سلام به همه ی دوستان عزیز
من یه مشکل دارم..اونم اینه نماز صبم همش قضا میشه...هرشب که می خوابم نیت میکنم واسه صب پاشم موبایلم تنظیم میکنم ولی وقتش که میشه گوشیو قطعش میکنم...به هرکسم میگم بیدارم کنه باز بیدار نمیشم....
ازاین وضع خسته شدم...خواستم ببینم اون کسایی که نماز صبشونو میخونن...