سلام دوستی
خوبی؟؟؟
ببخشید شما اطلاعاتی در زمینه ی پردازنده ی ریسک دارین مثلا معماریش یا معایب مزایاش!!؟؟؟؟؟
اگه اطلاعاتی داری در اختیارم قرار بدی ممنون میشم!!
موفق باشی
معلومه وضعت خیلی خوبه!!خب منم اگه جای شما اون اختراع رو کرده بودم بایستی وضعم خوب باشه!!:biggrin:
حداقل توماس جان یه سالمشو درست کن بذااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار!!:biggrin:
منم باید برم خواب،شبت بخیییییییییییییییییییر