نتایح جستجو

  1. سلام دوستی خوبی؟؟؟کم پیدایی!!!!!!!

    سلام دوستی خوبی؟؟؟کم پیدایی!!!!!!!
  2. آقا قلی از همتون خداحافظی میکنه!

    خدا پشت وپناهتون آقاgholi lمن برای برایآقا gholiآرزوی بهترن رو دارم........
  3. پسر جدا دختر جدا...

    اتفاقا برعکسه...استادای مرد الان بیشتر هوای دخترا رو دارن....این پسرا هستن که می بینن حرصشون میگیره............:biggrin::biggrin:
  4. سلام بر دوست عزیز!!!!!!!!

    سلام بر دوست عزیز!!!!!!!!
  5. خوبم ممنون از لطفتون سلامتی خبری نیست،شما چه خبرا؟؟؟؟چه خبر از نتایج؟؟؟

    خوبم ممنون از لطفتون سلامتی خبری نیست،شما چه خبرا؟؟؟؟چه خبر از نتایج؟؟؟
  6. خوبم ممنون از لطفتون سلامتی خبری نیست،شما چه خبرا؟؟؟؟چه خبر از نتایج؟؟؟

    خوبم ممنون از لطفتون سلامتی خبری نیست،شما چه خبرا؟؟؟؟چه خبر از نتایج؟؟؟
  7. سلام آقای پرستار خوبین شما؟؟؟؟؟؟

    سلام آقای پرستار خوبین شما؟؟؟؟؟؟
  8. پسر جدا دختر جدا...

    چرا که نه!!!!!!!!!!!!!!!!!! حال نمیده به نظرتون........فرض کنید کلاس بدون پسرا!!!!!!!!!!!!!
  9. بزرگترین غم مرد اینه که زن از پهلوی چپش آفریده شده!!!

    خداوند زن را از پهلوی چپ مرد آفرید نه از سر او , تا فرمانروای او گردد نه از پای او , تا لگدکوب امبالش شود بلکه از پهلوی او , تا برابر او باشد و از زیر بازوی او , تا در حمایت او باشد و از نزدیک ترین نقطه به قلب او , تا معشوق او باشد خیلی زیبا بود مخصوصا این تیکش......!!!!!!
  10. اصلا به جووني ما ميشه گفت جووني؟

    شما جوونیه اونا رو تو چی می بینید؟؟؟؟؟؟
  11. دلتنگی ها

    آقاgholiچه باحال میحرفه........!!!!!!!!! منم با آقا gholiموافقم!
  12. دلتنگی ها

    آخی....ایشالا چیزی تو زندگیت پیدا شه که دلتو شاد کنه........
  13. غرور یا خودخواهی؟؟ یا هردو؟

    هر طرف خودخواهی رو ببینی چیزی جز ضرر نیست!!!!!!!!!!!!!
  14. دلتنگی ها

    یعنی چی حالا این!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
  15. اصلا به جووني ما ميشه گفت جووني؟

    جوونی یعینی اگه پیر شدی نگی کاش اینکارو میکردم کاش اون کارو میکردم.............!!!قدر لحظه لحظه ی جوونیمونو بدونیم!!!!!!!!!
  16. دلتنگی ها

    وقتی دلتنگی هیچی آدمو آروم نمیکنه...به غیر خدااااااااااااااااااااا!!!!!!(اگه رابطه ی خوبی باهاش داشته باشی) ایشالا همش دلت شاد باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  17. غرور یا خودخواهی؟؟ یا هردو؟

    :eek: آهان منم نفهمیدم!!!!!!!!!!!!!!
  18. غرور یا خودخواهی؟؟ یا هردو؟

    با کمال پوزش از استارتر!!! "هیچ صدای شکستن غروری قشنگ نیست دوست من"
بالا