نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    بیا اینجا تفاهم در خیانت

    بیا اینجا تفاهم در خیانت
  2. ZEUS83

    توای که ادعــــــــات میشه ، بیا تو عشـــــــــق رو واسه ما تعریف کن ؟؟؟؟

    بیا اینم فرق عشق و هوس وقتی عاشقی به امکانات رفاهی معشوقت اهمیت میدی
  3. ZEUS83

    توای که ادعــــــــات میشه ، بیا تو عشـــــــــق رو واسه ما تعریف کن ؟؟؟؟

    همین نیم ساعت پیش خودم کامنت گذاشتم
  4. ZEUS83

    توای که ادعــــــــات میشه ، بیا تو عشـــــــــق رو واسه ما تعریف کن ؟؟؟؟

    انجمن زن ذليلان ايران(زز) برو ببین فرق عشق و هوس توش هست
  5. ZEUS83

    توای که ادعــــــــات میشه ، بیا تو عشـــــــــق رو واسه ما تعریف کن ؟؟؟؟

    شد یکبار تو منو در ملا عام دعوا نکنی ( شکلک گریه ) من ماهی کوچکی بیش نیستم تاب این همه عتاب و خطابو ندارم خوب نگرانم دیگه دست خودم که نیست بهش سلام برسون و از طرف من ببوسش براش پیام گذاشتم
  6. ZEUS83

    توای که ادعــــــــات میشه ، بیا تو عشـــــــــق رو واسه ما تعریف کن ؟؟؟؟

    ممنون عزیزم تو خوبی اون موضوع دوستت حل شد ؟ من کلی براش نگران بودم
  7. ZEUS83

    سلام دخترم مامان بزرگ بابا بزرگت در گیر کارهاشونن بابا بزرگت داره یک دوره اموزشی رو شروع میکنه...

    سلام دخترم مامان بزرگ بابا بزرگت در گیر کارهاشونن بابا بزرگت داره یک دوره اموزشی رو شروع میکنه مامان بزرگتم درگیر یک قرارداد کاریه تو ببخش که نمیتونیم مثل سابق دور هم باشیم ولی همیشه جاتو خالی می کنیم
  8. ZEUS83

    البوم عکس خانواده iran_eng ====> اینم محل قرار دادن عکس دوران بچگیتون

    سلام دخترم مامان بزرگ بابا بزرگت در گیر کارهاشونن بابا بزرگت داره یک دوره اموزشی رو شروع میکنه مامان بزرگتم درگیر یک قرارداد کاریه تو ببخش که نمیتونیم مثل سابق دور هم باشیم ولی همیشه جاتو خالی می کنیم
  9. ZEUS83

    نه تاپیک نزن ایدا لینک داد تو هم بیا بعدش میرم پیش شوهر زهره در مورد انتشارات حرف بزنیم

    نه تاپیک نزن ایدا لینک داد تو هم بیا بعدش میرم پیش شوهر زهره در مورد انتشارات حرف بزنیم
  10. ZEUS83

    توای که ادعــــــــات میشه ، بیا تو عشـــــــــق رو واسه ما تعریف کن ؟؟؟؟

    سلام هوو جون من پر درد نه پر خاطره هر چقدر تدبیر داشته باشی باز تقدیر برنده است
  11. ZEUS83

    امیر بیا بریم یک تاپیک اسپم کنیم اسپم خونم اومده پائین

    امیر بیا بریم یک تاپیک اسپم کنیم اسپم خونم اومده پائین
  12. ZEUS83

    ترجمه ها رو تحویل دادم . خیلی هم راضی بود چون براش ویراستاری هم کرده بودم دانشکده تربیت دبیر...

    ترجمه ها رو تحویل دادم . خیلی هم راضی بود چون براش ویراستاری هم کرده بودم دانشکده تربیت دبیر فنی دکتر شریعتی تو اموزگاره . خسته نباشی تو هم
  13. ZEUS83

    توای که ادعــــــــات میشه ، بیا تو عشـــــــــق رو واسه ما تعریف کن ؟؟؟؟

    و البته گاهی دردناکترین و تلخترین هدیه
  14. ZEUS83

    سلام امیر خوبی صبحونه خوب بود ؟ دانشکده فنی هستم

    سلام امیر خوبی صبحونه خوب بود ؟ دانشکده فنی هستم
  15. ZEUS83

    سلام خوبی درد دوری از همکاران؟؟؟؟؟؟؟

    سلام خوبی درد دوری از همکاران؟؟؟؟؟؟؟
  16. ZEUS83

    مصطفی باشه خوبه میشه امیدوار بود

    مصطفی باشه خوبه میشه امیدوار بود
  17. ZEUS83

    دوستت دارم‌ها را نگه می‌داری برای روز مبادا

    چشات قشنک می بینن بچه ها همه قشنگن چون فرشته ها قشنگن
  18. ZEUS83

    یعنی واقعا میشه ازاد بحث کرد ؟؟؟ مثل اینجا جار و جنجال که نیست ؟

    یعنی واقعا میشه ازاد بحث کرد ؟؟؟ مثل اینجا جار و جنجال که نیست ؟
  19. ZEUS83

    ای بابا به هر حال سکوت هم بد نیست منم کم کم میام اون طرف بهتر از این طرفه

    ای بابا به هر حال سکوت هم بد نیست منم کم کم میام اون طرف بهتر از این طرفه
  20. ZEUS83

    دوستت دارم‌ها را نگه می‌داری برای روز مبادا

    اینم هلنا یک خواهر زاده دیگم
بالا