اهههههههههه!!چه ژالب منم سر ایستگاه امسال وایسادم همینو دیدم !!!!!!!!سرویسه خواهران و برادران جدا شده بود:eek:
ولی 3روز نگذشت که حالا برگشته به حالت فبل حالا همه باهم میریم دانشگاه فک کنم خودشونم فهمیده بودن چه کار مسخره ای کردن در حالی که تعداد دخترا از 2 برابرم از پسرا بیشتره........!!!فک کنم...