهایی

آلمان به سختی الجزایر را حذف کرد/ جدال ژرمن‌ها با فرانسه در یک چهارم نهایی

تیم‌های ملی آلمان و الجزایر از 30 دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه بیرا ریوی شهر پورتو آلگره به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های قانونی بدون گل به پایان رسید و در نهایت آلمان در وقت‌های اضافه با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافت.

شاگردان یوآخیم‌لو در بازی مقابل الجزایر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به سختی موفق شدند با نتیجه 2 بر یک با گلهای شورله در دقیقه 92 و اوزیل در دقیقه 119 برای آلمان و تک گل جبو برای الجزایر در دقیقه 120 از سد این تیم بگذرند و راهی مرحله بعد شوند.

در نیمه اول این دیدار آلمانی‌ها چند بار به سمت دروازه حریف‌ سرسخت خود آمدند اما در برگشت این الجزایری‌ها بودند که سعی می‌کردند از ضدحملات بهره ببرند. در یکی از این ضدحملات و در دقیقه 9 بازی سلیمانی از جناح چپ استارت زد و در شرایطی که مدافعان آلمان جا مانده بودند این مانوئل نویر بود که از دروازه بیرون آمد و با یک تکل بیرون از محوطه جریمه نگذاشت تیمش از حریف آفریقایی خود عقب بیفتد.

سبزپوشان الجزایر که همچنان پا‌به‌پای ژرمن‌ها پیش می‌آمدند در دقیقه 17 توسط سلیمانی دروازه آلمان را هم گشودند اما سوت داور بازی به نشانه آفساید به صدا در آمد و این گل مردود اعلام شد.‌

حملات آلمان و پاسخ آنها به ضدحملات سبزپوشان الجزایر ادامه داشت و بارها سنگربان سبزپوشان آفریقایی دروازه خود را نجات داد تا اینکه نیمه نخست بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

نیمه دوم این بازی طوری پیش رفت که توپ و میدان در اختیار آلمان بود و الجزایر نسبت به نیمه اول بیشتر دفاع می‌کرد و فرصت‌های کمتری برای ضدحمله داشت. در این شرایط آلمانی‌ها هم از هر طرف دروازه الجزایر را نشانه می‌گرفتند به در بسته می‌خوردند و این مدافعان الجزایر بودند که اغلب ضربه‌های اول را زودتر از مهاجمان ژرمن می‌زدند.

حملات بی‌امان آلمانی‌ها در 10 دقیقه آخر منجر شد که موقعیت‌های زیادی را به دست بیاورند اما در این دقایق رایس امبولهی، دروزاه‌بان الجزایر با واکنش‌های به موقع خود باعث شد تا همچنان دروازه این نماینده آفریقا بسته بماند و سرنوشت بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.


آلمانی‌ها که دوست نداشتند بازی به پنالتی کشیده شود، توانستند در دقیقه 92 با گلی که شورله روی پاس مولر به ثمر رساند یک بر صفر از حریف سختکوش خود پیش بیفتد. الجزایری‌ها که ظاهراً توان‌شان در 90 دقیقه تمام شده بود، بعد از گل شورله برنامه خاصی برای زدن گل تساوی نداشتند و به مانند بیشتر دقایق بازی احساسی بازی می‌کردند.

مسوت اوزیل در دقیقه 119 برای بار دوم دروازه الجزایر را باز کرد. این پایان کار نبود و جابو در دقیقه 2 + 120 یکی از دو گل شاگردان یوآخیم لوو را پاسخ داد تا این دیدار با برتری دو بر یک آلمان به پایان برسد.
بدین ترتیب آلمان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها باید با فرانسه دیدار کند که ساعتی پیش توانست نیجریه را دو بر صفر شکست دهد.



در پایان این بازی رایس امبولحی، دروازه‌بان تیم ملی الجزایر به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد. او در این بازی 120 دقیقه در میدان حضور داشت و چندین بار دروازه نماینده آفریقا را از فروپاشی نجات داد.


 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداحافظی یک کاپیتان دیگر از تیم ملی

خداحافظی یک کاپیتان دیگر از تیم ملی

جوزف یوبو پس از حذف شدن در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی با شکست مقابل فرانسه بازنشستگی خود از بازی‌های ملی را اعلام کرد.

یوبو در شکست دو بر صفر تیمش مقابل فرانسه به اشتباه دروازه خودی را گشود تا پایان خوبی در حضورش در تیم ملی نداشته باشد.

مدافع تیم ملی فوتبال نیجریه اظهار داشت: لحظات تلخ و شیرینی برای من بود اما فکر می‌کنم زمان آن رسیده که به خانواده‌ام بپردازم. مسیری طولانی را پشت سر گذاشتم.

این بازیکن 33 ساله معتقد است که آینده برای تیم جوان نیجریه که پس از 1998 برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کردند، درخشان است.

