گفتم که دوست من ....
اگه یادت باشه من همیشه میگم اتفاقات بازیهای استقلال پر رنگ میشه ، واسه همین من اینا رو گفتم که دوستان بدونن اشتباهات داوری همیشه بوده نه فقط واسه استقلال ، بعضیا آخه فراموشکارن ، حالا شما اشاره به همین بازی آخر میکنی اما خوب چون کسی تو این بازی چیزی نگفته معنیش اینه که کلا...