از اول ؟؟ فکر نکنم ، امروز البته تو سایت آبیته نوشته بود قلعه نویی به مجیدی آماده باش داده و مجیدی خیلی با انگیزه بوده و این حرفها ، اما بعید میدونم از اول بازی کنه
تو بازی با ملوان گفتم ای خدا اگه قراره کسی سه اخطاره شه این نکونام باشه ، باز 2 تا بازیه خیلی توپ لو میده
ایمان موسوی هم دوندگیش...