این آه سرد است که از سینه ام بیرون می اید..
بعضی ها گمان می کنن این آه سردآه پشیمانی...پیشمان بودن از یک عشق!!!
ولی نه!!..این آه ایست از اعماق قلبم...نه برای پشیمانی...برای فقط نبودنت...!
حواسَت به دلت باشد
آن را هرجایی نگذار ...
این روزها دل را می دزدند
بعد که به دردشان نخورد
جایِ صندوقِ پست آن را
در سطل آشغال می اندازند
...
و تو خوب می دانی دلی که المثنی شد
دیگر دل نمی شود...
نگران نباش
حال دلم خوب است !!!
…نه از شیطنت های کودکانه اش خبری هست
نه از شیون های مداومش ، به وقت ِ خواستن ِ تو …
آرام
جوری که نبینی و نشنوی
گوشه ای نشسته ،
و رویاهایش را به خاک می سپارد