نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    عکس های جالب و تعجب آور

    خواهش قابلی نداشت .
  2. mehrdad2012

    [IMG] به یاد کودکی و بازی هاش - به یاد کودکی و شیطنت هاش به یاد کودکی و...

    [IMG] به یاد کودکی و بازی هاش - به یاد کودکی و شیطنت هاش به یاد کودکی و سادگی هاش - به یاد کودکی و گریه هاش
  3. mehrdad2012

    [IMG] به یاد کودکی و بازی هاش - به یاد کودکی و شیطنت هاش به یاد کودکی و...

    [IMG] به یاد کودکی و بازی هاش - به یاد کودکی و شیطنت هاش به یاد کودکی و سادگی هاش - به یاد کودکی و گریه هاش
  4. mehrdad2012

    پس اینجا چه اتاق مدیرتی هستش که یه نسکافه داخلش پیدا نمیشه ؟؟؟؟

    پس اینجا چه اتاق مدیرتی هستش که یه نسکافه داخلش پیدا نمیشه ؟؟؟؟
  5. mehrdad2012

    خواهش . من هنوز اسم شزیفتون را نمی دونم .

    خواهش . من هنوز اسم شزیفتون را نمی دونم .
  6. mehrdad2012

    بیستر آشنا بشیم چشم میذارم واستون .

    بیستر آشنا بشیم چشم میذارم واستون .
  7. mehrdad2012

    منم گه گاهی شعر میگم . هر موقع تو ذهن شعری شکل میگیره می نویسم یادم نره .

    منم گه گاهی شعر میگم . هر موقع تو ذهن شعری شکل میگیره می نویسم یادم نره .
  8. mehrdad2012

    چایی کلاسش پایینه . تازه من چایی دوست ندارم . باید نسکافه ، قهوه ایی چیزی باشه .

    چایی کلاسش پایینه . تازه من چایی دوست ندارم . باید نسکافه ، قهوه ایی چیزی باشه .
  9. mehrdad2012

    مرسی زیبا بود . من شعر را دوست دارم . هر کسی هم شعر میگه فکرش باز میشه . کلا ادبیات را هر کسی...

    مرسی زیبا بود . من شعر را دوست دارم . هر کسی هم شعر میگه فکرش باز میشه . کلا ادبیات را هر کسی بهش رو بیاره دنیایی هست مخلوط از احساسات و عواطف و زیبایی ها .
  10. mehrdad2012

    خواهش .

    خواهش .
  11. mehrdad2012

    [IMG] به یاد کودکی و بازی هاش - به یاد کودکی و شیطنت هاش به یاد کودکی و...

    [IMG] به یاد کودکی و بازی هاش - به یاد کودکی و شیطنت هاش به یاد کودکی و سادگی هاش - به یاد کودکی و گریه هاش
  12. mehrdad2012

    مرسی تشکر . چایی؟؟

    مرسی تشکر . چایی؟؟
  13. mehrdad2012

    [IMG] به یاد کودکی و شیطنت هاش - به یاد کودکی وبازی هاش به یاد...

    [IMG] به یاد کودکی و شیطنت هاش - به یاد کودکی وبازی هاش به یاد کودکی و سادگی هاش - به یاد کودکی و گریه هاش
  14. mehrdad2012

    [IMG] به یاد کودکی و شیطنت هاش به یاد کودکی و بازی هاش به یاد کودکی و...

    [IMG] به یاد کودکی و شیطنت هاش به یاد کودکی و بازی هاش به یاد کودکی و سادگی هاش به یاد کودکی و گریه هاش
  15. mehrdad2012

    سلام به خانم مدیر خوب هستید ؟؟؟

    سلام به خانم مدیر خوب هستید ؟؟؟
  16. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  17. mehrdad2012

    مسخره ترین مسابقات جهان

    خوبه . شهاب بره ثبت نام کنه بعدش کل بچه های باشگاه هماهنگ میکنیم میرم تشویقش می کنیم .
  18. mehrdad2012

    نه بابا . اهل قهر کردن نیستم . خودم هم اهل شوخی هستم .

    نه بابا . اهل قهر کردن نیستم . خودم هم اهل شوخی هستم .
  19. mehrdad2012

    خوب آره کار واسم پیش اومد رفتم . به هر حال ببخش داداش

    خوب آره کار واسم پیش اومد رفتم . به هر حال ببخش داداش
  20. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
بالا