You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
♥
سلام پاپا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
-
♥
آهااان!!!اونو درست کردم!!!اونuse colorرو نمیبینم!!!!!!!!!!
-
♥
ببخشید شرمنده من مزاحم میشم......:redface:
این usecolorرو نمیبینم!!!!!!کجاست؟؟؟؟؟؟
-
♥
ببخشید چه جوری عکس تو آلبوم میذاری؟؟؟؟؟
-
♥
حالا چ فرقی میکنه....آرش جون!!خوب شد؟؟
ممنون دوستی!!!
-
♥
سلام آرش جان
خوبی؟؟خوشی؟؟
ببخشید چه جوری پشت صفحه ی پروفایلت عکس انداختی؟؟
به من یاد میدی؟؟؟
-
♥
خبری نیست!!امن و امان!!!تا ی هفته دیگه باید برم دانشگاه دیگه مکافات ها شروع میشه!!!!!!!
-
♥
به جمع دوستانم خوش اومدی بهار جونم!!!!
-
-
♥
:biggrin::biggrin:چیه؟؟؟دارم میگم بخندییییییییییییییییییییییییییییم!!!
-
♥
ای ول پس حسابی خوش گذروندی!!!!!!!...گفتم شاید دومادیه خودت بوده...که نیستی....حالا هم رفتی ماه عسل....:D:biggrin:
-
♥
:biggrin:خیلی باحاله..........!!!مرسی!!!:redface:
برا گردش رفته بودی؟؟؟
-
♥
خوبه....همیشه خوش باشی...
راست میگی؟؟؟چی؟؟؟چه شکلیه؟؟؟