نتایح جستجو

  1. مشاعرۀ سنّتی

    مجنونمو مستم به پای تو نشستم آخر ز بدی هات بیچاره شکستم..
  2. مشاعرۀ سنّتی

    :D تا با غم عشق تو مرا کار افتاد بیچاره دلم در غم بسیار افتاد بسیار فتاده بود، هم در غم عشق اما نه چنین زار که اینبار افتاد.
  3. مشاعرۀ سنّتی

    مرد من هر شب دستهای خسته اش بر کویر صفحه می لغزد در دلش شورو امیدی تازه می رقصد نام من را با هزارات شوق می گوید بر لبش لبخند می روید برق چشمش بر جهان تار می تابذ!
  4. مشاعرۀ سنّتی

    جواب کدومو باید بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:eek: دلهره هايت را به باد بده اينجا دلي هست كه براي ارامشت دستي به اسمان دارد
  5. مشاعرۀ سنّتی

    تورا من چشم در راهم شباهنگام که می گیرند در شاخ "تلاجن" سایه ها رنگ سیاهی وزان دلخستگانت راست اندوهی فراهم٬تو را من چشم در راهم
  6. *** ♥♥♥ در خلوت احساس ♥♥♥ ***

    گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن گـفـت:فــقـط مــن ؟ گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه انـــد…!
  7. مشاعرۀ سنّتی

    من ندانم که کیم ،من فقط میدانم که تویی شاه بیت غزل زندگی ام..
  8. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    مرسی شیما جان ولی من سردر نمی یارم چه درایو صدایی باید واسه لینوکس نصب کنم.... اخه یه چیز دیگه هست من لینوکسم کنار ویندوزم نصبه...مگه خودش پشتیبانی نمیکنه؟؟؟
  9. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    تا حالا امتحان نکرده بودم..ولی مثل اینکه ازاول نداشته صدا!!!!!!!!!! 2-یه چند هفته ای میشه..ازاینترنت گرفتم دوباره نصبش کردم بازم باز نمیشه..پیغام میده: yahoo!messenger has encountered a problem and needs to close.we are soory for the inconvenience.
  10. [IMG]

    [IMG]
  11. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    سلام به دوستان 1-من تو سیستم لینوکسم....صدا ‍‍‍‍‍بخش نمیشه...باید چیکار کنم؟؟تنظیماتش مشکل داره؟؟ 2-تو سیستم ویندوزم هم مدتیه مسنجرم باز نمیشه...نمیدونم چرا؟؟؟
  12. من دارم زجر میکشم کمک کنید بچه ها

    کاملا با ایشون موافقم.... خیلی رو این موضوع حساس نشو بدتره...
  13. سوال....اگه میشه کمک کنید...

    اومدم بگم ...بلاخره امروز صب تونستم واسه نماز بیدار شم..(ریا نباشههههه)..هرچند سروقت نبود..ولی خب برا شروع خوب... همه رو هم دعا کردم..امیدوارم بازم بتونم بلند شم...!!:gol:
  14. سوال....اگه میشه کمک کنید...

    اخه تو اون لحظه تو اوج خوابی...گاهی اوقات صب بلند میشم شک میکنم گوشیم زنگ زده یانه اینقد غرق خوابم!!!!!!!!:cry:
  15. سوال....اگه میشه کمک کنید...

    غیب گفتین هااااااااااا گفتم اگه میشه پیشنهادی بدین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  16. سوال....اگه میشه کمک کنید...

    سلام به همه ی دوستان عزیز من یه مشکل دارم..اونم اینه نماز صبم همش قضا میشه...هرشب که می خوابم نیت میکنم واسه صب پاشم موبایلم تنظیم میکنم ولی وقتش که میشه گوشیو قطعش میکنم...به هرکسم میگم بیدارم کنه باز بیدار نمیشم.... ازاین وضع خسته شدم...خواستم ببینم اون کسایی که نماز صبشونو میخونن...
  17. بدرود اقا مهدی.. این جنگلا رو خراب نکن....حیفن....!!!!:D

    بدرود اقا مهدی.. این جنگلا رو خراب نکن....حیفن....!!!!:D
  18. داستان پيله و پروانه

    بسی تامل برانگیز بود
  19. اگه يه تابلو بزرگ تو آسمون داشتي كه همه مي ديدنش چي روش مي نوشتي؟

    فـرهـادت شـده اَم ، بـا تـمـام زنـانـگـی اَم و چـه شـب هـا کـه خـواب ِ شـیـریـنـَت را نـمـی بـیـنـَم . . .:D
  20. [IMG]

    [IMG]
بالا