من شانس اوردم چند تا از دوستام دارن کمکم میکنن
یکیشون یک قرارداد کاری برام پیدا کرده که اگه جور باشه کل وقت منو می گیره
یکیشونم خودش سعی میکنه کمتر نت بیاد تا منم راحت تر بتونم ترک کنم
خودمم رفتم کلی کتاب تهیه کردم و دارم کتاب میخونم
میدونی که وقتی حرف عمل کردن پیش بیاد تو دل شیر هم باشه میرم.
نگاه نکن فعلا ساکتم گذاشتم به وقتش. خوشحالم هیچوقت در حمایت از تو ذره ای تردید نکردم . تو ادم شجاعی هستی .
اتیلا میدونی که مثل داداشم می مونی . خوب میدونم این حرفات همش شوخیه و تو دلت هیچ کینه و ناراحتی نیست .
به اتیلا نمیاد دم رفتن بخواهد کسی رو ناراحت کنه.
راستی کتابو چطوری بهت برسونم
به هر حال هر انسانی از مدل خاصی خوشش میاد.
اما بنظرم هیچ مدلی زیباتر از یک موی شونه کرده مرتب نیست .به قول خانما دم اسبی یا یک گیس بافت . من که خیلی دوست دارم
قرار بر این بود که به منم ادرسشو بدی . یادته ؟؟؟
منم یک کاری اینجا دارم تموم بشه دیگه کم میام . اینجا رو میزارم برای اهلش و عیالش. چون دارم درگیر یک کار جدی تمام وقت میشم
یک انیمیشن دیدم در مورد زندگی سیندرلا قبل و بعد از ازدواج با پسر پادشاه . مقایسه میکرد که قبل از ازدواج مجبور بود کار نامادری و خواهر ناتنی هاشو انجام بده و بعد از ازدواج مجبور بود کارای یک قصرو انجام بده
میگم وقتی عاشقی به امکانات رفاهی اون توجه میکنی. برات مهمه که چقدر موقع انجام کارها دچار زحمت و سختی میشه . بهش فکر میکنی و براش تسهیلات رفاهی تهیه میکنی بابا دارم سربسرت میذارم