نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    سلام عزیزم خوبی شما :gol::gol: می بینم روح مصطفی در تبعید سرعت عملش از زمان زنده بودنش بیشتره:biggrin::biggrin::biggrin: هنوز حرف از دهن من در نیومده لبیک گفتن . من به شوخر گفتم . دیدم تابیک رفته بائین خواستم همیشه یادمون باشه جای خالی کسایی که نیستن برا همین اونو گفتم شما و اقا...
  2. ZEUS83

    بیسکویت ؟؟؟ چایی فقط با بیسکویت یا شکلات

    بیسکویت ؟؟؟ چایی فقط با بیسکویت یا شکلات
  3. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    شما این حرفای اونواز کجا میارید میذارید اینجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجبا من به یادش تابیک زدم و اونوقت به شما بیام میده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیشششششششششششششششششششششششکی منو دوست نداره ( شکلک گریه و زاری )
  4. ZEUS83

    سلام بر امیر ازدهای عزیز خوبی صبحت بخیر دلم هوای چایی کرده بود اومدم یک سر بهت بزنم بلکه بهم...

    سلام بر امیر ازدهای عزیز خوبی صبحت بخیر دلم هوای چایی کرده بود اومدم یک سر بهت بزنم بلکه بهم چایی تعارف کنی
  5. ZEUS83

    سلام عزیزم چند روزی درگیر مهمون که از شهرستان اومدن هستم . زود زود برمیگردم مواظب این بابا...

    سلام عزیزم چند روزی درگیر مهمون که از شهرستان اومدن هستم . زود زود برمیگردم مواظب این بابا بزرگت باش سبردمش به تو
  6. ZEUS83

    سلام عزیزم ممنون قربون دل دریاییت برم از نظر من این تابیک باید وسیله ای برای دوستی بیشتر...

    سلام عزیزم ممنون قربون دل دریاییت برم از نظر من این تابیک باید وسیله ای برای دوستی بیشتر میبود و امیدوارم همینطور هم باشه در ضمن من به اون مرکز مراجعه کردم و بهم گفتن بخشنامه چند وقت قبل و بدنبال بروز بعضی مشکلات صادر شده و حتی به خودمم اجازه دیدن اون بچه رو نمیدادن . فقط اجازه دادن...
  7. ZEUS83

    عزیزم من انگلیسی خوندم ولی این چه که شما می خونید می تونید با یک سرچ و یا مراجعه به کتابفروشی ها...

    عزیزم من انگلیسی خوندم ولی این چه که شما می خونید می تونید با یک سرچ و یا مراجعه به کتابفروشی ها به راحتی بهش برسید. کتابفروشی ها انواع کتابها در مورد اصطلاحات عامیانه رو دارن
  8. ZEUS83

    تولد Roya.b(ورود بدون کادو ممنوع!!)

    ای جونم . پس بالاخره تیپتو عوض کردی و رسمی لباس پوشیدی
  9. ZEUS83

    تولد Roya.b(ورود بدون کادو ممنوع!!)

    این که کیک تولد خودته ؟؟؟؟
  10. ZEUS83

    تولد Roya.b(ورود بدون کادو ممنوع!!)

    ای خدا تولد هر کی هست شما همینو بزن .
  11. ZEUS83

    هر شب به شما من تک می زنم!

    شما کلهمشو برا من بتوضیح
  12. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    دوستان عزیز ببخشید نمیتونم از همه نقل قول بگیرم . ولی همین که اومدید و جای مصطفی رو خالی کردید از همه تون سپاسگزارم. راستش بعضی از دوستان از این کار من رنجیدن و دچار یک اشتباه شدن. من به هیچوجه از مواضع سیاسی و مذهبی خودم یک قدم عقب نکشیدم و این تاپیک هم برای این نیست که بگم جناح و تفکری...
  13. ZEUS83

    مهندس متاسفانه پیام ارسالی شما مشکل داشت و باز نمیشد

    مهندس متاسفانه پیام ارسالی شما مشکل داشت و باز نمیشد
  14. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    محمد اقا فکر کنم هوا برام سنگینه . خودتون می فهمید از چی حرف میزنم
  15. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    گمونم بهتره منم برم جایی که هواش کمی پاکتر باشه
  16. ZEUS83

    ممنون میشم ادزس ها رو برام پ. خ کنید سلام برسونید

    ممنون میشم ادزس ها رو برام پ. خ کنید سلام برسونید
  17. ZEUS83

    امیر متاسفانه مشکلی بیش اومده

    امیر متاسفانه مشکلی بیش اومده
  18. ZEUS83

    محمد اقا خانه از بای بست ویران است

    محمد اقا خانه از بای بست ویران است
  19. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    ولی من حس عجیبی دارم همون حس که حتی توی نت هم میتونه به من بگه طرفم بلید یا خبیثه . حسم میگه خودم با مصطفی نخودیان صحبت کردم . به هر حال منتظر لینک اون سایت ها هستم تا برم بیششون . بابا کل کل خونم اومده بائین
  20. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    ممنون که شفاف سازی کردی وگرنه من باید جوابگوی سوالات میبودم
بالا