وی ادامه داد: این تیم پس از جام ملت‌های آفریقا در حال پیشرفت است و این جام‌جهانی محک بزرگی برای ما بود. فکر می‌کنم کارمان را عالی انجام دادیم. تجربه خوبی بود به خصوص با توجه به اینکه نیجریه تیم جوانی دارد.

یوبو خاطرنشان کرد: سخت جنگیدیم. گل نخوردیم تا زمانی که آنها اولین گل را زدند و بازی عوض شد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
زهردارترین شماره جام جهانی

زهردارترین شماره جام جهانی

شماره زدن برای پیراهن ها از جام جهانی 1954 آغاز شد و از آن به بعد، الگوی مشخصی برای خطرناک ترین شماره ها ایجاد شده است.



به شکل قابل تصوری، شماره 9 ها، بیشترین سهم از گلزنی را با زدن 255 گل در تاریخ جام جهانی داشته اند و شماره 10 ها با 232 گل در تعقیب آن ها هستند. سومین شماره گلزن، شماره 11 است که صاحبان آن 201 گل زده اند و شماره 7 ها با اختلاف قابل توجهی، با 140 گل در رتبه چهارم هستند. شماره 8 ها با 133 گل، در رتبه پنجم زهردارترین شماره های جام جهانی هستند.

البته در این جام جهانی شماره 10 ها بسیار گلزن تر نشان داده اند و تا اینجای کار (مرحله یک هشتم نهایی) جیمز رودریگز، نیمار و مسی و البته یک شماره 13 به نام توماس مولر بالاتر از سایر گلزنان ایستاده اند و امکان دارد پس ازپایان جام بیستم جای این دو شماره عوض شود!
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مهار بازیکن به هر قیمتی

مهار بازیکن به هر قیمتی

در تصویر زیر خطای بازیکن آلمان را روی بازیکن الجزایر می بینید.


 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
10 بازیکن برتر جام هی جهانی (از انور بوم)

10 بازیکن برتر جام هی جهانی (از انور بوم)

هارولد شوماخر (نیمه‌نهایی جام‌جهانی 1982)
پاتریک باتیستون فرانسوی به قصد تصاحب توپ روی پای دروازه‌بان دیوانه آلمان آمد و با لگد، محکم و عمدی رقیب، پذیرایی شد. غضلات خرده‌شده سینه و سه دندان شکسته بازیکن فرانسوی، خبر از عمق فاجعه می‌داد اما داور هیچ عکس‌العمل خاصی نشان نداد و شوماخر در زمین ماند. گفته می‌شد مادر باتیستون بعد از این اتفاق تا سال‌ها قبل از دعای صرف شام، شوماخر را نفرین می‌کرد!

اریک کانتونا (فصل 1995-1996لیگ برتر)
وقتی اریک کانتونا در جریان بازی منچستریونایتد با کریستال‌پالاس اخراج شد، سیمونس، یکی از هوداران کریستال‌پالاس میزبان فریاد زد: «این فرانسوی... را از تیم بیرون بیندازید.» کانتونا بلافاصله پس از شنیدن این جمله در دو مرحله با ضربات خاص ورزشکاران رشته گونک‌فو، آن طرفدار را تنبیه کرد. محرومیت 9 ماهه و 120ساعت کار عام‌المنفعه برای ستاره‌ای که در دوران حضور در منچستریونایتد هر 24 بازی یک‌بار اخراج شد، سنگین و طاقت‌فرسا بود.

ادموندو (1999)
ستاره عصیانگر فوتبال برزیل سال 1997، هفت کارت قرمز گرفت و سیاهه‌ای از حبس‌شدن و رفتارهای غیرورزشی در کارنامه دارد اما بی‌گمان هیچ‌کس به اندازه روماریو از او آسیب ندید. ادموندو سال 1999 به خاطر قانون‌شکنی‌های متعدد، طولانی‌ترین دوران حبس خود را تجربه کرد. در برزیل به او لقب «حیوان» داده بودند.

آندونی گویکوچه آ (فصل 1983-1982 لالیگا)
قصاب بیلبائو در بازی تیمش مقابل بارسلونا یکی از خشن‌ترین خطاهای تاریخ لالیگا را مرتکب شد و پای مارادونا را درو کرد. دردکشیدن دیگو و مدل تکل‌رفتن آندونی، مدت‌ها در تیزر برنامه‌های تلویزیونی جای ویژه‌ای داشت.

روی کین (2001)
ماجرا به زمان حضور «اولف اینگه هالند» نروژی در لیدزیونایتد برمی‌گردد؛ زمانی که این بازیکن به خشن‌ترین شکل ممکن، «کین»، ستاره خط میانی منچستریونایتد را مصدوم کرد. چندسال بعد کین در داربی منچستر، فرصت انتقام را فراهم دید و در حالی که توپ بین این دو بازیکن قرار نداشت، به عمد هالند را نقش زمین کرد. وقتی کین بالای سر هالند مصدوم، رجزخوانی می‌کرد، همه متوجه شدند بازیکن انتقامجوی منچستریونایتد انتقام تکل قبلی را از مرد نروژی گرفته است.

