You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
♥
میدونم،شوخی کردم!!تولطف داری محسن جان
نمیدونم چرا فک میکردم باید هم سنو سال من باشه آبجیت!!
حالش چه طوره؟؟؟بهتره؟؟؟
-
♥
خب پس تو هم حسابی سرت شلوغه که یادی نمیکنیییییییی!!!!!!!
خواهرت چند سالشه مگه؟؟؟؟
-
♥
منم هیچی از صبی یکم درس خوندم،رفتم کتابخونه کتاب گرفتم،خوابیدم،،دارمم آماده میشم برم مهمونی امشب!!!!!!
تو چه کارا میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
♥
چیزیت که نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان خوبییییییییییی؟؟
-
♥
واااااااااااااااااااااااااااای،خدا مرگم بده!!آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
♥
سلام آقا محسن
نه خواهش میکنم عیب نداره!!!!آخی چرا حالت بد شد؟؟؟؟؟؟:(امیدوارم همیشه حالت خوب باشه وبد نشه!!
بهتر باشی;):gol::gol::gol:
-
-
♥
درون سینه آهی سرد دارم
رخی پژمرده رویی زرد دارم
ندانم عاشقم،مستم،چه هستم
همی دانم دلی پردرد دارم
-
♥
درون سینه آهی سرد دارم
رخی پژمرده رویی زرد دارم
ندانم عاشقم،مستم،چه هستم
همی دانم دلی پردرد دارم
-
♥
عاشقی را شرط اول ناله وفریاد نیست
تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست
عاشقی مقدور هر عیاش نیست
غم کشیدن صنعت نقاش نیست
-
♥
چرا جای تعجب داره؟؟؟
خب آه از عشقه دیگه!!!!!!!
-
♥
خواهش قابلی نداشت!!
"از دوست غریبت بپذیر"
-
♥
روزهایی که بی تو می گذرد
گرچه با یاد توست ثانیه هاش
آرزو باز میکشد فریاد
در کنار تو می گذشت ایکاش
-
♥
نها
غمگین
نشسته با ماه
در خلوت ساکت شبانگاه
اشکی به رخم دوید ناگاه
روی تو شکفت در سرشکم
دیدم که هنوز عاشقم آه
-
♥
عشق تو به تار و پود جانم بسته است
بی روی تو درهای جهانم بسته است
از دست تو خواهم که برآرم فریاد
در پیش نگاه تو زبانم بسته است
-
♥
میخواستم برات شعر بزارم حالا که نمیشناسی پس هیچ...........
-
♥
ببخشید فک کردم میشناسی!!!!!....................
-
♥
ما رو نمیشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:eek:
-
-