انتقادها و پیشنهادهای مدیریتی

beso

اخراجی موقت
عاقا مدیر
کو این پیرجو رو به من نشان بدید
زده تاپیک منو پاک کرده
اونم یه تاپیک مفید
این چ وضعشه
تاپیکای خوب و پاک میکنین اون وقت تاپیکایی که همش اسپمه دست نمیزنین
 

blackviper210

عضو جدید
کاربر ممتاز
با سلام
لازم دیدم در رابطه با این پست مواردی رو عرض کنم ...
خودم رو عرض میکنم که همیشه سعی کردم تا جای امکان در مورد دیگران با انصاف قضاوت کنم و سخنی از روی حدس و گمان ناروا نگویم , و به خاطر اعتقاداتی که دارم مخصوصا در این ماه مبارک رمضان سعی بیشتری میکنم که حداقل به آن اعتقادات اخلاقی که دارم پایبندی بیشتری داشته باشم ؛
قصدم نصیحت یا چیزی شبیه آن هم نیست تنها یک صحبت دوستانه هست اینکه آیا فکر میکنید ما در سایت دو گروه کاربری جدا مدیران و باقی اعضا داریم ؟ نه ! من اینطور فکر نمیکنم تمامی اعضایی که دسترسی های مدیریتی تنها برای کمک به دیگر اعضا برای حفظ و استفاده از سایت پیدا میکنند از بین اعضا همین باشگاه انتخاب میشوند و جزئی از همین گروه هستند و ممکن هست بعد از مدتی باز هم بنا به شرایط دسترسی مدیریتی نداشته و مثل باقی دیگر کاربران از سایت استفاده کننده ؛ پس چرا باید قضاوت ما به گونه ای باشد که به نظر آنها گروهی جدا از دیگر اعضا سایت هستند ؟
نمیگویم که دیگر نیاز هم به انتقاد محترمانه و صحیح به عملکرد گروه مدیران سایت در جهت کمک و بهتر بودن نیست و خودم شخصا هر زمانی که اگر انتقاد یا مساله ای به بنده در مورد عملکردم یادآوری شده در صورت درست بودن استفاده کردم و یا توضیحی اگر لازم بوده دوستانه پاسخ دادم ؛

و به قول یکی از معماران مشهور به نام فرانک گری " انتقاد هم مانند باران باید آن قدر نرم باشد تا بدون خراب کردن ریشه‌ های آن فرد، موجب رشد او شود"

به صورت کلی اعضا سایت انتظار نظم و رسیدگی توسط تیم مدیران را دارند ( که برداشت بنده حداقل از گزارشات شما این چنین است ) و با این اوصاف چرا باید گروه مدیران را جدای از دیگر اعضا بدانیم و گاهی با نوع صحبت و قضاوت هایی شاید نادرست باعث خستگی و شاید دلزدگی و ناراحتی این گروه کاربری بشیم ؟ مدیران هم جزئی از اعضا با همان درک و احساسات مثل دیگر اعضا هستند !!



و حالا مشخصا در رابطه با این پست که به عنوان یک شکار لحظه ثبت شده تحت عنوان

آیا واقعا این قضاوتی درست می تواند باشد ! با مراجعه به لیست مدیران سایت تعداد زیادی از این گروه دوستان تعداد پست های نه چندان بالایی دارند رو مشاهده میکنیم که با احترام وبه فعالیت همه اعضا تعداد به مراتب کمتری از خیلی از اعضا محسوب میشه ؛ و به صورت کلی معیارهای انتخاب مدیران سایت برای کمک به دیگران و استفاده از ابزارهای مدیریتی باید جدای از این مساله و بیش از آن باشد

و در رابطه با تصویری که به عنوان این شکار لحظه ثبت شده جدای از حالا موضوع و محوریت تاپیک که به نظر با محوریت " خدا " می باشد کدام یک از این پست های حذف شده مرتبط با این موضوع می باشد که انتظاری خلاف شاید گزارشات شما برای نظم و رسیدگی مدیران سایت می باشد

نمونه ای از پست های حذف شده دوستان در این عکس و این تاپیک ...


..
.


..

..
..


و....


تنها به عنوان یک عضو همین رو عرض میکنم که کاش سعی کنیم قضاوت ها و انتقاداتی بر حق داشته باشیم در جهت کمک به بهتر شدن باشگاه ,

جا داره بنده به عنوان یکی از اعضا سایت از زحمات خانم مهندس آگاهدخت مدیریت تالار اسلام و قرآن و دیگر مدیران سایت که برای کمک به دیگر دوستان و حفظ نظم و بهتر شدن سایت برای استفاده تلاش میکنند صمیمانه تشکر کنم و خسته نباشید عرض کنم
ممنونم

__________________
*به دلیل غیرمرتبط بودن موضوع مورد اشاره با هدف این تاپیک این پست و پست های مرتبط به دفتر مدیریت تالار منتقل خواهند شد

درود....
من کاری به موضوع این تاپیک ندارم و اصلا هم از این مچ گیریا خوشم نمیاد و کاملا مخالف این تایپیکا هم هستم، اما روی سخنم با شماست..
تا جائیکه با شما برخورد داشتم، شما از معدود مدیران با منطق این سایت هستید( که فکر نکنم تعدادشون از سه نفر تجاوز کنه)
شایدم شما حق اخطار دادن ندارید یا در حیطه وظایفتون نیست که کاربر اخراج کنید، که اینجور محترمانه با کاربران حرف میزنید. شایدم دارید اما از انسانیتتون کم نشده.
باری؛ خاستم عرض کنم که همه میدونن و میبینن که مدیران و کاربران از همدیگه جدا هستن پس نفرمائید که اینجور نیست.
من به دوستان حق میدم، ملاک انتخاب مدیر در این سایت ( میزان ایمان، اعتقاد به دوازده امام، شیعه اثنی عشری، اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه، احتمالا داشتن کارت بسیج) هم هست.
و گرنه بسیار کاربران با سواد( سواد نه اینکه دو تا درس اخلاق اسلامی و وصایای امام رو پاست کرده باشه) داره که لایق تر هستن.
وگرنه چه دلیلی داره که یک مدیر به خودش اجازه میده با سلیقه ی شخصی عمل کنه و مخالفین رو اخراج کنه و اونهارو بیسواد و اغتشاشگر خطاب کنه، بقیه رو تهدید به اخطار و اخراج کنه، خودش آخرین نظر تاپیک رو بده و تایپیک رو ببنده و اجازه بحث دیگری رو نده؟!!!
بدورد و نیک فرجام..
 
آخرین ویرایش:

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
درود

جناب ادمین بهتر است در انتخاب مدیران بیشتر دقت کنید و ملاک انتخاب فقط ریش وپشم، تسبیح و کارت بسیج نباشد.
به اندازه کافی در دنیای واقعی از این انتخاب های نادرست ضربه خوردیم، کاش حداقل در دنیای مجازی دیگه این رویه رو پیش نمی گرفتیم.

مدیر یکی از تالار ها (که البته تنها کاری که نمی کنه رسیدگی به تالاری هست که مسئولیتش رو بر عهده داره) مخالفین رو بی سواد خطاب میکنه
و از طرف دیگه همون مخالفین رو اخراج می کنه و اجازه حرف زدن رو به اونها نمیده.
من یک سوال از ایشون دارم:شما که باسواد هستید بهتر نیست مخالفین بی سواد رو با دلیل و منطق قانع کنید تا اینکه به اخطار و اخراج متوسل شوید؟!
این خفقان واختناقی که در برخی از تالار های این باشگاه(اللخصوص تالار فلسفه و تالار اسلام و قرآن) حاکم هست خود بهترین گواه است برای اینکه بدانیم چه کسانی بی سواد هستند.
وقتی شما اطلاعات و دانش کافی برای قانع کردن کاربران رو ندارید و در نهایت اون ها رو اخراج می کنید نشان از بی سوادی شما و هم کیشان شماست،
نه کاربرانی که جرمشان فقط مطرح کردن شبهاتی است که ذهنشان را مشغول کرده است.

جناب ادمین لطفا به مدیران تالار های مذکور بفرمایید که:
اگر مطرح کردن شبهات دینی و مذهبی در این باشگاه آزاد است،پس اجازه بدهند که همه گروه های فکری در مباحثات شرکت کنند به دور از هر گونه فشار، تهدید و سرکوبی!
و اگر هم توانایی پاسخ دادن به این شبهات را ندارند بحث های دینی و مطرح کردن شبهات رو همانند بحث های سیاسی ممنوع کنند که کاربران تکلیف خودشان را بدانند.

اینکه مدیران اینجا از این تریبون به نفع خودشان و هم فکرانشان استفاده کنند و نوبت به مخالفان که می رسد گلوی آنها را بگیرند،از منطق و خرد به دور است.

پیروز باشید.
 
آخرین ویرایش:

DDDIQ

مدیر ارشد
درود....
من کاری به موضوع این تاپیک ندارم و اصلا هم از این مچ گیریا خوشم نمیاد و کاملا مخالف این تایپیکا هم هستم، اما روی سخنم با شماست..
تا جائیکه با شما برخورد داشتم، شما از معدود مدیران با منطق این سایت هستید( که فکر نکنم تعدادشون از سه نفر تجاوز کنه)
شایدم شما حق اخطار دادن ندارید یا در حیطه وظایفتون نیست که کاربر اخراج کنید، که اینجور محترمانه با کاربران حرف میزنید. شایدم دارید اما
از انسانیتتون کم نشده.
باری؛ خاستم عرض کنم که همه میدونن و میبینن که مدیران و کاربران از همدیگه جدا هستن پس نفرمائید که اینجور نیست.
من به دوستان حق میدم، ملاک انتخاب مدیر در این سایت ( میزان ایمان، اعتقاد به دوازده امام، شیعه اثنی عشری، اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه، احتمالا داشتن کارت بسیج) هم هست.
و گرنه بسیار کاربران با سواد( سواد نه اینکه دو تا درس اخلاق اسلامی و وصایای امام رو پاست کرده باشه) داره که لایق تر هستن.
وگرنه چه دلیلی داره که یک مدیر به خودش اجازه میده با سلیقه ی شخصی عمل کنه و مخالفین رو اخراج کنه و اونهارو بیسواد و اختشاشگر خطاب کنه، بقیه رو تهدید به اخطار و اخراج کنه، خودش آخرین نظر تاپیک رو بده و تایپیک رو ببنده و اجازه بحث دیگری رو نده؟!!!
بدورد و نیک فرجام..

بنام خِرَد....
ادمین جان خیلی خوب میشد یک ذره به مدیرانتون درس انسانیت و بزرگواری نشون میدادید که به هر دلیلی صدای مخالف رو خفه نکنن.
مضحک اینجاست که، مدیران اجازه ی صحبت نظر مخالف رو نمیدن و کاربران رو بیسواد خطاب میکنن و میگن سواد بحث کردن رو ندارید.

یک مسئله ی دیگه اینکه، دلیلتون از ایجاد چنین تایپیکی چی بوده؟!!! چرا با کاربرانتون حرف نمیزنید و جوابشون رو نمیدید؟ ( طرف وزیر یک کشور هست میاد تو صفحه فیسبوکش جواب مردم رو میده، یارو خواننده بین المللی هست میاد با طرفدارانش حرف میزنه، دلیل جواب ندادن شمارو درک نمیکنم) آیا شما هم مثله بعضی از مدیرانتون معتقد هستید که ما کاربران عده ای آدم بیسواد و بی منطق هستیم و حقی نداریم و اجازه دارید هر کاری دلتون میخاد رو انجام بدید؟
چرا کسی مثله من اگر از مدیریت یک نفر انتقاد داره بجای اینکه از شما جواب بشنوم باید از خود همون فرد جواب (همینه که هست) بشنوم؟!!!


یه پیشنهاد هم دارم: اینکه مسیرتون رو از این راهی که میرید، بسوی دمکراسی و تعقل و تفکر و احترام گذاشتن به حقوق انسانی تغییر بدید، اینها راهه پیشرفت یک جامعه هست. احتمالا این یکی از اهدافتون باشه دیگه، بالا بردن سطح فرهنگ و سواد جامعه.
نه اینکه به عقب برگردیم و اشتباهات مردمان چند صد سال پیش رو انجام بدیم. کاریکه کلیسا با گالیله کرد یا اعراب با اندیشمندان ایرانی انجام دادن و خفه کردن صدای مخالف.

بدرود.

سلام جناب مهندس ابتدا از لطفی که به بنده دارید سپاسگزارم
ولی یک درخواست دوستانه جسارتا با توجه به اینکه اعضا سایت همگی تحصیلکرده و دارای شخصیت هستند ,همانطور که شما انتظار احترامی متقابل دارید لطفا در صورت مطرح کردن انتقاد به نحوه عملکرد در جهت بهتر شدن سایت از لحن و کلمات دوستانه و محترمانه تری استفاده بفرمائید ؛
و دیگر اینکه جسارتا میزان انسانیت و لیاقت افراد را چطور تعیین میفرمائید ؟ آیا هر کس که صرفا مخالف اندیشه های شما بود و بیان دیگری داشت نالایق و هر کس همسو با شما بود فردی شایسته هست چون برداشتی که از متن و نوع گفتار شما میشه همین هست و فکر نمیکنید این بیان غیرمحترمانه و نوعی توهین هست ؟
مطمئنا هیچگاه بیان تند و رادیکال یک انتقاد یا مساله ای در یک گفتگو نتیجه مطلوبی نداشته و حتی ممکن است فرد مقابل را هم ناخواسته در موضع دفاعی قرار دهد

*در رابطه با پاسخگویی جناب ادمین
همانطور که ایشان بارها در این رابطه توضیح دادند با توجه به وقت محدود و موارد رسیدگی مشخصا مرتبط به ایشان که باید رسیدگی کنن امکان پاسخگویی و بررسی تمامی پیغام ها رو ندارد و همانطور که از عنوان بنده و صحبت های قبلی مشاهده میفرمائید, بررسی مسائل و مدیریت انتقادات و ... به بنده و دیگر مدیران محترم ارشد سایت مرتبط میشه؛ مواردی که مستقیما به بنده مربوط میشه رو رسیدگی و در صورت نیاز به پاسخگویی جناب ادمین به ایشون ارجاع خواهد شد هر چند که تا جایی که بنده در جریان هستم ایشون به تمامی موارد نظارت دارند ...

با سلام خدمت کاربران گرامی باشگاه
از امروز 21 فروردین 93، آقای صدیق یا همون DDDIQ ، مدیر ارشد باشگاه هستند و امکان مدیریت تاپیک ها و پست های همه ی تالارها رو دارند. برای تالارهایی که مدیر ندارند ایشون مدیر مستقیم هستند، و سایر تالارها هم در صورت لزوم می تونند پس از مدیر اصلی تالار، تصمیم گیرنده باشند. رسیدگی به درخواست ها و شکایات کاربران هم در حیطه ی اختیارات ایشون خواهد بود.

با احترام
مدیر باشگاه مهندسان

**و در رابطه با کنایه شما در انتخاب تیم مدیران محترم سایت
ابتدا اینکه مطمئنا اعتقادات هر شخصی محترم هستند و به هیچ عنوان ملاک برتری و بهتر بودن اعتقادات شخصی افراد نیستند ! و خیلی از افراد هستند که در دنیا موافق یکدیگر فکر نمیکنند و این دلیلی که یکی لایق و دیگری نالایق , یکی انسان و دیگری غیرانسان هستند نمیتواند باشد ! آن هم تنها به این دلیل که ما نوع دیگری فکر میکنیم و موافق یکی نیستیم!

در رابطه با معیارهای انتخاب مدیران هر چند که چندان مرتبط نیست ولی زمانی که بنده از سایت دیگری عضو این سایت شدم و بعد از چند ماه هم دسترسی مدیریتی پیدا کردم کسی در رابطه با اعتقادات شخصی بنده از من سوالی نکرد و بنده در یک سایت علمی مهندسی عضو شدم ! و تا جایی که بنده در مشورت هایی که برای انتخاب مدیران دیدم و یا حضور داشتم مساله ای در رابطه با اعتقادات شخصی و یا فعالیت های مذهبی و... خارج از باشگاه هم مطرح نشده!
-به صورت کلی برای انتخاب مدیران :
اگر تالاری مدیر دارد و نیازی به کمک شخص دیگری هم احساس نمیشود بدیهی است که مدیر تازه ای در نظر گرفته نمیشد
در صورت نبودن مدیر و یا نیاز به مدیری دیگر , انتخاب مدیری دیگر بررسی میشه که بدیهی هست ابتدا از بین کاربران فعال همان تالار که قبلا بررسی شده اند وشناخت بهتری نسبت به مسائل تالار دارند استفاده شود
- و موارد و معیارهایی که در نظر گرفته میشه خیلی کلی پرونده و سوابق اعضا هست و آشنایی و فعالیت در چارچوب قوانین سایت و مخصوصا در تالارهای تخصصی اشنایی حداقل با موضوع تالار و مواردی از این قبیل

شادکام و تندرست باشید



عاقا مدیر
کو این پیرجو رو به من نشان بدید
زده تاپیک منو پاک کرده
اونم یه تاپیک مفید
این چ وضعشه
تاپیکای خوب و پاک میکنین اون وقت تاپیکایی که همش اسپمه دست نمیزنین

سلام دوست گرامی لطفا در رابطه با مسائل داخلی هر تالار ابتدا به قوانین هر تالار مراجعه و پس از مطالعه در صورتی که باز هم برای شما سوالی در این رابطه وجود داشت به دفتر مدیریت همان تالار مراجعه بفرمائید ؛
ولی به عنوان توضیح در رابطه با دو تاپیک آخر شما که حذف شده اند

آی بدوووو تاپیک همسریابی و بخت واکنی
راه حل واسه کنار گذاشتن تنبلی میخوام

در رابطه با تاپیک دوم که راه حل برای تنبلی میخواستین ! جدای از بررسی محتوا و پست های این تاپیک , این تاپیک بر اساس قوانین تالار گفتگوی آزاد بی ارتباط به این تالار میباشد و برای دریافت مشاوره و مشورت با دیگر اعضا باید به تالار مشاوره و بر اساس قوانین آن تالار مراجعه بفرمائید ؛ در گفتگوی آزاد با توجه به حجم ارسال های این تالار و به دلیل اینکه انتقال تاپیک های مختلف به تالارهای دیگر هم ممکن است باعث بی نظمی تالارهای دیگر شود اینگونه تاپیک ها با عذرخواهی منتقل نخواهند شد !
همانطور که در قوانین تالار ذکر شده موضوعات مختلفی که تالاری برای آن در نظر گرفته شده و در چارچوب قوانین سایت میباشد را باید در همان تالار ارسال بفرمائید
شادکام و تندرست باشید




درود

جناب ادمین بهتر است در انتخاب مدیران بیشتر دقت کنید و ملاک انتخاب فقط ریش وپشم، تسبیح و کارت بسیج نباشد.
به اندازه کافی در دنیای واقعی از این انتخاب های نادرست ضربه خوردیم، کاش حداقل در دنیای مجازی دیگه این رویه رو پیش نمی گرفتیم.

مدیر یکی از تالار ها (که البته تنها کاری که نمی کنه رسیدگی به تالاری هست که مسئولیتش رو بر عهده داره) مخالفین رو بی سواد خطاب میکنه
و از طرف دیگه همون مخالفین رو اخراج می کنه و اجازه حرف زدن رو به اونها نمیده.
من یک سوال از ایشون دارم:شما که باسواد هستید بهتر نیست مخالفین بی سواد رو با دلیل و منطق قانع کنید تا اینکه به اخطار و اخراج متوسل شوید؟!
این خفقان واختناقی که در برخی از تالار های این باشگاه(اللخصوص تالار فلسفه و تالار اسلام و قرآن) حاکم هست خود بهترین گواه است برای اینکه بدانیم چه کسانی بی سواد هستند.
وقتی شما اطلاعات و دانش کافی برای قانع کردن کاربران رو ندارید و در نهایت اون ها رو اخراج می کنید نشان از بی سوادی شما و هم کیشان شماست،
نه کاربرانی که جرمشان فقط مطرح کردن شبهاتی است که ذهنشان را مشغول کرده است.

