اینم همون صحنه بین دو نیمه هست که مجیدی به درخواست تماشاگرا رفت سمت قلعه نویی و برا تماشاگرا دست تکون دادن ، کلا مجیدی وحشتناک تشویق شد
جباری و رحمتی و برهانی هم حسابی تشویق شدن ، عنایتی هم تنها بازیکن مس بود که قبل از شروع بازی تشویق شد اونم اومد سمت تماشاگرا ، تلویزیون نشون داد ؟
اما از وقتی...