نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    امروز تولد عزیزم Me-MySelf هست بیاین تو که میخواهیم بترکونیم!!

    پریسا بابا بزرگت تیپش همینه . کت و شلوار دوست ند اره اسپرت می پوشه در عوض مامان بزرگ هر جور تو بخوای لباس می پوشه گلم
  2. ZEUS83

    مهندس لطفا به محض دیدن این پیام ترتیب دنبال کردن اون موضوع رو بدهید . شدیدا اصرار دارم حتما...

    مهندس لطفا به محض دیدن این پیام ترتیب دنبال کردن اون موضوع رو بدهید . شدیدا اصرار دارم حتما اون موارد بررسی بشن
  3. ZEUS83

    معتادها بیان تو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    من شانس اوردم چند تا از دوستام دارن کمکم میکنن یکیشون یک قرارداد کاری برام پیدا کرده که اگه جور باشه کل وقت منو می گیره یکیشونم خودش سعی میکنه کمتر نت بیاد تا منم راحت تر بتونم ترک کنم خودمم رفتم کلی کتاب تهیه کردم و دارم کتاب میخونم
  4. ZEUS83

    نامه به پدر و مادر -واقعی

    بعدی نداره .
  5. ZEUS83

    نامه به پدر و مادر -واقعی

    حواست باشه ربات از این نامه ها برات نفرسته
  6. ZEUS83

    بیانه شماره 13

    میدونی که وقتی حرف عمل کردن پیش بیاد تو دل شیر هم باشه میرم. نگاه نکن فعلا ساکتم گذاشتم به وقتش. خوشحالم هیچوقت در حمایت از تو ذره ای تردید نکردم . تو ادم شجاعی هستی .
  7. ZEUS83

    من دارم میرم......

    میشه عزیزم هر انسانی میتونه اراده کنه و کاری رو که میخواد انجام بده
  8. ZEUS83

    معتادها بیان تو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    من تو ترکم فعلا دارم بتدریج نت اومدنمو کم میکنم خودمو درگیر یک پروژه کاری هم کردم تا از اینم کمتر بیام
  9. ZEUS83

    بیانه شماره 13

    منم از تو این شعرو یاد گرفتم. بهت قول میدم چه اینجا باشم یا هر جای دنیا هیچوقت فراموش نکنم این شعرو و هروقت به یاد اوردمش تو رو هم به یاد میارم
  10. ZEUS83

    من دارم میرم......

    هر اومدنی رفتنی داره ولی هر رفتنی اومدنی در کارش نیست
  11. ZEUS83

    بیانه شماره 13

    اتیلا میدونی که مثل داداشم می مونی . خوب میدونم این حرفات همش شوخیه و تو دلت هیچ کینه و ناراحتی نیست . به اتیلا نمیاد دم رفتن بخواهد کسی رو ناراحت کنه. راستی کتابو چطوری بهت برسونم
  12. ZEUS83

    نمونه ای از آرایش موی زنان آفریقایی با گِل!!!

    به هر حال هر انسانی از مدل خاصی خوشش میاد. اما بنظرم هیچ مدلی زیباتر از یک موی شونه کرده مرتب نیست .به قول خانما دم اسبی یا یک گیس بافت . من که خیلی دوست دارم
  13. ZEUS83

    سلام چشم حتما میام ممنون که قابل دونستید

    سلام چشم حتما میام ممنون که قابل دونستید
  14. ZEUS83

    بیانه شماره 13

    قرار بر این بود که به منم ادرسشو بدی . یادته ؟؟؟ منم یک کاری اینجا دارم تموم بشه دیگه کم میام . اینجا رو میزارم برای اهلش و عیالش. چون دارم درگیر یک کار جدی تمام وقت میشم
  15. ZEUS83

    سلام عزیزم دست گلت درد نکنه شاد و موفق باشی

    سلام عزیزم دست گلت درد نکنه شاد و موفق باشی
  16. ZEUS83

    بیانه شماره 13

    موضوع چیه ؟؟؟ چرا خداحافظی ؟؟؟ ربطی به اون صحبت هات داره ؟؟؟
  17. ZEUS83

    بیانه شماره 13

    سلام داداش اتیلا خودم خوبی دلم برات تنگ نشده بود:gol::gol:
  18. ZEUS83

    توای که ادعــــــــات میشه ، بیا تو عشـــــــــق رو واسه ما تعریف کن ؟؟؟؟

    یک انیمیشن دیدم در مورد زندگی سیندرلا قبل و بعد از ازدواج با پسر پادشاه . مقایسه میکرد که قبل از ازدواج مجبور بود کار نامادری و خواهر ناتنی هاشو انجام بده و بعد از ازدواج مجبور بود کارای یک قصرو انجام بده
  19. ZEUS83

    توای که ادعــــــــات میشه ، بیا تو عشـــــــــق رو واسه ما تعریف کن ؟؟؟؟

    میگم وقتی عاشقی به امکانات رفاهی اون توجه میکنی. برات مهمه که چقدر موقع انجام کارها دچار زحمت و سختی میشه . بهش فکر میکنی و براش تسهیلات رفاهی تهیه میکنی بابا دارم سربسرت میذارم
بالا