من شخصا به این مورد برنخوردم که ببینم کسی تحصیلات دانشگاهی نداره یا هیچی حالیش نیستو اومده باشه باشگاه........ولی به نظر من وجود داره افرادی که تحصیلات دانشگاهی آنچنانی ندارن وای در یک زمینه مهارت به دست آووردند وتجربیات زیادی دارند....مخصوصا در زمینه ی کامپیوتر که رشته ی خودمه زیاد...