نتایح جستجو

  1. پسر جدا دختر جدا...

    جدا بشههههههههههههههههههههههههههههههه حال میده بخداااااااااااااااااااااااا
  2. غرور یا خودخواهی؟؟ یا هردو؟

    دیگرون مخصوصا پسرا میگن مغرورم..ولی خودم قبول ندارم......گاهی جدی بودن یکی باعث میشه دیگرون فک کنن طرف مغروره.....این اشتباهیه که زیاد پیش می یاد!!!!!!! ولی کلا اعتقاد دارم کمی مغرور بودن (نه خودخواهی)در حالی که باعث آزار کسی نشیم خوبه!!!!!!!!:smile:
  3. پسر جدا دختر جدا...

    اهههههههههه!!چه ژالب منم سر ایستگاه امسال وایسادم همینو دیدم !!!!!!!!سرویسه خواهران و برادران جدا شده بود:eek: ولی 3روز نگذشت که حالا برگشته به حالت فبل حالا همه باهم میریم دانشگاه فک کنم خودشونم فهمیده بودن چه کار مسخره ای کردن در حالی که تعداد دخترا از 2 برابرم از پسرا بیشتره........!!!فک کنم...
  4. فک کنم یه جورایی منو تو مث همیم!!!!!!

    فک کنم یه جورایی منو تو مث همیم!!!!!!
  5. سلام یادم رفت گفتی اون همیشه تو ذهنم هست گفتم اونم همین قد به تو فک میکنه؟؟؟

    سلام یادم رفت گفتی اون همیشه تو ذهنم هست گفتم اونم همین قد به تو فک میکنه؟؟؟
  6. اونم هست؟؟؟؟؟؟؟

    اونم هست؟؟؟؟؟؟؟
  7. همیشه شما پسرا دیر اینو میفهمین:(

    همیشه شما پسرا دیر اینو میفهمین:(
  8. فعلا بای دوست عزیز....!

    فعلا بای دوست عزیز....!
  9. همین جوری........................!!!:eek:،خسته نشی از این کامل جواب دادن:D

    همین جوری........................!!!:eek:،خسته نشی از این کامل جواب دادن:D
  10. نه خوبه!!!!!!!!!!ولی حالا چرا اخم کردین؟؟؟

    نه خوبه!!!!!!!!!!ولی حالا چرا اخم کردین؟؟؟
  11. چرا حالا"هه هه هه هه "؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چرا حالا"هه هه هه هه "؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  12. خوشحالم کخ خوشت اومد.......پس چه دلی داری تو!!!!!!!!!!!!!!!!

    خوشحالم کخ خوشت اومد.......پس چه دلی داری تو!!!!!!!!!!!!!!!!
  13. آرزویم این است: نتراود اشک از چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به...

    آرزویم این است: نتراود اشک از چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه ی هر روز ،تو عاشق باشی عاشق آنکه تورو می خواهد و به لبخند تو از خویش رها میگردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه تو که دلت میخواهد
  14. سلام آرش جون آواتار عوض کردی!!!!!!!!!

    سلام آرش جون آواتار عوض کردی!!!!!!!!!
  15. مردها ....ورود همگی آزاد

    واقعا که واقعیت مردها اینه!!!!!!!............البته اگه مرد باشن.........!!ولی حیف که ما دخترا گاهی یادمون میره این حس وحال مردا رو و وقتی می فهمیم که دیگه..... ممنون واسه تاپیکت:gol:
  16. سلام...مرسی....خوبم عزیز امیدوارم توهم خوب باشی....مال مولاناست! به تو هم خوش بگذره

    سلام...مرسی....خوبم عزیز امیدوارم توهم خوب باشی....مال مولاناست! به تو هم خوش بگذره
  17. از ننش قهر میکنه

    چون الان کاری راحت تر از این وجود نداره!!!!!!!!!!!مخصوصا اگه بچه پولدارم باشه:biggrin:با ننه قهر میکنه پولای بابائه رو بر میداره:biggrin:
  18. سرگذشت جالب یک لغت

    چه ژالب:D
  19. [IMG]

    [IMG]
  20. سلام اوووووووووووووه!عوض کردی پروفتو!!!!!!!!!!

    سلام اوووووووووووووه!عوض کردی پروفتو!!!!!!!!!!
بالا