نتایح جستجو

  1. G

    کلوپ آبیدلان.

    اینجا هم میتونید گل ادموند اختر تو همون بازی سال 74 رو ببینید http://video.varzesh3.com/your-clips/best_goals/%DA%AF%D9%84-%D8%A7%D8%AF%D9%85%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3/
  2. G

    کلوپ آبیدلان.

    اینم تقدیم به همه آبیدلان گل امروز به یادتون بودم ، جای همتون خالی بود
  3. G

    کلوپ آبیدلان.

    ایول تاپیکمون باز شد ، خدا رو شکر
  4. G

    ;):smile:

    ;):smile:
  5. G

    آره ، دو تا زد ، گل دومش اما حرف نداشت تماشاگر خیلی کم بود ، سکوی خالی زیاااد بود شاید 10 هزار...

    آره ، دو تا زد ، گل دومش اما حرف نداشت تماشاگر خیلی کم بود ، سکوی خالی زیاااد بود شاید 10 هزار نفر میشدن ، کم بود ، کم کم تماشاگر ترین بازی بود که تا حالا رفتم چی بگم والله ، ایشالله دوباره باز شه، کلا بچه ها باید بیخیال شن هر کی پست میذاره جواب ندن و اصلا انگار نه انگار
  6. G

    آره صبح خوندم و دیدم چه وضعی بوده اما کاری به تعطیلی نداشت جات خالی امروز استادیوم بودم ، حال داد

    آره صبح خوندم و دیدم چه وضعی بوده اما کاری به تعطیلی نداشت جات خالی امروز استادیوم بودم ، حال داد
  7. G

    سلام محسن تاپیک که قفل شده برو بازش کن به کی باید بگیم ؟ کی قفلش کرده ؟

    سلام محسن تاپیک که قفل شده برو بازش کن به کی باید بگیم ؟ کی قفلش کرده ؟
  8. G

    سلام خوبی؟؟ فکر کنم بخاطر اون فحش و فحش کاری دیروز بوده که قفلش کردن پرسپولیسیا اومدن تو تاپیک...

    سلام خوبی؟؟ فکر کنم بخاطر اون فحش و فحش کاری دیروز بوده که قفلش کردن پرسپولیسیا اومدن تو تاپیک و گفتگو ها خیلی دوستانه نبود من امروز رفتم استادیوم ، کلی برا بچه ها عکس آوردم اما الان که رسیدم دیدم تاپیک قفله
  9. G

    کلوپ آبیدلان.

    نه اصلا مشکوک نمیزنه همیشه بردن تیمهای قوی تر بیشتر کیف میده ، دربی 6 بهمن میبریمشون ، اینجوری دست کم نمیگیرمشون
  10. G

    عدالت بین تیم های تهرانی و شهرستانی !!!!

    البته من نظر خاصی در این مورد ندارم ، اما خوب در مورد شرایطی مثل میزبانی تیمهای سایپا و راه آهن و نفت تهران از استقلال و پرسپولیس حق رو به اون تیمها میدم نه استقلال و پرسپولیس مثلا مگه کرج چیش کمتر از خیلی از شهرهای ماست که نتونه یه بازی میزبان باشه ؟؟ پنجمین شهر بزرگ ایرانه و ورزشگاهشم حدود...
  11. G

    مهم ترین اخبار فوتبال جهان

    اما من یکم کریس رونالدو رو بیشتر دوست دارم ، ولی خوب مسی هم عالیه ، البته یه چیزی بیشتر از عالی تو این چند سال فقط تماشای بازی رئال و بارسا بهم چسبیده بعد از اینها هم فقط فان پرسی
  12. G

    ► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

    خوب تو متن هم اشاره شده هیچ کسی حتی مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ هم نمیدونستن وظیفه چک کردن این مسائل و دادن مجوز بازی به بازیکن که خود باشگاهها نیستن ، هستن ؟؟ این اگه واقعیت داشته باشه مربوط میشه به اشتباه یکی دیگه ، درسته؟
  13. G

    کلوپ آبیدلان.

    ایستاده از راست :محم نوری ، جواد زرینچه ، بهزاد غلامپور ، صمد مرفاوی ، بهروز پرورشحواه ، داریوش یزدی نشسته از راست : صادق ورمزیار ، امیر قلعه نویی ، محمد تقوی ، ادموند اختر ، علیرضا منصوریان
  14. G

    کلوپ آبیدلان.

    اینم یه عکس قدیمی از پیروزی 3-1 استقلال جلوی پرسپولیس تو سال 74 - زننده این گلم محمد تقوی بود
  15. G

    کلوپ آبیدلان.

    شاهین بیانی متولد 11 بهمن 1340 در تهران به دنیا امد او از جمله وفادار ترین بازیکنان تاریخ ملی ما میباشد در سن 16 سالگی به تیم جوانان استقلال پیوست پس از انهم به تیم بزرگسالان پیوست ونخستین باز ی رسمی اش را با تیم الاهلی دوبی انجام داد ومدت 17 سال تا پایان دوران بازیگریش را در این تیم انجام...
  16. G

    کلوپ آبیدلان.

    این فان پرسی دیشبم برای منچستر گل زده ، باید صحبت کنیم بیاریمش استقلال تا خط حملمون یه تکونی بخوره چشمم از قلعه نویی آب نمیخوره که خیلی به مجیدی بازی بده و اینکه مجیدی آماده باشه یا نه
  17. G

    کلوپ آبیدلان.

    چون خوب بازی نکردیم از وقتی هم 2 تا مهاجمامون رو کشید بیرون دفاعی شدیم ، ذوب آهن راحت و بی دردسر اومد جلو ایشالله آخرش قهرمان بشیم به نظرم جباری 90 دقیقه ای نیست و کم میاره 20-25 دقیقه آخر ، نه ؟
  18. G

    دمت گرم :w27:

    دمت گرم :w27:
  19. G

    سلام من با شما چه نسبتی داریم ؟؟

    سلام من با شما چه نسبتی داریم ؟؟
  20. G

    :w30:

    :w30:
بالا