نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    سلام اجی خوبی؟؟؟؟

    سلام اجی خوبی؟؟؟؟
  2. mehrdad2012

    منم باید برم آجی . فعلا .

    منم باید برم آجی . فعلا .
  3. mehrdad2012

    عجب . از همون اول میگن .

    عجب . از همون اول میگن .
  4. mehrdad2012

    :razz:

    :razz:
  5. mehrdad2012

    همشون ؟؟؟؟؟؟؟

    همشون ؟؟؟؟؟؟؟
  6. mehrdad2012

    سلام اجی . مرسی من خوبم . من کم میام ؟؟؟؟ تو که یه هفته بود نبودی .

    سلام اجی . مرسی من خوبم . من کم میام ؟؟؟؟ تو که یه هفته بود نبودی .
  7. mehrdad2012

    :biggrin: . فکر کنم میترسه پسره تو زرد از آب در بیاد .

    :biggrin: . فکر کنم میترسه پسره تو زرد از آب در بیاد .
  8. mehrdad2012

    :biggrin: . من فکر می کنم یکی اومده خواستگاریش داره فکر می کنه جواب مثبت بده یا منفی .

    :biggrin: . من فکر می کنم یکی اومده خواستگاریش داره فکر می کنه جواب مثبت بده یا منفی .
  9. mehrdad2012

    اوکی . خوب آخرش هم نفهمیدم این داره به چی فکر میکنه ؟؟؟

    اوکی . خوب آخرش هم نفهمیدم این داره به چی فکر میکنه ؟؟؟
  10. mehrdad2012

    چقدر زود برگشتی ؟؟؟

    چقدر زود برگشتی ؟؟؟
  11. mehrdad2012

    مرسی اجی .

    مرسی اجی .
  12. mehrdad2012

    تو هم در همه ی مراحل زندگی موفق و پیروز باشی اجی

    تو هم در همه ی مراحل زندگی موفق و پیروز باشی اجی
  13. mehrdad2012

    سلام آجی . مرسی منم خوبم . شما خوب هستید ؟؟؟

    سلام آجی . مرسی منم خوبم . شما خوب هستید ؟؟؟
  14. mehrdad2012

    آره آجی ترم 7 هستم

    آره آجی ترم 7 هستم
  15. mehrdad2012

    مرسی آجی شکر منم خوبم . این ترم ، ترم سرنوشت سازی هستش واسم . امروز هم اولین امتحان را پشت سر گذاشتم

    مرسی آجی شکر منم خوبم . این ترم ، ترم سرنوشت سازی هستش واسم . امروز هم اولین امتحان را پشت سر گذاشتم
  16. mehrdad2012

    مرسی آجی . خوبی؟؟؟؟؟

    مرسی آجی . خوبی؟؟؟؟؟
  17. mehrdad2012

    خواهش :smile:

    خواهش :smile:
  18. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  19. mehrdad2012

    خواهش . آواتار جدید مبارک .

    خواهش . آواتار جدید مبارک .
  20. mehrdad2012

    خوب اشکال نداره . امروز هم بدون پذیرایی صحبت می کنیم . یکی از بچه ها از باشگاه اخراج شده می...

    خوب اشکال نداره . امروز هم بدون پذیرایی صحبت می کنیم . یکی از بچه ها از باشگاه اخراج شده می خواستم ببینم شما در جریان هستی ؟؟؟؟ نام کاربریش ice-G هستش
بالا