فتح الله زاده یه حرفی زده خودشم باید جواب بده ، من خودم به این موضوع اعتقاد ندارم
اما در مورد اون داربی که 3-0 بردید هم 2 تا از گلهای پرسپولیس تو 20 دقیقه آخر زده شد( یکیش دقیقه 88 ) ، کجا پرسپولیس مراعات استقلال رو کرد ؟ استقلال 10 نفره بود و حجازی هم تیم رو بد چیده بود
اتفاقا یه بازی هم بوده...