دانکن فرگوسن (1994)
خشن‌ترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس، یکی از چهار اقدام خشن خود را با کوبیدن سرش به صورت «جان مک استی» نشان داد؛ آنچه سه ماه حبس را برای «بیگ دانک» به ارمغان آورد. کتک‌زدن پلیس، هوادار و ماهیگیر او را بیش از پیش منفور کرد و معلوم نشد وقتی به‌عنوان دستیار مارتینز روی نیمکت اورتون نشست به بازیکنان تیم آبی‌پوش چه نکاتی آموخت!

جوی بارتون (فصل 2012-2011 لیگ برتر انگلیس)
جوان خشن متولد بندر لیورپول بیش از اینکه در زمین فوتبال باشد، درون زندان دیده شده است! 74 روز حبس، خاموش‌کردن سیگار روی صورت مربی تیم جوانان منچسترسیتی و البته درگیری معروف هفته پایانی فصل 2012-2011 لیگ برتر، از جمله شاهکارهای بارتون است. درگیری با تبس و آگرو در بازی منجر به قهرمانی دراماتیک سیتی، 12 جلسه محرومیت را برای او در پی داشت. حالا بارتون که از طرف یکی از کارشناسان فوتبال انگلیس «پادشاه فیلسوف‌های فوتبال» نامیده شده، کارشناس فوتبالی تلویزیون است.

دیگو مارادونا (1991)
از پرونده سیاه یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ اطلاع داریم. از گل با دست به انگلیس در یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی 1986 تا ماجرای دوپینگ در جام‌جهانی 1994، ال دیگو همیشه برای جام‌جهانی بازیکنی خاص بوده اما بی‌گمان محرومیت 15ماهه سال 1991 به جرم مصرف کوکایین در سیاه‌ترشدن کارنامه غیرفوتبالی او نقش زیادی داشت؛ خیلی بیشتر از زندانی‌شدن به‌خاطر شلیک به یک خبرنگار در سال 1998.

کوین موسکات (1998)
مدافع سابق میلوال و ولوز که در طول دوران بازی 12 بار اخراج شد در بازی ولوز مقابل چارلتون با یک تکل خشن پای هلموز، هافبک حریف را شکست. کار به دادگاه کشیده شد و در نهایت بازیکن استرالیایی با پرداخت 250هزارپوند غرامت از مهلکه گریخت. موسکات به خشونت و محروم‌کردن بازیکنان رقیب از ادامه فوتبال معروف بود و به قول مدافع بیرمنگام «هیجان‌انگیزترین بازیکن هر میدان» شناخته می‌شد.

لوییز سوارز (2014 تا 2010)
در عرض چهارسال، باکال، ایوانوویچ و کیلینی را گاز گرفته و در این مدت یک‌بار به‌دلیل توهین نژادپرستانه محروم شده است. جدیدترین فوتبالیست دیوانه عصر ما با احتساب محرومیت اخیر، 28 بازی ملی و باشگاهی را به خاطر گازگرفتن و توهین نژادپرستانه از دست داده است. فقط باشگاه لیورپول، بیش از بازیکنان مقابل سوارز، از این ستاره بداخلاق ضربه خورده است!
 

جاست شادی:-)

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
به دنبال انتشار یک بیانیه در صفحه شخصی لوئیس سوارز، مهاجم تیم ملی اروگوئه که مضمون آن عذرخواهی از جورجو کیه‌لینی و اهالی دنیای فوتبال بود، مدافع تیم ملی ایتالیا به ستاره خط حمله لیورپول قوت قلب داد.

سوارز در این بیانیه‌ ضمن اعتراف به اشتباه خود برای گاز گرفتن شانه کیه‌لینی در جریان دیدار تیم‌‌های ملی ایتالیا و اروگوئه در دور آخر بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی از وی عذرخواهی کرد و وعده داد که چنین کاری را تکرار نخواهد کرد. ( ببینیم... )

کیه‌لینی نیز در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به عذرخواهی سوارز نوشته است: لوئیس همه چیز فراموش شده است. امیدوارم که فیفا مدت محرومیت تو را کاهش دهد. ( بابا کیه لینی ... )

بنده خدا سوارز.
خوب بنده خدا مریضه هیچ آدم سالمی ک نمیاد وقتی همه دنیا دارن میبیننش همچین کاری کنه تا بقیه بشینن مسخرش کنن
اتفاقا من ی سرچی ک زدم دیدم خیلیای دیگم بودن ک همچین کاری کردن
به هر حال بازیکن خوبیه و فکر میکنم بعد محرومیت بازم بتونه بهتر از قبل بازی کنه
نمیتونه واسه خاطر مریضی که دست خودش نیست ک نمیتونه بشینه گوشه خونه
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
همه قضیه بیانیه علیه کی روش رو شنیدن دیگه




کانون مربیان ایران بیانیه‌ای را علیه کارلوس کی‌روش منتشر کرد که با بازتاب‌های منفی فراوانی در بین علاقه‌مندان به فوتبال کشورمان مواجه شد. این تصویر از سایت همین کانون گرفته شده و به خوبی ماهیت منتشرکنندگان این بیانیه را نشان می‌دهد. به اسامی توجه کنید، همه چیز کاملا گویا خواهد بود!



