دوستان عزیز
ببخشید نمیتونم از همه نقل قول بگیرم . ولی همین که اومدید و جای مصطفی رو خالی کردید از همه تون سپاسگزارم. راستش بعضی از دوستان از این کار من رنجیدن و دچار یک اشتباه شدن. من به هیچوجه از مواضع سیاسی و مذهبی خودم یک قدم عقب نکشیدم و این تاپیک هم برای این نیست که بگم جناح و تفکری...