نتایح جستجو

  1. [IMG]

    [IMG]
  2. سلام پاپا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    سلام پاپا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. ممنون آرش جون!!!!ذرست شد

    ممنون آرش جون!!!!ذرست شد
  4. آهااان!!!اونو درست کردم!!!اونuse colorرو نمیبینم!!!!!!!!!!

    آهااان!!!اونو درست کردم!!!اونuse colorرو نمیبینم!!!!!!!!!!
  5. ببخشید شرمنده من مزاحم میشم......:redface: این usecolorرو نمیبینم!!!!!!کجاست؟؟؟؟؟؟

    ببخشید شرمنده من مزاحم میشم......:redface: این usecolorرو نمیبینم!!!!!!کجاست؟؟؟؟؟؟
  6. ببخشید چه جوری عکس تو آلبوم میذاری؟؟؟؟؟

    ببخشید چه جوری عکس تو آلبوم میذاری؟؟؟؟؟
  7. حالا چ فرقی میکنه....آرش جون!!خوب شد؟؟ ممنون دوستی!!!

    حالا چ فرقی میکنه....آرش جون!!خوب شد؟؟ ممنون دوستی!!!
  8. سلام آرش جان خوبی؟؟خوشی؟؟ ببخشید چه جوری پشت صفحه ی پروفایلت عکس انداختی؟؟ به من یاد میدی؟؟؟

    سلام آرش جان خوبی؟؟خوشی؟؟ ببخشید چه جوری پشت صفحه ی پروفایلت عکس انداختی؟؟ به من یاد میدی؟؟؟
  9. خبری نیست!!امن و امان!!!تا ی هفته دیگه باید برم دانشگاه دیگه مکافات ها شروع میشه!!!!!!!

    خبری نیست!!امن و امان!!!تا ی هفته دیگه باید برم دانشگاه دیگه مکافات ها شروع میشه!!!!!!!
  10. به جمع دوستانم خوش اومدی بهار جونم!!!!

    به جمع دوستانم خوش اومدی بهار جونم!!!!
  11. دیگه چ خبر؟؟؟؟

    دیگه چ خبر؟؟؟؟
  12. :biggrin::biggrin:چیه؟؟؟دارم میگم بخندییییییییییییییییییییییییییییم!!!

    :biggrin::biggrin:چیه؟؟؟دارم میگم بخندییییییییییییییییییییییییییییم!!!
  13. ای ول پس حسابی خوش گذروندی!!!!!!!...گفتم شاید دومادیه خودت بوده...که نیستی....حالا هم رفتی ماه...

    ای ول پس حسابی خوش گذروندی!!!!!!!...گفتم شاید دومادیه خودت بوده...که نیستی....حالا هم رفتی ماه عسل....:D:biggrin:
  14. :biggrin:خیلی باحاله..........!!!مرسی!!!:redface: برا گردش رفته بودی؟؟؟

    :biggrin:خیلی باحاله..........!!!مرسی!!!:redface: برا گردش رفته بودی؟؟؟
  15. خوبه....همیشه خوش باشی... راست میگی؟؟؟چی؟؟؟چه شکلیه؟؟؟

    خوبه....همیشه خوش باشی... راست میگی؟؟؟چی؟؟؟چه شکلیه؟؟؟
بالا