جناب ادمین لطفا به مدیران تالار های مذکور بفرمایید که:
اگر مطرح کردن شبهات دینی و مذهبی در این باشگاه آزاد است،پس اجازه بدهند که همه گروه های فکری در مباحثات شرکت کنند به دور از هر گونه فشار، تهدید و سرکوبی!
و اگر هم توانایی پاسخ دادن به این شبهات را ندارند بحث های دینی و مطرح کردن شبهات رو همانند بحث های سیاسی ممنوع کنند که کاربران تکلیف خودشان را بدانند.

اینکه مدیران اینجا از این تریبون به نفع خودشان و هم فکرانشان استفاده کنند و نوبت به مخالفان که می رسد گلوی آنها را بگیرند،از منطق و خرد به دور است.

پیروز باشید.

سلام جناب مهندس
عذرخواهی میکنم جسارتا لطفا همانطور که انتظار احترامی متقابل دارید , برای مطرح کردن انتقاد از عملکرد برای بهتر شدن سایت از لحنی دوستانه و محترمانه استفاده بفرمائید ؛

در رابطه با مشخصا موردی که اشاره دارید بنده در جریان نیستم و اطلاعی از مورد اشاره شما ندارم , ولی شما میتوانید در صورت مشاهده پستی خلاف معمول از سوی هر کدام از اعضا سایت یا مدیران با استفاده از سیستم گزارشات موضوع را مطرح بفرمائید تا بررسی و پیگیری شود
در کل اینکه در صورت وجود مساله و سوتفاهم بنده از این بابت عذرخواهی میکنم ؛

و در رابطه با مطرح کردن موضوعاتی که اشاره داشتین از آنجایی که محوریت و هدف کلی از ایجاد و تاسیس این فروم , مطرح کردن موضوعات مذهبی و اعتقادی نیست و همچنین ما کاربران مشخصا متخصص علوم دینی نداریم و بیشتر اطلاعات کلیت اعضا سایت از مطالعات شخصی و نه تخصصی اعتقادی است , ما امکان مطرح کردن و ایجاد هر موضوع و بحث و گفتگوی پیرامون موضوعاتی خارج از چارچوب گفتگوهای معمولی اعتقادی را نداریم؛ از ایجاد گفتگو پیرامون مسائل و شبهات اعتقادی تخصصی با توجه به مواردی که عرض شد و تجربه حاشیه های گذشته , ترجیحا جلوگیری خواهد شد
تالارهای مذکور به دلیل تقاضای اعضای سایت برای مطرح کردن گفتگوهای معمول در نظر گرفته شده و با مواردی که خدمتتون عرض کردم دیگر دوستان علاقمند به موضوعات تخصصی دینی و اعتقادی میتواند به سایت هایی که مشخصا به همین منظور ایجاد شده اند مراجعه کنند

تاپیک: قوانين تالار اسلام و قرآن(حتما مطالعه بفرماييد)

6-2
از آنجایی که محوریت سایت با موضوعات مذهبی نیست موضوعات مطرح شده باید در چارچوب گفتگو های معمول ص.رت گیرد و دوستان برای بحث های تخصصی به سایت های مذهبی مراجعه کنند.

برای توضیح بیشتر در رابطه با چارچوب موضوعات باشگاه میتونم خدمتونم عرض کنم که به صورت کلی قوانین سایت به دو دسته کلی تقسیم میشن که تعیین کننده چارچوبی هستند که ما ملزم به رعایت آن هستیم ؛ یک قوانینی که برای حفظ نظم سایت در نظر گرفته شده اند و گروه دیگر قوانین کلی که حاکم بر محیط نت فارسی هست و از سوی کمیته فیلترینگ در اعمال شده و ما نیز ملزم به رعایت آن هستیم, به عنوان مثال #6

بنا بر نظر كميته فيلــترينگ سايت هاي اينترنتي وزارت ارشاد، ارسال هر گونه مطلب در مورد روز عشق (ولنتاين و اين گونه موارد مانند سپندارمذگان و ..!) خلاف قوانين است! بنابراين كاربران محترم از ارسال اين گونه تاپيك ها خودداري كنند.
با تشكر

  1. [*=right]توجه: ارسال مطلب سياسی در باشگاه ممنوع است. تاپيك های سياسی بدون اطلاع قبلی حذف و کاربران خاطی محروم خواهند شد. لطفا برای بحث های سیاسی از سایت های دیگر استفاده بفرمایید.

و نیاز به توضیح نیست که برای فعالیت در محیط نت فارسی باید چارچوبی که از سوی کمیته فیلترینگ ایران در نظر گرفته شده را رعایت کنیم

شادکام و تندرست باشید
 
آخرین ویرایش:

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
سلام جناب مهندس
عذرخواهی میکنم جسارتا لطفا همانطور که انتظار احترامی متقابل دارید , برای مطرح کردن انتقاد از عملکرد برای بهتر شدن سایت از لحنی دوستانه و محترمانه استفاده بفرمائید ؛

در رابطه با مشخصا موردی که اشاره دارید بنده در جریان نیستم و اطلاعی از مورد اشاره شما ندارم , ولی شما میتوانید در صورت مشاهده پستی خلاف معمول از سوی هر کدام از اعضا سایت یا مدیران با استفاده از سیستم گزارشات موضوع را مطرح بفرمائید تا بررسی و پیگیری شود
در کل اینکه در صورت وجود مساله و سوتفاهم بنده از این بابت عذرخواهی میکنم ؛

و در رابطه با مطرح کردن موضوعاتی که اشاره داشتین از آنجایی که محوریت و هدف کلی از ایجاد و تاسیس این فروم , مطرح کردن موضوعات مذهبی و اعتقادی نیست و همچنین ما کاربران مشخصا متخصص علوم دینی نداریم و بیشتر اطلاعات کلیت اعضا سایت از مطالعات شخصی و نه تخصصی اعتقادی است , ما امکان مطرح کردن و ایجاد هر موضوع و بحث و گفتگوی پیرامون موضوعاتی خارج از چارچوب گفتگوهای معمولی اعتقادی را نداریم؛ از ایجاد گفتگو پیرامون مسائل و شبهات اعتقادی تخصصی با توجه به مواردی که عرض شد و تجربه حاشیه های گذشته , ترجیحا جلوگیری خواهد شد
تالارهای مذکور به دلیل تقاضای اعضای سایت برای مطرح کردن گفتگوهای معمول در نظر گرفته شده و با مواردی که خدمتتون عرض کردم دیگر دوستان علاقمند به موضوعات تخصصی دینی و اعتقادی میتواند به سایت هایی که مشخصا به همین منظور ایجاد شده اند مراجعه کنند

تاپیک: قوانين تالار اسلام و قرآن(حتما مطالعه بفرماييد)
مورد اول که مربوط میشه به مدیر تالار فلسفه و امیدوارم خودشون تشریف بیارن و پاسخگو باشند.

و اما مورد دوم:
درسته که ما اینجا کارشناس مسائل دینی نداریم ولی ما منتقد دینی(کسی که تخصص داشته باشه) هم نداریم و هدف اینه که کاربران در حد دانش خودشون بحث هایی
داشته باشند و حالا اگر مدیران هم اجازه بدهند و کسی رو اخراج نکنند درنهایت یک نتیجه گیری هم داشته باشیم.
من قوانین رو قبلا هم مطالعه کرده بودم،طرح شبهه هیچ منعی نداره ولی نمی دونم چرا بعد از مطرح شدن ابهامات از طرف دوستان مدیران سلیقه ای بر خورد می کنند.

این رفتار برخی مدیران حتی با قوانین خود باشگاه هم تناقض دارد.
مثلا مدیر تالار اسلام و قرآن گفتند: اینجا یک فضای علمی است و برای رفع شبهات به سایت های دیگه مراجعه کنید چون ما کارشناس مسائل دینی نداریم.
من دوتا سؤال دارم:
اگر اینجا فضای علمی است و شما هم کارشناس مسائل دینی ندارید چرا باید مطرح کردن شبهات دینی آزاد باشد؟
و حالا که طرح شبهه مانعی ندارد چه کسی قرار است پاسخگو باشد؟
بنده این سوالات رو از خود مدیر تالار اسلام و قران هم پرسیدم ولی متاسفانه پاسخگو نبودند.

امیدوارم برخی مدیران هم قوانین رو مطالعه بفرمایند!

ممنون از اینکه پاسخگو بودید:gol:
 
آخرین ویرایش:

blackviper210

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام جناب مهندس ابتدا از لطفی که به بنده دارید سپاسگزارم
ولی یک درخواست دوستانه جسارتا با توجه به اینکه اعضا سایت همگی تحصیلکرده و دارای شخصیت هستند ,همانطور که شما انتظار احترامی متقابل دارید لطفا در صورت مطرح کردن انتقاد به نحوه عملکرد در جهت بهتر شدن سایت از لحن و کلمات دوستانه و محترمانه تری استفاده بفرمائید ؛
و دیگر اینکه جسارتا میزان انسانیت و لیاقت افراد را چطور تعیین میفرمائید ؟ آیا هر کس که صرفا مخالف اندیشه های شما بود و بیان دیگری داشت نالایق و هر کس همسو با شما بود فردی شایسته هست چون برداشتی که از متن و نوع گفتار شما میشه همین هست و فکر نمیکنید این بیان غیرمحترمانه و نوعی توهین هست ؟
مطمئنا هیچگاه بیان تند و رادیکال یک انتقاد یا مساله ای در یک گفتگو نتیجه مطلوبی نداشته و حتی ممکن است فرد مقابل را هم ناخواسته در موضع دفاعی قرار دهد

*در رابطه با پاسخگویی جناب ادمین
همانطور که ایشان بارها در این رابطه توضیح دادند با توجه به وقت محدود و موارد رسیدگی مشخصا مرتبط به ایشان که باید رسیدگی کنن امکان پاسخگویی و بررسی تمامی پیغام ها رو ندارد و همانطور که از عنوان بنده و صحبت های قبلی مشاهده میفرمائید, بررسی مسائل و مدیریت انتقادات و ... به بنده و دیگر مدیران محترم ارشد سایت مرتبط میشه؛ مواردی که مستقیما به بنده مربوط میشه رو رسیدگی و در صورت نیاز به پاسخگویی جناب ادمین به ایشون ارجاع خواهد شد هر چند که تا جایی که بنده در جریان هستم ایشون به تمامی موارد نظارت دارند ...



**و در رابطه با کنایه شما در انتخاب تیم مدیران محترم سایت
ابتدا اینکه مطمئنا اعتقادات هر شخصی محترم هستند و به هیچ عنوان ملاک برتری و بهتر بودن اعتقادات شخصی افراد نیستند ! و خیلی از افراد هستند که در دنیا موافق یکدیگر فکر نمیکنند و این دلیلی که یکی لایق و دیگری نالایق , یکی انسان و دیگری غیرانسان هستند نمیتواند باشد ! آن هم تنها به این دلیل که ما نوع دیگری فکر میکنیم و موافق یکی نیستیم!

در رابطه با معیارهای انتخاب مدیران هر چند که چندان مرتبط نیست ولی زمانی که بنده از سایت دیگری عضو این سایت شدم و بعد از چند ماه هم دسترسی مدیریتی پیدا کردم کسی در رابطه با اعتقادات شخصی بنده از من سوالی نکرد و بنده در یک سایت علمی مهندسی عضو شدم ! و تا جایی که بنده در مشورت هایی که برای انتخاب مدیران دیدم و یا حضور داشتم مساله ای در رابطه با اعتقادات شخصی و یا فعالیت های مذهبی و... خارج از باشگاه هم مطرح نشده!
-به صورت کلی برای انتخاب مدیران :
اگر تالاری مدیر دارد و نیازی به کمک شخص دیگری هم احساس نمیشود بدیهی است که مدیر تازه ای در نظر گرفته نمیشد
در صورت نبودن مدیر و یا نیاز به مدیری دیگر , انتخاب مدیری دیگر بررسی میشه که بدیهی هست ابتدا از بین کاربران فعال همان تالار که قبلا بررسی شده اند وشناخت بهتری نسبت به مسائل تالار دارند استفاده شود
- و موارد و معیارهایی که در نظر گرفته میشه خیلی کلی پرونده و سوابق اعضا هست و آشنایی و فعالیت در چارچوب قوانین سایت و مخصوصا در تالارهای تخصصی اشنایی حداقل با موضوع تالار و مواردی از این قبیل

شادکام و تندرست باشید

اعرابی را پیش خلیفه بردند. او را دید بر تخت نشسته، دیگران در زیر ایستاده. گفت: « اسلام علیک یا الله»
گفت: من الله نیستم.
گفت: یا جبرائیل
گفت: من جبرائیل نیستم.
گفت: الله نیستی، جبرائیل نیستی، پس چرا بر آن بالا رفته تنها نشسته ای؟ تو نیز به زیر آی و در میان مردمان بنشین.

شده حکایت ما و مدیران این سایت. طرف نه سواد درست و حسابی داره، نه دو تا کتاب غیر درسی خونده، اومده اینجا به بقیه میگه بیسواد و تهدید به اخراج کردن میکنه و رئیس بازی سر ما در میاره.
عزیزم من تو دنیای واقعی هم زیر حرف زور نرفتم و نمیرم حالا تو اینجا به چی منو تهدید میکنی؟!! دیروز تا اومدم باشگاه یکی از همین مدیران برگشته میگه
: من فکر میکردم شما اخراج دائم شدید.
از این به بعدبا کمترین تخطی از قوانین تالار اخطار دریافت خواهید کرد).
و باز هم من کاربر بعد از چندین بار انتقاد هیچ جوابی نگرفتم. شعار باشگاه مهندسان اینه: همیشه حق با مدیران باشگاه هست. اشتباه از طرف کاربران.
 

DDDIQ

مدیر ارشد
مورد اول که مربوط میشه به مدیر تالار فلسفه و امیدوارم خودشون تشریف بیارن و پاسخگو باشند.

و اما مورد دوم:
درسته که ما اینجا کارشناس مسائل دینی نداریم ولی ما منتقد دینی(کسی که تخصص داشته باشه) هم نداریم و هدف اینه که کاربران در حد دانش خودشون بحث هایی
داشته باشند و حالا اگر مدیران هم اجازه بدهند و کسی رو اخراج نکنند درنهایت یک نتیجه گیری هم داشته باشیم.
من قوانین رو قبلا هم مطالعه کرده بودم،طرح شبهه هیچ منعی نداره ولی نمی دونم چرا بعد از مطرح شدن ابهامات از طرف دوستان مدیران سلیقه ای بر خورد می کنند.

این رفتار برخی مدیران حتی با قوانین خود باشگاه هم تناقض دارد.
مثلا مدیر تالار اسلام و قرآن گفتند: اینجا یک فضای علمی است و برای رفع شبهات به سایت های دیگه مراجعه کنید چون ما کارشناس مسائل دینی نداریم.
من دوتا سؤال دارم:
اگر اینجا فضای علمی است و شما هم کارشناس مسائل دینی ندارید چرا باید مطرح کردن شبهات دینی آزاد باشد؟
و حالا که طرح شبهه مانعی ندارد چه کسی قرار است پاسخگو باشد؟
بنده این سوالات رو از خود مدیر تالار اسلام و قران هم پرسیدم ولی متاسفانه پاسخگو نبودند.

امیدوارم برخی مدیران هم قوانین رو مطالعه بفرمایند!

ممنون از اینکه پاسخگو بودید:gol:



سلام
در رابطه با موضوع اول جسارتا همانطور که عرض شد بنده باید پاسخگو هستم و خدمتتون عرض کردم که مواردی رو که میفرمائید نیاز به بررسی دارند از طریق گزارش تخلف برای اطلاع گزارش بفرمائید بررسی خواهند شد و همچنین عرض کردم اگر اشتباهی در عملکرد بوده بنده از این بابت عذرخواهی میکنم ؛

عذرخواهی میکنم ولی جسارتا به نظر عرائض بنده رو کامل مطالعه نفرمودین با توجه به حاشیه های گذشته و اختلافات بی نتیجه در گفتگوها و اهداف اصلی سایت
اگر انتقاد شما به این مساله هست که ممکن است قوانین تالار باعث رسیدگی براساس برداشت های مدیران تالار هست , بله قوانین بررسی خواهند شد و در صورت نیاز به اعمال تغییرات در متن قوانین این تغییرات صورت خواهند گرفت ؛
به هر حال باز هم عرض میکنم محوریت و هدف ایجاد این سایت موضوعات دیگری است و تالارهای مذکور با توجه به درخواستهای اعضا برای گفتگوها و تبادل نظر پیرامون موضوعات معمول در نظر گرفته شده اند و با توجه به اینکه ما کارشناس و متخصصی که به طور مشخص این علوم را مطالعه کند نداریم نمیتوانیم نتیجه ای از بحث ها و شبهات به طور مشخص بگیریم و شما و دیگران دوستان منتقد مذهبی در صورت علاقه به بحث پیرامون شبهات دینی میتوانید به سایت های تخصصی در این رابطه ( در کنار استفاده از تالارهای تخصصی فنی مهندسی و .. این سایت ) مراجعه بفرمائید

شادکام و تندرست باشید



اعرابی را پیش خلیفه بردند. او را دید بر تخت نشسته، دیگران در زیر ایستاده. گفت: « اسلام علیک یا الله»
گفت: من الله نیستم.
گفت: یا جبرائیل
گفت: من جبرائیل نیستم.
گفت: الله نیستی، جبرائیل نیستی، پس چرا بر آن بالا رفته تنها نشسته ای؟ تو نیز به زیر آی و در میان مردمان بنشین.

شده حکایت ما و مدیران این سایت. طرف نه سواد درست و حسابی داره، نه دو تا کتاب غیر درسی خونده، اومده اینجا به بقیه میگه بیسواد و تهدید به اخراج کردن میکنه و رئیس بازی سر ما در میاره.
عزیزم من تو دنیای واقعی هم زیر حرف زور نرفتم و نمیرم حالا تو اینجا به چی منو تهدید میکنی؟!! دیروز تا اومدم باشگاه یکی از همین مدیران برگشته میگه
: من فکر میکردم شما اخراج دائم شدید.
از این به بعدبا کمترین تخطی از قوانین تالار اخطار دریافت خواهید کرد).
و باز هم من کاربر بعد از چندین بار انتقاد هیچ جوابی نگرفتم. شعار باشگاه مهندسان اینه: همیشه حق با مدیران باشگاه هست. اشتباه از طرف کاربران.


