سلام به همه برو بچ
متاسفانه طبق بحشنامه دیگه نمیذارن بچه های شیر خوارگاه ها رو ببینیم حتی اونا که سرپرست مالیشون هستیم
چند روز پیش که مقداری اسباب بازی بردم بهم گفتن . اونقدر دلم شکست که اشک تو چشام جمع شد . مدیر که دید اگه شروع به گریه کردن کنم اشکم بند نمیاد دلش سوخت اجازه داد چند...