یادم تو ورزشگاه می خوندن که
رسول کربکندی ... ژیلت دونه 100 تومن ... واجبی 50 تومن
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
همه قضیه بیانیه علیه کی روش رو شنیدن دیگه




کانون مربیان ایران بیانیه‌ای را علیه کارلوس کی‌روش منتشر کرد که با بازتاب‌های منفی فراوانی در بین علاقه‌مندان به فوتبال کشورمان مواجه شد. این تصویر از سایت همین کانون گرفته شده و به خوبی ماهیت منتشرکنندگان این بیانیه را نشان می‌دهد. به اسامی توجه کنید، همه چیز کاملا گویا خواهد بود!



یادم تو ورزشگاه می خوندن که
رسول کربکندی ... ژیلت دونه 100 تومن ... واجبی 50 تومن

این آقایون یه نگاه بندازن به خودشون تو آینه بد نیست!!!
یه کم سابقه حرفه ای خودشونو با کی روش مقایسه کنن بعد بیانیه بدن.....
به همشون باید گفت برید بشینید آب نبات بخورید بابا ( خوب چیزی گفتن کره ایا .... )
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
خبر خوش برای تیم ملی برزیل

خبر خوش برای تیم ملی برزیل

رودریگو پایوا، مدیر ارتباطات کنفدراسیون فوتبال برزیل در کمپ تمرینی «تِرِسوپولیس» به خبرنگاران گفت: نیمار مشکلی برای بازی با کلمبیا ندارد. در حال حاضر زانوی پای راست و مصدومیت جزیی همسترینگ پای چپش تحت درمان است. ممکن است این مصدومیت باعث حضور کمرنگ‌نر نیمار در تمرینات تیم ملی برزیل شود ولی حضور وی را در بازی با کلمبیا به خطر نخواهد انداخت.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرمربی حریف ایران استعفا داد

سرمربی حریف ایران استعفا داد

استفان کِشی، سرمربی نیجریه با اعلام استعفایش از سرمربیگری عقاب‌ها گفت: حالا وقت آن رسیده تا نزد خانواده‌ام بروم و با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شوم.

وی همچنین در صفحه شخصی «توئیتر» خود نوشت: دوستان، دوره خوبی را در تیم ملی نیجریه داشتم و از لحظه به لحظه‌اش لذت بردم. سرمربیگری عقاب‌ها افتخاری برایم بود اما زمان کناره‌گیری از این سمت فرا رسید.

 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تویتر و فیس بوک

تویتر و فیس بوک

شبکه اجتماعي توئيتر اعلام کرد که در جريان ديدار تيم‌هاي فوتبال برزيل و شيلي که در روز شنبه برگزار شد رکورد تعداد تويئت‌هاي مرتبط با بازي‌ها شکسته شد.

بر اين اساس در جريان اين ديدار مهم که با پيروزي تيم فوتبال برزيل همراه شد بيش از 16 ميليون و 400 هزار توئيت در توئيتر ارسال شد که در نوع خود بي‌نظير بوده است.

در همين حال گفته شده است که در دقايق پاياني بازي و هنگامي که شيلي آخرين ضربه پنالتي خود را نتوانست وارد دروازه کند بيش از 388 هزار توئيت در دقيقه انجام شد که رکورد جديدي بود.

رکورد پيشين در اين بخش متعلق به مسابقات قهرماني ليگ حرفه‌اي فوتبال آمريکا با 382 هزار توئيت در دقيقه بود.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


آمارهاي گردآوري شده توسط خبرگزاري رويترز نشان مي‌دهد که از آغاز جام جهاني فوتبال در برزيل تا کنون بيش از يک ميليارد پست، نظر و لايک در اين خصوص در شبکه اجتماعي فيس‌بوک انجام شده است که در تاريخ 10 ساله فيس‌بوک بي‌نظير بوده است.

اين آمارها نشان مي‌دهند که فعاليت‌هاي فوتبالي در فيس‌بوک در فاصله روزهاي 12 تا 29 ژوئن سال جاري ميلادي شامل بيش 220 ميليون کاربر و بيش از از يک ميليارد پست، نظر و لايک بوده است.