سلام
جناب مهندس در پیغام قبلی خدمت شما دوستانه عرض کردم و درخواست کردم ولی به عنوان یک تذکر از توهین به دیگر اعضا و مدیران خودداری و در لحن و گفتار خودتان دقت کنید! این دلیل نمیشه که شما به اسم انتقاد هر توهینی به دیگر اعضا داشتین بکنین ! اگر انتقادی , اگر مشکلی در عملکرد , اگر پیشنهادی , اگر ... میتوانید دوستانه مطرح بفرمائید و بررسی خواهد شد ! لطفا در لحن و گفتار خودتان دقت کنید
و جسارتا در پست قبلی خودم جمله ای ندیدم که این برداشت رو بتوان از اونها داشت که " همیشه حق با مدیران باشگاه هست " و عرض شد اگر که سوتفاهم و اشتباهی در عملکرد بوده بنده از این بابت عذرخواهی میکنم , مواردی را که به نظر شما خلاف قوانین از سوی اعضا و یا مدیران ( تفاوتی ندارند ) میتوانید از طریق سیستم گزارش تخلف , گزارش کنید که مورد بررسی قرار خواهند گرفت

شادکام و تندرست باشید
 

عاشق پیشه

عضو جدید
سلام خدا قوت
مفید و مختصر بگم
متاسفانه بعضی از مدیران تالار ها نگرشی از بالا به پایین به کاربران دارند و به نوعی انگار با زیر دستان خود رفتار میکنن
به نظرم پاسخگویی یکی از بارز ترین صفات مدیران باید باشد که متاسفانه این نگرش در بین تعدادی از مدیران تالار ها کمرنگ شده
همچنین در شان یک مدیر نیست که به صورت هیجانی تصمیم بگیره و واکنش نشون بده
همان طور که از وزن کلمه پیداست مدیر شخصی است که بار را از دوش دیگران برداره نه این که باری اضافه کنه
و کلام آخر اینکه تعدادی از تالار ها به سبکی اداره میشه که به هیچ وجه در شان باشگاه نیست لطفا بررسی بفرمایید با سپاس
 
آخرین ویرایش:

blackviper210

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
در رابطه با موضوع اول جسارتا همانطور که عرض شد بنده باید پاسخگو هستم و خدمتتون عرض کردم که مواردی رو که میفرمائید نیاز به بررسی دارند از طریق گزارش تخلف برای اطلاع گزارش بفرمائید بررسی خواهند شد و همچنین عرض کردم اگر اشتباهی در عملکرد بوده بنده از این بابت عذرخواهی میکنم ؛

عذرخواهی میکنم ولی جسارتا به نظر عرائض بنده رو کامل مطالعه نفرمودین با توجه به حاشیه های گذشته و اختلافات بی نتیجه در گفتگوها و اهداف اصلی سایت
اگر انتقاد شما به این مساله هست که ممکن است قوانین تالار باعث رسیدگی براساس برداشت های مدیران تالار هست , بله قوانین بررسی خواهند شد و در صورت نیاز به اعمال تغییرات در متن قوانین این تغییرات صورت خواهند گرفت ؛
به هر حال باز هم عرض میکنم محوریت و هدف ایجاد این سایت موضوعات دیگری است و تالارهای مذکور با توجه به درخواستهای اعضا برای گفتگوها و تبادل نظر پیرامون موضوعات معمول در نظر گرفته شده اند و با توجه به اینکه ما کارشناس و متخصصی که به طور مشخص این علوم را مطالعه کند نداریم نمیتوانیم نتیجه ای از بحث ها و شبهات به طور مشخص بگیریم و شما و دیگران دوستان منتقد مذهبی در صورت علاقه به بحث پیرامون شبهات دینی میتوانید به سایت های تخصصی در این رابطه ( در کنار استفاده از تالارهای تخصصی فنی مهندسی و .. این سایت ) مراجعه بفرمائید

شادکام و تندرست باشید






سلام
جناب مهندس در پیغام قبلی خدمت شما دوستانه عرض کردم و درخواست کردم ولی به عنوان یک تذکر از توهین به دیگر اعضا و مدیران خودداری و در لحن و گفتار خودتان دقت کنید! این دلیل نمیشه که شما به اسم انتقاد هر توهینی به دیگر اعضا داشتین بکنین ! اگر انتقادی , اگر مشکلی در عملکرد , اگر پیشنهادی , اگر ... میتوانید دوستانه مطرح بفرمائید و بررسی خواهد شد ! لطفا در لحن و گفتار خودتان دقت کنید
و جسارتا در پست قبلی خودم جمله ای ندیدم که این برداشت رو بتوان از اونها داشت که " همیشه حق با مدیران باشگاه هست " و عرض شد اگر که سوتفاهم و اشتباهی در عملکرد بوده بنده از این بابت عذرخواهی میکنم , مواردی را که به نظر شما خلاف قوانین از سوی اعضا و یا مدیران ( تفاوتی ندارند ) میتوانید از طریق سیستم گزارش تخلف , گزارش کنید که مورد بررسی قرار خواهند گرفت

شادکام و تندرست باشید

درود...
چشم من لال ميشم و ديگه انتقاد نميکنم. تا شما به خواسته تون برسيد. وقتى ميبينم اينجا فقط داريد توجيه ميکنيد اشتباه همکارانتون رو ديگه بحثى نميمونه. اگر توهينى کردم بخاطر ريشخند همکاراتون به من بوده که ميتونن هرکارى انجام بدن و کسى باهاشون کارى نداره.

هى روزگار... تو يک کشور جهان سومى متولد شديم ببين داريم با چهارتا بچه دانشجو سر اينکه حق حرف زدن داريم يانه بحث ميکنيم.
راجع به امضام هم خدمتت عرض کنم فرهنگيه ؛ سياسى نيست بنابراين عوض نميکنم شما خواستين عوضش کنيد برام.

ادمين خان اينقدر مغرور نباش. سه ساله تو اين باشگاه هستم يکبار نيومدى احترام بذارى و جوابمو بدى. يکبار پيغام خصوصى بهم زدى اونم ميخاستى يک نفرو لو بدم. بريد با افکارتون خوش باشيد.
جناب dddiq ممنون که جوابگو بوديد.

بدرود.
 

DDDIQ

مدیر ارشد
درود...
چشم من لال ميشم و ديگه انتقاد نميکنم. تا شما به خواسته تون برسيد. وقتى ميبينم اينجا فقط داريد توجيه ميکنيد اشتباه همکارانتون رو ديگه بحثى نميمونه. اگر توهينى کردم بخاطر ريشخند همکاراتون به من بوده که ميتونن هرکارى انجام بدن و کسى باهاشون کارى نداره.

هى روزگار... تو يک کشور جهان سومى متولد شديم ببين داريم با چهارتا بچه دانشجو سر اينکه حق حرف زدن داريم يانه بحث ميکنيم.
راجع به امضام هم خدمتت عرض کنم فرهنگيه ؛ سياسى نيست بنابراين عوض نميکنم شما خواستين عوضش کنيد برام.

ادمين خان اينقدر مغرور نباش. سه ساله تو اين باشگاه هستم يکبار نيومدى احترام بذارى و جوابمو بدى. يکبار پيغام خصوصى بهم زدى اونم ميخاستى يک نفرو لو بدم. بريد با افکارتون خوش باشيد.
جناب dddiq ممنون که جوابگو بوديد.

بدرود.


سلام جسارتا فکر نمیکنم از عرائض بنده چنین برداشتی بشه داشت که شما میفرمائید

میفرمائید بنده گفتم انتقاد نکنین و میفرمائید " چشم من لال ميشم و ديگه انتقاد نميکنم " در صورتی که بنده در پاسخ کنایه ها و لحن تند و توهین آمیز مکرر شما به گروه مدیرتی سایت سکوت کردم و سعی کردم با لحن دوستانه ای پاسخ بدم و موارد انتقادی شما رو بررسی کنم ولی شما باز هم مکررا با همان لحن قبلی فرمایش خودتون رو تکرار کردین با کنایه های مستقیم و غیر مستقیم دیگران رو با الفاظی مثل بی سواد , بچه دانشجو , نالایق , غیرانسان و ... و... و... خطاب میکنین !
کلیت محتوای انتقاد شما به لحن نامناسب بود ولی درصورتی که خودتان در پست ها و انتقاداتتان آن را به هیچ عنوان رعایت نمیکنین ! و همه رو با کلمات نامناسب خطاب قرار میدین

چشم فروبسته ای ازعیـب خویش . عیـب کــسان را شده آیـینه پـیش
عیـب نـــــویسی مـکن آییـنه وار . تا نـشــــوی از نفــسی عیـــب دار
درهــــمه چیزی هنر وعیب هست . عیب مبــــین تا هنر آری به دست
در پــــرطاووس که زر پیکر است . سرزنــش پای کجا در خـور است ؟
زاغ کــــه اورا همه تن شد سیاه . دیده ســـپید است، درو کن نگاه
عیب کسان منگر واحسان خویش . دیده فرو بر به گریبـــــــان خویش
نظامی گنجوی​

قسمت مرتبط گفته قبلی بنده
! اگر انتقادی , اگر مشکلی در عملکرد , اگر پیشنهادی , اگر ... میتوانید دوستانه مطرح بفرمائید و بررسی خواهد شد ! لطفا در لحن و گفتار خودتان دقت کنید


_____________--
میفرمائید بنده اگر که اشکالی وجود داشته رو توجیه کردم در صورتی که مشخصا بنده عرض کردم اگر اشکال و سوتفاهمی هست از این بابت عذرخواهی میکنم و درخواست کردم از شما یا دیگر اعضا که موارد خلاف معمول از سوی مدیران یا اعضا تفاوتی نداره شما برای بررسی موارد میتوانید از سیستم گزارشات استفاده بفرمائید
یکی از قسمت های عرائض بنده
و جسارتا در پست قبلی خودم جمله ای ندیدم که این برداشت رو بتوان از اونها داشت که " همیشه حق با مدیران باشگاه هست " و عرض شد اگر که سوتفاهم و اشتباهی در عملکرد بوده بنده از این بابت عذرخواهی میکنم , مواردی را که به نظر شما خلاف قوانین از سوی اعضا و یا مدیران ( تفاوتی ندارند ) میتوانید از طریق سیستم گزارش تخلف , گزارش کنید که مورد بررسی قرار خواهند گرفت

شادکام و تندرست باشید
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
سلام
در رابطه با موضوع اول جسارتا همانطور که عرض شد بنده باید پاسخگو هستم و خدمتتون عرض کردم که مواردی رو که میفرمائید نیاز به بررسی دارند از طریق گزارش تخلف برای اطلاع گزارش بفرمائید بررسی خواهند شد و همچنین عرض کردم اگر اشتباهی در عملکرد بوده بنده از این بابت عذرخواهی میکنم ؛

عذرخواهی میکنم ولی جسارتا به نظر عرائض بنده رو کامل مطالعه نفرمودین با توجه به حاشیه های گذشته و اختلافات بی نتیجه در گفتگوها و اهداف اصلی سایت
اگر انتقاد شما به این مساله هست که ممکن است قوانین تالار باعث رسیدگی براساس برداشت های مدیران تالار هست , بله قوانین بررسی خواهند شد و در صورت نیاز به اعمال تغییرات در متن قوانین این تغییرات صورت خواهند گرفت ؛
به هر حال باز هم عرض میکنم محوریت و هدف ایجاد این سایت موضوعات دیگری است و تالارهای مذکور با توجه به درخواستهای اعضا برای گفتگوها و تبادل نظر پیرامون موضوعات معمول در نظر گرفته شده اند و با توجه به اینکه ما کارشناس و متخصصی که به طور مشخص این علوم را مطالعه کند نداریم نمیتوانیم نتیجه ای از بحث ها و شبهات به طور مشخص بگیریم و شما و دیگران دوستان منتقد مذهبی در صورت علاقه به بحث پیرامون شبهات دینی میتوانید به سایت های تخصصی در این رابطه ( در کنار استفاده از تالارهای تخصصی فنی مهندسی و .. این سایت ) مراجعه بفرمائید

شادکام و تندرست باشید
درود

ما اهل گزارش تخلف رد کردن نیستیم این کار رو ما برعکس بعضی ها اصلا بلدنیستیم.
ما از مدیر تالار فلسفه خواستیم به تاپیک «دلیل شما برای اثبات وجود خدا چیست؟» رسیدگی کنند ولی متاسفانه ایشون با تاخیر زیاد این کاررو انجام دادن
و در نهایت هم سه نفر از مخالفین رو اخراج کردند.جناب مهندس این سلیقه ای عمل کردن ها تو این باشگاه واقعا آزار دهنده است.
و نکته جالب اینجاست که مدیر تالار فلسفه در جواب به ما میگه :به شما ربطی نداره من چی کار می کنم!!
بله این حرف ایشون در مقام آقای mohsen-gh کاملا درسته و اصلا به من ربطی نداره شخص ایشون چه کاری در باشگاه انجام میدهند ولی مخاطب من مدیرتالار
فلسفه است نه آقای mohsen-gh، پس ایشون در جایگاه مدیر بخش فلسفه باید پاسخگوی کاربران باشند.
امیدوارم به این موارد رسیدگی کنید و برخورد مدیران با کاربران اصلاح شود.

و اما مطلب دوم:
اتفاقا به نظر من شما پست بنده رو کامل مطالعه نکردید.
حرف من هم همین بود.وقتی اینجا کارشناس مسائل دینی ندارید و مدیریت و کاربران فعال تالار اسلام و قرآن هم دانش کافی ندارند و فعالیتی فراتر از کپی پیست کردن
مطالب از سایت های دیگر ندارند، مطرح کردن شبهات دینی را ممنوع کنید که این همه کاربر صرفا به خاطر عقایدشون اخراج نشوند.
چون واقعا مطرح کردن شبهات در چنین فضای بسته ای چیزی جز چند اخراجی در پی نخواهد داشت.
و اگر هم می خواهید تالار اسلام و قرآن فقط محل ختم صلوات نباشد اجازه گفتمان را به همه گروه ها بدهید.

از شما سپاسگزارم بابت وقتی که گذاشتید.
موفق باشید.​
 
آخرین ویرایش:

DDDIQ

مدیر ارشد

درود

ما اهل گزارش تخلف رد کردن نیستیم این کار رو ما برعکس بعضی ها اصلا بلدنیستیم.
ما از مدیر تالار فلسفه خواستیم به تاپیک «دلیل شما برای اثبات وجود خدا چیست؟» رسیدگی کنند ولی متاسفانه ایشون با تاخیر زیاد این کاررو انجام دادن
و در نهایت هم سه نفر از مخالفین رو اخراج کردند.جناب مهندس این سلیقه ای عمل کردن ها تو این باشگاه واقعا آزار دهنده است.
و نکته جالب اینجاست که مدیر تالار فلسفه در جواب به ما میگه :به شما ربطی نداره من چی کار می کنم!!
بله این حرف ایشون در مقام آقای mohsen-gh کاملا درسته و اصلا به من ربطی نداره شخص ایشون چه کاری در باشگاه انجام میدهند ولی مخاطب من مدیرتالار
فلسفه است نه آقای mohsen-gh، پس ایشون در جایگاه مدیر بخش فلسفه باید پاسخگوی کاربران باشند.
امیدوارم به این موارد رسیدگی کنید و برخورد مدیران با کاربران اصلاح شود.

و اما مطلب دوم:
اتفاقا به نظر من شما پست بنده رو کامل مطالعه نکردید.
حرف من هم همین بود.وقتی اینجا کارشناس مسائل دینی ندارید و مدیریت و کاربران فعال تالار اسلام و قرآن هم دانش کافی ندارند و فعالیتی فراتر از کپی پیست کردن
مطالب از سایت های دیگر ندارند، مطرح کردن شبهات دینی را ممنوع کنید که این همه کاربر صرفا به خاطر عقایدشون اخراج نشوند.
چون واقعا مطرح کردن شبهات در چنین فضای بسته ای چیزی جز چند اخراجی در پی نخواهد داشت.
و اگر هم می خواهید تالار اسلام و قرآن فقط محل ختم صلوات نباشد اجازه گفتمان را به همه گروه ها بدهید.

از شما سپاسگزارم بابت وقتی که گذاشتید.
موفق باشید.​

سلام جناب مهندس
به هر صورت از آنجایی که بنده و دیگر همکارانم وقت محدودی داریم امکان بررسی و مطالعه تک تک پیام ها نیست , و با گزارش پست های خلاف قوانین موارد سریعتر بررسی و پیگیری خواهند شد

موردی رو که میفرمائید بررسی کردم , و باید عرض کنم مطمئنا از عملکرد مدیر تالار در ثبت اخطارها دفاع میکنم و عملکرد ایشون صحیح بوده...
مدیریت محترم تالار همانطور که میفرمائید بعد از گزارش و درخواست شما و دیگران تاپیک رو بررسی و در گزارشهایی که بنده میبینم برای هر دو سوی اختلاف به دلیل توهین هایی که داشتند اخطار ثبت کردند و بعد از ثبت اخطار ایشان با ادامه پیدا کردن توهین ها در تاپیک , برای تعدادی از افرادی که به این تنش و توهین ها ادامه دادند و متاسفانه به مدیر تالار هم برای رسیدگی ها توهین کردند اخطار ثبت کردند که منجر به اخراج موقت تعدادی از اعضا شد


از آنجایی که در صورت مطرح شدن اخطار برای روشن شدن موارد موارد تخلف با ذکر جزئیات بررسی میگردند تنها تعدادی از مواردی از پست های ارسالیدر این تاپیک رو عرض میکنم

نوشته شده توسط Anarchist
آقای ////////خودتون رو مضحکه بچه ها کردید با این هرزه گویی ها؛ از همون ابتدا هم مشخص بود که چیزی در چنته نداردید.
و سعی می کردید با لفاظی مخاطبتون رو فریب بدهید ولی موفق که نبودید هیچ ،دچار هذیان گویی هم شدید.
ادعای دین شناس و متخصص مغز بودنذره ای به خرد شما اضافه نکرد؛بلکه با این مطالب بی چفت و بست فقط پوک و کاواک بودن خودتان را نمایان کردید.
ادعا کردید که من و هیچ کس دیگری وجود ندارد.حتما ما باید این ادعای شما را اثبات کنیم؟!شما ادعایی کردید که از پس اثبات آن بر نمی آیید و جالبه که از دیگران توقع دارید ادعای شما را اثبات بکنند؛
این نشان از ناتوانی و بی خردی شماست.​
شما که متخصص مغز (!) هستید امیدوارم روی ذهن آشفته خودتان هم کار کنید.​


بنده کاملا متوجه شدم شما نظرتون چیه البته اگر درست تفسیر کرده باشم!
احتمالا این جمله منظور و مفهوم کلام شما رو می رسونه:
اسلام به ذات خود ندارد عیبی، هرچه عیب است از مسلمانی ماست.

این یکی از سفسطه هایی است که مد شده و به وفور مسلمانان از اون استفاده میکنند.

از نظر من این عقیده نیست بلکه یه فرار به جلوست،فرار از تاریخ ننگین اسلام.
اشکال شما اینه که خیلی رویایی فکر میکنید و قصد دارید اسم اسلام رو روی این رویاها و ایده آل های خودتون بذارید.
شما از اسلام یه تصور کاملا خیالی برای خودتان ایجاد کرده اید که با تاریخ اسلام و مطالب قرآن کاملا در تضاد است.
من دیدم افراد زیادی رو که نگاه شما رو به اسلام دارند و البته ما دیگه اسم این دین(به گفته خودتون) رو نمی تونیم اسلام بذاریم.
شما سعی دارید تاریخ اسلام رو به گونه ای از ماهیت اسلام جدا کنید که امکان پذیر نیست و اسلام چیزی جز تاریخش نیبست.
یعنی در واقع شما اسلامی رو قبول دارید که کاملا زاده ذهن خودتان است و اینجا دیگه محمد پیامبر این دین نیست بلکه شما پیامبر این دین هستید.
چون این تصورات زیبا و رویایی شما هیچ ارتباطی به اسلام و عملکرد اون نداره.
اینکه ما هر چیزی رو که خوب است به اسلام نسبت دهیم و بالعکس اسلام رو از هر گونه زشتی مصون بداریم این یعنی صیقل دان اسلام و با این کار شما نهایتا بتوانید یک جامه زیبا برتن اسلام بکنید ولی در اصل اون هرگز نمی تونید دگرگونی ایجاد کنید.

