نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    ***آیا دیدن موی بانوان برای مردان میتواند موجب کشش مردان به سمت آنان شود؟***

    اگه مردها هم هیچ احساسی بهشون دست نده اما زنها با حرفها و نگاهشون کاری میکنن حتما احساس بدی بهت دست بده
  2. ZEUS83

    دوستت دارم‌ها را نگه می‌داری برای روز مبادا

    امروز امير در ميخانه توئى تو فريادرس اين دل ديوانه توئى تو مرغ دل ما را كه به كس رام نگردد آرام توئى دام توئى دانه توئى تو آن مهر درخشان كه به هر صبح دهد تاب از روزن اين خانه به كاشانه توئى تو آن ورد كه زاهد به همه شام و سحرگاه بشمارد با سبحه صد دانه توئى تو آن باده كه شاهد بخرابات مغان نيز...
  3. ZEUS83

    KI منم دیگه مثل سابق نمیام الانم تا روشن شدن یک وضوع هستم بعد عطاشو به لقاش می بخشم

    KI منم دیگه مثل سابق نمیام الانم تا روشن شدن یک وضوع هستم بعد عطاشو به لقاش می بخشم
  4. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    تو چرا همش منو دعوا میکنی ؟؟؟؟ ( شکلک مظلوم نمایی ) خب من چی کار کنم سوزن سرور گیر کرده و من هر چی ارسال میزنم تکون نمیخوره و بعد می بینم شونصد بار یک چی ارسال شده ؟؟؟؟ تازشم تا رامین بخواهد بفهمه موضوع چیه من باید شونصد بار دیگه بنویسم تا اون متوجه اصل قضیه بشه . اخه رامین مثل من چشمم...
  5. ZEUS83

    شمارش معکوس شروع شد! 4 روز

    اتیلا یک موجود ناشناخته است که همه در شناختش دچار مشکل شدن چون نمیشه اونو شناخت . تلفیقی از اتیلا و ارازه. تازه به من پیشنهاد داده باهاش همکاری کنم ولی من قبول نکردم اونم گفت برو وصییتتو بنویس
  6. ZEUS83

    شمارش معکوس شروع شد! 4 روز

    اتیلا برمیگرده و با برگشتنش سونامی به پا میشه . خودش بهم گفته و ازم خواسته وصیتمم بنویسم
  7. ZEUS83

    سلام اریو راد عزیز دیگه میای و بهم خبر نمیدی ؟؟؟ هر جا هستی موفق باشی:gol:

    سلام اریو راد عزیز دیگه میای و بهم خبر نمیدی ؟؟؟ هر جا هستی موفق باشی:gol:
  8. ZEUS83

    سلام اریو راد عزیز دیگه میای و بهم خبر نمیدی ؟؟؟ هر جا هستی موفق باشی

    سلام اریو راد عزیز دیگه میای و بهم خبر نمیدی ؟؟؟ هر جا هستی موفق باشی
  9. ZEUS83

    سلام اریو راد عزیز دیگه میای و بهم خبر نمیدی ؟؟؟ هر جا هستی موفق باشی

    سلام اریو راد عزیز دیگه میای و بهم خبر نمیدی ؟؟؟ هر جا هستی موفق باشی
  10. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    رامین این بار موضوع رو 180 درجه بر عکس فهمیدی . البته میدونم بخاطر اون قضیه تو هم دیگه از ریسمون سیاه و سفید میترسی . حق هم داری . ممنون بخاطر هشدارت . اره حواسم هست که اشکان در دسترس نمیباشد که بادی گارد بازی راه بندازه . اما کلهم جا خالی کردنه و بس. خوشحال نشو
  11. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    رامین این بار موضوع رو 180 درجه بر عکس فهمیدی . البته میدونم بخاطر اون قضیه تو هم دیگه از ریسمون سیاه و سفید میترسی . حق هم داری . ممنون بخاطر هشدارت . اره حواسم هست که اشکان در دسترس نمیباشد که بادی گارد بازی راه بندازه . اما کلهم جا خالی کردنه و بس. خوشحال نشو
  12. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    رامین تو برعکس فهمیدی موضوع رو . جون مادرت منو یاد اون ننداز که وقتی یادش میفتم اعصابم می ریزه به هم . اشکان سنگ تموم گذاشت وگرنه هنوز ادامه داشت
  13. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    رامین تو برعکس فهمیدی موضوع رو . جون مادرت منو یاد اون ننداز که وقتی یادش میفتم اعصابم می ریزه به هم . اشکان سنگ تموم گذاشت وگرنه هنوز ادامه داشت
  14. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    بشکه چیه جای مصطفی رو با تانک هم نمیشه پر کرد .
  15. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    بفرما اینم صفا و معرفت بچه های نازداران ( نازی اباد سابق دمت جیز پسر همسایه
  16. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    ظرف چیه ؟؟؟؟؟ مصطفی از دوری بچه ها زده سرشو به دیوار سرش شکسته:biggrin::biggrin::biggrin:
  17. ZEUS83

    سلام عزیزم درگیر درس و کارای ترک کشورم برای همین زیاد نمیام سایت دوستت دارم ممنون که نگرانمی

    سلام عزیزم درگیر درس و کارای ترک کشورم برای همین زیاد نمیام سایت دوستت دارم ممنون که نگرانمی
  18. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    . بوووووووووووووووس عزیزم اتفاقا قضیه من داره بر عکس میشه . منم نو رو دوست دارم.
  19. ZEUS83

    امروز امير در ميخانه توئى تو فريادرس اين دل ديوانه توئى تو مرغ دل ما را كه به كس رام نگردد آرام...

    امروز امير در ميخانه توئى تو فريادرس اين دل ديوانه توئى تو مرغ دل ما را كه به كس رام نگردد آرام توئى دام توئى دانه توئى تو آن مهر درخشان كه به هر صبح دهد تاب از روزن اين خانه به كاشانه توئى تو آن ورد كه زاهد به همه شام و سحرگاه بشمارد با سبحه صد دانه توئى تو آن باده كه شاهد بخرابات مغان نيز...
  20. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    منم همینو میگم . اونقدر ها هم جاش خالی نیست ها:biggrin::biggrin::biggrin:
بالا