اشرف نیز در بازگویی خاطرات ایام نوجوانی خود علل گرایش و آمیزشش با مردان را همین كمبود دوستان دختر می داند: «چون دوست و همبازی دختری نداشتم، رفقای برادرم را به دوستی انتخاب كرده بودم. . . ». (6) وی افراط در برقراری رابطه با مردان را تلاش برای شكستن روابط قالبی و محدود زنان در آن ایام توجیه می كند...