پ.ن:بهتر است نامی دیگری برای این دینتان انتخاب کنید.
___________
و نمونه های دیگر از دیگر پست هایی دوستان دیگری که به رسیدگی اعتراض داشته اند و در این تاپیک اخطار دریافت کرده اند !


به عبارتی، نمیشود وجودش رو با عقل( علم) اثبات کرد، و باید با قلب و دل و روده و آئورت بطن چپ(ایمان) وجودش رو پذیرفت...
شاید فرزندت ازت پرسید: پدر جان خدات رو برام اثبات کن که منم بپرستمش. در جوابش میگی وجود خدا اثبات نمیخاد رجوع کن به معدت؟!!!
.
.
.
باز که مسلمونای متعصب و خشک مذهب، و خشونت طلب غیب شدن و جواب ندادن. بریم سر خشونت در اسلام؟

دکتر. بنظرم یه شهادتین( اشهد الا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله) بخون، تا دوستان بتونن دلایل منطقی و علمیشون رو بیان کنن. اینجور که نمیشه. بنده خداها حق دارن.



و نمونه دیگر اخطار های ثبت شده
ولشون کن اینا این چیزا رو نمیفهمن
کاش قبل اینکه بیان اینجا میخوندن اینجا تالار فلسفه س نه...
انتظار بی جا داری آخه مذهبی چه میدونه فلسفه چیه​


یه چیز جالب دیگه هم از مسلمونها میبینیم اینه که ب غیر از خودشون بقیه کافر هستن و نجس و باید کشتشون اما موقعی که چیزی بنفعشونه میگن ببین فلان فیلسوف غربی گفته. همچنین میبینیم شب و روز از تکنولوژی غربی استفاده میکنن اما روی قرآن که میگه کافران رو بکشید قسم میخورن.
تا این موقع تنها چیزیکه در این تاپیک ثابت شد، این بود که هیچکس نتونست وجود خدا رو با عقل اثبات کنه. و پی به( هذیان گوئی، چرند و پرند، پرت و پلا) گفتن بعضیا هم بردیم.( مطمئنم الان همه به خودشون میگیرن جز اون یک نفر که منظورمه، الانم میاد از من نقل قول میگیره و در مورد قانون اساسی و تعداد گلبولهای سفید بدن حرف میزنه)
این آخرین نظر من در این رابطه( موضوع تاپیک) بود. نظرات بعدیم همگی در رابطه با خشونت در اسلام هست میخام ببینم بعضیا در این رابطه چقدر اطلاعات دارن و دفاعیاتشون و منابعشون رو ببینم.
* موضوع تاپیک دلیل شما برای اثبات وجود خدا چیست؟



لازم به ذکر است که به موارد تخلف و توهین های متقابل در این تاپیک نیز رسیدگی شده است!





بعد از رسیدگی و حذف پست های توهین و ثبت اخطار ؛ ادامه پیدا کردن توهین ها افرادی که ادامه دادند به توهین ها اخطار دوباره دریافت کردند که منجر به اخراج ایشان شد !
نوشته شده توسط blackviper210
Original Post:
ای آقا یا خانوم مدیری که واسه من تخلف میفرستی بخاطر عقایدم. شما هم در همین رده متعصبین مذهبی جا میگیری و اصلا فرقی باهاشون نداری.



عصباني نشويد عزيزان
اگر بحث در حيطه علمي ادامه پيدا كنه خيلي هم خوبه جناب انارشيست هم حق دارن علمي بحث كنن و منكر وجود خدا بشن و وظيفه معتقدين اثبات حقيقت هست.

اما چناب انارشيست جالبه برام بدونم شما در مورد برهان نظم چي مي فرمائيد اون هم منكر ميشويد ؟

چه حقی دارن منکر بشن
حرف مفته!

شما مذهبیون سیستمتون کلا اینجوره چه اونا که ادعای روشنفکری میکنین چه ایناکه فقط کتابای آموزش و پرورش رو خوندن. همه خشونت طلب و بی منطق هستین. این رفتارها هم مخصوص یک منطقه یا قوم خاص نیست در تمام دنیا هرکس مذهبیه تحمل شنیدن حرف مخالف خودش رو نداره.
حالا میخاد پاپ بندیکت باشه چه علی شریعتی چه کریمی نوحه خون چه اون بسیجی هایی که ریختن تو باغ مردم و به اسم اسلام و خدا به خانومای اونجا تجاوز کردن...

در اینجا نامه ای براتون میارم که در اینترنت خطاب به برایان فلمینگ ( نویسنده و کارگردان فیلم خدایی که در کار نبود)نوشته شده: عنوان نامه این بود:
بسوز تا بخندیم... و اما نامه
مسلما تو هم اعصاب داری. خیلی دوست دارم یک چاقو بردارم و دل و روده ات را بیرون بریزم و جلوی چشم ات فریاد شادی بکشم. تو می خواهی آتش یک جنگ مذهبی را دامن بزنی. یک روز من و امثال من لذت این عمل را خواهیم چشید.
هر چند که خدا به ما آموخته که انتقام نگیریم، بلکه دعا کنیم که چنین بلایی بر سر کسانی مثل تو بیاید. وقتی فکر میکنم بلایی که خدا بر سرت می آورد 1000 بار بدتر از آنی است که من بتوانم به سرت بیاورم، آرام میگیرم. بهترین قسمت ماجرا این است که تو باید تا ابد به خاطر گمراهی و گناهان ات عذاب بکشی. قهر الاهی شوخی بردار نیست. به خاطر خودت هم که شده، امیدوارم پیش از آنکه چاقو با پوست ات تماس بگیرد، حقیقت را بفهمی. کریسمس مبارک!!!
پا نوشت: شماها یک ذره هم نمی فهمید که عاقبت تان چیست... خدا را شکر که جای شما نیستم..


یا این نامه که برای ویراستار مجله ی آزاد اندیشی فرستاده شده؛ که این مجله خواستار جدا شدن قوانین کلیسا از قانون اساسی آمریکا بود.
نامه: سلام پنیر خورهای پست فطرت. ما مسیحیا از شما داغونا بیشتریم. جدایی کلیسا از دولت در کار نیست و شما کافرا ضایع می شین. شیطان پرستان آشغال... لطفا بمیرید و بروید به جهنم... امیدوارم مرض سختی مثل سرطان بگیرید و به مرگ تدریجی و دردناک بمیرید، تا به خدایتان، شیطان بپیوندید... هی یاروها این آزادی از دین گندش رو در آورده... اوهوی، شما ( بووووق) و (بوووووووق) زباله. دست از این کارها بردارید بلکه خدا از سر تقصیراتتان بگذرد... اگر این کشور و مسیحیت را دوست ندارید گورتان را گم کنید و بروید به جهنم...





و پست مدیریت محترم تالار بعد از توهین های صورت گرفته به ایشان در رابطه با حذف توهین های ارسالی در تاپیک و رسیدگی های صورت گرفته ...
سلام به همگی...

ممنون از بحثهای خوب و چالشی که دنبال کردید...هرچند تاپیک حاشیه،اسپم و پستهای بی مورد کم نداشت که حذف شدند اما در کل با اینکه بحث حالت مارپیچی داشت اما خوب پیش رفت...

اما برای یه همچین تاپیکی با بار محتوایی اینچنینی،بیش از 150 پست بی محتوا و بی مورد به مبحث و 3 اخراجی و چندین کاربر که اخطار گرفتن(البته تا الان) جالب و رضایتبخش نیست...

من در عجبم که چرا بعضی از دوستان به قوانین تالار توجهی ندارن؟!!!

ما در تالار فلسفه میدون رو برای مباحثه ی دوستان باز گذاشتیم اما شرط کردیم هیچکس حق توهین به مقدسات و اعتقادات دینی،مذهبی و باورهای دیگران رو نداره...حالا با هر باور و اعتقادی که میخوان باشن فرقی نمیکنه...

میتونیم باورهای هم رو نقد کنیم و اعتقادات دینی همدیگه رو به چالش بکشیم اما توهین خیر....

من یه خواهش دارم...

دوستانی که بلد نیستن و سواد این رو ندارن که مباحثه کنن،و با اهانت به دیگران یا به سخره گرفتن اعتقادات دیگران میخوان حرف خودشونو به کرسی بشونن اصلا وارد بحث نشن چون به شدت باهاشون برخورد میشه و نهایتا باعث اخراجشون....کما اینکه شاهد چند اخراجی توی این تاپیک بودیم....

سعی کنین بحثا رو علمی،منطقی،بدون عناد و غرض ورزی دنبال کنین نه اینکه کل بندازید...

و در آخر تشکر از همگی...مخصوصا کسانی که بحثا و مطالبشون اصولی،پرمحتوا و در چاچوب ادب و منطق قرار داشت...

موفق و پیروز باشید....

از زحمات مدیریت تالار تشکر میکنم






موضوع دوم :


اتفاقا به نظر من شما پست بنده رو کامل مطالعه نکردید.
حرف من هم همین بود.وقتی اینجا کارشناس مسائل دینی ندارید و مدیریت و کاربران فعال تالار اسلام و قرآن هم دانش کافی ندارند و فعالیتی فراتر از کپی پیست کردن
مطالب از سایت های دیگر ندارند، مطرح کردن شبهات دینی را ممنوع کنید که این همه کاربر صرفا به خاطر عقایدشون اخراج نشوند.
چون واقعا مطرح کردن شبهات در چنین فضای بسته ای چیزی جز چند اخراجی در پی نخواهد داشت.
و اگر هم می خواهید تالار اسلام و قرآن فقط محل ختم صلوات نباشد اجازه گفتمان را به همه گروه ها بدهید.​

دوست خوبم میفرمائید اخراج به دلیل عقاید , همانطور که در قسمت قبلی عرائضم مشاهده میفرمائید رسیدگی های صورت گرفته به توهین های افراد بوده و بعد از رسیدگی با ادامه توهین ها و ثبت اخطار دوم برای توهین ها کاربران مذکور اخراج شدند پس تیم مدیریت باشگاه مهندسان با وجود محدودیت ها و الزاماتی که باید رعایت شوند تا جای امکان از مطرح شدند عقایدی که محترمانه و با استفاده از کلمات مناسب مطرح شوند جلوگیری نمیکند ؛
در مورادی که حتی شبهات دینی هم محترمانه مطرح شده اند با وجود اهداف متفاوت سایت این بحث ها مطرح شده و پیرامون آن گفتگو صورت گرفته ولی با توجه به تجربه های ناموفق این چنینی و مشاهده توهین های صورت گرفته در بحث ها با عذرخواهی احتمالا قوانین مورد بازنگری قرار خواهند گرفت؛
محوریت و هدف ایجاد این سایت موضوعات دیگری است و تالارهای مذکور با توجه به درخواستهای اعضا برای گفتگو و تبادل نظر پیرامون موضوعات معمول در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه قبلا هم خدمتتون عرض کردم ما کارشناس و متخصصی که به طور مشخص این علوم را مطالعه کند نداریم نمیتوانیم نتیجه ای از بحث ها و شبهات به طور مشخص بگیریم و شما و دیگران دوستان منتقد مذهبی در صورت علاقه به بحث پیرامون شبهات دینی میتوانید به سایت های تخصصی در این رابطه ( در کنار استفاده از تالارهای تخصصی فنی مهندسی و .. این سایت ) مراجعه بفرمائید


شادکام و تندرست باشید
 
آخرین ویرایش:

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
سلام جناب مهندس
به هر صورت از آنجایی که بنده و دیگر همکارانم وقت محدودی داریم امکان بررسی و مطالعه تک تک پیام ها نیست , و با گزارش پست های خلاف قوانین موارد سریعتر بررسی و پیگیری خواهند شد

موردی رو که میفرمائید بررسی کردم , و باید عرض کنم مطمئنا از عملکرد مدیر تالار در ثبت اخطارها دفاع میکنم و عملکرد ایشون صحیح بوده...
مدیریت محترم تالار همانطور که میفرمائید بعد از گزارش و درخواست شما و دیگران تاپیک رو بررسی و در گزارشهایی که بنده میبینم برای هر دو سوی اختلاف به دلیل توهین هایی که داشتند اخطار ثبت کردند و بعد از ثبت اخطار ایشان با ادامه پیدا کردن توهین ها در تاپیک , برای تعدادی از افرادی که به این تنش و توهین ها ادامه دادند و متاسفانه به مدیر تالار هم برای رسیدگی ها توهین کردند اخطار ثبت کردند که منجر به اخراج موقت تعدادی از اعضا شد


از آنجایی که در صورت مطرح شدن اخطار برای روشن شدن موارد موارد تخلف با ذکر جزئیات بررسی میگردند تنها تعدادی از مواردی از پست های ارسالیدر این تاپیک رو عرض میکنم

نوشته شده توسط Anarchist




___________
و نمونه های دیگر از دیگر پست هایی دوستان دیگری که به رسیدگی اعتراض داشته اند و در این تاپیک اخطار دریافت کرده اند !








و نمونه دیگر اخطار های ثبت شده




* موضوع تاپیک دلیل شما برای اثبات وجود خدا چیست؟



لازم به ذکر است که به موارد تخلف و توهین های متقابل در این تاپیک نیز رسیدگی شده است!





بعد از رسیدگی و حذف پست های توهین و ثبت اخطار ؛ ادامه پیدا کردن توهین ها افرادی که ادامه دادند به توهین ها اخطار دوباره دریافت کردند که منجر به اخراج ایشان شد !
نوشته شده توسط blackviper210
Original Post:





و پست مدیریت محترم تالار بعد از توهین های صورت گرفته به ایشان در رابطه با حذف توهین های ارسالی در تاپیک و رسیدگی های صورت گرفته ...


از زحمات مدیریت تالار تشکر میکنم






موضوع دوم :




دوست خوبم میفرمائید اخراج به دلیل عقاید , همانطور که در قسمت قبلی عرائضم مشاهده میفرمائید رسیدگی های صورت گرفته به توهین های افراد بوده و بعد از رسیدگی با ادامه توهین ها و ثبت اخطار دوم برای توهین ها کاربران مذکور اخراج شدند پس تیم مدیریت باشگاه مهندسان با وجود محدودیت ها و الزاماتی که باید رعایت شوند تا جای امکان از مطرح شدند عقایدی که محترمانه و با استفاده از کلمات مناسب مطرح شوند جلوگیری نمیکند ؛
در مورادی که شبهات دینی محترمانه مطرح شده اند با وجود اهداف متفاوت سایت این بحث ها مطرح شده اند ولی با توجه به تجربه های ناموفق این چنینی و مشاهده توهین های صورت گرفته در بحث ها با عذرخواهی قوانین مورد بازنگری قرار خواهند گرفت؛ محوریت و هدف ایجاد این سایت موضوعات دیگری است و تالارهای مذکور با توجه به درخواستهای اعضا برای گفتگوها و تبادل نظر پیرامون موضوعات معمول در نظر گرفته شده اند و با توجه به اینکه ما کارشناس و متخصصی که به طور مشخص این علوم را مطالعه کند نداریم نمیتوانیم نتیجه ای از بحث ها و شبهات به طور مشخص بگیریم و شما و دیگران دوستان منتقد مذهبی در صورت علاقه به بحث پیرامون شبهات دینی میتوانید به سایت های تخصصی در این رابطه ( در کنار استفاده از تالارهای تخصصی فنی مهندسی و .. این سایت ) مراجعه بفرمائید


شادکام و تندرست باشید
یکی از اخطار هایی که به من داده شد درست بود و اون هم به دلیل برخورد تند من با یکی از کاربران بود که مطالبشون خیلی مربوط به تاپیک
نمی شد و سعی داشتن بخث رو منحرف کنند.
و اما اخطار دوم که فقط به دلیل این بود که من گفتم :تاریخ اسلام ننگین است.
خب جناب مهندس این نظر من بوده با توجه به تمام جنگ ها و کشتارهایی که درتاریخ اسلام ثبت شده بنده گفتم تاریخ اسلام ننگین بوده.
حالا اگر دوستان این نظر من رو قبول ندارند با دلیل و منطق به بنده اثبات کنند که اینطور نبوده و تاریخ اسلام ننگین نیست.
چرا باید به اخراج و احطار متوسل شوند؟این به دلیل ضعف و ناتوانی دوستان در پاسخگویی و بحث منطقی است.
بهتر نیست به جای اخراج مخالفین رو با گفتگو قانع بکنیم؟

اینجاست که ما باید تحمل عقاید یکدیگر رو داشته باشیم ولی متاسفانه شما به این مسائل اعتقادی ندارید.

این هم ازنظرشما توهین بوده؟
اسلام به ذات خود ندارد عیبی، هرچه عیب است از مسلمانی ماست.

این یکی از سفسطه هایی است که مد شده و به وفور مسلمانان از اون استفاده میکنند.

البته در جمعی که عقل و منطقشون در 1400 سال پیش مونده صحبت از آزادی بیان و آزادی عقیده کار بیهوده ایست.




 
آخرین ویرایش:

DDDIQ

مدیر ارشد
یکی از اخطار هایی که به من داده شد درست بود و اون هم به دلیل برخورد تند من با یکی از کاربران بود که مطالبشون خیلی مربوط به تاپیک نمی شد و سعی داشتن بخث رو منحرف کنند.
و اما اخطار دوم که فقط به دلیل این بود که من گفتم :تاریخ اسلام ننگین است.
خب جناب مهندس این نظر من بوده با توجه به تمام جنگ ها و کشتارهایی که درتاریخ اسلام ثبت شده بنده گفتم تاریخ اسلام ننگین بوده.
حالا اگر دوستان این نظر من رو قبول ندارند با دلیل و منطق به بنده اثبات کنند که اینطور نبوده و تاریخ اسلام ننگین نیست.
چرا باید به اخراج و احطار متوسل شوند؟این به دلیل ضعف و ناتوانی دوستان در پاسخگویی و بحث منطقی است.
بهتر نیست به جای اخراج مخالفین رو با گفتگو قانع بکنیم؟

اینجاست که ما باید تحمل عقاید یکدیگر رو داشته باشیم ولی متاسفانه شما به این مسائل اعتقادی ندارید.


عرض کردم دوست گرامی
نظرها باید محترمانه و با استفاده از کلمات مناسب مطرح شوند ! :smile:
اخطار دوم شما هم مانند دیگر دوستان بعد از رسیدگی های صورت گرفته بوده و همانطور که رونوشت اخطار ها برای شما ارسال شده و کاملا مشخص و گویا هستند تمامی آنها برای توهین هستند

* برای شما ابتدا یک وارنینگ ( بدون امتیاز منفی ) ثبت شده


**و بعد از آن اخطار برای توهین به بقیه اعضا ( 4 امتیاز )


Original Post:
پاسخ به ///////

آقای ///// خودتون رو مضحکه بچه ها کردید با این هرزه گویی ها؛از همون ابتدا هم مشخص بود که چیزی در چنته نداردید.
و سعی می کردید با لفاظی مخاطبتون رو فریب بدهید ولی موفق که نبودید هیچ،دچار هذیان گویی هم شدید.
ادعای دین شناس و متخصص مغز بودن، ذره ای به خرد شما اضافه نکرد؛بلکه با این مطالب بی چفت و بست فقط پوک و کاواک بودن خودتان را نمایان کردید.

ادعا کردید که من و هیچ کس دیگری وجود ندارد.حتما ما باید این ادعای شما را اثبات کنیم؟!
شما ادعایی کردید که از پس اثبات آن بر نمی آیید و جالبه که از دیگران توقع دارید ادعای شما را اثبات بکنند؛این نشان از ناتوانی و بی خردی شماست.
شما که متخصص مغز (!) هستید امیدوارم روی ذهن آشفته خودتان هم کار کنید.

