خداوند زن را از پهلوی چپ مرد آفرید
نه از سر او , تا فرمانروای او گردد
نه از پای او , تا لگدکوب امبالش شود
بلکه از پهلوی او , تا برابر او باشد
و از زیر بازوی او , تا در حمایت او باشد
و از نزدیک ترین نقطه به قلب او , تا معشوق او باشد
خیلی زیبا بود مخصوصا این تیکش......!!!!!!