نتایح جستجو

  1. G

    کلوپ آبیدلان.

    ایشالله بازی شنبه رو هم ببریم و محکم تر بمونیم صدر جدول مجیدی هم چند روزیه که تو تمرینات گروهی شرکت میکنه ، اما عجیبه که مربی بدنساز گفته بود بهتره 4 هفته دیگه تمرین کنه ، اینجوری که لیگ تموم میشه
  2. G

    عجب پس تو دکتری لازم شد بیام ازت مشاوره بگیرم کی برمیرگردی ؟ خبرم کن

    عجب پس تو دکتری لازم شد بیام ازت مشاوره بگیرم کی برمیرگردی ؟ خبرم کن
  3. G

    کلوپ آبیدلان.

    بستگی داره که به مجیدی بازی بده یا نه ، مجیدی همون بازیکن نیم فصل اول پارسال باشه یا نه وگرنه آره ، خیلی کم گل زدیم 21 گل تو 19 تا بازی ، اما خط دفاعمون خوبه البته اگه مثل بازی با فولاد نباشن
  4. G

    کلوپ آبیدلان.

    ایول به همه آبیدلان ایشالله امسال حتما قهرمان میشیم هم لیگ ، هم جام حذفی ، هم واسه آسیا میریم بالا بازم ببخشید که من تشکر ندارم
  5. G

    مهم ترین اخبار فوتبال ایران

    پس قبول کردی ثانیه 3 گل خوردید ؟؟ آفرین بابا تیم صدرنشین رو چه به استرس سقوط ؟؟ همش کل کل میکنی
  6. G

    کلوپ آبیدلان.

    راست میگن ؟؟ باشه پس آقا جون محسن از بیخ و بن اخراجه
  7. G

    اووووه چقدر از من تشکر کردی دستت درد نکنه

    اووووه چقدر از من تشکر کردی دستت درد نکنه
  8. G

    کلوپ آبیدلان.

    پس خودت پیش قدم شو یه پولی بده بذا خرج کنیم به سعید پس تا حالا چی فکر میکردی از این جمله تشکرم تموم شده ؟؟ نه خداییش بگو سلام بابا کجایی تو ،از وقتی کمتر میای من متهم شدم به چشم شوری
  9. G

    مهم ترین اخبار فوتبال ایران

    خالی بند الان نگاه کردم 1 دقیقه و 32 ثانیه تا گل نفت آبادان به استقلال، اگه اینو بگی ثانیه 6 ،اونوقت ثانیه 47 میشه چند ؟ثانیه 3.065 روی ایرسوتر رو هم سفید کردید
  10. G

    مهم ترین اخبار فوتبال ایران

    :w20: 47 گل نفت ؟؟:w20: کم کم داره یادم میاد اون گل ثانیه 4.5 رو ابومسلم تو تهران به پرسپولیس زدا
  11. G

    :gol: کلوپ آبیدلان هم بیاید حتما

    :gol: کلوپ آبیدلان هم بیاید حتما
  12. G

    کلوپ آبیدلان.

    نه اختیار داری محسن جان شما تاج سر مایی ، نقش میز کاپهای قهرمانی رو داری برای ما :D کی به ابوالفضل گفته من آنالیزورم ؟؟؟ :surprised: من آنالوزیرم نیستم بچه ها ببخشید من تشکرام تموم شده
  13. G

    :D قابل شما رو نداره شوخی میکنیم باهاشون :w27:

    :D قابل شما رو نداره شوخی میکنیم باهاشون :w27:
  14. G

    مهم ترین اخبار فوتبال ایران

    همون 47 دیگه ، کمترش کن مشتری بشیم 4 هم که حساسیت زاست حذف بشه بهتره ، میمونه 7 ، 7 هم که فرهاد مجیدیه تو ازش بدت میاد پس ثانیه 6 میگیم که شما هم راضی باشی تو چرا اصلا با من همش کل کل میکنی ؟؟
  15. G

    سلام قربانت ممنون شما چطوری؟؟ خوبی؟؟

    سلام قربانت ممنون شما چطوری؟؟ خوبی؟؟
  16. G

    مهم ترین اخبار فوتبال ایران

    ایسنا استقلالیه؟؟ عجب ، نمیدونستم ، اما ما که میگیم ثانیه 7 از مس گل خوردید ;) :cry: خبرگزاری فارس رو میگم بخدا
  17. G

    مهم ترین اخبار فوتبال ایران

    فارس بیخود کرده ، تو هم اشتباه کردی :D (ناراحت نشیا شوخی کردم) آره اون آزادگان بود ، اما چرا معروف شده بود پرسپولیس از مس سرچشمه تو ثانیه 7 گل خورده ؟؟
  18. G

    مهم ترین اخبار فوتبال ایران

    تو چرا به من گیر میدی؟؟ پس چرا تو کلوپتون گفتی ثانیه 8؟؟ اما اون گل بازیکن ابومسلم به ایرسوتر رو دیدی؟؟ یادمه بعد از اون گل مربی ایرسوتر دروازه بان رو تعویض کرد ، عمرا سریعتر از این گل تو جهان زده شده باشه و شده بشه گل با حالی بود اما اما اینجا هم رضایی گل سریعی زد دیگه
  19. G

    مهم ترین اخبار فوتبال ایران

    نه یه جایی گفت بیخود کرده گفته( یعنی عاری ) اما به فردوسی پور نگفت البته تعجب کردم فجر که 600 میلیون گرفته بوده پس بحثش سر چی بود؟؟ خوب نمیدادن این بازیکن رو و قید 600 تومان رو هم میزدن اما خوب رویانیان یه اشتباهی کرد دیگه ، همون مثلا تهمت رو دوباره به استقلال زد ، در حالی که خودش داشت میگفت...
  20. G

    مهم ترین اخبار فوتبال ایران

    اون گل ثانیه 47 بود و این یکی ثانیه 11 :D.
بالا