دوستان همگی پیروز باشید


*** اخطار سوم شما با توجه به جمع بندی کلی پست های توهین قبلی شما و ادامه دادن به تاپیک و ادامه تنش در تاپیک برای این پست ها در کنار دیگر توهین های صورت گرفته خطاب به مدیر تالار ( 4 امتیاز )

هر دو نوشته شده توسط شما پس از دریافت اخطار برای توهین
من دوتا اخطار همین الآن به خاطر مطالبم در این تاپیک گرفتم.
با تشکر از مدیریت تالار فلسفه و دیگر مدیران

پ.ن:کسانی که عقاید و افکار مخالف را سرکوب می کنند از پست ترین انسان ها هستند
.


Original Post:
مدیر محترم تالارفلسفه اگر در لابه لای پرسه زدن در تاپیک های تولد یه سری هم به تالار فلسفه بزنید بد نیست!!!

امیدوارم کاملا مشخص شده باشه دلایل اخطارهای دریافتی شما و دیگر دوستان کاملا به دلیل توهین های صورت گرفته بوده و نه آنچیزی که شما از آن به عنوان نقد و بیان تفکر مطرح میفرمائید

جا داره به نوبه خودم از زحمات مدیر محترم تالار فلسفه و دیگر مدیران محترم سایت تشکر و خسته نباشید عرض کنم
موفق باشید
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
عرض کردم دوست گرامی
نظرها باید محترمانه و با استفاده از کلمات مناسب مطرح شوند ! :smile:
اخطار دوم شما هم مانند دیگر دوستان بعد از رسیدگی های صورت گرفته بوده و همانطور که رونوشت اخطار ها برای شما ارسال شده و کاملا مشخص و گویا هستند تمامی آنها برای توهین هستند

* برای شما ابتدا یک وارنینگ ( بدون امتیاز منفی ) ثبت شده


**و بعد از آن اخطار برای توهین به بقیه اعضا ( 4 امتیاز )


Original Post:

*** اخطار سوم شما با توجه به جمع بندی کلی پست های توهین قبلی شما و ادامه دادن به تاپیک و ادامه تنش در تاپیک برای این پست ها در کنار دیگر توهین های صورت گرفته خطاب به مدیر تالار ( 4 امتیاز )

هر دو نوشته شده توسط شما پس از دریافت اخطار برای توهین



Original Post:

امیدوارم کاملا مشخص شده باشه دلایل اخطارهای دریافتی شما و دیگر دوستان کاملا به دلیل توهین های صورت گرفته بوده و نه آنچیزی که شما از آن به عنوان نقد و بیان تفکر مطرح میفرمائید

جا داره به نوبه خودم از زحمات مدیر محترم تالار فلسفه و دیگر مدیران محترم سایت تشکر و خسته نباشید عرض کنم
موفق باشید
من قبول کردم اخطار اولم درست بوده و تند برخورد کرده بودم ولی کاش شما هم می پذیرفتین که کار مدیر تالار فلسفه اشتباه بوده
و صرف گفتن تاریخ اسلام ننگین بوده اخطار نداره.
کلمه مناسبت؟شما لیست کلماتی که اخطار نداره رو منتشرکنید تا ما از همون لغات استفاده کنیم.
ننگین یعنی شرم آور،زشت و... فکر می کنم مناسب ترینش همون ننگین بوده!

اصلا قصد ادامه دادن ندارم چون شما مشخصا دارید دفاع می کنید از مدیر تالار و البته طبیعی هم هست و انتظار دیگری هم نداشتم!

دقت کنید همه ی این مطالب مربوط میشه به بعد از اون اخطار بی موردی (تاریخ اسلام) که به من داده شد.
من از ایشون خواستم به جای حضور در تاپیک های تولد به تاپیکی رسیدگی کنند که ماچندین بار از ایشون خواسته بودیم رسیدگی کنند.
ولی ایشون با تاخیر رسیدگی کردند و همه انحرافات و اسپم ها و... هم به خاطر تاخیر ایشون بوده.

موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

DDDIQ

مدیر ارشد
من قبول کردم اخطار اولم درست بوده و تند برخورد کرده بودم ولی کاش شما هم می پذیرفتین که کار مدیر تالار فلسفه اشتباه بوده
و صرف گفتن تاریخ اسلام ننگین بوده اخطار نداره.
کلمه مناسبت؟شما لیست کلماتی که اخطار نداره رو منتشرکنید تا ما از همون لغات استفاده کنیم.
ننگین یعنی شرم آور،زشت و... فکر می کنم مناسب ترینش همون ننگین بوده!

اصلا قصد ادامه دادن ندارم چون شما مشخصا دارید دفاع می کنید از مدیر تالار و البته طبیعی هم هست و انتظار دیگری هم نداشتم!

دقت کنید همه ی این مطالب مربوط میشه به بعد از اون اخطار بی موردی (تاریخ اسلام) که به من داده شد.
من از ایشون خواستم به جای حضور در تاپیک های تولد به تاپیکی رسیدگی کنند که ماچندین بار از ایشون خواسته بودیم رسیدگی کنند.
ولی ایشون با تاخیر رسیدگی کردند و همه انحرافات و اسپم ها و... هم به خاطر تاخیر ایشون بوده.

موفق باشید.

بله جناب مهندس بنده مطمئنا از عملکرد کاملا صحیح مدیریت تالار حمایت میکنم و بابت صبر و زحمات ایشان تشکر میکنم و به خاطر توهین های صورت گرفته به ایشان عذرخواهی میکنم ؛
کدام قسمت عرائض بنده برای شما روشن نبود ! اخطارهایی که منجر به اخراج شما در این تاپیک شده اند مشخصا به توهین به شخص هستند و نه برای توهین به اعتقاد و هر دو 4 و قبل از آن امتیاز فعالی نداشته اید
اخطار توهین به اعضا 4 امتیاز + اخطار توهین به مدیر تالار ( بعد از رسیدگی به توهین قبلی ) 4 امتیاز = 8 امتیاز اخطار توهین و اخراج

لطفا با دقت بیشتری بخوانید !! رونوشت اخطارها برای شما ارسال شده اند و در کنترل پنل نیز میتوانید میتوانید تاریخ آن را مشاهده بفرمائید ! ای کاش حال که متن توهین های خود را می بینید جانب انصاف را رعایت بفرمائید و اشتباهات خود را بپذیرید
متن توهین های شما کاملا روشن هستند ! و نه آن چیزی که شما میفرمائید!! و کجای این امتیازات منفی برای بیان تفکر شماست !؟ آیا تفکر شما که میفرمائید دلیل اخطار شما بوده توهین به مدیر تالار بابت رسیدگی هایش به توهین است !؟ ایا اعتقادات شما توهین به دیگر اعضا با این الفاظ می باشد ؟!! آیا اعتقادات شما استفاده از چنین کلماتی مانند متن اخطارهای قدیمی تر شماست!؟ آیا توهین های خود را انکار میکنید !؟










از چند صفحه اخطار ثبت شده برای شما به ذکر تاریخ اخطارهای صفحه آخر اشاره میکنم ؛


  • تالار اسلام و قرآن به تاریخ 2014/2/22
________________________


  • وارنینگ ( بدون امتیاز منفی ) در تالار گفتگوی آزاد توسط DDDIQ به تاریخ 2014/5/28
به دلیل استفاده از الفاظ نامناسب , پست شما

کسانی که از این کار خانم ////// ایراد گرفتند،همون کسانی هستن که پایین تنه شون بر عقلشون حکومت میکنه
____________________________

  • وارنینگ ( بدون امتیاز منفی ) اول در تاپیک مذکور2014/6/08
________________________________


  • اخطار 4 امتیازی توهین به بقیه اعضا 2014/6/09 12:12 AM
____________________


  • اخطار 4 امتیاز ی توهین به مدیر تالار برای رسیدگی به توهین ها 2014/6/09 02:06 AM



و تکرار متن آخرین توهین های خودتان را در زیر مشاهده بفرمائید





#1311

در تاپیک مذکور برای شما ابتدا یک وارنینگ ( بدون امتیاز منفی ) ثبت شده
2014/6/08​

**و بعد از آن اخطار برای توهین به بقیه اعضا ( 4 امتیاز )
2014/6/09 12:12 AM​

Original Post:
پاسخ به ///////

آقای ///// خودتون رو مضحکه بچه ها کردید
با این هرزه گویی ها؛از همون ابتدا هم مشخص بود که چیزی در چنته نداردید.
و سعی می کردید با لفاظی مخاطبتون رو فریب بدهید ولی موفق که نبودید
هیچ،دچار هذیان گویی هم شدید.
ادعای دین شناس و متخصص مغز بودن، ذره ای به خرد شما اضافه نکرد؛بلکه با این مطالب بی چفت و بست
فقط پوک و کاواک بودن خودتان را نمایان کردید.

ادعا کردید که من و هیچ کس دیگری وجود ندارد.حتما ما باید این ادعای شما را اثبات کنیم؟!
شما ادعایی کردید که از پس اثبات آن بر نمی آیید و جالبه که از دیگران توقع دارید ادعای شما را اثبات بکنند
؛این نشان از ناتوانی و بی خردی شماست.
شما که متخصص مغز (!) هستید امیدوارم روی ذهن آشفته خودتان هم کار کنید.

دوستان همگی پیروز باشید


*** اخطار سوم شما توهین به مدیریت بعد از رسیدگی به توهین قبلی شما به اعضا ( 4 امتیاز )
2014/6/09 02:06 AM​

هر دو نوشته شده توسط شما پس از دریافت اخطار ارسال شده
من دوتا اخطار همین الآن به خاطر مطالبم در این تاپیک گرفتم.
با تشکر از مدیریت تالار فلسفه و دیگر مدیران

پ.ن:کسانی که عقاید و افکار مخالف را سرکوب می کنند از پست ترین انسان ها هستند
.

مدیر محترم تالارفلسفه اگر در لابه لای پرسه زدن در تاپیک های تولد یه سری هم به تالار فلسفه بزنید بد نیست!!!

عکس پست توهین شما به مدیریت تالار بعد از رسیدگی به توهین قبلی


http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=215109&d=1405043270


امیدوارم کاملا مشخص شده باشه دلایل اخطارهای دریافتی شما و دیگر دوستان کاملا به دلیل توهین های صورت گرفته بوده و مطمئنا نه آن چیزی که شما از آن به عنوان نقد و بیان تفکر مطرح میفرمائید

مانا و انوشه باشید
خرد نگهدارتان
 

پیوست ها

  • 3456.jpg
    3456.jpg
    17.9 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
بله جناب مهندس بنده مطمئنا از عملکرد کاملا صحیح مدیریت تالار حمایت میکنم و بابت صبر و زحمات ایشان تشکر میکنم و به خاطر توهین های صورت گرفته به ایشان عذرخواهی میکنم ؛
کدام قسمت عرائض بنده برای شما روشن نبود ! اخطارهایی که منجر به اخراج شما در این تاپیک شده اند مشخصا به توهین به شخص هستند و نه برای توهین به اعتقاد و هر دو 4 و قبل از آن امتیاز فعالی نداشته اید
اخطار توهین به اعضا 4 امتیاز + اخطار توهین به مدیر تالار ( بعد از رسیدگی به توهین قبلی ) 4 امتیاز = 8 امتیاز اخطار توهین و اخراج

لطفا با دقت بیشتری بخوانید !! رونوشت اخطارها برای شما ارسال شده اند و در کنترل پنل نیز میتوانید میتوانید تاریخ آن را مشاهده بفرمائید ! ای کاش حال که متن توهین های خود را می بینید جانب انصاف را رعایت بفرمائید و اشتباهات خود را بپذیرید
متن توهین های شما کاملا روشن هستند ! و نه آن چیزی که شما میفرمائید!! و کجای این امتیازات منفی برای بیان تفکر شماست !؟ آیا تفکر شما که میفرمائید دلیل اخطار شما بوده توهین به مدیر تالار بابت رسیدگی هایش به توهین است !؟ ایا اعتقادات شما توهین به دیگر اعضا با این الفاظ می باشد ؟!! آیا اعتقادات شما استفاده از چنین کلماتی مانند متن اخطارهای قدیمی تر شماست!؟ آیا توهین های خود را انکار میکنید !؟










از چند صفحه اخطار ثبت شده برای شما به ذکر تاریخ اخطارهای صفحه آخر اشاره میکنم ؛


  • تالار اسلام و قرآن به تاریخ 2014/2/22
________________________


  • وارنینگ ( بدون امتیاز منفی ) در تالار گفتگوی آزاد توسط DDDIQ به تاریخ 2014/5/28
به دلیل استفاده از الفاظ نامناسب , پست شما


____________________________

  • وارنینگ ( بدون امتیاز منفی ) اول در تاپیک مذکور2014/6/08
________________________________


  • اخطار 4 امتیازی توهین به بقیه اعضا 2014/6/09 12:12 AM
____________________


  • اخطار 4 امتیاز ی توهین به مدیر تالار برای رسیدگی به توهین ها 2014/6/09 02:06 AM



و تکرار متن آخرین توهین های خودتان را در زیر مشاهده بفرمائید





#1311

در تاپیک مذکور برای شما ابتدا یک وارنینگ ( بدون امتیاز منفی ) ثبت شده
2014/6/08​

**و بعد از آن اخطار برای توهین به بقیه اعضا ( 4 امتیاز )
2014/6/09 12:12 AM​

Original Post:

*** اخطار سوم شما توهین به مدیریت بعد از رسیدگی به توهین قبلی شما به اعضا ( 4 امتیاز )
2014/6/09 02:06 AM​

هر دو نوشته شده توسط شما پس از دریافت اخطار ارسال شده


عکس پست توهین شما به مدیریت تالار بعد از رسیدگی به توهین قبلی


http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=215109&d=1405043270


امیدوارم کاملا مشخص شده باشه دلایل اخطارهای دریافتی شما و دیگر دوستان کاملا به دلیل توهین های صورت گرفته بوده و مطمئنا نه آن چیزی که شما از آن به عنوان نقد و بیان تفکر مطرح میفرمائید

مانا و انوشه باشید
خرد نگهدارتان
شما با این پیشفرض تشریف آوردید اینجا که از عملکرد مدیریت دفاع کنید و اصلا دقت نمی کنید به حرف های من

این اخطار من اشتباه بوده:
بنده کاملا متوجه شدم شما نظرتون چیه البته اگر درست تفسیر کرده باشم!
احتمالا این جمله منظور و مفهوم کلام شما رو می رسونه:
اسلام به ذات خود ندارد عیبی، هرچه عیب است از مسلمانی ماست.

این یکی از سفسطه هایی است که مد شده و به وفور مسلمانان از اون استفاده میکنند.
از نظر من این عقیده نیست بلکه یه فرار به جلوست،فرار از تاریخ ننگین اسلام.
اشکال شما اینه که خیلی رویایی فکر میکنید و قصد دارید اسم اسلام رو روی این رویاها و ایده آل های خودتون بذارید.
شما از اسلام یه تصور کاملا خیالی برای خودتان ایجاد کرده اید که با تاریخ اسلام و مطالب قرآن کاملا در تضاد است.
من دیدم افراد زیادی رو که نگاه شما رو به اسلام دارند و البته ما دیگه اسم این دین(به گفته خودتون) رو نمی تونیم اسلام بذاریم.
شما سعی دارید تاریخ اسلام رو به گونه ای از ماهیت اسلام جدا کنید که امکان پذیر نیست و اسلام چیزی جز تاریخش نیبست.
یعنی در واقع شما اسلامی رو قبول دارید که کاملا زاده ذهن خودتان است و اینجا دیگه محمد پیامبر این دین نیست بلکه شما پیامبر این دین هستید.
چون این تصورات زیبا و رویایی شما هیچ ارتباطی به اسلام و عملکرد اون نداره.
اینکه ما هر چیزی رو که خوب است به اسلام نسبت دهیم و بالعکس اسلام رو از هر گونه زشتی مصون بداریم این یعنی صیقل دان اسلام و با این کار شما نهایتا بتوانید یک جامه زیبا برتن اسلام بکنید ولی در اصل اون هرگز نمی تونید دگرگونی ایجاد کنید.

پ.ن:بهتر است نامی دیگری برای این دینتان انتخاب کنید.
کاری به امتیاز منفی اون ندارم که صفر بوده یا چهار،این پست من اخطار نداشت ولی شما کلا خودتون رو معصوم می دونید و گویا اصلا اشتباه نمی کنید!
همونطور که من قبول کردم ای کاش شما هم شجاعت این رو داشتید که قبول کنید این پست اخطار نداشته.
این اخطار رو که قبول دارید به خاطر عقاید من بوده یا خیر طبق معمول این رو هم قبول ندارید؟

و اما این پست:

من دوتا اخطار همین الآن به خاطر مطالبم در این تاپیک گرفتم.
با تشکر از مدیریت تالار فلسفه و دیگر مدیران

پ.ن:کسانی که عقاید و افکار مخالف را سرکوب می کنند از پست ترین انسان ها هستند
.
این پست دقیقا بعد از اخطاری ارسال شد که به اشتباه به من داده شده بود.
معتقدم اگر اون اخطار بی مورد رو به من نمیدادن من هم این پست رو ارسال نمی کردم.
نکته جالب راجع به این پست اینه:
شما اگر معتقدید عقاید رو سرکوب نمی کنید چرا خودتون رو مخاطب این پست من می دونید؟!

مطلب آخر:
مدیر محترم تالارفلسفه اگر در لابه لای پرسه زدن در تاپیک های تولد یه سری هم به تالار فلسفه بزنید بد نیست!!!


بنده یک بار در پیج شخصی ایشون و بارها در تاپیکی که داشتیم بحث می کردیم از ایشون خواستم به تاپیک رسیدگی کنند.
ولی متاسفانه ایشون اقدامی نکردند در صورتی که در باشگاه حضور داشتند ولی در جایی دیگر...

متاسفانه یک سری واژه ها استفاده کردنشون برای دوستان خیلی عجیبه و طوری واکنش نشون میدن که گویا تا به حال نشنیدن
من از ایشون خواستم در لا به لای پرسه زدن در تاپیک های تولد به تالار فلسفه رسیدگی کنند.
گویا مشکل این جمله واژه «پَرسه» است،ولی منظور من از این واژه گشت و گذار بوده نه معنی دیگری
دوستان اگر فرهنگ لغت رو هم باز کنند می بینن که یکی از معانی این لغت هم گشت زدن در کوچه و بازار است:smile:
من نمیدونم این حرف من کجاش اشکال داره که به مدیریت بر خورده،ای کاش یه ذره آستانه صبر خودمون رو بالاتر ببریم.
همینطور که به من اخطار داده میشه به خاطر این حرف، امیدوارم به مدیر تالار فلسفه هم به خاطر بی سواد خطاب کردن کاربران
تذکر بدهید.البته بعید میدونم چون همیشه حق رو با تیم مدیریت می دونید!

البته می دونم الآن اخطارهای دوسال پیش من رو میارید و نشون میدید ولی خواهشا قبلش درست پست من رو بخونید.
 
آخرین ویرایش:

DDDIQ

مدیر ارشد
شما با این پیشفرض تشریف آوردید اینجا که از عملکرد مدیریت دفاع کنید و اصلا دقت نمی کنید به حرف های من

این اخطار من اشتباه بوده:

کاری به امتیاز منفی اون ندارم که صفر بوده یا چهار،این پست من اخطار نداشت ولی شما کلا خودتون رو معصوم می دونید و گویا اصلا اشتباه نمی کنید!
همونطور که من قبول کردم ای کاش شما هم شجاعت این رو داشتید که قبول کنید این پست اخطار نداشته.
این اخطار رو که قبول دارید به خاطر عقاید من بوده یا خیر طبق معمول این رو هم قبول ندارید؟

و اما این پست:


این پست دقیقا بعد از اخطاری ارسال شد که به اشتباه به من داده شده بود.
معتقدم اگر اون اخطار بی مورد رو به من نمیدادن من هم این پست رو ارسال نمی کردم.
نکته جالب راجع به این پست اینه:
شما اگر معتقدید عقاید رو سرکوب نمی کنید چرا خودتون رو مخاطب این پست من می دونید؟!