گفته شده از آنجاکه اين رقابت‌ها تا دو هفته ديگر نيز ادامه خواهد داشت انتظار مي‌رود که آمارهاي به مراتب بالاتري در اين خصوص ثبت شود.

آمارها همچنين حکايت از آن دارند که به تنهايي در روز شنبه و در جريان بازي برزيل و شيلي بيش از 31 ميليون کاربر فيسبوک بيش از 75 ميليون پست، نظر و لايک در اين شبکه اجتماعي انجام داده‌اند.

نيک گرودين، مدير مشارکت فيس‌بوک در اين خصوص گفت: مردم دوست دارند تا درباره واقعيت‌هاي دنياي پيرامون خود در فيس‌بوک به اظهار نظر بپردازند





 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بنده خدا سوارز.
خوب بنده خدا مریضه هیچ آدم سالمی ک نمیاد وقتی همه دنیا دارن میبیننش همچین کاری کنه تا بقیه بشینن مسخرش کنن
اتفاقا من ی سرچی ک زدم دیدم خیلیای دیگم بودن ک همچین کاری کردن
به هر حال بازیکن خوبیه و فکر میکنم بعد محرومیت بازم بتونه بهتر از قبل بازی کنه
نمیتونه واسه خاطر مریضی که دست خودش نیست ک نمیتونه بشینه گوشه خونه

خوشحال میشم کسی دیگه ای رو میدونی که گاز گرفته بگی (گازآ) وگرنه حرکات ناجوانمردانه تو فوتبال زیاد داشتیم
نمونه بزرگش کانتونا که بعد از اون محرومیت دیگه تو فوتبال نتونس به اون اوجش برسِ و رفت سمت بازیگری
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
احتمال تبانی بازیکنان کامرون

احتمال تبانی بازیکنان کامرون

فدراسیون فوتبال کامرون در مورد احتمال تبانی هفت تن از بازیکنان تیم ملی این کشور در جریان برگزاری جام جهانی تحقیقات گسترده‌ای انجام می‌دهد.

کمیته اخلاقی این کشور آفریقایی اعلام کرده خبرهایی در مورد وجود هفت تن از بازیکنان این تیم که در جریان سه دیدار جام جهانی تبانی‌هایی انجام داده‌اند شنیده و در این خصوص پرونده‌ای را گشوده و تحقیق خود را آغاز کرده است.

تمامی این خبرها از ادعای یک روزنامه آلمانی نشات گرفته که ادعا کرده بود تبانی‌هایی در یک بنگاه شرط‌بندی سنگاپوری صورت گرفته است.

گفتنی است کامرون در سه دیدار مرحله گروهی خود در جام جهانی مقابل برزیل، کرواسی و مکزیک شکست خورد و بدون امتیاز جام را ترک کرد.

شکست چهار بر صفر و عجیب این تیم مقابل کرواسی، اخراج بی‌دلیل و خطای واضح الکس سانگ روی ماریو مانژوکیچ و مشاجره بنویت آسو اکوتو و بنجامین موکانجو از مواردی است که گفته می‌شود ارتباط‌هایی با تبانی‌ها داشته‌اند.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
جام جهانی در کیوسک بین الملل/ 1 جولای

جام جهانی در کیوسک بین الملل/ 1 جولای





روزنامه توتو اسپورت ایتالیا از تمدید قرارداد بوفون با یوونتوس تا پایان سال 2016 نوشته است. ووچینیچ هم به زودی تکلیف قرارداد خود را روشن خواهد کرد.





روزنامه اسپورت اسپانیا تیتر اول خود را به ماجراهای سوارس اختصاص داده و نوشته است: حالا که سوارس هم ادب شده بد نیست فیفا کمی کوتاه بیاید.





روزنامه ال موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا به عذرخواهی سوارس از کیه لینی اشاره کرده و امیدوار است فیفا محرومیت این بازیکن را کاهش دهد. سوارس در حال پیوستن به بارسلونا است.



روزنامه مارکا به خرید رئال مادرید یعنی جیمز کلمبیایی اشاره کرده و نوشته است: این خرید برای رئال مادرید یک خرید تاریخی خواهد بود.



روزنامه اکیپ فرانسه پیروزی تیم ملی فوتبال فرانسه برابر نیجریه را زیر ذره بین گرفته و آن را تحت بازسازی و شروعی تاریخی تشریح کرده است.



روزنامه گازتا دلو اسپورت ایتالیا به درخشش پوگبا ستاره فرانسه و اوزیل، ستاره آلمان اشاره کرده و آن دو را نعمتهایی برای فوتبال اروپا توصیف کرده است.



روزنامه آس اسپانیا در صفحه اول خود از تلاش جدی باشگاه رئال مادرید برای خرید خامس (جیمز) رودریگس کلمبیایی نوشته و او را تحت عنوان جانشین دی ماریا معرفی کرده است.


