واجبه بدی یا بگیری ؟؟؟؟ از نظر اون که دست بگیرش خوبه اره واجبه
اما از نظر اونی که باید بده چه عرض کنم ؟؟؟؟ هزار و یک جور مالیات و غوارض هست که چند برابر خمس میشه
حامد من ماشین ظرفشویی رو میذارم پشت ماشین میارم
احه من شانس ندارم هر جا برم وظیفه کوزت با منه
برا همین ماشین و پودرشو با خودم میارم تا دیگه اونجا پیشبند نبندم
بعضی حرکات و رفتار و اعمال ما ها مثل خون تو رگهامونه . اگه اونا رو از ما بگیرن انگار هویتمونو از ما گرفتن.
حالا میخواهد تعصب باشه میخواهد پیشداوری باشه میخواهد خود رو محق دونستن باشه . هر چی که اسمش باشه مثل خون هست برا بعضی ها از ماها
حالا تا اون موقع یک فکری می کنیم
ولی کلا از طلا جات بزرگ و پر زرق و برق خوشم نمیاد ترجیح میدم طلاهای ظزیف و فانتزی باشن
حالا هر عهدی
حامد و داشته باش که یادشه