مطلب آخر:

بنده یک بار در پیج شخصی ایشون و بارها در تاپیکی که داشتیم بحث می کردیم از ایشون خواستم به تاپیک رسیدگی کنند.
ولی متاسفانه ایشون اقدامی نکردند در صورتی که در باشگاه حضور داشتند ولی در جایی دیگر...

متاسفانه یک سری واژه ها استفاده کردنشون برای دوستان خیلی عجیبه و طوری واکنش نشون میدن که گویا تا به حال نشنیدن
من از ایشون خواستم در لا به لای پرسه زدن در تاپیک های تولد به تالار فلسفه رسیدگی کنند.
گویا مشکل این جمله واژه «پَرسه» است،ولی منظور من از این واژه گشت و گذار بوده نه معنی دیگری
دوستان اگر فرهنگ لغت رو هم باز کنند می بینن که یکی از معانی این لغت هم گشت زدن در کوچه و بازار است:smile:
من نمیدونم این حرف من کجاش اشکال داره که به مدیریت بر خورده،ای کاش یه ذره آستانه صبر خودمون رو بالاتر ببریم.
همینطور که به من اخطار داده میشه به خاطر این حرف، امیدوارم به مدیر تالار فلسفه هم به خاطر بی سواد خطاب کردن کاربران
تذکر بدهید.البته بعید میدونم چون همیشه حق رو با تیم مدیریت می دونید!

البته می دونم الآن اخطارهای دوسال پیش من رو میارید و نشون میدید ولی خواهشا قبلش درست پست من رو بخونید.




سلام
در رابطه با پیش زمینه فکری بنده #1301
در رابطه با مشخصا موردی که اشاره دارید بنده در جریان نیستم و اطلاعی از مورد اشاره شما ندارم , ولی شما میتوانید در صورت مشاهده پستی خلاف معمول از سوی هر کدام از اعضا سایت یا مدیران
با استفاده از سیستم گزارشات موضوع را مطرح بفرمائید تا بررسی و پیگیری شود
در کل اینکه در صورت وجود مساله و سوتفاهم بنده از این بابت عذرخواهی میکنم ؛

بله در فرهنگ اخلاق و لغت شما را نمیدانم ولی در فرهنگ لغاتی که بنده آموختم بله کلماتی این چنین توهین و بی احترامی به دیگران محسوب می شوند !! تمامی پست های اعضا با هر نوع تفکر دینی و غیر دینی باید با رعایت آداب گفتگو و احترام متقابل و در چارچوب قوانین سایت ارسال گردد در صورت عدم رعایت ادب و احترام پست حذف و در صورت لزوم اخطار ثبت خواهد شد !



موارد قبلی را به روشنی عرض کردم و نیازی به توضیح بیشتر نیست ؛ البته که چندان لازم به ذکر نمونه های قدیمتر توهینها و ارسال های نامناسب پرونده شما نیست !

  • دليل: توهين به مدیریت 2014/6/09 02:06 AM
  • دليل: توهين به بقيه اعضا 2014/6/09 12:12 AM
  • دليل: توهين به مقدسات 2014/6/08 11:41 PM
  • دلیل : ارسال عکس يا متن زننده و ناپسند 2014/5/28 08:54 PM
  • دليل: توهين به مقدسات2014/2/22 01:15 AM
  • دليل: توهین به مدیریت2014/1/03 01:30 AM
  • دليل: توهين به بقيه اعضا 2014/1/01 02:45 PM

  • دليل: توهين به بقيه اعضا2012/3/13 03:13 PM

  • دليل: توهين به بقیه اعضا 2012/2/29 11:31 PM


و چند توهین دیگر و چند اخطار ارسال های سیاسی




نیازی به ذکر کاملتر پرونده تان که درخواست بررسی اخطارهای ثبت شده برای خودتان را داشتید نیست چون شما در حال حاضر هم آداب را رعایت نمیکنید و پست های پاسخ خود را به بنده ویرایش و به آن توهین اضافه میکنید ! #1310
نمونه
این هم ازنظرشما توهین بوده؟
البته در جمعی که عقل و منطقشون در 1400 سال پیش مونده صحبت از آزادی بیان و آزادی عقیده کار بیهوده ایست.

این توهین شما را باز هم نادیده گرفتم چون با ثبت اخطار شما به کلی اخراج میشوید#1 و البته این پست شما را بعد از مدتی حذف خواهم کرد چون به اسم انتقاد به هیچ عنوان اجازه توهین به خودم و یا دیگر اعضا سایت را نمیدهم !


به قول حضرت سعدی یکی از آموزگاران بنده :
تا مرد سخن نگفته باشد . عیب و هنرش نهفته باشد





کلام آخر اجرای قوانین سایت
در صورت تکرار هر نوع توهین به اعضا و یا عقاید دیگران اخطار لازم براساس قوانین را دریافت خواهید کرد ! فروم باشگاه مهندسان ایران بر پایه احترام متقابل و رعایت آداب اولیه گفتگو بنا نهاده شده ؛

تاپیک: قوانین و اساسنامه باشگاه مهندسان ایران
قانون شماره 14 ) در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به كاربران دیگر با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد.
قانون شماره 18) ارسال مطلب سياسي يا نقد مذهبي در اين باشگاه ممنوع است.


با توجه به اینکه پاسخ لازم داده شده دیگر نیازی به ادامه پاسخ نمیبینم ؛ پایان بررسی!



مانا و انوشه باشید
خرد نگاهبانتان
 
آخرین ویرایش:

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام خدمت مدیران محترم و به خصوص جناب پیرجو

بنده میخواستم یه انتقادی از نحوه ی انتخاب مدیران برای برخی از تالارها داشته باشم. متاسفانه برخی تالارها مانند تالار اسلام و قرآن مدیرانی با گرایشات مذهبی شدید که توان تحمل انتقادی منطقی و در کمال ادب رو ندارند مدیریت بهشون واگذار شده که احساس میکنند اون تالار ملک شخصیشون می باشد و اگر خودشون دیدند که مخالفینی که در کمال ادب گفتگو میکنند را نمیتونند قانع کنند سریع به قفل کردن تاپیک اقدام میکنند.
بطور مثال یه نگاهی به این تاپیک بیندازید :
چرا جز خدا را ميخوانيد در حاليكه...؟؟؟؟؟؟؟ كمي در اين آيات بينديشيد..

آیا در این تاپیک هیچ کدوم از افراد به شخصیت های دینی توهین کردند؟! از واژگان زشت و ناسزا برای طرف مقابلشون استفاده کردند؟!
یا همگی سعی کردند با دلایل منطقی جواب بدند.( چه اونایی که موافق بودند و چه اونایی که مخالف)
من مطمئنم هیچ کدوم از بحث کنند گان این تاپیک حتی گزارش تخلف رو هم نگرفتند ! اینقدر که طرفین تلاش کردند در کمال احترام و با استفاده از دلایل منطقی مساله رو جواب بدند .... ولی پس چه جوریه که مدیریت برای خودش تصمیم میگیره که این تاپیک رو قفل کنه ؟!!

یا در یک تاپیک دیگه فردی سوال کرده بود کسانی که با امام زمان دیدار داشته اند و یا چنین داستانی رو شنیدند نظراتتشون رو بیان کنند ولی مدیریت در کمال ناباوری اومد یک مقاله از سایتی دیگر که شاید بیش از دویست خط باشه برای ما کپی پیست کرد که جواب اینه و تاپپک رو باز هم قفل کردند!

نمونه دیگر در تاپیکی مربوط به حجاب , فردی در مورد حجاب اجباری سوال کرد ایشون باز هم اومدند مقاله ای چندصدخطی رو از سایتهای دیگر کپی کردند !!
اگر قرار باشه همه ما جوابامون رو از مقالات کپی پیست شده ی سایت ها بگیریم پس اینجا چرا عضو شدیم؟ مگه اسمش تالار گفتگو نیست؟؟

من قبلا هم در این تالار(اسلام و قرآن) بحث ها رو دنبال میکردم اون موقع مدیریت JavadMessi بود و دیدم که ایشون وقتی بحثی به سمت ناسزاگویی میرفت تاپیک رو قفل میکرد!!!
ولی ایشون تاپیکی که هرکس سعی میکنه با منطق جواب بده رو چون خودشون ظرفیت تحمل فکر دیگری رو ندارند سریع قفل میکنه !!
بنظرم بهتره برای مدیریت تالارهای ازاین دست فردی غیرمذهبی ( که نه مذهبی شدید هست و نه ضدمذهبی) انتخاب بشه و یا اگر مذهبی هم باشه بتونه عقاید مختلف رو (که در کمال ادب گفتگو میکنند) تحمل کنه و بدونه همه ما قرار نیست یکجور فکر کنیم !

ممنون میشم بررسی کنید.
 

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام خدمت مدیران محترم و به خصوص جناب پیرجو

بنده میخواستم یه انتقادی از نحوه ی انتخاب مدیران برای برخی از تالارها داشته باشم. متاسفانه برخی تالارها مانند تالار اسلام و قرآن مدیرانی با گرایشات مذهبی شدید که توان تحمل انتقادی منطقی و در کمال ادب رو ندارند مدیریت بهشون واگذار شده که احساس میکنند اون تالار ملک شخصیشون می باشد و اگر خودشون دیدند که مخالفینی که در کمال ادب گفتگو میکنند را نمیتونند قانع کنند سریع به قفل کردن تاپیک اقدام میکنند.
بطور مثال یه نگاهی به این تاپیک بیندازید :
چرا جز خدا را ميخوانيد در حاليكه...؟؟؟؟؟؟؟ كمي در اين آيات بينديشيد..

آیا در این تاپیک هیچ کدوم از افراد به شخصیت های دینی توهین کردند؟! از واژگان زشت و ناسزا برای طرف مقابلشون استفاده کردند؟!
یا همگی سعی کردند با دلایل منطقی جواب بدند.( چه اونایی که موافق بودند و چه اونایی که مخالف)
من مطمئنم هیچ کدوم از بحث کنند گان این تاپیک حتی گزارش تخلف رو هم نگرفتند ! اینقدر که طرفین تلاش کردند در کمال احترام و با استفاده از دلایل منطقی مساله رو جواب بدند .... ولی پس چه جوریه که مدیریت برای خودش تصمیم میگیره که این تاپیک رو قفل کنه ؟!!

یا در یک تاپیک دیگه فردی سوال کرده بود کسانی که با امام زمان دیدار داشته اند و یا چنین داستانی رو شنیدند نظراتتشون رو بیان کنند ولی مدیریت در کمال ناباوری اومد یک مقاله از سایتی دیگر که شاید بیش از دویست خط باشه برای ما کپی پیست کرد که جواب اینه و تاپپک رو باز هم قفل کردند!

نمونه دیگر در تاپیکی مربوط به حجاب , فردی در مورد حجاب اجباری سوال کرد ایشون باز هم اومدند مقاله ای چندصدخطی رو از سایتهای دیگر کپی کردند !!
اگر قرار باشه همه ما جوابامون رو از مقالات کپی پیست شده ی سایت ها بگیریم پس اینجا چرا عضو شدیم؟ مگه اسمش تالار گفتگو نیست؟؟

من قبلا هم در این تالار(اسلام و قرآن) بحث ها رو دنبال میکردم اون موقع مدیریت JavadMessi بود و دیدم که ایشون وقتی بحثی به سمت ناسزاگویی میرفت تاپیک رو قفل میکرد!!!
ولی ایشون تاپیکی که هرکس سعی میکنه با منطق جواب بده رو چون خودشون ظرفیت تحمل فکر دیگری رو ندارند سریع قفل میکنه !!
بنظرم بهتره برای مدیریت تالارهای ازاین دست فردی غیرمذهبی ( که نه مذهبی شدید هست و نه ضدمذهبی) انتخاب بشه و یا اگر مذهبی هم باشه بتونه عقاید مختلف رو (که در کمال ادب گفتگو میکنند) تحمل کنه و بدونه همه ما قرار نیست یکجور فکر کنیم !

ممنون میشم بررسی کنید.
موافقم نه مدیر عده ای از کاربراش همین گونه ان
 

okanava

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام خدمت مدیران محترم و به خصوص جناب پیرجو

بنده میخواستم یه انتقادی از نحوه ی انتخاب مدیران برای برخی از تالارها داشته باشم. متاسفانه برخی تالارها مانند تالار اسلام و قرآن مدیرانی با گرایشات مذهبی شدید که توان تحمل انتقادی منطقی و در کمال ادب رو ندارند مدیریت بهشون واگذار شده که احساس میکنند اون تالار ملک شخصیشون می باشد و اگر خودشون دیدند که مخالفینی که در کمال ادب گفتگو میکنند را نمیتونند قانع کنند سریع به قفل کردن تاپیک اقدام میکنند.
بطور مثال یه نگاهی به این تاپیک بیندازید :
چرا جز خدا را ميخوانيد در حاليكه...؟؟؟؟؟؟؟ كمي در اين آيات بينديشيد..

آیا در این تاپیک هیچ کدوم از افراد به شخصیت های دینی توهین کردند؟! از واژگان زشت و ناسزا برای طرف مقابلشون استفاده کردند؟!
یا همگی سعی کردند با دلایل منطقی جواب بدند.( چه اونایی که موافق بودند و چه اونایی که مخالف)
من مطمئنم هیچ کدوم از بحث کنند گان این تاپیک حتی گزارش تخلف رو هم نگرفتند ! اینقدر که طرفین تلاش کردند در کمال احترام و با استفاده از دلایل منطقی مساله رو جواب بدند .... ولی پس چه جوریه که مدیریت برای خودش تصمیم میگیره که این تاپیک رو قفل کنه ؟!!

یا در یک تاپیک دیگه فردی سوال کرده بود کسانی که با امام زمان دیدار داشته اند و یا چنین داستانی رو شنیدند نظراتتشون رو بیان کنند ولی مدیریت در کمال ناباوری اومد یک مقاله از سایتی دیگر که شاید بیش از دویست خط باشه برای ما کپی پیست کرد که جواب اینه و تاپپک رو باز هم قفل کردند!

نمونه دیگر در تاپیکی مربوط به حجاب , فردی در مورد حجاب اجباری سوال کرد ایشون باز هم اومدند مقاله ای چندصدخطی رو از سایتهای دیگر کپی کردند !!
اگر قرار باشه همه ما جوابامون رو از مقالات کپی پیست شده ی سایت ها بگیریم پس اینجا چرا عضو شدیم؟ مگه اسمش تالار گفتگو نیست؟؟

من قبلا هم در این تالار(اسلام و قرآن) بحث ها رو دنبال میکردم اون موقع مدیریت JavadMessi بود و دیدم که ایشون وقتی بحثی به سمت ناسزاگویی میرفت تاپیک رو قفل میکرد!!!
ولی ایشون تاپیکی که هرکس سعی میکنه با منطق جواب بده رو چون خودشون ظرفیت تحمل فکر دیگری رو ندارند سریع قفل میکنه !!
بنظرم بهتره برای مدیریت تالارهای ازاین دست فردی غیرمذهبی ( که نه مذهبی شدید هست و نه ضدمذهبی) انتخاب بشه و یا اگر مذهبی هم باشه بتونه عقاید مختلف رو (که در کمال ادب گفتگو میکنند) تحمل کنه و بدونه همه ما قرار نیست یکجور فکر کنیم !

ممنون میشم بررسی کنید.

مقوله ی تالار ادیان ...که آن گوشه ی تاریک و دور زیر کورسوی چراغ نفتی ...پت پتک میکند ...حرمسرای کپی اندر پیست مدیر و هموطنان ایشان شده ...
ایشان ارث والد محترم را نخواهند تقسیم کرد میان ما غریبان عزیزم ... چنان سند منگوله داری پای تالار بسته اند که اداره کل اوقاف هم انجا را مهریه ی بانویشان اعلام کند باز ماها حق نظر دادن نداریم که هیچ ...هر نگاهمان بازخواست و تاوان دارد ...
همانطور که میبینم داس اخراج به دست گرفته اند و گندم و جو درو میکنند ...
چه اصراری دارید بر این موضوع دوستان ...
همان اندرونی خلوت ...گوشه ی پنج دری را بدهید به این امثالهم و از 70 دولت آزاد کنید خود و جانتان را ...مگر خودش کلامش و گیسش با شما بیاویزد ...که آن وقت مصلحت است جوابی در خور منزلت ایشان پاسخ فرمایید ...
باشد که اینجا تالار مهندسان را در آینده ای نزدیک تالار سرگرمی نبینیم (هر چند با این روش اخراج ها اینگونه میشود ...و جای تامل و هیهات )
 
آخرین ویرایش:

محمودپور

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام خدمت مدیران محترم و به خصوص جناب پیرجو

بنده میخواستم یه انتقادی از نحوه ی انتخاب مدیران برای برخی از تالارها داشته باشم. متاسفانه برخی تالارها مانند تالار اسلام و قرآن مدیرانی با گرایشات مذهبی شدید که توان تحمل انتقادی منطقی و در کمال ادب رو ندارند مدیریت بهشون واگذار شده که احساس میکنند اون تالار ملک شخصیشون می باشد و اگر خودشون دیدند که مخالفینی که در کمال ادب گفتگو میکنند را نمیتونند قانع کنند سریع به قفل کردن تاپیک اقدام میکنند.
بطور مثال یه نگاهی به این تاپیک بیندازید :
چرا جز خدا را ميخوانيد در حاليكه...؟؟؟؟؟؟؟ كمي در اين آيات بينديشيد..

آیا در این تاپیک هیچ کدوم از افراد به شخصیت های دینی توهین کردند؟! از واژگان زشت و ناسزا برای طرف مقابلشون استفاده کردند؟!
یا همگی سعی کردند با دلایل منطقی جواب بدند.( چه اونایی که موافق بودند و چه اونایی که مخالف)
من مطمئنم هیچ کدوم از بحث کنند گان این تاپیک حتی گزارش تخلف رو هم نگرفتند ! اینقدر که طرفین تلاش کردند در کمال احترام و با استفاده از دلایل منطقی مساله رو جواب بدند .... ولی پس چه جوریه که مدیریت برای خودش تصمیم میگیره که این تاپیک رو قفل کنه ؟!!

یا در یک تاپیک دیگه فردی سوال کرده بود کسانی که با امام زمان دیدار داشته اند و یا چنین داستانی رو شنیدند نظراتتشون رو بیان کنند ولی مدیریت در کمال ناباوری اومد یک مقاله از سایتی دیگر که شاید بیش از دویست خط باشه برای ما کپی پیست کرد که جواب اینه و تاپپک رو باز هم قفل کردند!

نمونه دیگر در تاپیکی مربوط به حجاب , فردی در مورد حجاب اجباری سوال کرد ایشون باز هم اومدند مقاله ای چندصدخطی رو از سایتهای دیگر کپی کردند !!
اگر قرار باشه همه ما جوابامون رو از مقالات کپی پیست شده ی سایت ها بگیریم پس اینجا چرا عضو شدیم؟ مگه اسمش تالار گفتگو نیست؟؟

من قبلا هم در این تالار(اسلام و قرآن) بحث ها رو دنبال میکردم اون موقع مدیریت JavadMessi بود و دیدم که ایشون وقتی بحثی به سمت ناسزاگویی میرفت تاپیک رو قفل میکرد!!!
ولی ایشون تاپیکی که هرکس سعی میکنه با منطق جواب بده رو چون خودشون ظرفیت تحمل فکر دیگری رو ندارند سریع قفل میکنه !!
بنظرم بهتره برای مدیریت تالارهای ازاین دست فردی غیرمذهبی ( که نه مذهبی شدید هست و نه ضدمذهبی) انتخاب بشه و یا اگر مذهبی هم باشه بتونه عقاید مختلف رو (که در کمال ادب گفتگو میکنند) تحمل کنه و بدونه همه ما قرار نیست یکجور فکر کنیم !

