خب بیا این چه عشقیه که تهش هیچی نیست!!!
تو این عشق چیزی جرط طمع نیست....
عشق مال قصه ها و داستاناست............این دوست داشتنه که واقعیه!!!!
هر وقت دوست داشتنو یاد گرفتیم می تونیم عاشق بشیم!!!!!!
ولی تو این دوره دختر پسرا فقط بلدن کلمه ی عشقو عاشقی رو بیارن.........درصورتی که این دوست داشتنه که...