اون بازی 3-2 ما هم قشنگ بود ، آره من جا انداختم
من موافق رفتار قعه نویی نیستم اما حس کردم داره میگه چرا وقتی خارجیها هستن اینقدر روی اونها فشار نیست اما تا ایرانیا میان برعکس میشه
یکم درسته حرفش اما شاید نحوه گفتنش بد باشه
نیم فصل اول هم انصافا بخاطر برنامه های تیم ملی لیگ بهم ریخت ، 2-3 تا بازی...