ممنون میشم بررسی کنید.

من هم کم و بیش با دوستان موافقم متاسفانه دیدی که در تالار اسلام و قرآن بود و قرار دوستان بر این که مباحثه ای در این تالار صورت نگیره و اصطلاحاً هر گونه بحثی رو بایکوت می کردن ( به جز کاربر آمیتریس البته ) حالا با مهاجرت این به مدیران به تالار گفتگوی آزاد در این تالار هم در حال حاکم شدنه.
 
آخرین ویرایش:

نسیم2013

عضو جدید
سلام آقای مدیر ارشد شما چرا انتقاد های کاربرهای دیگه رو پاک میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از دیشب که من نگاه میکردم شما چندتا پست هارو پاک کردید؟؟؟؟؟؟ اگه اون پست هارو پاک میکنید چرا اصلا این تاپیک پیشنهادات و انتقادات مدیریتی زده شده؟؟؟؟؟ این کارتون چه دلیلی داره؟؟؟؟ از روز اول که شما مدیر ارشد شدید به خیالم به انتقاد های کاربرها احترام میذارید ولی اصلا اینجوری نبود...!! امیدوارم از حرفای من ناراحت نشده باشید.. منم از مدیرهای تالار عمران انتقاد دارم از نمره 20 بهشون 5 میدم یک درخواستی ازشون کردم اینه تانگ ریختن رو سرم خب اون رو برای تالار گفتم نه برای خودم که سوء استفاده کنم. میگن فعالیت شما به تعداد انگشت های دست پاه هم نیست ..!!!! ایا این حرفا باید از مدیر یک تالار من بشنوم؟؟؟ درسته فعالیتم کمه اما همیشه خوبی تالار رو خواستم با این کار فقط اونها کاربرهارو دلسرد میکنند همین....خواهشا اقای مدیر پست هارو هم پاک نکنید...مدیرهای عمران خیلی ناراحتم کردن..
 

SunYar Architect

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
سلام خدمت مدیران محترم و به خصوص جناب پیرجو

بنده میخواستم یه انتقادی از نحوه ی انتخاب مدیران برای برخی از تالارها داشته باشم. متاسفانه برخی تالارها مانند تالار اسلام و قرآن مدیرانی با گرایشات مذهبی شدید که توان تحمل انتقادی منطقی و در کمال ادب رو ندارند مدیریت بهشون واگذار شده که احساس میکنند اون تالار ملک شخصیشون می باشد و اگر خودشون دیدند که مخالفینی که در کمال ادب گفتگو میکنند را نمیتونند قانع کنند سریع به قفل کردن تاپیک اقدام میکنند.
بطور مثال یه نگاهی به این تاپیک بیندازید :
چرا جز خدا را ميخوانيد در حاليكه...؟؟؟؟؟؟؟ كمي در اين آيات بينديشيد..

آیا در این تاپیک هیچ کدوم از افراد به شخصیت های دینی توهین کردند؟! از واژگان زشت و ناسزا برای طرف مقابلشون استفاده کردند؟!
یا همگی سعی کردند با دلایل منطقی جواب بدند.( چه اونایی که موافق بودند و چه اونایی که مخالف)
من مطمئنم هیچ کدوم از بحث کنند گان این تاپیک حتی گزارش تخلف رو هم نگرفتند ! اینقدر که طرفین تلاش کردند در کمال احترام و با استفاده از دلایل منطقی مساله رو جواب بدند .... ولی پس چه جوریه که مدیریت برای خودش تصمیم میگیره که این تاپیک رو قفل کنه ؟!!

یا در یک تاپیک دیگه فردی سوال کرده بود کسانی که با امام زمان دیدار داشته اند و یا چنین داستانی رو شنیدند نظراتتشون رو بیان کنند ولی مدیریت در کمال ناباوری اومد یک مقاله از سایتی دیگر که شاید بیش از دویست خط باشه برای ما کپی پیست کرد که جواب اینه و تاپپک رو باز هم قفل کردند!

نمونه دیگر در تاپیکی مربوط به حجاب , فردی در مورد حجاب اجباری سوال کرد ایشون باز هم اومدند مقاله ای چندصدخطی رو از سایتهای دیگر کپی کردند !!
اگر قرار باشه همه ما جوابامون رو از مقالات کپی پیست شده ی سایت ها بگیریم پس اینجا چرا عضو شدیم؟ مگه اسمش تالار گفتگو نیست؟؟

من قبلا هم در این تالار(اسلام و قرآن) بحث ها رو دنبال میکردم اون موقع مدیریت JavadMessi بود و دیدم که ایشون وقتی بحثی به سمت ناسزاگویی میرفت تاپیک رو قفل میکرد!!!
ولی ایشون تاپیکی که هرکس سعی میکنه با منطق جواب بده رو چون خودشون ظرفیت تحمل فکر دیگری رو ندارند سریع قفل میکنه !!
بنظرم بهتره برای مدیریت تالارهای ازاین دست فردی غیرمذهبی ( که نه مذهبی شدید هست و نه ضدمذهبی) انتخاب بشه و یا اگر مذهبی هم باشه بتونه عقاید مختلف رو (که در کمال ادب گفتگو میکنند) تحمل کنه و بدونه همه ما قرار نیست یکجور فکر کنیم !

ممنون میشم بررسی کنید.

یکی از مواردی که بنده به شخصه باهاش روبرو شدم همین موضوع بوده و کاربران معمولأ با ادب و احترام برخورد کردن ولی نهایتأ به قفل تاپیک منجر شده ... در کل اگه یه تاپیک قفل میشه مخالف نیستم شاید اون مدیر برای پیشگیری از عواقب ناخواسته که ممکن است توهین و ناسزا گفتن باشه اقدام به چنین کاری میکنند .. در هرصورت هرچه صلاح دیدن انجام میدن و ما هم جز سکوت کاری از دستمان بر نمیاید :)
ولی خب میتونن تاپیک رو نظارت کنن و پستایی که منحرف شده از بحث اصلی رو حذف کنن که تاپیک بمونه و بحث به جایی که قراره برسه و نتیجه داشته باشه نه اینکه نا کام بمونه.
ممنون و متشکر از زحمات مدیران محترم
 

DDDIQ

مدیر ارشد
سلام خدمت مدیران محترم و به خصوص جناب پیرجو

بنده میخواستم یه انتقادی از نحوه ی انتخاب مدیران برای برخی از تالارها داشته باشم. متاسفانه برخی تالارها مانند تالار اسلام و قرآن مدیرانی با گرایشات مذهبی شدید که توان تحمل انتقادی منطقی و در کمال ادب رو ندارند مدیریت بهشون واگذار شده که احساس میکنند اون تالار ملک شخصیشون می باشد و اگر خودشون دیدند که مخالفینی که در کمال ادب گفتگو میکنند را نمیتونند قانع کنند سریع به قفل کردن تاپیک اقدام میکنند.
بطور مثال یه نگاهی به این تاپیک بیندازید :
چرا جز خدا را ميخوانيد در حاليكه...؟؟؟؟؟؟؟ كمي در اين آيات بينديشيد..

آیا در این تاپیک هیچ کدوم از افراد به شخصیت های دینی توهین کردند؟! از واژگان زشت و ناسزا برای طرف مقابلشون استفاده کردند؟!
یا همگی سعی کردند با دلایل منطقی جواب بدند.( چه اونایی که موافق بودند و چه اونایی که مخالف)
من مطمئنم هیچ کدوم از بحث کنند گان این تاپیک حتی گزارش تخلف رو هم نگرفتند ! اینقدر که طرفین تلاش کردند در کمال احترام و با استفاده از دلایل منطقی مساله رو جواب بدند .... ولی پس چه جوریه که مدیریت برای خودش تصمیم میگیره که این تاپیک رو قفل کنه ؟!!

یا در یک تاپیک دیگه فردی سوال کرده بود کسانی که با امام زمان دیدار داشته اند و یا چنین داستانی رو شنیدند نظراتتشون رو بیان کنند ولی مدیریت در کمال ناباوری اومد یک مقاله از سایتی دیگر که شاید بیش از دویست خط باشه برای ما کپی پیست کرد که جواب اینه و تاپپک رو باز هم قفل کردند!

نمونه دیگر در تاپیکی مربوط به حجاب , فردی در مورد حجاب اجباری سوال کرد ایشون باز هم اومدند مقاله ای چندصدخطی رو از سایتهای دیگر کپی کردند !!
اگر قرار باشه همه ما جوابامون رو از مقالات کپی پیست شده ی سایت ها بگیریم پس اینجا چرا عضو شدیم؟ مگه اسمش تالار گفتگو نیست؟؟

من قبلا هم در این تالار(اسلام و قرآن) بحث ها رو دنبال میکردم اون موقع مدیریت JavadMessi بود و دیدم که ایشون وقتی بحثی به سمت ناسزاگویی میرفت تاپیک رو قفل میکرد!!!
ولی ایشون تاپیکی که هرکس سعی میکنه با منطق جواب بده رو چون خودشون ظرفیت تحمل فکر دیگری رو ندارند سریع قفل میکنه !!
بنظرم بهتره برای مدیریت تالارهای ازاین دست فردی غیرمذهبی ( که نه مذهبی شدید هست و نه ضدمذهبی) انتخاب بشه و یا اگر مذهبی هم باشه بتونه عقاید مختلف رو (که در کمال ادب گفتگو میکنند) تحمل کنه و بدونه همه ما قرار نیست یکجور فکر کنیم !

ممنون میشم بررسی کنید.

مقوله ی تالار ادیان ...که آن گوشه ی تاریک و دور زیر کورسوی چراغ نفتی ...پت پتک میکند ...حرمسرای کپی اندر پیست مدیر و هموطنان ایشان شده ...
ایشان ارث والد محترم را نخواهند تقسیم کرد میان ما غریبان عزیزم ... چنان سند منگوله داری پای تالار بسته اند که اداره کل اوقاف هم انجا را مهریه ی بانویشان اعلام کند باز ماها حق نظر دادن نداریم که هیچ ...هر نگاهمان بازخواست و تاوان دارد ...
همانطور که میبینم داس اخراج به دست گرفته اند و گندم و جو درو میکنند ...
چه اصراری دارید بر این موضوع دوستان ...
همان اندرونی خلوت ...گوشه ی پنج دری را بدهید به این امثالهم و از 70 دولت آزاد کنید خود و جانتان را ...مگر خودش کلامش و گیسش با شما بیاویزد ...که آن وقت مصلحت است جوابی در خور منزلت ایشان پاسخ فرمایید ...
باشد که اینجا تالار مهندسان را در آینده ای نزدیک تالار سرگرمی نبینیم (هر چند با این روش اخراج ها اینگونه میشود ...و جای تامل و هیهات )


من هم کم و بیش با دوستان موافقم متاسفانه دیدی که در تالار اسلام و قرآن بود و قرار دوستان بر این که مباحثه ای در این تالار صورت نگیره و اصطلاحاً هر گونه بحثی رو بایکوت می کردن ( به جز کاربر آمیتریس البته ) حالا با مهاجرت این به مدیران به تالار گفتگوی آزاد در این تالار هم در حال حاکم شدنه.

یکی از مواردی که بنده به شخصه باهاش روبرو شدم همین موضوع بوده و کاربران معمولأ با ادب و احترام برخورد کردن ولی نهایتأ به قفل تاپیک منجر شده ... در کل اگه یه تاپیک قفل میشه مخالف نیستم شاید اون مدیر برای پیشگیری از عواقب ناخواسته که ممکن است توهین و ناسزا گفتن باشه اقدام به چنین کاری میکنند .. در هرصورت هرچه صلاح دیدن انجام میدن و ما هم جز سکوت کاری از دستمان بر نمیاید :)
ولی خب میتونن تاپیک رو نظارت کنن و پستایی که منحرف شده از بحث اصلی رو حذف کنن که تاپیک بمونه و بحث به جایی که قراره برسه و نتیجه داشته باشه نه اینکه نا کام بمونه.
ممنون و متشکر از زحمات مدیران محترم


سلام دوستان
سپاسگزارم از حضور و همراهی شما , مطمئنا نظرات شما در جهت بهتر شدن عملکرد به ما کمک خواهد کرد ؛
در رابطه با نحوه مدیریت با گذشته یک تالار فکر نمیکنم مقایسه چندان صحیح باشد ؛ البته اگر انتقاد صحیحی از عملکرد باشه میپذیرم چرا که هیچ چیزی بدون اشکال نیست و بنده از ضعف های عملکرد خودم عذرخواهی میکنم ؛

در مورد محدودیت های اعمال شده در گفتگو ها براساس قانون 18 اساسنامه باشگاه مهندسان ما نقد مذهبی و سیاسی نداریم چرا که کلا اهداف سایت چیز دیگری است


تاپیک: قوانین و اساسنامه باشگاه مهندسان ایرانقانون شماره 18) ارسال مطلب سياسي يا نقد مذهبي در اين باشگاه ممنوع است.


ولی با توجه به درخواست و تمایل اعضا به صحبت در رابطه با این موضوعات سعی شده در قوانین تالار اسلام و قرآن که به طبع به موضوعات مذهبی اختصاص دارد تا جای امکان بحث ها و گفتگوهای معمول مذهبی هم صورت بگیرد ؛ حال میفرمائید یک سری گفتگوها پتانسیل این را داشته اند که در چارچوب قوانین باشگاه ادامه پیدا کنند میتوانید چند نمونه از این تاپیک ها را به صورت پیام خصوصی برای بنده بفرستید تا بررسی کنم
ولی به صورت کلی در رابطه با نحوه هدایت گفتگوهای تالار اسلام و قرآن با مدیر محترم تالار با در نظر گرفتن انتقادات و پیشنهادات دوستان مشورت خواهم کرد که ببینیم در چارچوب قوانین باشگاه تا چه میزان میتوانیم گفتگوهایی که اشاره داشتید را در باشگاه داشته باشیم

در رابطه با سوتفاهمات به وجود آمده بنده عذرخواهی میکنم
شادکام و تندرست باشید




سلام آقای مدیر ارشد شما چرا انتقاد های کاربرهای دیگه رو پاک میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از دیشب که من نگاه میکردم شما چندتا پست هارو پاک کردید؟؟؟؟؟؟ اگه اون پست هارو پاک میکنید چرا اصلا این تاپیک پیشنهادات و انتقادات مدیریتی زده شده؟؟؟؟؟ این کارتون چه دلیلی داره؟؟؟؟ از روز اول که شما مدیر ارشد شدید به خیالم به انتقاد های کاربرها احترام میذارید ولی اصلا اینجوری نبود...!! امیدوارم از حرفای من ناراحت نشده باشید..

منم از مدیرهای تالار عمران انتقاد دارم از نمره 20 بهشون 5 میدم یک درخواستی ازشون کردم اینه تانگ ریختن رو سرم خب اون رو برای تالار گفتم نه برای خودم که سوء استفاده کنم. میگن فعالیت شما به تعداد انگشت های دست پاه هم نیست ..!!!! ایا این حرفا باید از مدیر یک تالار من بشنوم؟؟؟ درسته فعالیتم کمه اما همیشه خوبی تالار رو خواستم با این کار فقط اونها کاربرهارو دلسرد میکنند همین....خواهشا اقای مدیر پست هارو هم پاک نکنید...مدیرهای عمران خیلی ناراحتم کردن..

سلام دوست خوبم سپاسگزارم از حضور و همراهی شما

* ابتدا در رابطه با انتقاد شما به عملکرد بنده
در مورد پست های حذف شده ابتدا از سوتفاهمات پیش آمده در این رابطه عذرخواهی میکنم ؛
همانطور که از عملکرد گذشته و همینطور در همین تاپیک بنده مشاهده میفرمائید , بنده سعی میکنم با وجود محدودیت وقت و موارد دیگری که باید رسیدگی شوند در مقابل انتقاد دوستان پاسخگو باشم و این انتقادات و پیشنهادات را در عملکرد خود استفاده کنیم

مواردی که شما میفرمائید از تاپیک حذف شده اند با ذکر جزئیات:
- یک مورد تکرار موارد قبلی و تکرار توهین های اخطار دریافتی بود که در چندین پست با ذکر جزئیات کامل همانطور که مشاهده میفرمائید بررسی شد که با ارسال پست های بعدی حذف شد
- یک مورد توهین به شخص خودم بود که همانطور که در انتقادات میبینید بنده باز هم تا جای امکان در مقابل خیلی از جملات توهین آمیز صبر کردم و سکوت کردم و البته مطمئنا که از نظر شما انتقاد با توهین متفاوت هستند
- سه یوزر متعلق به مالتی یوزرهای باشگاه که مشخصا برای ارسال اسپم و ارسال مطالب نامربوط به تاپیک ها ایجاد شده اند و با اخراج این یوزرها سلام و احوالپرسی ایشان از تاپیک حذف شد
- و چند مورد حکایت و موارد نامربوط و تمسخر به تاپیک به همراه توهین که با بی توجهی به تذکرات دوستانه حذف شده اند

در کل همانطور که میبینید انتقادات دوستان هنوز باقی است و بنده مانند گذشته سعی میکنم تا به این انتقادات تا جای امکان پاسخ بدم و بررسی کنم

باز هم از برداشت پیش آمده در مورد عملکردم عذرخواهی میکنم


___________________________________________________
**در رابطه با مورد دوم و انتقاد شما به مدیران محترم تالار
ابتدا از این مساله پیش آمده بنده شخصا عذرخواهی میکنم از شما , همانطور که پیش از این عرض کردم اگر مشخصا موردی خلاف معمول چه از سوی مدیران تالار یا اعضا مشاهده کردین برای بررسی میتوانید گزارش بفرمائید
البته در مورد عملکرد و فعالیت دوستان خوبمون در تالارعمران همانطور که احتمالا شما هم شاهد آن هستید میتوانیم بگیم که پیشرفت های خیلی خوبی داشتیم و انشالله با همراهی بیشتر شما و دیگر اعضای تالار , این تالار با سرعت بیشتری در جهت پیشرفت گام خواهد برداشت , که خدمت مدیران محترم و اعضای خوب این تالار خسته نباشید عرض میکنم و از زحمات ایشان ممنونم ؛
باز هم از سوتفاهم پیش آمده عذرخواهی میکنم مطمئنا در این رابطه با مدیران محترم تالار مشورت خواهم داشت

شادکام و تندرست باشد
 

eb@d

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام خدمت مدیران محترم و به خصوص جناب پیرجو

بنده میخواستم یه انتقادی از نحوه ی انتخاب مدیران برای برخی از تالارها داشته باشم. متاسفانه برخی تالارها مانند تالار اسلام و قرآن مدیرانی با گرایشات مذهبی شدید که توان تحمل انتقادی منطقی و در کمال ادب رو ندارند مدیریت بهشون واگذار شده که احساس میکنند اون تالار ملک شخصیشون می باشد و اگر خودشون دیدند که مخالفینی که در کمال ادب گفتگو میکنند را نمیتونند قانع کنند سریع به قفل کردن تاپیک اقدام میکنند.
بطور مثال یه نگاهی به این تاپیک بیندازید :
چرا جز خدا را ميخوانيد در حاليكه...؟؟؟؟؟؟؟ كمي در اين آيات بينديشيد..

