نتایح جستجو

  1. ديكشنري شيرازي به انگلیسی :

    چیزووو جالبی بود...
  2. سلام چه جالب شما هم آخر اسمتون 3000دارین!!! خوشبختم از اشناییتون!

    سلام چه جالب شما هم آخر اسمتون 3000دارین!!! خوشبختم از اشناییتون!
  3. کوچه های تنهایی

    اینجا که من رسیده ام … ته دنیای بدون تو بودن است!!! همان جایی که شاید فکرش را هم نمی کردی دوام بیاورم! ولی من ایستاده به اینجا رسیده ام! خوب تماشا کن… دلم هم تنگ نشده! یعنی دلم را همانجا پیش خودت گذاشتم … تو باش و دل من و همه فریادهایی که…!!!
  4. دل نامه یا نامه دل

    نگران نباش حال ِ دلم خوب است !!! نه از شیطنت های کودکانه اش خبری هست نه از شیون های مدامش، به وقت ِ خواستن ِ تو آرام جوری که نبینی و نشنوی گوشه ای نشسته و رویای داشتنت را به خاک می سپارد ، خیال ِ روشن ِ خوشبختی ات را رنگ می زند و بغض های بیشُمارَش را می شُمارد. تو هم ، تنها لطفی...
  5. زمزمه های عاشقانه

    حرف دلم را تو فقط میدانی! نامه ی عاشقیم را تو فقط میخوانی! همه رفتند هیچ کس با من نیست! تو بگو باز چرا می مانی؟!!!؟
  6. تحویل نمیگیرین؟؟؟ اوک بای

    تحویل نمیگیرین؟؟؟ اوک بای
  7. [IMG]

    [IMG]
  8. خبر: سلام معین میخاد کلا بره ها!!!!

    خبر: سلام معین میخاد کلا بره ها!!!!
  9. معین میخاد کلا بره......گفتم که بدونین!!

    معین میخاد کلا بره......گفتم که بدونین!!
  10. سلام مرسی بابت تبریک محمد آقاااااااااا..... ولی هدیه یادت رفت...:D

    سلام مرسی بابت تبریک محمد آقاااااااااا..... ولی هدیه یادت رفت...:D
  11. کسی درونم مرا به رفتن می خواند زنجیرهایم را نمی بیند..

    کسی درونم مرا به رفتن می خواند زنجیرهایم را نمی بیند..
  12. شخصیت خود را با این ۷سوال بشناسید

    جالب بود...ممنونننننننننننن
  13. یه حرکت کرمکی اما مهیج D:

    اره تاهمونجاشم باحاله.. نه نباید باشه..کی گفتم ناامیدم.....یا نامید باش...:surprised:
  14. یه حرکت کرمکی اما مهیج D:

    اینجا بگم بد آموزی داره..بده!!!!!!!!! راستی امضات دنباله داره می دونستی؟؟ "اگر او برای تو ساخته شده من برای تو ویران شدم حالا ببین غذای روزانه ام شده فریاد هایی که نجویده قورت میدهم ....
  15. یه حرکت کرمکی اما مهیج D:

    حرکات مهیج تر ازاینم هستتتتتتتتت........:D
  16. دلم تنگ شده برای...

    دلـــــــــــــم تنگ شده برا.................یــــــــــــــــــــــــــش...همین!
  17. گفتگو با خدا(::: مناجات نامه :::)

    خدايـــا ؛ ايـن روزهــا حرفهـــايم بويـــِ نـ ـاشـــکري مي دهنــد ... امـــا تـــو... بـه حســـاب تنهــ ــ ـايي و درد دلــ بگـــذار...!
  18. رد پای احساس ...

    فکــر می کــردم در قلب تــ ـــ ـــو محکومم به حبــس ابد!! به یکبــاره جــا خــوردم ... وقـــتی زندان بان برســـرم فریاد زد: هــی.. تــو آزادیـــــ! . . . و صـــدای گامهای غریبهـــ ای که به سلـــول من می آمـــد !!..
  19. رد پای احساس ...

    یه حالی دارم این روزها نه آرومم نه آشوبم ! به حالم اعتباری نیست تو که باشی منم خوبم ..
بالا