نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    عمرا تا اخرین لحظه عمرم سرخ سرخ می مونم

    عمرا تا اخرین لحظه عمرم سرخ سرخ می مونم
  2. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    نیدونم مسجدی که اژدها ها توش جا بشن هست یا نه ؟؟؟
  3. ZEUS83

    سلام صبح بخیر ابی ؟؟؟؟ ابی ؟؟؟ نخیر از رنگ جواد ابی خوشم نمیاد روزگارم سرخه سرخه

    سلام صبح بخیر ابی ؟؟؟؟ ابی ؟؟؟ نخیر از رنگ جواد ابی خوشم نمیاد روزگارم سرخه سرخه
  4. ZEUS83

    آیا خمس واجب است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    واجبه بدی یا بگیری ؟؟؟؟ از نظر اون که دست بگیرش خوبه اره واجبه اما از نظر اونی که باید بده چه عرض کنم ؟؟؟؟ هزار و یک جور مالیات و غوارض هست که چند برابر خمس میشه
  5. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    مگه ازدها به رحمت ایزدی بیوسته ؟؟؟؟؟ خوب کی مراسمشه شرکت کنیم
  6. ZEUS83

    میدونی زیبا ترین مرادان از کجا هستند ؟!

    حامد طرز تهیه این اشو بذار تو سایت میخوام خودم بدرستمش. تایم فستیوالم که شد خبرم کن با جناب سرهنگ و مادر و بریسا میایم خونه تون .
  7. ZEUS83

    والپیپرهای فوق العاده برای دسکتاپ

    عالی بود خیلی زیبا و ارامبخش
  8. ZEUS83

    چند سوال از دخترای باشگاه

    حامد اصلا امشب خودش غیر طبیعی هستش حالا به دخترا میگه غیر طبیعی
  9. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    محمد اقا باید از حامد بپرسید . منم تاپیکشو دیدم امدم اسپم کنم حالا شما هم بفرمایید حامد شام همه رو دعوت کرده
  10. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    اکی عذا پختن با من گوجه و پیاز و تخم مرغ داری ؟ یک املت نوپ درست میکنم انگشتاتم بخوری
  11. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    حامد من ماشین ظرفشویی رو میذارم پشت ماشین میارم احه من شانس ندارم هر جا برم وظیفه کوزت با منه برا همین ماشین و پودرشو با خودم میارم تا دیگه اونجا پیشبند نبندم
  12. ZEUS83

    چند سوال از دخترای باشگاه

    اره راست میگی مامانم از این مدل طلاها خوشش میاد سرویس هاش همه بزرگ و پر از سنگ هستن النگوهاشم همینطور ولی من و خواهرام اصلا به اون نرفتیم
  13. ZEUS83

    میدونی زیبا ترین مرادان از کجا هستند ؟!

    حامد با من شوخی نکن . عاشق گردو و بادوم و فندقم . خیلی اهل عذا خوردن نیستم با اجیل و هله هوله زنده ام دعوت کن من با سر میام
  14. ZEUS83

    چند سوال از دخترای باشگاه

    حامد چرا عصبی میشی ؟؟:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: اعصاب نداری ها:D:D:D
  15. ZEUS83

    چند سوال از دخترای باشگاه

    شاید برداشت تو اشتباهه. بالاخره هر ادمی یک سلیقه ای داره
  16. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    ما رو دعوت کن تا مهمون داشته باشی
  17. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    بعضی حرکات و رفتار و اعمال ما ها مثل خون تو رگهامونه . اگه اونا رو از ما بگیرن انگار هویتمونو از ما گرفتن. حالا میخواهد تعصب باشه میخواهد پیشداوری باشه میخواهد خود رو محق دونستن باشه . هر چی که اسمش باشه مثل خون هست برا بعضی ها از ماها
  18. ZEUS83

    اینجا همه با هم دوستیم

    سلام عزیزم خوش اومدی عشقم منم مهون دارم بچه ها بای منم برم که صدا همه الان در میاد شاد و موفق باشید
  19. ZEUS83

    چند سوال از دخترای باشگاه

    حالا تا اون موقع یک فکری می کنیم ولی کلا از طلا جات بزرگ و پر زرق و برق خوشم نمیاد ترجیح میدم طلاهای ظزیف و فانتزی باشن حالا هر عهدی حامد و داشته باش که یادشه
  20. ZEUS83

    میدونی زیبا ترین مرادان از کجا هستند ؟!

    نه نشنیدم ولی گمون باید توش ترخینه باشه دعوت کن منم سر راه پریسا رو برمیدارم دوتایی میایم
بالا