آیا در این تاپیک هیچ کدوم از افراد به شخصیت های دینی توهین کردند؟! از واژگان زشت و ناسزا برای طرف مقابلشون استفاده کردند؟!
یا همگی سعی کردند با دلایل منطقی جواب بدند.( چه اونایی که موافق بودند و چه اونایی که مخالف)
من مطمئنم هیچ کدوم از بحث کنند گان این تاپیک حتی گزارش تخلف رو هم نگرفتند ! اینقدر که طرفین تلاش کردند در کمال احترام و با استفاده از دلایل منطقی مساله رو جواب بدند .... ولی پس چه جوریه که مدیریت برای خودش تصمیم میگیره که این تاپیک رو قفل کنه ؟!!

یا در یک تاپیک دیگه فردی سوال کرده بود کسانی که با امام زمان دیدار داشته اند و یا چنین داستانی رو شنیدند نظراتتشون رو بیان کنند ولی مدیریت در کمال ناباوری اومد یک مقاله از سایتی دیگر که شاید بیش از دویست خط باشه برای ما کپی پیست کرد که جواب اینه و تاپپک رو باز هم قفل کردند!

نمونه دیگر در تاپیکی مربوط به حجاب , فردی در مورد حجاب اجباری سوال کرد ایشون باز هم اومدند مقاله ای چندصدخطی رو از سایتهای دیگر کپی کردند !!
اگر قرار باشه همه ما جوابامون رو از مقالات کپی پیست شده ی سایت ها بگیریم پس اینجا چرا عضو شدیم؟ مگه اسمش تالار گفتگو نیست؟؟

من قبلا هم در این تالار(اسلام و قرآن) بحث ها رو دنبال میکردم اون موقع مدیریت JavadMessi بود و دیدم که ایشون وقتی بحثی به سمت ناسزاگویی میرفت تاپیک رو قفل میکرد!!!
ولی ایشون تاپیکی که هرکس سعی میکنه با منطق جواب بده رو چون خودشون ظرفیت تحمل فکر دیگری رو ندارند سریع قفل میکنه !!
بنظرم بهتره برای مدیریت تالارهای ازاین دست فردی غیرمذهبی ( که نه مذهبی شدید هست و نه ضدمذهبی) انتخاب بشه و یا اگر مذهبی هم باشه بتونه عقاید مختلف رو (که در کمال ادب گفتگو میکنند) تحمل کنه و بدونه همه ما قرار نیست یکجور فکر کنیم !

ممنون میشم بررسی کنید.
مقصر اصلی مدیران تالارها نیستن با اینکه اوناهم به این مشکلات دامن میزنن. مقصر کسایی هستند که برا این فروم سیاست گذاری میکنن و خطی مشی مدیران تالارها رو روشن میکنن . مثل ادمین یا پیر جو یا..... که من فقط این دو نفر رو میشناسم
چند وقت پیش بود که این فروم برا یه مدت فیلتر شد فکر میکنم اینا از اون موضوع ترسیدن و دیگه خیلی دارن زیاده روی میکنن و به اصطلاح خودمون از اون طرف بام افتادن
اگه یه حد وسط رو سر لوحه میکردن هم رضایت کاربر رو فراهم میکردن وهم خطر فیلترنیگ دوباره سایت رو . در هر صورت این چند مدته این فروم فوق العاده خسته کننده و آبکی شده و اکثرا مطالبی تو اون به عنوان تا پیک به نمایش در میاد که تو سایتای خیلی سطح پایینتر از اون اینطوره

پ.ن: مدیران این فروم ودر کل فضای مجازی از یه کاربر عادی با یه سری دسترسی های مدیریتی هیچ چیزی اضافه ندارن مطلقا هیچ چیز . پس نباید اینجوری با غرور و تکبر با بقیه رفتار کنن همونطوری که بسیاری از کسانی که تو این فروم مسئولیت اجرایی دارن (اسم نمیبرم) با تغیر و تکبر با کاربران رفتار میکنن
نباید فراموش کنن که بخاطر زحمات کاربرانی که بدون هیچ چشمداشتی تو رونق این فروم سهم داشتن اینجا هنوز پا برجاست
 
آخرین ویرایش:

جاست شادی:-)

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
مقصر اصلی مدیران تالارها نیستن با اینکه اوناهم به این مشکلات دامن میزنن. مقصر کسایی هستند که برا این فروم سیاست گذاری میکنن و خطی مشی مدیران تالارها رو روشن میکنن . مثل ادمین یا پیر جو یا..... که من فقط این دو نفر رو میشناسم
چند وقت پیش بود که این فروم برا یه مدت فیلتر شد فکر میکنم اینا از اون موضوع ترسیدن و دیگه خیلی دارن زیاده روی میکنن و به اصطلاح خودمون از اون طرف بام افتادن
اگه یه حد وسط رو سر لوحه میکردن هم رضایت کاربر رو فراهم میکردن وهم خطر فیلترنیگ دوباره سایت رو . در هر صورت این چند مدته این فروم فوق العاده خسته کننده و آبکی شده و اکثرا مطالبی تو اون به عنوان تا پیک به نمایش در میاد که تو سایتای خیلی سطح پایینتر از اون اینطوره

پ.ن: مدیران این فروم ودر کل فضای مجازی از یه کاربر عادی با یه سری دسترسی های مدیریتی هیچ چیزی اضافه ندارن مطلقا هیچ چیز . پس نباید اینجوری با غرور و تکبر با بقیه رفتار کنن همونطوری که بسیاری از کسانی که تو این فروم مسئولیت اجرایی دارن (اسم نمیبرم) با تغیر و تکبر با کاربران رفتار میکنن
نباید فراموش کنن که بخاطر زحمات کاربرانی که بدون هیچ چشمداشتی تو رونق این فروم سهم داشتن اینجا هنوز پا برجاست

البته به نظر من ادمین و پیرجو هم مقصر نیستن
دستهایی پشت پردست ک باعث میشه مدیران ما محتاطانه رفتار کنن
هر اتفاقی بیفته کسی نمیاد ک به کاربرا گیر بده اولین کسی ک اخطار میگیره مدیر سایته :D و سایت فیلتر میشه



آقا مدیر من یه پیشنهاد دارم این تالار ادیان و اسلام و قرآنو حذف کنین ،که دیگه این همه حرف و حدیث نباشه و این همه تنش :D
 

عزيز خشمان

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام آقای مدیر ارشد شما چرا انتقاد های کاربرهای دیگه رو پاک میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از دیشب که من نگاه میکردم شما چندتا پست هارو پاک کردید؟؟؟؟؟؟ اگه اون پست هارو پاک میکنید چرا اصلا این تاپیک پیشنهادات و انتقادات مدیریتی زده شده؟؟؟؟؟ این کارتون چه دلیلی داره؟؟؟؟ از روز اول که شما مدیر ارشد شدید به خیالم به انتقاد های کاربرها احترام میذارید ولی اصلا اینجوری نبود...!! امیدوارم از حرفای من ناراحت نشده باشید.. منم از مدیرهای تالار عمران انتقاد دارم از نمره 20 بهشون 5 میدم یک درخواستی ازشون کردم اینه تانگ ریختن رو سرم خب اون رو برای تالار گفتم نه برای خودم که سوء استفاده کنم. میگن فعالیت شما به تعداد انگشت های دست پاه هم نیست ..!!!! ایا این حرفا باید از مدیر یک تالار من بشنوم؟؟؟ درسته فعالیتم کمه اما همیشه خوبی تالار رو خواستم با این کار فقط اونها کاربرهارو دلسرد میکنند همین....خواهشا اقای مدیر پست هارو هم پاک نکنید...مدیرهای عمران خیلی ناراحتم کردن..





سلام خانم مهندس :gol:


در رابطه با حذف يا پاك شدن تعداي از پست هاي تاپيك انتقادات و پيشنهادات مديريتي صديق عزيز توضيحات جامعي خدمت شما و تمامي دوستاني كه شايد براشون سوال شده بود ارائه دادند و ازشون بابت رسيدگي به مشكلات درخواست ها و شكايات كاربران بي نهايت ممنون و سپاسگزارم كه با صبر و حوصله زياد رسيدگي ميكنند و پاسخ هاي بسيار جامع و خوبي خدمت اعضاي محترم باشگاه ارائه ميدهند
:gol:



در اول اگه سوء تفامي به وجود امده كه موجب ناراحتي شما شده بنده از شما عذرخواهي ميكنم

اما در رابطه با تالار عـــمران تا جاي كه بنده و تمامي همكاران خودم در تيــم مديريتي تالار عمران آگاه هستيم درخواستي نبوده كه مـــا رسيدگي نكرده باشيم...!! بنده متوجه نشدم شما در مورد كدام درخواست انتقاد كرديد خانم مهندس نسيم عزيز همانگونه كه قبلا هم گفتيم .. پست .. #751 .. پيشنهادات و يا انتقادات شما اعضاي عزيز بسيار براي ما بسيار محترم و مورد اهميت هست. پيشنهاداتي كه در رابطه با اهداف والاي تالار شما به تيم مديريتي ارائه ميكنيد حتما و حتما مورد بررسي قرار داده ميشه و بعداز يك جمع بندي كلي تصميم گيري مي شود كه امكان داشت حتما در جهت حال و رفاه كاربران در اولويت قرار خواهيم داد و يا اگر پيشنهادي بود كه در هر صورت مورد قبول تيم مديريتي نبود حتما جهت باخبر كردن كاربره پيشنهادت دهنده اقدام خواهيم كرد.


در مورد انتقاد هم همينطور خوشحال ميشيم كه از نحوه مديريتي ما در تالار هم اعضاي عزيز و محترم نظر بدن اما اگر انتقاد سازنده باشه كه خيلي بهتر ميشود..!! به هر حال اگر مواردي به جز اينها بود من از شما عذرخواهي ميكنم . دوستان عزيز بنده و همكاران خودم در تالار عمران در طول شبانه روز جداي همه گرفتاري ها زندگي تا جاي كه بوده و شده جهت حال رفاه اعضاي عزيز براي دسترسي آسان به مطالب و تاپيك هاي تالار عمران همه سعي و تلاش خودمون رو كرده ايم و الحمدالله تالار عمران از نظر نظم و انضباط مطالب و تاپيك ها با گذشته خيلي فرق كرده اين رو درست خوش تيم مديريتي تالار عمران و اعضاي محترم خودش ميدانيم كه با صبر حوصله بسيار زياد و بدون هيچ پاداشي و حقوقي همچنان در خدمت همه شما دوستان هستند.


ممنون ميشم اگه مواردي باقي مانده باشه مباحثات مربوط به تالار عمران را در
تاپیک دفتر مديريت تالار مهندسي عمران مطرح بفرمائيد تا ساير همكاران هم رسيدگي كنند



شاد تندرست و موفق باشيد
:gol:


 

Joe_Bel

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
تاپیک: قوانین و اساسنامه باشگاه مهندسان ایرانقانون شماره 18) ارسال مطلب سياسي يا نقد مذهبي در اين باشگاه ممنوع است.:mad:

من یک سوال دارم تو مذهب باید فقط مرجع تقلید باشد و عقل هیچ فردی نباید هیچ گونه دخالتی داشته باشد برای همین هر جا بریم این قانون هست تا خدای نکرده یکی از ما مهتدین شود
 

**آگاهدخت**

مدیر تالار اسلام و قرآن
مدیر تالار
سلام خدمت مدیران محترم و به خصوص جناب پیرجو

بنده میخواستم یه انتقادی از نحوه ی انتخاب مدیران برای برخی از تالارها داشته باشم. متاسفانه برخی تالارها مانند تالار اسلام و قرآن مدیرانی با گرایشات مذهبی شدید که توان تحمل انتقادی منطقی و در کمال ادب رو ندارند مدیریت بهشون واگذار شده که احساس میکنند اون تالار ملک شخصیشون می باشد و اگر خودشون دیدند که مخالفینی که در کمال ادب گفتگو میکنند را نمیتونند قانع کنند سریع به قفل کردن تاپیک اقدام میکنند.
بطور مثال یه نگاهی به این تاپیک بیندازید :
چرا جز خدا را ميخوانيد در حاليكه...؟؟؟؟؟؟؟ كمي در اين آيات بينديشيد..

آیا در این تاپیک هیچ کدوم از افراد به شخصیت های دینی توهین کردند؟! از واژگان زشت و ناسزا برای طرف مقابلشون استفاده کردند؟!
یا همگی سعی کردند با دلایل منطقی جواب بدند.( چه اونایی که موافق بودند و چه اونایی که مخالف)
من مطمئنم هیچ کدوم از بحث کنند گان این تاپیک حتی گزارش تخلف رو هم نگرفتند ! اینقدر که طرفین تلاش کردند در کمال احترام و با استفاده از دلایل منطقی مساله رو جواب بدند .... ولی پس چه جوریه که مدیریت برای خودش تصمیم میگیره که این تاپیک رو قفل کنه ؟!!

یا در یک تاپیک دیگه فردی سوال کرده بود کسانی که با امام زمان دیدار داشته اند و یا چنین داستانی رو شنیدند نظراتتشون رو بیان کنند ولی مدیریت در کمال ناباوری اومد یک مقاله از سایتی دیگر که شاید بیش از دویست خط باشه برای ما کپی پیست کرد که جواب اینه و تاپپک رو باز هم قفل کردند!

نمونه دیگر در تاپیکی مربوط به حجاب , فردی در مورد حجاب اجباری سوال کرد ایشون باز هم اومدند مقاله ای چندصدخطی رو از سایتهای دیگر کپی کردند !!
اگر قرار باشه همه ما جوابامون رو از مقالات کپی پیست شده ی سایت ها بگیریم پس اینجا چرا عضو شدیم؟ مگه اسمش تالار گفتگو نیست؟؟

من قبلا هم در این تالار(اسلام و قرآن) بحث ها رو دنبال میکردم اون موقع مدیریت JavadMessi بود و دیدم که ایشون وقتی بحثی به سمت ناسزاگویی میرفت تاپیک رو قفل میکرد!!!
ولی ایشون تاپیکی که هرکس سعی میکنه با منطق جواب بده رو چون خودشون ظرفیت تحمل فکر دیگری رو ندارند سریع قفل میکنه !!
بنظرم بهتره برای مدیریت تالارهای ازاین دست فردی غیرمذهبی ( که نه مذهبی شدید هست و نه ضدمذهبی) انتخاب بشه و یا اگر مذهبی هم باشه بتونه عقاید مختلف رو (که در کمال ادب گفتگو میکنند) تحمل کنه و بدونه همه ما قرار نیست یکجور فکر کنیم !

ممنون میشم بررسی کنید.

سلام

ارسال شما خطاب به مدیران محترم و مدیر محترم سایت هست ولی مواردی که ذکر کردید مستقیما در ارتباط با مدیریت تالار اسلام

به همین خاطر در حیرتم چرا در ابتدا به دفتر تالار اسلام مراجعه نکردید

1-
درمورد اینکه تالار اسلام مدیرانی دارد !باگرایشات مذهبی شدید! و تالار ملک شخصی اشون هست ! و انتقاد پذیر نیستند!

سوالی که از شما دارم این هست که خود شما چندبار تا به الان با من گفتگو داشتید؟کجا و درچه مواردی؟چه انتقادی بهم وارد کردید که با جواب نادرست یا نامفهوم مواجه شدید؟

2-
موضوع بعدی تاپیک


چرا جز خدا را ميخوانيد در حاليكه...؟؟؟؟؟؟؟ كمي در اين آيات بينديشيد..

در همون تاپیک علت قفل تاپیک رو نوشتم هنوز هم میتونیدمراجعه بفرمایید و بخونید

اینکه یک موضوع رو بار ها وبارها به چالش بکشید وبه جای یک بحث پویا باعث ایجاد یک بحث کاملا فرسایشی بشید و افرادی رو که در حال گفتگو با شما هستند رو افرادی شلوغ کار بدونید

__نوشته خودتون:
پست هاتون بیشتر به شلوغ کاری کردن و منحرف کردن تاپیک و اذهان میمونه._

ودست آخر از بحث کنار بکشید تا توسط سایر اعضا دوباره همون مراحل طی بشه کاملا به دور از انصاف هست
تعریف من وشما ممکنه از توهین وبی ادبی یکی نباشه ولی اگر به مرجع تقلید بنده نسبت درغگو داده بشه وبه شیعیان تهمت
،نه فقط مدیر تالار که کل کاربران فعال وغیر فعال سایت که کمی دغدغه ی دین دارند انتطارشون تعطیلی چنین گفتگویی هست
ضمن اینکه قفل کردن تاپیک تنها با نظر شخصی بنده صورت نگرفت .


3-درمورد تاپیک ملاقات با امام زمان:

جهت اطلاع جنابعالی وسایرن ،علت تعطیل شدن بحث به استارتر محترم تاپیک ابلاغ شد
حال اینکه افرادی دیگر همچون شما مدعی اون تاپیک هستید مقوله ای جداست
در هر حال علت رو در تاپیک تازه های تالار عنوان میکنم


واینکه مطالبی کپی پیست شده
کاملا حق با شماست
بنده هیچ ادعایی در رابطه با علامه ی دهر بودن نداشته وندارم وبهمین خاطر همیشه سعی ام بر این بوده که مستند صحبت کنم با ذکر منبع موثق
حداقل در رابطه با مواردی که اگر اشتباهی در موردش صورت بگیره باید جوابگو باشم


4-واما تاپیک حجاب

خودتون هم اونجا حضور داشتید (حداقل به اندازه تشکری پای ارسالهایی که مدیر تالار رو فردی بی منطق و دنباله رو خرافات نامیدند)

تاپیک هنوز باز هست و با توجه به قوانین فعلی تالار (قوانین درحال به روز شدن هست) مشکلی برای ادامه بحث وجود نداره


5-درمورد نحوه مدیریت ونداشتن ظرفیت تحمل فکر دیگران

اون چیزی که باعث میشه تاپیک قفل بشه نظر شخصی نیست مغایرت با اصولی هست که بر تالار حاکم

وگرنه خیلی از تاپیک هایی که در حال حاضر وجود داره خیلی وقت پیش باید طبق نظر شخصی ! کلا حذف میشد


6-ودست آخر سپردن مدیریت تالار به فردی غیر مذهبی یا کمی مذهبی یا ...

ما بدين در نه پی حشمت و جاه آمده‌ايم-از بد حادثه اين جا به پناه آمده‌ايم


خدایا شکرت .....


____________________________________________________________

از شما وتمامی کاربران محترمی که فکر میکنند لازم هست انتقادی در رابطه با مدیریت تالار اسلام یا هر تالار دیگه ای داشته باشند خواهش میکنم در ابتدا به دفتر مدیریت هر تالار مراجعه بفرمایید وبا ارسالهای مکرر در دفتر مدیریت باشگاه وقت مدیران ارشد رو برای پاسخگویی مواردی که چندان اطلاعی درموردش ندارند نگیرید

_____________________________________________________________

از همه کاربران محترمی که تا به الان به خاطر مدیریت تالار ویا گفتگوهای صورت گرفته در تاپیک ها ،خواسته یا ناخواسته بهشون مورد ناروایی گفته شده یا بخاطر همکاری با مدیریت از پاسخگویی به برخی افراد امتناع کردند صمیمانه متشکرم
مطمئن باشیدهمیشه قدر دان زحمتهای شما و همگی اعضا دلسوز و همراه تالار هستم


از مدیر ارشد باشگاه بی نهایت سپاسگزارم که همیشه زحمت پاسخگویی به انتقادات مربوط به تالار رو به جان خریده اند ودرچند روز گذشته واقعا وقتشون گرفته شده

___________________________________

حسبی الله و نعم الوکیل نعم المولی ونعم نصیر

 
بالا