 

جاست شادی:-)

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
خوشحال میشم کسی دیگه ای رو میدونی که گاز گرفته بگی (گازآ) وگرنه حرکات ناجوانمردانه تو فوتبال زیاد داشتیم
نمونه بزرگش کانتونا که بعد از اون محرومیت دیگه تو فوتبال نتونس به اون اوجش برسِ و رفت سمت بازیگری

ی سرچ کن جنون انی و گاز گرفتن ی چنتا تحلیله از حرکت سوارز و اسم چنتا ورزشکار ک همچین کاری کردن:)
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ی سرچ کن جنون انی و گاز گرفتن ی چنتا تحلیله از حرکت سوارز و اسم چنتا ورزشکار ک همچین کاری کردن:)

سرچ کردم ولی چیزی گیرم نیومد (آها حرکت حریف احسان حدادی در المپیک نوشتن که جنون آنیِ بدِ)
اگر دنبال کرده باشی می دونی که این آقا اولین بارش نبودِ که اینکارو کرده (8 بارو گزارش کردن) و این کارش اصلاً جنون آنی نیس
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
محاسبه دستمزد کی‌روش با توجه به لیگ

محاسبه دستمزد کی‌روش با توجه به لیگ

کارلوس وقتی به ایران آمد متوجه شباهت های تهران با محله شان در پرتغال شد. فهمید اینجا لات بازی در نیاوری کلاهت پس معرکه است. اینجا کاری ندارند چه کسی هستی، ملایم باشی امثال رحمتی و عقیلی هم برایت شاخ می شوند. بچه های جوادیه و نازی آباد سابق و گرین کارت دارهای اکنون در کمین نشسته بودند و خیالشان راحت بود که خارجی ها را همیشه می توان در عرض چند ماه فرستاد خانه و رئیس فدراسیون را سر عقل آورد؛ بابا مرامت کجا رفته؟ اجنبی چرا؟

کارلوس خیلی زود فهمید که باید دکمه پیراهنش را باز بگذارد و نشان دهد خیلی با جو نازی آباد غریبه نیست.

بعد از آن بلایی که سر سرمربی کره آورد خیلی ها حساب کار دستشان آمد و موضع حمایت از مربی تیم ملی را اتخاذ کردند، از آنها که فکر می کنند مربی مثل پسته و قالی ست و ایرانی اش خیلی بهتر است و ایرانی در همه ی رشته ها بهترین است – مخصوصا اگر کار با لب تاپ را بلد باشد- تا دلواپسان بیت المال که کاری به این ندارند که مثلا سید صالحی این همه سال که تیم های دولتی لیگ را یک دور کامل زده گلی چند حساب می کند ؟

آقا همه ازش حمایت می کنیم. آقا ما حمایت می کنیم از کی روش. امیدواریم جلوی آرژانتین موفق باشد. تا اسم آرژانتین می آمد منتقدین با پوزخند برای تیم و جناب کی روش آرزوی موفقیت می کردند و بعد از بازی آرزو می کردند کاش آرزوی دیگری کرده بودند؛ مثلا خدایا می شه من مربی رئال بشم ؟ انگلیسی رو هم یه شبه یاد بگیرم؟

ملی گرایان که قبل از جام جهانی رویای طالبی دوم را در سر می پروراندند، بعد از جام دوباره دست به کار شدند تا گزینه وطنی را قالب کنند. وقتی مربی های خوب وطنی داریم چرا این همه هزینه برای آقای کی روش؟ چرا؟ همه در برابر دشمن خارجی متحد هستند. به هر حال احتمال نتیجه نگرفتن مربی وطنی خیلی بیشتر از کی روش است.

کارلوس قاعده بازی را خوب می داند و با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه رسیده در کشوری که بازیکنان هم سن و سالش بدون مهارتی خاص و فقط به خاطر سابقه زیاد بازی در لیگ زیر یک میلیارد پول نمی گیرند، باید قرارداد بهتری با فدراسیون امضا کند. به هر حال انصاف نیست دستمزدش خیلی با دستمزد محمد دایی فاصله باشد. با یک حساب سر انگشتی و منطقی می توان آقای کفاشیان را قانع کرد که کارلوس پول زیادی طلب نمی کند. با چند مثال و به روش استقرایی این مسئله ثابت می شود:

علی دایی: فصلی دو میلیارد تومان. سابقه: باخت مقابل عربستان در ورزشگاه آزادی برای اولین بار در تاریخ، قهرمانی با سایپا وچند رتبه تک رقمی با پرسپولیس.

محمد دایی: شغل: برادر دایی؛ فصلی پانصد میلیون تومان.

سید صالحی: قراردادها همه یک ساله و نزدیک به یک میلیارد تومان؛ بیشترین گل زده در طول یک فصل: هیچ وقت دو رقمی نشده.

مهدی رحمتی: دو میلیارد تومان برای هر فصل با عشوه. گل خورده: زیاد.

