You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
آره
بچه ها خیلی ناز و دوست داشتنی هستن .
-
-
-
ببخشید عذر می خوام ( حالا خودم هم اجراج می شم :biggrin:)
اخه این کاربرد اصلا تو اون هفته ایی که اخراجج شده تو باشگاه نبوده
-
مدت اتمام اجراج موقت چند روزه ؟؟؟؟
-
-
:w00: خانم مدیر چرا جواب نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی اضطراریه
-
-
-
-
-
مرسی اجی منم خوبم . اینا نگاه :
[IMG]
-
مرسی داداش معین گلم . چه خبر؟؟؟
[IMG]
-
-
سلام . آره خیلی ناز و بانمکه مگه تا حالا توجه نکرده بودی و ندیده بودی ؟؟؟؟
میشه واسم از مدیران بپرسی چرا اون کاربر را اخراج کردند ؟؟؟
-
سلام .
پیام یا عکستون ناقص اومده .
-
-
سلام اجی .
آجی من معمولا عکسی که می خوام بفرستم را از سایت کوپی می کنم و تو پروف شخصی که میخ وام واسش بذارم paste
می کنم .