نتایح جستجو

  1. G

    جدی؟؟ جای شما هم بودم خوب ، نمایندتون بودم دیگه

    جدی؟؟ جای شما هم بودم خوب ، نمایندتون بودم دیگه
  2. G

    دستی دستی منو پیر کردی رفت پی کارش اما دلم جووونه ، بگی نگی البته :gol:

    دستی دستی منو پیر کردی رفت پی کارش اما دلم جووونه ، بگی نگی البته :gol:
  3. G

    کلوپ آبیدلان.

    اینم همون صحنه بین دو نیمه هست که مجیدی به درخواست تماشاگرا رفت سمت قلعه نویی و برا تماشاگرا دست تکون دادن ، کلا مجیدی وحشتناک تشویق شد جباری و رحمتی و برهانی هم حسابی تشویق شدن ، عنایتی هم تنها بازیکن مس بود که قبل از شروع بازی تشویق شد اونم اومد سمت تماشاگرا ، تلویزیون نشون داد ؟ اما از وقتی...
  4. G

    سلام خوبی؟ قربانت ممنون اما با جوی که تو استادیوم هست بهتره که خانمها نیان ، البته فکر کنم شاید...

    سلام خوبی؟ قربانت ممنون اما با جوی که تو استادیوم هست بهتره که خانمها نیان ، البته فکر کنم شاید اگه بیان و یجورایی خانوادگی بشه ، توهین و فحاشی کم بشه ، نمیدونم اون صحنه همه فکر کردیم به خسرو حیدری کارت داده آخه ترکی رفت سمت خسرو ، نکونامم کنارش بود ، داشتن سر جای توپ بحث میکردن
  5. G

    :w27:

    :w27:
  6. G

    ► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

    بوناچیچ: امیدوارم قلعه‌نویی قهرمان شود/ اشتباه مقابل استقلال وحشتناک است لوکا بوناچیچ پس از شکست 2 بر یک مس کرمان برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت:به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم. خیلی سعی کردیم امروز بازی خوبی نشان بدهیم اما استقلال برتر از ما بود. در کل فصل مهاجمان ما مشکل داشتند...
  7. G

    كل كل فوتبالی

    عجیبه آ ، بازم که تو اینا رو گفتی ؟؟:w00: مگه من تو رو توجیه نکرده بودم که جریان از چه قرار بوده ؟؟ :w06:
  8. G

    کلوپ آبیدلان.

    خدا رو شکر برد خوبی بود ، امروزم جای همتون تو ورزشگاه خالی بود ، من این دو تا بازی رو تونستم برم استادیوم و یه صندلی رو پر کنم اما نمیدونم چرا همش 10 هزار نفر ؟ کجان اون 40 تا 70 هزار نفر دیگه همونایی که تو همین 2-3 فصلی که قهرمان نشدیم تو بازی با تیمهایی مثل سپاهان ، استیل آذین ، داماش ، فجر...
  9. G

    سلام قربانت ، تو چطوری؟؟ خوبی؟؟ امتحانات تموم شد ؟؟

    سلام قربانت ، تو چطوری؟؟ خوبی؟؟ امتحانات تموم شد ؟؟
  10. G

    سلام خوبی؟ برد خوبی بود ، خدا رو شکر ، بخیر گذشت

    سلام خوبی؟ برد خوبی بود ، خدا رو شکر ، بخیر گذشت
  11. G

    سلام خوبی؟؟ چه خبرا؟؟ میگم مگه تو قبلا تو کلوپ نمیومدی؟؟ حالت چطوره؟؟

    سلام خوبی؟؟ چه خبرا؟؟ میگم مگه تو قبلا تو کلوپ نمیومدی؟؟ حالت چطوره؟؟
  12. G

    امپراطوری شهر باران(هواداران داماش گیلان)

    سلام ، خوبی؟ چقدر تو این تاپیک تنهایی؟؟ بیا استقلالی شو بیا کلوپ آبیدلان اینی که گفتی چه تاریخیه؟؟
  13. G

    ده عمل مبتذل که هر روز می بینیم!

    1- غیبت و دخالت در امور خصوصی و شخصی دیگران یکی از سوژه های اصلی محاورات که به شدت بین مردم مرسوم شده است عمل زشت غیبت می باشد. این روزها زمانی که افراد همدیگر را ملاقات می کنند و یا در میهمانی ها حاظر میشوند عملاً حرفی جز غیبت کردن درمورد دیگران ندارند و با هیجان کامل به این کار مبادرت می...
  14. G

    کلوپ آبیدلان.

    سلام :gol: چرا که نه ، شما که قبلا هم بودید ایشالله مس رو ببریم و خوب هم بازی کنیم
  15. G

    سلام قربانت ممنون ایشالله خبرهای خوبی بشنوی

    سلام قربانت ممنون ایشالله خبرهای خوبی بشنوی
  16. G

    کلوپ آبیدلان.

    جهان یکی باید اینو به خودتم بگه آ ، ببین کی اینجاست ، جهان پهلوان رفیق قدیمی ، خوش اومدی
  17. G

    کلوپ آبیدلان.

    به به علیک سلام ، رفیق قدیمی شنیدم مجیدی قراره تو این بازی واسه استقلال بازی کنه ، نمیدونم واقعیت داره یا نه ، اما خدا کنه بازی کنه و آماده باشه ، داربی نزدیکه:w11:
  18. G

    کلوپ آبیدلان.

    از کهولت سنه آخه ، من تو سرازیری افتادم دیگه
  19. G

    کلوپ آبیدلان.

    نه بخدا تمیز تمیز بود ، یه هفته پیش شسته بودم ، دوربین موبایلم همش 2 گیگه کیفیت عکسها پایینه ، شما ببخش
  20. G

    کلوپ آبیدلان.

    هان ؟؟ آره ، فقط مواظب باشید نا محرم نبینه :D
بالا