سیاوش اکبرپور: یک میلیارد برای هر فصل، به خاطر دویدن های بی هدف و یکی دو گل در هر فصل.

قاسم دهنوی: به صورت مزایده ای با پیشنهادهای بالای یک میلیارد قراردادِ داخلی می بندد و تا آخرین لحظه منتظر پیشنهاد بالاتر می ماند. تخصص: خوب روی اعصاب تماشاگر و حریف می رود.

این پول ها همه از جیبِ وزارتِ محترمِ ورزش پرداخت شده، حالا خودتان حساب کنید انصافا کارلوس چقدر باید بگیرد؟

منبع: روزنامه ابتکار
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
جام بیستم در آستانه ثبت یک رکورد جدید

جام بیستم در آستانه ثبت یک رکورد جدید

یورو اسپورت نوشت: گل پاول پوگبا بازیکن تیم فرانسه در جریان پیروزی این تیم مقابل نیجریه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014، صد و چهل و ششمین گل جام بیستم بود.

جام جهانی 2014 با این گل توانست از آمار 145 گل جام 2010 پیشی بگیرد.

اما گل دوم دیدار تیم های فرانسه و نیجریه که توسط بازیکن نیجریه وارد دروازه خودی شد، آمار گل های جام بیستم را با 147 گل جام جهانی 2006 برابر کرد.

بعد از این بازی، دیدار تیم های آلمان و الجزایر بود که با پیروزی 2 بر یک ژرمن ها به پایان رسید. سه گل این بازی مجموع گل های جام جهانی 2014 را با توجه به 10 مسابقه باقی مانده به عدد 150 رساند.

بنابراین تیم ها در چند بازی باقی مانده باید به طور متوسط در هر بازی 2.27 گل بزنند تا بتوانند به رکورد 171 گل جام جهانی 1998 برسند.

این درحالیست که هم اکنون متوسط گلزنی در جام 2014، 2.77 است.

** فهرست مجموع گل های جام های جهانی چند دوره گذشته به شرح زیر است:

1998: 171 گل

2002: 161 گل

2006: 147 گل

2010: 145 گل


 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی -:gol:مهاجم چلسی:gol: از شکست الجزایر برابر آلمان بسیار ناراحت است تا جایی که دوست دارد گریه کند.
به گزارش بیست چهارده، تیم ملی فوتبال الجزایر در حالی برابر آلمان تن به شکست داد که در جریان ۹۰ دقیقه نمایش خوبی داشت و حتی می توانست پیروز از زمین خارج شود.
نمایش خوب الجزایر در دیدار حساس برابر آلمان ستایش همگان را برانگیخته است. دمبابا، ستاره مسلمان چلسی از این که الجزایر برابر ژرمن ها به پیروزی نرسیده است حسرت می خورد. او در صفحه اجتماعی خود در "توییتر" نوشت: از شکست الجزایر آنقدر ناراحت هستم که دوست دارم گریه کنم. این تیم برابر آلمان نمایش بسیار خوبی داشت و نباید بازی را واگذار می کرد. دمبابا تنها بازیکن سرشناسی نیست که از شکست الجزایر ناراحت است. وین رونی مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس هم دوست داشت شاگردان وحید هلیل هودزیچ به پیروزی می رسیدند. او هم در "توییتر" نوشت: با تیم بسیار خوب الجزایر همدردی می کنم. آنها نمایش بسیار خوبی برابر آلمان داشتند و دوست داشتم پیروز میدان باشند. اشلی کول هموطن رونی هم نوشت: می خواهم به احترام الجزایر کلاهم را از سر بردارم.

دمش گرم دمبا با
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دفاع آخر آلمان عوض شد

دفاع آخر آلمان عوض شد

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - دروازه‌بان تیم ملی آلمان با عملکردی که در دیدار مقابل الجزایر در مرحله یک‌هشتم نهایی جام بیستم داشت هواداران فوتبال را به یاد سوئیپرهای نامدار ژرمن‌ها انداخت.

به گزارش بیست چهارده، تیم ملی فوتبال آلمان بامداد امروز (سه‌شنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با نتیجه ۲ بر یک مقابل الجزایر به برتری رسید و به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. در این بازی که الجزایر تیم دست و پا بسته‌ای نشان نداد مانوئل نویر، دروازه‌بان ژرمن‌ها هم در پاره‌ای از موارد به زحمت افتاد به طوری که در برخی صحنه‌ها در نقش سوئیپر ظاهر شد.

مانوئل نویر که بدون شک یکی از بهترین دروازه‌بانان حال حاضر جهان است در بازی بامداد امروز نشان داد که نه تنها شوت‌گیری قهار است، بلکه توانایی بالایی در کنترل توپ و دفاع کردن با پا و سر هم دارد.


