نتایح جستجو

  1. سلام داداش ممنون تو خوبی؟؟ ممنون بابت اواتارم... چه خبر؟؟

    سلام داداش ممنون تو خوبی؟؟ ممنون بابت اواتارم... چه خبر؟؟
  2. سلام محسن خوبی؟؟ چرا نیستیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام محسن خوبی؟؟ چرا نیستیییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  3. تولد داداشیمه..بیا...

    تولد داداشیمه..بیا.. https://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/372317-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B4-%DA%AF%D9%84%D9%85-superst-r-%28%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%A8%29?p=5021606#post5021606
  4. تولد داداش گلم superst@r (شهاب)

    خواهش لیاقتت بیش از ایناست داداش..
  5. تولد داداش گلم superst@r (شهاب)

    بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن یکی به نیت تو یکی از طرف من الهی که هزارسال همین جشنو...
  6. تولد داداش گلم superst@r (شهاب)

    دست دست حالا همه با هم همه باید برقصن حالا نوبت فوت کردن شمعِ
  7. تولد داداش گلم superst@r (شهاب)

    چه لطيف است حس آغازي دوباره ... چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز نفس كشيدن ... و چه اندازه عجيب است ... روز ابتداي بودن ... وچه اندازه شيرين است امروز ... روز ميلاد تو ... روز تو ... روزي كه آمدي ...
  8. مرسی خانومی روز تو هم مبارک!!

    مرسی خانومی روز تو هم مبارک!!
  9. تولد داداش گلم superst@r (شهاب)

    . . . هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . . سالروز شکفتنت مبارک
  10. تولد داداش گلم superst@r (شهاب)

    امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک داداش شهاب
  11. چطور مشکلی دارین شما؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    چطور مشکلی دارین شما؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  12. 23 اردیبهشت، پر مناسبت ترین روز!! + تولد داروغه سایت

    بما شامی نمیرسه علی...:(
  13. 23 اردیبهشت، پر مناسبت ترین روز!! + تولد داروغه سایت

    شام دوم بابت عروسیه پس..که میگن نفری دوتا غذا میدن....پس تولد بچشون چی.....اونم حتما شب شیشه چیزی گرفتن!!1:D
  14. 23 اردیبهشت، پر مناسبت ترین روز!! + تولد داروغه سایت

    خب تاپیکش که همینه!!!!!!!!!!!!! چند تاپیک زده!!!!!!!! خدا شانس بده.....تو تولد گرفتنم باید چند تا چندتا ایم مدیرا بگیرن!!!!!!!!!!!!!!!!!!:razz:
  15. 23 اردیبهشت، پر مناسبت ترین روز!! + تولد داروغه سایت

    بهش بگو منو از قلم نندازهههههههههههههه:D من می یام مجلسشو گرم میکنم:w33:
  16. 23 اردیبهشت، پر مناسبت ترین روز!! + تولد داروغه سایت

    :surprised:کو کجااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی شام میدن؟؟؟:D
  17. 23 اردیبهشت، پر مناسبت ترین روز!! + تولد داروغه سایت

    آقا مدیر تفلدت مبارککککککک......... ایشالا به ارزو های خوبو قشنگت برسی.. چند ساله میشین حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  18. سلام مهدی روز زن مبارک!!!!:D

    سلام مهدی روز زن مبارک!!!!:D
  19. [IMG]

    [IMG]
  20. [IMG]

    [IMG]
بالا