نیا ... دیگر دل به نبودنت عادتی دیرین کرده است
نیا ... بگذار که خاطره آن روزهای شیرین به شیرینی عسل بماند
میدانم ..باز هم که بیایی ماندنی نیستی
هزار بار ، هزاران هزار بار هم که بیایی ... برای من نمی مانی ...
دلت جای دیگریست آخر ...
حکایت تو برای من ، حکایت همان پرنده ایست که اگر دلش نباشد...