سنگربان بایرن مونیخی ژرمن‌ها که چهار موقعیت الجزایر را مهار کرد در این بازی مسافتی در حدود ۵ هزار و ۵۱۷ متر را پوشش داد. او با ۴۲ پاس سالمی که به هم‌تیمی‌هایش داد، میانگین سرعت ۲۲،۴ کیلومتر در ساعت را هم داشت.

نویر ۲۸ ساله که در این بازی به دفعات از محوطه جریمه خود خارج شد به نوعی در نقش سوئیپر آلمان هم ظاهر شد. ژرمن‌ها در تاریخ فوتبال خود سوئیپرهای خوبی از جمله فرانتس بکن‌بائر و لوتار ماتئوس داشته‌‌اند.

نویر که در این بازی با واکنش‌هایش تیم خود را در بازی نگه داشت در نهایت در دقیقه ۱۲۱ بازی دروازه‌اش باز شد ولی به لطف دو گلی که آندره شورله و مسعوت اوزیل به ثمر رسانده بودند، ژرمن‌ها ۲ بر یک به پیروزی رسیدند.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
زاکرونی با مربیگری وداع کرد

زاکرونی با مربیگری وداع کرد

«آلبرتو زاکرونی » پس از بازگشت تیم «سامورایی‌های‌ آبی‌» از جام جهانی به چهره‌ای خبرساز تبدیل شده است. وی هفته قبل وقتی تیمش در مرحله گروهی مسابقات برزیل حذف شد، اعلام کرد به همکاری با تیم آسیایی پایان می‌دهد تا مربی جدیدی جانشین‌اش شود.

زاکرونی روز گذشته نیز یک‌بار دیگر سوژه شد و اعلام کرد کلا مربیگری را کنار گذاشته است.

این چهره 61 ساله اظهار کرد: 30 سال فعالیت در رده مربیگری برایم کافی است. هر چند هنوز هم مثل روزهای ورودم به این حیطه شوق و ذوق فراوان دارم اما تصور می‌کنم لحظه وداع با این حیطه برایم فرارسیده است.

وی از ابتدای دهه 89 به عنوان مربی در فوتبال حرفه‌‌ای کار و فعالیت کرد.بزرگترین افتخار وی قهرمانی کالچو با آ.ث‌میلان در سال 1999 بود.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
علت اصلی گاز گرفتن سوارس کشف شد

علت اصلی گاز گرفتن سوارس کشف شد

مادربزرگ لوئیس سوارس به خبرنگارانی که برای مصاحبه با او در اروگوئه جمع شده بودند گفت: سوارس هرگز یک مبارز نبود و روحیه درگیرانه جنگی نداشت، اتفاقا بسیار خوش برخورد بود و مونس و همدم من محسوب می شد. نمی دانم چه بر سر نوه من آمده است. من در کل 22 نوه دارم و لوئیس شاید یکی از آرام ترین و بهترین نوه های من بوده است.

مادربزرگ سوارس ادامه داد: واقعا معلوم نیست چرا لوئیس این کار زشت را انجام می دهد اما اگر از من بپرسند قطعا به طلاق والدینش اشاره می کنم که در روحیه او تاثیر بسیار بدی داشت.



 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مهرداد پولادي مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان پس از درخشش در مسابقات جام جهاني 2014 با پيشنهادهاي مختلفي روبه‌رو شد از همين رو طي چند روز گذشته پولادي با سه پيشنهاد اروپايي مواجه شده است و حتي مدير برنامه‌هاي اين بازيکن نيز با باشگاه هاي اروپايي به صورت رسمي مذاکره کرده است.

به نقل از فارس، با توجه به برگزاري جام جهاني تا هفته آينده قرار است تکليف نهايي مهرداد پولادي مشخص شود اما به احتمال فراوان اين بازيکن طي يک هفته آينده عازم اروپا خواهد شد.

پولادي در اين زمينه به خبرنگار فارس گفت: من گفته‌ام اولويت اولم بازي در خارج از کشور است و اگر بخواهم در ايران بازي کنم در پرسپوليس فوتبالم را دنبال مي‌کنم.
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مادربزرگ لوئیس سوارس به خبرنگارانی که برای مصاحبه با او در اروگوئه جمع شده بودند گفت: سوارس هرگز یک مبارز نبود و روحیه درگیرانه جنگی نداشت، اتفاقا بسیار خوش برخورد بود و مونس و همدم من محسوب می شد. نمی دانم چه بر سر نوه من آمده است. من در کل 22 نوه دارم و لوئیس شاید یکی از آرام ترین و بهترین نوه های من بوده است.

مادربزرگ سوارس ادامه داد: واقعا معلوم نیست چرا لوئیس این کار زشت را انجام می دهد اما اگر از من بپرسند قطعا به طلاق والدینش اشاره می کنم که در روحیه او تاثیر بسیار بدی داشت.





:biggrin:
چرا لوئیس این کار زشت را انجام می دهد
(یعنی جناب لوئیس اینکارو قبلاً انجام داده دیگه)

 

Similar threads

بالا